הורוסקופ שנתי

הורוסקופ שנתי – מזל שור

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכבכם ונוס משוטט בנתיבי גזרת מזל דגים, ומקיים קשרים קוסמיים עם כוכב נפטון. אין טובה מאשר גזרת דגים על מנת לבשר על אנרגיות בעלות אופי רומנטי ויצירתי. זו בשורה גדולה עבור האמנים והיוצרים שביניכם. בחציה השני של התקופה כוכבכם ונוס עובר לשכון בגזרת מזל שור, ומקיים יחסים רומנטיים צמודים עם כוכב עתיר מזל ששמו יופיטר. הצירוף הזה בין יסוד האדמה החומרי לבין המזל השופע מיופיטר עשוי להביא את חשבון הבנק שלכם אל שיאים חדשים. כך גם עבור אלה מכם העסקים בתחומים הדורשים כישרון עיצוב.

אפריל– מאי– יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם מתפנקים באנרגיות הממוזלות של כוכב יופיטר, השוהה בתחומכם ומקיים קשרים הרמוניים עם כוכב פלוטו. יופיטר שופע ברכה והצלחה, ולכן אל תחפזו לדחות חיזורים רומנטיים. דבר מתגלגל אל דבר ותמיד טוב לשמור את כל האופציות פתוחות. בחציה השני של התקופה אתם נפרדים מכוכב יופיטר, שחצה את הגבול ועבר לשכון בגזרת מזל תאומים. תחושה של בדידות מולידה במוחכם רעיון מקורי, שמאפשר לכם לזכות בתשובות ברורות מצד אדם שנוהג לערפל את כוונותיו. אל תהססו להסתייע בקסם האישי שלכם ובכל היתרונות שניחנתם בהם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכב ונוס שליטכם בגזרת מזל תאומים, כשהוא צמוד לאנרגיות של כוכב יופיטר. בהשפעת יסוד האוויר, נראה כי גם אנשים שדחיתם את הצעותיהם זוכרים אתכם לטובה. ייתכן כי מצאתם דרך לגרום להם להבין את מניעיכם. בחציה השני של התקופה אתם מוזמנים לצפות באנרגיות הסוערת של כוכב מארס, החולף בבית הזוגיות (הבית השביעי שבמפת הלידה שלכם). מארס מעורר את התחום הרומנטי. צפוי קשר רומנטי עם אדם שמוכן לקטוף למענכם את הירח. היחסים ביניכם לבינו הם גן של שושנים, כל עוד אינכם גורמים למישהו לקנא. הנומרולוגיה צופה לכם יחסים טובים עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם במספר 7.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי כוכבכם ונוס מקיים קשר הרמוני עם כוכב פלוטו, וקשר מאתגר עם כוכב יופיטר. פלוטו מעניק לכם אירועים בעלי גוון מיסטי וחושני, ואילו ההיבט אל יופיטר פותח בפניכם נתיבים אל מחוזות שמעבר לים. בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכב אוראנוס, המבסס את מעמדו בבית החלומות שלכם, הבית השניים עשר אשר במפה האסטרולוגית שלכם. הדבר האחרון שאתם רשאים להרשות לעצמכם עתה הוא חרדות שווא. קחו בחשבון כי אוראנוס עלול לעורר בכם דאגות שאין להן אחיזה במציאות, כמו גם לנפח את שהיה רצוי להתעלם ממנו.

סיכום וטיפים: זו שנה חלומית עבור האמנים והיוצרים שביניכם. צירוף בין יסוד האדמה החומרי לבין המזל השופע מכוכב יופיטר עשוי להביא את חשבון הבנק שלכם אל שיאים חדשים. אל תחפזו לדחות חיזורים רומנטיים. דבר מתגלגל אל דבר ותמיד טוב לשמור את כל האופציות פתוחות. אנשים שדחיתם את הצעותיהם זוכרים אתכם לטובה. ייתכן כי מצאתם דרך לגרום להם להבין את מניעיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button