נומרולוגיה

מבוא לתורת הנומרולוגיה

נומרולוגיה היא המדע, הפילוסופיה והפסיכולוגיה של המספרים. זו תורה עתיקה שיכולה לסייע לאדם להבין את מה שהתרחש בחייו בעבר, ולסייע לו לחזות את העתיד.

כבר בעבר העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו. 
את הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו. 
על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.
ידיעות שיטות נומרולוגיה רבות: שיטת פיתגורס, הקבלה, נומרולוגיה אזוטרית, נומרולוגיה הסינית ועוד…

הנומרולוגיה של הקבלה:
הקבלה היהודית מתמקדת בשתי דרכים לפירוש טקסטים, במיוחד תנכיים. היא כוללת את "עץ החיים" על 10 הספרות שלו ואת הגימטרייה הידועה, המעניקה לכל אות ערך מספרי, ובאמצעותה ניתן לדעת את המספר הנומרולוגי ואת השפעותיו עלינו על פי שמנו. אנשים במשך דורות נהגו לשנות את שמם כדי לשנות את מזלם וליצור שינוי קיצוני בחייהם.

נומרולוגיה אזוטרית:
הנומרולוגיה האזוטרית מקשרת את הפוטנציאל האנושי שלך אל הפוטנציאל האינסופי: הכוכבים, השמש והחלל.

שיטת פיתגורס:
פיתגורס ציין תשעה שלבים שעלינו לעבור, עד שניצור ריבוע מאוזן שמכיל את כל המספרים, ואין בו אף מספר שהוא דומיננטי יותר מאחר. על מנת שמספר יהיה מאוזן והרמוני הוא חייב לתת מהאנרגיות שלו לשורה, עמודה או אלכסון על מנת ליצור שלמות.

השיטה הסינית:
האי צ'ינג היא שיטה לחיזוי העתיד שפותחה לפני אלפי שנים, ועדיין פופולרית מאוד בימינו. בשיטה מטילים שלוש מטבעות שש פעמים, כאשר כל אחד מצדי המטבע מייצג מספר או סמלץ. צד אחד מסמל את אנרגיית היין, ואילו הצד השני מסמל את אנרגיית היאנג. את המספרים שמתקבלים מתרגמים לצורה בת שישה קווים, המכילים את היין והיאנג, ולסמל ומספר המבטא את כל היבטי הגוף, הנפש והרוח ומבוסס על סמלים המשמשים לחיזוי.

סיכום:
הנומרולוגיה היא תורה מופלאה ועתיקת יומין. למרות שהיא מופיעה בצורות שונות, המשותף להן הוא האמונה כי למספרים משמעות ואנרגיה, המשפיעים על כולנו באופן מודע ותת מודע: על האופי שלנו, על ההצלחות שלנו, על הזוגיות – ובעצם על הכל.

באהבה.

מאמרים קשורים

Back to top button