הורוסקופ שנתי

הורוסקופ שנתי – מזל אריה

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה השמש השולטת בכם מוצאת את עצמה ניבטת אלינו על רקע גזרת מזל גדי, כשהיא בשכנות לכוכבים מרקורי ופלוטו. מבנה הכוכבים גורם לכם לפרוח בתקופת החורף, תוך 'פזילה' אל תקופת האביב. מישהו שלא ממש האמנתם לסיפוריו בעניין השקעות ועסקים משתף אתכם בסוד מסחרי. בחציה השני של התקופה כוכב ששמו נפטון מעמיק את חדירתו אל הבית השמיני אשר במפה האסטרולוגית שלכם, בית האמון על החושניות האינטימית. במקום לשגע את עצמכם לגבי מה שהולך איתכם בקטע הרומנטי, כדאי שפשוט תציגו שאלות ישירות למי שצריך. זה גם הזמן להציף את הממונים עליכם במסרים ישירים, עד שהם יחליטו להיעתר לבקשותיכם.

אפריל– מאי– יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם צופים בכוכב יופיטר, המתארח עתה בבית הקריירה, הבית העשירי אשר במפה האסטרולוגית שלכם. יופיטר הוא כוכב של מזל. הצעות ומסרים שהתפללתם לזכות בהם מגיעים אליכם כאילו בטבעיות. המזל יאיר לכם פנים כל עוד תקפידו לשמור את הדברים בסוד. בחציה השני של התקופה אתם זורמים עם השמש הישר אל גזרת מזל תאומים, הנמנית עם יסוד האוויר. נראה כי צפוי הידוק קשריכם עם ילידי מזל זה. במקביל, אל תתרגשו בגלל אנשים שמחליטים לרכל עליכם. אין לכם מה להתבייש בכל מה שנוגע לדברים שבלב ובכיס. צפויות בשורות טובות הקשורות לשותפות כלשהי.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכב מרקורי בגזרת מזלכם. אנשים  שתלטנים יירמזו לכם כי תפסתם כיוון עצמאי ונועז מדי לטעמם, אבל האמת היא שאתם פשוט עושים את אשר נכון לכם לעשות. תחום עסקי שייחלתם לפרוץ אל תוכו נופל עליכם כאילו במקרה. נראה כי היה מי שהאזין לתפילותיכם. אל תתרגשו אם יהיו מי שיטענו כי הפכתם להיות ביקורתיים וקטנוניים מדי לטעמם. מהלך מוטרף שאתם עושים מצליח לשבור את סרבנותו של אדם מדהים. לפתע הוא מתחיל לעשות קולות של מעוניין.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי  שהייתה של השמש שליטתכם בגזרת מזל מאזניים ויחסיה עם כוכב יופיטר – רומזים על השפעות המגיעות אליכם מחו"ל. אל תחששו ליטול על עצמכם משימה שממבט ראשון נראית כאילו היא גדולה עליכם. אם אחרים יכלו ויכולים אין סיבה שאתם לא. בחציה השני של התקופה אתם פוגשים את כוכב נפטון, המשגר מפלים של אנרגיה יצירתית הישר אל השמש שליטתכם. הצלחתכם בתחום הקריירה מתחילה לסקרן אדם רב השפעה. בשביל לתפוס איתכם דיבור הוא יהיה מוכן להתקלף מגאוותו ויהירותו. בימים אלה צפוי לכם מסע מדהים במקומות מסתוריים. נראה כי מדובר באירוע שמבשיל במוחכם באורח ספונטאני, ויוצא אל הפועל תוך ימים ספורים לאחר שהוחלט עליו.

סיכום וטיפים: מישהו שלא ממש האמנתם לסיפוריו בעניין השקעות ועסקים משתף אתכם בסוד מסחרי. הצעות ומסרים שהתפללתם לזכות בהם מגיעים אליכם כאילו בטבעיות. המזל יאיר לכם פנים כל עוד תקפידו לשמור את הדברים בסוד. אל תתרגשו בגלל אנשים שמחליטים לרכל עליכם. אין לכם מה להתבייש בכל מה שנוגע לדברים שבלב. צפויות בשורות טובות הקשורות לשותפות כלשהי. מהלך מוטרף שאתם עושים מצליח לשבור את סרבנותו של אדם מדהים. אל תחששו ליטול על עצמכם משימה שממבט ראשון נראית כאילו היא גדולה עליכם.

מאמרים קשורים

Back to top button