הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.06.2013 – 02.06.2013

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.06.2013-09.06.2013

הורוסקופ מזל טלה
שרופים: מישהו שממש שרוף עליכם עוזר לכם להתגבר על בלגנים רומנטיים. יחד עם זה, יש מצב שאתם משתחררים מכל מיני טיפוסים שהתחילו להתעלק עליכם.
מתלבטים: צפויה לכם התלבטות בגלל קשר שאתם לא יודעים מה לעשות איתו, אבל אתם לא ממש חייבים להמשיך בו אם הוא התחיל לבאס אתכם.
רגשיים: יש קטע רגשי שמביא איתו גלים של אנרגיות לא ברורות. עושה רושם שלסיפור הזה תצטרכו להכניס הרבה יותר ריגושים והרבה פחות דיבורים.
מדברים: מתגלגלות המון שיחות רומנטיות בגלל הרצון שלכם להבין מה קורה. סבבה, אבל כדאי שתדעו שיש קטעים שקשה לברר אותם בדיבורים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מחבבים: מישהו שאתם ממש מחבבים, מגלה לכם על קטעים שעלולים לפדח אותו. מה שמוזר פה הוא שגם בקטעים האלה הוא יוצא גדול מהחיים.
יחסים: מישהו שהיחסים שלכם איתו לא משהו, רומז על זה שבראש שלו לשפר את הקשר. גם אם זה לא ממש מתאים לכם עכשיו, כדאי שתחשבו על זה איזה יום או יומיים.
קטעים: אתם מוצאים את עצמכם בקטע חברתי בו אתם לא סופרים אף אחד מהמשתתפים, חוץ ממישהו מסוים שאתם לא יכולים להתעלם ממנו.
בלוגים: השבוע זה הזמן הכי טוב בשבילכם לעשות לעצמכם קצת יחסי ציבור. אתם יכולים להתחיל את זה בפייסבוק או אפילו לפתוח לעצמכם איזה בלוג.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מוצאים: יש מצב שאתם מוצאים את עצמכם בקטע של פסיכולוגים טבעיים בשביל כל מיני חברים שהחיים שלהם לא משהו. בקטע הזה נורא חשוב לשמור על סודיות.
חברתיים: אירוע מאוד מסוים בקטעים החברתיים זקוק עכשיו לכישרונות היצירתיים שלכם. יכול להיות שאתם מארגנים משהו שהוא על גבול האמנות.
הופכים: אתם הופכים את התוכניות שלכם בגלל שיחה שהייתה לכם עם מישהו שאתם דלוקים עליו. יש מצב שהראש שלו דומה מאוד למה שמתגלגל בראש שלכם.
סיפורים: איזשהו סיפור שקשור לאהבה, חוזר לחיים שלכם אחרי תקופה ארוכה שחשבתם שהוא נעלם לכם. שווה לכם לנסות ולו רק בשביל ההפתעה שמחכה לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מסוקרנים: מישהו שעד עכשיו לא ממש התייחסתם אליו, מתחיל להדליק את הסקרנות שלכם. פתאום אתם מוצאים בו אחלה תכונות שלא מצאתם אצלו קודם.
מחברים: הקטע הנומרולוגי מביא לכם הצלחה השבוע עם חברים ומחזרים שחיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלהם, מסתכמים ב – 8.
מתחברים: בקטעים שעושים לכם טוב בלב אתם מתחברים עם מישהו שכבר הוכיח לכם את הכוונות הטובות שלו. יכול להיות שיהיה מישהו שינסה לסכסך ביניכם לבינו.
מופתעים: צפוי לכם דיבור אל תוך הלילה בשביל לבדוק את המחשבות של מישהו מסוים. צפויה לכם הפתעה כאשר יתברר לכם שהוא ממש דלוק עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מצליחים: הכוכבים מביאים לכם הצלחות מול המתחרים שלכם. בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם ללכת על קטע שקשור בילידי מזל דלי.
מחבבים: מישהו שאתם מחבבים עושה לעצמו פדיחות שלא מקובלות עליכם. יש מצב שתצטרכו להגיד לו דברים שהוא לא ממש יאהב לשמוע אבל אין ברירה.
אמיצים: קטע מהסרטים עוזר לכם באירוע חברתי שאתם הולכים לככב בו. הקטע הזה יצליח לכם בענק אם לא תפחדו להתמודד מול מישהו שדופק פוזות.
רוצים: צפוי בלגאן קטן בקשרים שלכם עם מישהו שאתם רוצים להיות איתו. יש מצב שהסכסוך קשור במשהו או במישהו שבכלל לא חשוב לכם ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
פינוקים: יבואו לכם קטעים של בילויים עם אנשים שעושים הכול בשביל לפנק אתכם. זה הזמן לבסס לכם מקום מקובל ופופולארי בתחום החברתי.
נדהמים: מישהו שבכלל לא חלמתם עליו אומר משהו מדהים שקשור לחיי האהבה שלכם. מצד שני, יש מצב שהאמירה הזו דווקא עוזרת לכם.
מתרחקים: אתם מצליחים להתרחק ממישהו שכבר עשה לכם סמטוחות בעבר. בהתחלה זה נראה על הפנים אבל בעוד שבועיים תברכו את עצמכם על זה.
רומנטיים: יש לכם מחשבות רומנטיות על מישהו ממש שווה וכל זה, אבל הייתם שמחים אם ההתנהגות שלו הייתה משתדרגת בכיוון של ירידה בשחצנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
גישושים: מתחילים להגיע גישושים ממישהו שהיחסים איתו לא ממש הצליחו לכם בעבר. אם תלכו עם הראש שלו, תמצאו את עצמכם בסרט שכבר הייתם בו.
אומרים: אתם אומרים למישהו שחשוב לכם ממנו, את מה שיושב לכם על הלב. להפתעתכם הוא מבין שאתם באים אליו ממקום טוב ולא ממקום רע.
בילויים: צפוי לכם שבוע עם המון תנועה ובילויים. שום דבר לא יהיה כבד מדי או מנג'ס. תנו לדברים צ'אנס ופשוט תעשו הכול על פי האינטואיציה.
מצפים: מישהו מצפה שתתנו לו סיכוי איתכם אבל רוצה לנהל לכם את החיים. תגידו לו שאם היחסים איתכם חשובים לו אז כדאי שיפסיק עם השטויות האלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מוחמאים: יש מישהו שעושה המון שטויות בשביל שתשימו לב אליו. אז נכון שמצד אחד זה עלול לעצבן אתכם אבל מצד שני זה גם קצת מחמאה. לא ככה ?
מגשימים: זה מן שבוע של הגשמת משאלות וכאלה. אם יש לכם בראש משאלה שנורא חשוב לכם להגשים אותה, אז תכוונו אליה את המחשבות שלכם וצפויה לכם הפתעה.
מתגלים: מתחילים להתגלות לכם כל מיני דברים על מישהו שחשבתם שאין לו סודות וכאלה. השאלה היא האם אתם מוכנים לתת לו להמשיך עם זה ?
משחקים: צפוי לכם קטע שקשור למישהו שהיחסים שלכם איתו הסתיימו בגלל שטויות. אם אתם מוכנים לוותר קצת על משחקי כבוד אז יש צ'אנס למשהו טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
נזרקים: בילויים מטריפים זורקים אתכם אל ריגושים עם מישהו שאפילו בחלומות שלכם קשה לכם להודות ברגשות שיש לכם כלפיו. לא נורא, בקרוב תתחברו לעצמכם.
חושבים: מישהו מהסביבה הקרובה שלכם מחליט לריב עם כל העולם ואחותו. סבבה, אין לכם בעיה עם זה, רק אל תתנו לו לסבך אתכם בשטויות שלו.
מוקפצים: מישהו שמכיר אתכם ככה טוב-טוב, מוצא שיטה חלומית בשביל להקפיץ לכם את מצב הרוח. בקרוב תוכלו לעשות משהו טוב גם בשבילו.
נקרעים: אתם נקרעים על מישהו שהסטייל שלו נחשב למוטרף, אבל הלב שלכם אומר לכם שעם קצת עזרה ומילים נכונות יש צ'אנס לשינוי בהתנהגות שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
עקרונות: צפוי קטע רומנטי שלוקח אתכם אל מקום בסבבה, אבל חשוב שתגידו למי שצריך שאין לכם כוונה לוותר לו על העקרונות שלכם.
יוזמות: הכוכבים מביאים מזל לאלה מביניכם שבראש שלהם זה לתפוס יוזמה בקטעים שבין בנים לבנות. אם יש לכם קצת עכבות כדאי שתזרמו עם הלב.
החלטות: אתם מקבלים את ההחלטות הנכונות על מישהו שסתם מנסה לשחק ברגשות שלכם. אם תמשיכו בכיוון הזה אז ישר יתברר שמגיע לכם משהו הרבה יותר טוב.
הפתעות: יכול להיות שהשבוע ייפול עליכם מישהו שנורא ירצה לשדך לכם וכאלה. אז נכון שאתם לא חייבים להקשיב לו אבל יש מצב להפתעה חיובית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
רמזים: יש מצב שאתם מתלבטים איך לפרש את הרמזים שמישהו משגר אליכם. אם הוא עושה לכם עיניים וכל זה, אז הכי כדאי לכם זה פשוט לשאול אותו.
משקיעים: תנו למחזרים שלכם להשקיע בכם. הגישה שלכם צריכה להיות בסטייל של הדדיות. אם אתם משקיעים בקשר, אז גם הצד השני צריך לנהוג כך.
צוחקים: דאחקות וצחוקים מתקבלים בסבבה בצד השני. יש מצב לבלגאנים שמתחילים בעקיצות ובדיחות אבל הופכים לקטעים רומנטיים.
דלוקים: מישהו שפעם הייתם דלוקים עליו מתגלה כסתם אחד. בסיפור הזה צפויים לכם וויכוחים עם מישהו שלא מסכים לדעה שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל דגים
מחליטים: אל תשברו את הראש על מישהו שמשחק אותה כאילו הוא מלך העולם. אז נכון שאתם קצת דלוקים עליו אבל אסור שזה יפריע לכם לזרום.
חיזורים: צפויות לכם הפתעות טובות עם מישהו שהכרתם כקשה להשגה. משהו שקרה לפני איזה שבועיים גרם לו לשנות את דעתו בקשר איתכם.
מצבים: יש מצב שלא תהיו בראש אחד עם מישהו מהחברים שלכם. אם זה בקטע על מישהו מבני המין השני, אז מה שטוב בשבילו לא חייב להיות טוב גם בשבילכם.
מחוברים: אתם לא ממש חייבים להתרגש ממישהו שמספר לכם ניסים ונפלאות על עצמו. יש מצב שחצי מהסיפורים שלו לא ממש מחוברים עם האמת..
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

 

מאמרים קשורים

Back to top button