נומרולוגיה

מהי נומרולוגיה?

"נועדתם לחיות חיים מלאים ונפלאים, נועדתם לממש את חלומותיכם, את שאיפותיכם ולהגשים את ייעודיכם. הכול נמצא בתוככם, תנו למספרים לגלות לכם כיצד להביא אל חייכם את כל החיובי והטוב, חוו את החיים באושר, שמחה, בביטחון עצמי, בריאות ואהבה"

"אם ניתן לטבענו האמיתי להנחות את חיינו, נצמח בריאים פוריים ושמחים", אברהם מסלאו.
אם תרצו מציאות טובה וחיובית יותר, לגלות מהי הדרך הנכונה וכיצד תוכלו לחיות את חייכם מתוך קבלה ואהבה עצמית, לגלות את ייעודיכם ולממש את שאיפותיכם, חלומותיכם ורצונותיכם, להיות מאושרים ולצפות לעתיד טוב, כל שעליכם לעשות הוא בראשונה להאמין בעצמכם, אמונה היא הדרך להכיר בכך שיכול להיות טוב יותר, ובנוסף, להאמין שיש בידכם לעשות ולגרום לשינוי, וזאת בעזרת האבחון, הייעוץ והכוונה הנומרולוגית, ומהי נומרולוגיה?

נומרולוגיה היא תורת המספרים ומתבססת על משמעותם וכוחם האנרגטי, ולכל מספר יש תדר משלו המצביע על תכונות, התנהגות, התנהלות, רגשות וגורל (קארמה). ידיעת המספרים ושפתם מאפשרת לנו לראות מה בין זכות הבחירה בחיינו ומה בין המערכת הגורלית בחיינו.

כידוע הכוח הפעיל והמפעיל ביקום הוא למעשה אנרגיה, ואנרגיה זו על פי התיאוריה של פיתגורס ותורת הקבלה, מבוססת על מספרים וחוקיות המספרים, ומכאן, שהמציאות שלנו בנויה בצורה מתמטית ועולמנו האישי בנוי ממספרים ולמעשה נשלט ע"י חוקיות המספרים שמבטאים אנרגיות מסוימות. ולכן, על סמך תיאוריות אלו, הנומרולוגיה בעיקרה מבוססת על תאריך הלידה, לועזי ועברי, שמו של האדם ושמות הוריו, כמו כן, הופכת את האותיות העבריות בשם, לכוח עם השפעה גדולה על איכות החיים. בשיטה זו המספרים כמו גם האותיות, מקבלים חיים והם בדינאמיקה מתמדת ומשתנה בהתאם למספרים ומפגשם עם מספרים אחרים, ומפגש שכזה יכול לצור גם תכונות ומשמעויות אחרות למספרים .

שמכם, שמות הוריכם ותאריך לידתכם, הם הזהות שלכם בהתאם למספרים המיוחסים, וכך כל מכלול המספרים המשקפים את התדמית שלכם, אופייכם ותכונותיכם ואף את גורלכם על סמך הכוחות שפעלו בזמן הלידה, ולכן אם יהיו בחייכם מאבקים, קשיים וכד', סביר להניח שאין התאמה בין המספרים, ויתכן שחיים שלמים תמצאו עצמכם תוהים האם הגשמתם את ייעודכם, ומהו אותו הייעוד, האם הינכם נמצאים במקום שהינכם אוהבים עם בן/בת זוג אוהבים, האם מציאות חייכם טובה וחיובית ומספקת – וכאן בא הייעוץ והכוונה על פי השיטה הנומרולוגית, שהינה כלי אבחוני וטיפולי ובאמצעותו ניתן לדעת יותר על חיינו, להבין מדוע אנו חוזרים שוב ושוב על אותה ההתנהלות בחיינו, על מערכות יחסים עם משפחתנו, זוגיות וילדים, על אכזבות ותסכולים. המספרים מראים לנו כיצד אפשר לשפר את חיינו, מורים לנו על דברים שיש ביכולתנו לשנות .האבחון מסייע בידנו כיצד יש לעשות את השינוי. הוא מעניק לנו את היכולת להכיר בשאיפותינו וביכולתנו ולהגשים את ייעודנו.

מאמרים קשורים

Back to top button