נומרולוגיה

השפעת המספרים על ביתנו

לבית בו אנו גרים, יש תדרים שמשפיעים על חיינו – מספר הבית ומספר הדירה. מס' הינו תדר אנרגטי שמושך אליו את מה שהוא מסמל. אם נבין את הפוטנציאל הטמון בכל מספר נוכל להפיק ממנו את המירב לשיפור החיים בבית או בדירה הנושאים מספר זה. פעמים רבות אני נשאל איזה מספר בית טוב ואיזה מספר בית רע? תשובתי היא אין מס' טוב או רע, לכל מס' יש את היתרונות שלו והחסרונות שלו. לכל מספר תכונות דומיננטיות לטוב ולרע.

אז לעבודה –
התדר של מספר הבית: במידה ואנו גרים בבית דו או תלת סיפרתי יש לצמצם לכדי ספרה אחת ולהתייחס אליה, כנ"ל מספר הדירה. בסופו של תהליך נתייחס לשני תדרים, התדר של מספר הבית והתדר של מספר הדירה.
דוגמא: בית מספר 552 דירה 2 הרי שהחישוב יהיה כדלקמן: 5+5+2+2=14,1=4+1=5. אם נסתכל במהות 5 נראה כי הבית הזה מתאים לאנשי פרסום ופוליטיקאים למיניהם אנשי הבמה, ועוד.

לפניכם פירוט המספרים:

מספר1:
בית טוב לאנשים העוסקים בניהול, לבעלי עסקים פרטיים ולאנשים שרוצים לעבוד מהבית. 1 מחזק בנו את הרעיונות, מביא להתחלות חדשות, לפריצת דרך, לראשוניות, מחזק עצמאות, יצירתיות ותעוזה. נותן לנו כוח, פעלתנות ועוצמה כיחידים.

מספר 2:
2 מדבר על זוגיות ושותפות .טוב ליצירת קשרים. יש לו את היכולת לחבר בין גורמים שונים ולראות את שני צידי המטבע. מחזק את הצד הנשי, הרך, הרגיש והאימהי. כשגרים בבית שמספרו הסופי שתיים מתחזקת האינטואיציה.

מספר 3:
3 הוא מספר שכל כולו חיים טובים, שפע, שמחה, מזל ויצירה. אם האחד הוא הזכר והשתיים היא הנקבה השלוש הוא פרי היצירה המשותף לשניהם: הילד. לשלוש יש מזל של ילד, יש ל- 3 הגנה משמיים ומזל בכל תחומי החיים. כשגרים בבית מספר שלוש מתחזק הצד היצירתי, ומכאן שהוא טוב לאנשים העוסקים באמנות מכל סוג.

מספר 4:
4 הוא המספר הפיזי ביותר מכל המספרים. הוא אחראי על המבנה והקרקע ולכן הוא טוב לצורכי בית, כיוון שמסמל קרקע יציבה ובטוחה, מסגרות, הליכה בתלם ולפעמים מקובעות. זהו מספר המביא עמו דבקות במטרה, מזל בעבודה, חריצות ומשמעת.

מספר 5:
5 טוב למי שנמצא רוב הזמן בתנועה ושחייו רצופים שינויים הוא מסמל פרסום מכל היבטיו, ומביא עמו מזל בפרסום ומכאן שהבית טוב לאנשים שהפרסום בעיסוקם. מחזקת את היצרים המיניים, הכריזמה והקסם האישי של דיירי הבית.

מספר 6:
6 הוא מספר של אהבה ומשפחתיות. היא מסמלת אסתטיקה, נוי ויופי וגורמת לנו להתעסק בענייני המשפחה. היא יוצרת הרמוניה וקירוב לבבות בין שוכני הבית. מספר שטוב למי שעיסוקו בשירות הזולת.

מספר 7:
7 מסמל מימד הרוחני. מגורים בבית מספר 7 טובים לעוסקים בהדרכה וטיפול. מחזק אינטואיציה וטוב למי מביניכם העוסק ברוחניות או מקורבים לדת. מעניק רצון ויכולות ללימודים.

מספר 8:
8 הוא מספר של האינסוף. הוא מסמל כוח, סמכות ועוצמה. מספר שטוב לאנשי עסקים, לעבודה ולחומר. מגורים בבית מספר שמונה טובים למי שרוצים לעבוד מהבית או למי שרוצה לחזק את המעמד הכלכלי שלו. אנשים שגרים בבית מספר 8 נוטים להיות יועצים טובים ובעלי אוזן קשבת.

מספר 9:
מספר 9 פותח את הלב של דיירי הבית, את השירות למען אחרים. מחזק את יכולת הביטוי המילולי והעברת מסרים לאומה כולה, ולכאן אנשי הרוח וההוראה, פוליטיקאים, מרצים, זמרים, סופרים. המתגוררים במספר 9 הם אוניברסאליים, אינטואיטיביים ובעלי יכולות רוחניות גבוהות.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על משה צ'יקו

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button