נומרולוגיה

נומרולוגיה והגורל- מספר כוח הלידה

על פי תורת הנומרולוגיה מספר הגורל או כוח הלידה נובע מצמצום תאריך הלידה לספרה אחת.

בניתוח מפת לידה נומרולוגית יש להתייחס גם למספר הדו- ספרתי. במאמר זה נתייחס למספר החד ספרתי בלבד ונתאר מהם הקווים הכלליים האופייניים לבעלי כוח לידה זה. קודם לכן אציין שוב כי גורלו של האדם נקבע על ידי גורמים רבים ולא רק על ידי תאריך הלידה. יחד עם זאת תאריך הלידה נוצר בתוכו כוח עצום זוהי אנרגיה רבת עוצמה והשפעה על חיינו כי אם נכיר ונתחבר לאיכויות שלה נוכל ביתר קלות להתחבר לאיכויות אלו ולמידת ההצלחה שנוכל להשיג את הייעוד שלנו. כוח הלידה הוא הבסיס שלנו.

איזו פסגה באת לעלות? מה באת ללמוד? מה הנשמה באה ללמוד? מהי נקודת ההתמודדות שלך בחיים? מטרת החיים!

עכשיו ניקח את תאריך הלידה שלך או של קרוביך ונראה מה המטרה. כוח הלידה זה לאו דווקא מה שאתה כבר אלא מה שכל חייך תלמד לעשות עוד ועוד עד לפסגה הנשגבת. אלו כישורים שנולדת אתם ושעליך לגלות בעצמך רובד אחר רובד. נראה מהן מילות המפתח המרכזיות והדבר העיקרי בכל מספר מ – 1 ועד 9.

נצמצם את התאריך לעד שנגיע בצמצום למספר חד-ספרתי, למשל: 21.3.1948 = 2+1+3+1+9+4+8 = 28 = 10 = 1

25.12.1941 = 2+5+1+2+1+9+4+1 = 25 = 7

מספר הגורל או אם תרצו כוח הלידה הוא נקודת ההתמודדות העיקרית של האדם בחייו.

1  –  מנהיגות, בטחון, מרכזיות, התגברות על מכשולים מכוח יצירה אישית, ייחודיות, מסוגלים להישגים כבירים, ישירים בדיבורים ובמעשים לטוב ולרע.

2 –  זוגיות, איזון וגבולות, להבין את הצורך בנתינה וקבלה, להתערב בזולת, קרבה, שיתוף, בעלי כושר המצאה, אך לא נולדו להנהיג, אלא לשתף פעולה ולחיות בהרמוניה. מעניקים בית חם ונוח למשפחתם.

3 –  ביטוי רגשי ויצירתיות, רכישת היכולת להתבטא בחופשיות, אופטימיות ואמונה, גמישים, נבונים, מעודדים את האחרים, מתעבים עמדות נחותות, בעלי מזל במידה גדושה, צריכים ללמוד לדבר על רגשות.

4 –  תהליך ויציבות, מסגרות, שורשים, אל תוותר כשאתה נתקל בקשיים! מספר היסוד והחומר הקשה. מייצג שלמות. ה"בנאי" של החיים. אופי קר, גם כשאוהב קשה לו להביע רגשות. ממתין לזמן המתאים כדי להביע רגשותיו, דאגן.

5 –  תקשורת, קידמה, חידוש ושינוי, רבגוניות, מספר של חוסר יציבות, מספר ההזדמנויות, אנשים חושניים, לוקחים סיכונים, עליו ללמוד למקד סדרי עדיפויות, אנשים רב תחומיים, זקוקים להתעדכן כל הזמן וזקוקים ל"סמול טוק", לחופש וטיולים, אומני התקשורת! בעל קסם אישי, יודע להתחמק מהתחייבויות ולשכנע את האחרים בצדקתו.

6 –  חיי משפחה והרמוניה חשובים לכם, אוהבים סביבה נאה, ציירים, מוסיקאים, קבלת עצמי והאחר – קבלת השונות, חשוב לו איך יראה כלפי חוץ "מה יגידו השכנים". איזון יופי והרמוניה – מילות המפתח.

7 –  פרפקציוניזם, אנליטיות, ללמוד ולחקור ולחפש את האמת, ללמוד להתבונן פנימה ולגעת בכאב!  מסתורין ובדידות. זהו מספר קדוש ומיסטי כמעט בכל התרבויות. המספר 7 מייצג את אלוהי הכוח בטבע. מספרי גורל 7 נמשכים ומתעניינים בתחומי המיסטיקה ותורות הנסתר. פילוסופים ומשוררים.

8 –  הצלחה חומרית וסמכות, השגיות, קריירה, מספר של הצלחה ומעורבות עולמית, הכל או לא כלום. מספרי 8 הם הצלחות מפוארות או כישלונות ענקיים; או, או, אין אפרוריות או בינוניות. יש שינויים רבים בחיים ויש להם את הכוח לעמוד בזה. מספר קרמאטי, הוא חזק! יכול להתמודד עם כל מצב.

9 –  נתינה למען הכלל, שלמות, סבלנות, השאיפה לפתח השקפה רחבת אופקים כלפי החיים, חוסר השלמה עם המציאות ושאיפה לשינוי, מתמרדים כנגד כל התערבות בחייהם. המטרה להתחבר לאמת שלך ולפעמים כאשר דברים לא הולכים אולי זה לא היעוד שלך? שאל את עצמך עם יד על הלב מה אני רוצה באמת? היכן האמת שלי?!

1 ו- 8 – הם מספרים בעלי כוח באיסוף נתונים, מאוד שכליים.

2,3,6 – מספרים רגשיים

4, 5 – מספרים אינסטינקטיביים

7, ו- 9 – מספרים מאוד אינטואיטיביים

בהצלחה רבה בדרכך להגשמת ייעודך!

להתייעצות בשיחה אישית עם נומרולוג/ית בכירה, לחצו כאן

מאמרים קשורים

Back to top button