רפואה אלטרנטיבית

אלה פלינט

בחירת ארבעה בקבוקי צבע קטנים יכולה לשנות לכם את החיים. כך מצהירה אלה פלינט, מטפלת בשיטת האורה סומא- שיטת אבחון וריפוי עוצמתית שהייתה מקובלת בכל תרבויות העולם העתיק והתגלתה מחדש לפני מספר שנים. הבחירה האולטימטיבית שלה בשיטת טיפול זאת, התרחשה כאשר היא עצמה חוותה משבר רגשי עמוק "היה לי הכל אבל הרגשתי שאין לי כלום ואין טעם לחיים…"

לכל אדם יש צבע משלו
הנחת העבודה היא שאנו מושפעים מצבעים המקיפים אותנו במידה רבה כי צבע הוא תדר ולכל אדם- יש צבע משלו. לכולנו יש צבעים מועדפים ש'עושים לנו את זה' בין אם מדובר בצבע הבגדים בארון הפרטי שלנו, צבע הרהיטים, הקירות או אביזרים שאנו בוחרים לבית. אין ספק שצבע הוא מרכיב חשוב בחיינו ומשפיע עמוקות על מצב הרוח והבריאות. מנקודה זאת פותחה ה'אורה סומא' שיטה מעניינת ומיוחדת במינה.

איך זה עובד?
מתוך ערכה של 109 בקבוקוני צבע, בוחרים ארבעה. הבחירה היא מודעת (מושיטים את היד ולוקחים) אבל מה שמנחה אותנו בעצם זה התת מודע. אנו בוחרים את הצבעים החסרים והמשלימים אותנו. בשלב הבא רוכשים בקבוקון אחד, אותו מורחים בבית על העור. אולי זה נשמע מוזר אבל זה – עובד. 

אלה פלינט, מורה לאומנות, מטפלת ברפואה הוליסטית במגוון שיטות כאשר העיקרית ביניהן היא אורה סומא אותה היא משלבת עם תטא הילינג ונומרולוגיה. "הייחוד שלי הוא שאני משלבת בעבודתי מספר שיטות המשלימות אחת את השנייה דרך מה שנקרא "הרקיע השביעי"- המקום בו ניתן להתחבר לבורא. אורה סומא היא שיטה הכוללת בתוכה מספר אלמנטים מהאסטרולוגיהקלפי טארוט ו'עץ החיים' מתורת הקבלה. בנוסף, אני נעזרת בתטא הילינג, שיטה שלמדתי לאחרונה, ובה ניתן לטפל ולעזור לאנשים ממקום הכי גבוה וחזק".

מה הכוונה?
"עבודה עם אורה סומא, היא עבודה אנרגטית בצבעים. כשאדם בוחר ארבעה בקבוקוני צבע, אני יכולה על ידי ניתוח, לספר לו את כל סיפור חייו, מה הפוטנציאל שלו ומה חוסם אותו. באמצעות סוג של תקשור, אפשר גם לקבל תשובות לשאלות שונות בעניינים המעסיקים את המטופל ולצאת לדרך חדשה. בתטא הילינג, מתחברים דרך מדיטציה לאור הגדול, אחרי שעוברים את ששת הרקיעים ומגיעים- לשביעי. שם אפשר לשואל את כל השאלות ולקבל תשובות מדויקות. הייחוד שלי בעבודה הטיפולית הוא השילוב של מספר אמצעים, שמבחינתי נותן את הרמה הגבוהה ביותר בתוצאה. במהלך הטיפולים אפשר גם לבדוק השפעות של גלגולים קודמים על החיים הנוכחיים. המטופל לוקח בקבוקון צבע אחד הביתה ומורח אותו על גופו. כך מתחילה הדרך לשינוי. התנאי להצלחה הוא כמובן הרצון לוותר ולנטרל את ה'בעיה'  ולוותר על הרווח המשני שיוצא לנו מהבעיה. למשל, אדם חולה מקבל יותר תשומת לב ויש לו לגיטמציה לא לקחת אחריות מלאה על מעשיו. כולנו מכירים אנשים שלא מטפלים בדברים משמעותיים בחיים ולא מתנהלים נכון בגלל 'סיבה' בריאותית".

תוכלי לתת דוגמה?
"אחת המטופלות שלי, רופאת שיניים, הגיעה להתייעץ איתי לגבי משאלה לפתוח עסק פרטי משלה. למרות המטרה הברורה, היא לא הצליחה להגשים את החזון שלה כי כל פעם התעורר קושי אחר, עד שהתחילה לחשוב שזה לא הכיוון הנכון עבורה. במהלך הייעוץ התברר שהיא עוברת קשיים לא אובייקטיביים, בגלל קשר קארמטי (לא רומנטי)שהיה לה עם אישה שעבדה בתור אסיסטנטית שלה והיה לה קשה להיפרד ממנה. שחררנו אותה מהמקום הזה וזמן קצר לאחר מכן, נעלמו כל הקשיים הקודמים והיא הצליחה להביא את החלום שלה לכלל מימוש. דוגמה נוספת: אני בעצמי חוויתי טיפול בתטא הילינג מהמורה שלי בתחום, התהליך יצר אצלי ריפוי של מחלה מסוימת שסבלתי ממנה במשך תקופה ארוכה. איך קורה הפלא? הסיבה היא פשוטה: נוגעים במקומות הרגשיים ומרפאי אותם…דוגמה נוספת? אם למשל אימא שלי חוותה שואה, ייתכן שאני, בתור הבת שלה, אחווה חוויה דומה במישור הרגשי. איך מטפלים בזה? בודקים את המקומות האלה. אחרי שמבינים מה בדיוק קורה שם – מבקשים מהבורא לנטרל ולרפא את המקומות הפגועים ולהכניס לתוכו אנרגיה חדשה שתשרת אותו לטובתו העליונה."

איזה נתונים את צריכה כדי לאבחן ולטפל באנשים?
"אני מבקשת שם ושם משפחה, תאריך לידה ולעיתים גם שמות של בני משפחה קרובים שאני מרגישה שיש להם השפעה ישירה על החיים של המטופל מבקשת מהאדם לבחור ארבעה בקבוקים מסדרת האיזון של האורה סומא. נקודת המפתח היא להבין למה המטופל חווה תהליכים מסוימים בחייו, מה מונע ממנו להיות מאושר ומה מקור הבעיה".
    
האחריות לשיפור המצב הבריאותי והרגשי של האדם- מוטלת על כתפיו. עם קצת עזרה ממטפל מקצועי וקשוב- ניתן להשיג שיפור משמעותי בכל בעיה בכל תחום החיים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על פלינט לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285810
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו…

מאמרים קשורים

Back to top button