נומרולוגיה

יום הלידה כמאפיין של האדם – חלק ג'

מפה נומרולוגית שלמה מבוססת על עשרות חישובים, אשר כולם מתבססים על תאריך הלידה ועל השם – שם פרטי, שם משפחה, ואם האדם שינה את שמו במשך החיים, גם על שמות קודמים. כמי שהגיעה לנושא לאחר שנים רבות של עבודה בנושאים יותר "ארציים", אני מתפלאת בכל פעם מחדש עד כמה ניתן לתאר אדם באופן כמעט מדויק, רק על סמך נתונים אלה.

לא כאן המקום להסביר "למה זה עובד", מה גם שקשה לי בעצמי לקבל את ההסברים לכך. הסברים אלה לא תמיד עוברים את מחסום ההיגיון הצרוף שלי. הסיבה לכך היא כנראה, שעדיין נותרו בטבע כוחות או אנרגיות שהפיסיקאים לא הספיקו לתאר באופן מלא. ואף על פי כן "זה עובד", ולכן העיסוק בנושא כל כך מרתק.

היום שבו נולדת מאפשר לדעת מעט על אישיותך, עדיין לא מספיק כדי לזהות ממש אותך, אבל בהחלט כיוונים כלליים.

יש מצבים שבהם המאפיינים של יום הלידה מנוגדים למאפיינים אחרים, המתבטאים לדוגמא במספר המזל. במקרה כזה סביר שלא תזדהה עם המאפיינים של יום הלידה.

היתרון של יום הלידה הוא בכך שאין צורך לחשב כלום! פשוט מסתכלים על היום שבו האדם נולד, לדוגמא, מי שנולד ביום 15.12.1977 – יום הלידה שלו הוא – 15. יחד עם זאת ידוע שיש הרבה מן המשותף לילידי התאריכים הבאים: 6, 15, 24 לחודש – אצל כולם הסכום של הספרות ביום הלידה הוא 6. כך גם יש הרבה מן המשותף לילידי 1, 10, 19, 28 לחודש – כאן הסכום של ספרות יום הלידה הוא 1. באותו האופן ניתן לצמצם כל מספר דו ספרתי למספר בן ספרה אחת. הצמצום נעשה ע"י חיבור שתי הספרות עד שמתקבל מספר בן ספרה אחת.

כאן המקום להסתייג ולומר שיום הלידה אינו המאפיין היחידי, הוא מצטרף לשורה ארוכה של מאפיינים אחרים, כך שאמנם יש מן המשותף לילידי אותו יום בחודש, ויחד עם זאת כל אחד הוא יחיד ומיוחד.

יום לידה 21
שייך לקבוצת מספרי 3, המסמל שמחה, אופטימיות, זרימה, ופיזור. לעיתים הם סולדים מעבודה פיזית ומעבודה מאומצת. יחד עם זאת, הם בדרך כלל הם יהיו עסוקים במספר פרויקטים בו זמנית. כדי להיות מאושרים רצוי שיעסקו בפעילות יצירתית. העניין שלהם בעבודה חשוב להם במקרים רבים יותר מהשכר או מהסיכויים להתקדם בעתיד. הם חיים כאן ועכשיו. הם ספונטניים ותמיד עשויים להפתיע. רצוי להם ללמוד להיות פחות מפונקים ופחות מתפזרים. הם מחלימים מהר ממחלות.

אם אתה יליד ה- 21 לחודש, סביר שאתה רגיש, וחושב פעמיים לפני שאתה מדבר. יש לך דמיון טוב, נוטה לחלום בהקיץ, אולי כותב שירה או אוהב לשיר. יש לך חברים מאד קרובים, אך לא רבים. אתה רגיש מאד, וכדאי לך להימנע מלנתח דברים יותר מדי. אתה יכול להתאהב עד כדי שיגעון, כיוון שאתה מסתכל על אנשים מבעד לדמיון שלך. אתה עלול להיות פתי, אוהב תענוגות ויש לך חוש מפותח לאסטטיקה.

יום לידה 22
שייך לקבוצת מספר 4, המסמל נאמנות, יעילות, בית, מסגרות יציבות, מסורת, תכנון. אנשים עם מספר 4 דומיננטי במפה הנומרולוגית מעדיפים סביבה יציבה ובטוחה. הגישה שלהם זהירה והם אוהבים עבודה עם הידיים.

לילידי יום 22 יש את היכולת והרצון לפעול למען מטרות אוניברסאליות, שמעבר למטרות האישיות, יש להם נטייה לנושאים רוחניים, וכשרון לבצע מה שהם רק רוצים. הם צוברים בחייהם ניסיון מגוון, אשר יכול לשמש אותם אם ייקחו על עצמם פרויקט גדול. חשוב להם לחיות חיים מלאי משמעות, שמעבר לנוחיות היומיומית ולרושם.

יש להם עניין באנשים אחרים שהם ילידי ה- 22 לחודש, כי הם מוצאים איתם הרבה מן המשותף. בין התכונות המשותפות נמנה את המקוריות, רגישות, כושר ניתוח ושיפוט טוב, צורך להיות בשליטה.

יום לידה 23
שייך לקבוצת מספר 5, המסמל סקרנות, זריזות, כושר הסתגלות, חופש. אנשים שמאופיינים במספר 5 מעדיפים שעות עבודה גמישות, ותמיד יוסיפו ממד חדש ומעניין לכל נושא שיעסקו בו. הם אנשי מכירות מצוינים כיוון שיש להם כושר שכנוע מעולה. הם מצליחנים מטבעם ויודעים לנצל הזדמנויות. הם לא יימצאו במקומות שבהם לא טוב להם. הם מקסימים ולא תמיד רציניים. הם חדשניים ואוהבים לייצג דעות לא מקובלות. המילה "אי אפשר " לא קיימת לגביהם, הם תמיד ימצאו דרך.

אם נולדת ביום 23 סביר שאתה עצמאי במיוחד ומסוגל להסתדר ללא עזרת אחרים. יכול להיות שיש תחום שבו אתה נראה לאחרים מוזר, או שיש לך תחומי התעניינות מיוחדים, כמו אמנות, מוסיקה, או אידיאלים של העידן החדש. אתה מסתכל על החיים בדרך מעניינת ושונה מאחרים, ויודע לנצל אירועים לטובתך. אתה שנון, בעל כשרון דיבור, ולעיתים מתמרד. כשאתה מתרגז, אתה עלול להיות קטנוני וביקורתי. יש לך כושר שכנוע טוב, ואתה יודע מה אנשים ייקנו, לכן יש לך כשרון להיות איש מכירות טוב. בדרך כלל אתה נראה צעיר מגילך.

יום לידה 24
שייך לקבוצת מספרי 6, המסמל אחריות לבית ולמשפחה, דאגנות, אהבת יופי, אומנות, מסורת והרמוניה בכל תחום. הם מתבטאים בעזרת הלב והידיים, מה שמכשיר אותם לעסוק באומנות שימושית. הם יכולים להיות גם מורים או לעסוק בריפוי או בעזרה לקהילה. הצדק חשוב להם. הפתרונות שלהם לבעיות ייקחו בחשבון את טובת הכלל.
כיליד 24 בחודש, הבית והמשפחה הם במקום ראשון אצלך, ואתה מאד אומלל אם אין לך התחייבויות משפחתיות. אתה אוהב לצבור עושר לטובת המשפחה, ומתאימים לך עיסוקים מסורתיים כמו הוראה, הנהלת חשבונות, בנקאות או מסחר במקרקעין ובדירות. את רעיונותיך לחיים גיבשת כבר בגיל צעיר, ואין לך נטייה לשנות אותם. אתה מעריץ אנשים יצירתיים וספונטניים, ואולי תתחתן עם אדם כזה. אתה תופש את עצמך ליברלי ופתוח, אבל אולי אחרים לא תופשים אותך כזה. אתה רגיש ואולי יש לך נטייה לקנא. אתה זהיר ומרבית תוכניותיך מתממשות.

יום לידה 25
מדובר באנשים יוצאי דופן עם כשרונות מיוחדים, אינטואיציה טובה, רמה רוחנית וטכנית גבוהה. בדרך כלל הם שקועים בענייניהם, אינטלקטואלים, ונמצאים הרבה פעמים לבד. הם אוהבים טבע, בעלי חיים וסביבה שקטה. בדרך כלל הם מעדיפים חיים שקטים וחיים לפי הכללים שלהם, על פני הצלחה חומרית. הם זהירים ולכן לעיתים קשה להם לקבל החלטות. קשה לייעץ להם.
כיליד ה- 25 לחודש יש לך אינטואיציה טובה במיוחד, אתה מושפע מאחרים וכדאי לך להיזהר מחוסר יציבות רגשית שיכולה להיות תוצאה של העוצמה הגבוהה של רגשותיך. לאחרים קשה להבין אותך. אתה יכול להיות מוכשר בצורה יוצאת דופן כשמדובר באומנות, מוסיקה. אתה מסוגל ליצור קשר טוב עם בעלי חיים, ואולי תבחר להיות וטרינר. גיל 27-28 עלול להיות קשה עבורך. לא כדאי לך לנתק קשר עם משפחה וחברים כאשר אתה חש עצבות. כדאי שתשמור על דיאטה יציבה ועל פעילות גופנית סדירה.

יום לידה 26
שייך לקבוצת מספרי 8, המסמל אנשים מעשיים, צמודים למטרה ועובדים קשה. הם תמיד רוצים לשפר את מצבם, וגם יודעים איך לעשות זאת. יש להם בטחון עצמי והם מתקדמים כל הזמן. הם מארגנים מעולים ומעוררים יראת כבוד אצל אחרים. כטבע שני הם יודעים להתעסק עם כסף ועוצמה. לעיתים הם חמורים עם הסובבים אותם, אך תמיד ישרים כלפיהם.
אם נולדת ביום 26 סביר שאתה אוהב טבע. ההרמוניה חשובה לך בכל מקום בו אתה נמצא. חשוב לך להקים משפחה, ובאותה מידה חשובה לך הקרירה. חשוב לך להתלבש טוב, להחזיק חפצים נאים בבית, ולחנך את ילדיך באופן נאות. אתה חושב הרבה על העבר, ומסתמך על אמונות וטיעונים מהעבר. אולי יש לך רעיונות גדולים, אך אתה זקוק לעזרת אחרים כדי להגשימם. אתה נוטה לנתח את עצמך ואת האחרים סביבך ולכן סביר שיש לך משיכה לפסיכולוגיה. כמקצוע אתה יכול לעסוק בקטרינג או בפקיד ניהולי שקשור למדעי החברה או עבודה סוציאלית.

יום לידה 27
שייך לקבוצת מספרי 9, המסמל אופקים רחבים, אידיאלים גבוהים, נדיבות, אהבת האדם באשר הוא אדם. טובת כלל האנושות מעניינת אותם. יש להם כשרונות בתחומים רבים, כך שמרוב כשרונות, אולי יהיה להם קשה לבחור מקצוע ספציפי להתמקד בו, ובכלל, קשה להם לקבל החלטות. כדאי להם ללמוד שלא לקחת כל דבר באופן אישי. רפורמות חברתיות ונושאי חינוך מעניינים אותם.
כיליד ה- 27 לחודש סביר שיש לך כשרון מוסיקלי או אומנותי. אתה אוהב מקומות מרוחקים, נהנה משירה, עם נטייה לשירה מהמזרח, ואולי מעניינת אותך פילוסופיה מזרחית. כעיסוק מתאים לך להיות עיתונאי, צלם טבע, סופר, או סוחר עתיקות. יש לך כישורים רבים ותחומי עניין מגוונים, ואולי ייקח לך הרבה שנים עד שתגלה אותם. אתה נדיב וסלחן כלפי חבריך. כדי להרגיש מרוצה כדאי לך לדבוק ברעיון.

יום לידה 28
ילידי יום 28 שייכים לקבוצת מספרי 1. לכן מדובר בטיפוס של מנהיג, עצמאי, זריז, הרפתקן, אמיץ, החלטי, הישגי, חלוץ, מקורי ומשתעמם בקלות. מכשולים מדרבנים אותו, הוא רואה אותם כאתגרים. הוא אופטימי בדרך כלל, אך קשה לו לסבול מצבים שבהם אין לו אפשרות לממש את רעיונותיו. הוא אוהב חידושים ותמיד מעודכן. יש לו בדרך כלל חוש הומור אירוני, מלגלג.
המאפיינים המיוחדים של ילידי ה- 28 לחודש הם: אוהב את החופש שלו ושואף להיות עצמאי, אוהב לעמוד במרכז בין אנשים שהוא אוהב ומעריץ, יש לו חברים איכותיים. רצוי לו בן זוג חזק בזכות עצמו, והוא לו יסתפק בפחות מהאידיאל שלו. בעל כושר ביצוע מעולה במיוחד כשזה נוגע להגשמת שאיפותיו הגבוהות. הוא יצליח בכל מקצוע, ובמיוחד בהוראה, משפטים, הנדסה, ארכיטקטורה ותכנון. בעל חוש דרמטי, והוא יעדיף בן/בת זוג כמוהו.

יום לידה 29
ילידי יום 29 שייכים לקבוצת מספרי 2. מספר זה מייצג רגישות, רגשנות, העדפה לעבוד בשיתוף פעולה עם אחרים. היחסים הבין-אישיים מעניינים אותו בכל מקום בו הוא נמצא. יש לו נטייה לרדת לפרטי פרטים, ונטייה זו גורמת לו להיות לעיתים איטי. בכל מחיר הוא ינסה להשיג הרמוניה. קשה לו עם פרידות, לכן הוא עלול להישאר במצבים שאינם נעימים לו. יותר מכל הוא חושש מהלא נודע.
אם נולדת ביום 29 אתה מתעניין בנושאים רוחניים ויש לך השראה בכל מה שקשור במיסטיקה ורוחניות. כדי לא לרחף יתר על המידה בעולם הרוי, אתה זקוק לפעילויות שיש בהן משמעת ותמורה מיידית כמו עבודה בגינה, בישול, תפירה או בניה. אתה חייב לעמוד על המשמר שלא לשקוע במצבי רוח קשים. אתה יכול לשמש השראה לאחרים וגם להתפרסם בנושאים שקשורים להוראה או אומנות. אתה יכול להצליח גם כמנהל חשבונות או מלצרות, תוך שאתה מפתח את כשרונותיך האומנותיים. נשים שנולדו ביום ה- 29 הן בדרך כלל יפות מאד, וגברים יתנהגו כג'נטלמנים.

יום לידה 30
מספר 3 מסמל שמחה, אופטימיות, זרימה, פיזור, נטייה לדבר הרבה. מספרי 3 אוהבים יותר מכל לעשות חיים, אוהבים חיי חברה ובידור. בדרך כלל הם סולדים מעבודה פיזית ומעבודה מאומצת. הם יכולים להצטיין במכירות, ובדרך כלל יהיו עסוקים במספר פרויקטים בו זמנית. כדי להיות מאושרים רצוי שיעסקו בפעילות יצירתית. העניין שלהם בעבודה חשוב להם במקרים רבים יותר מהשכר או מהסיכויים להתקדם בעתיד. הם חיים כאן ועכשיו. הם ספונטניים ותמיד עשויים להפתיע. רצוי להם ללמוד להיות פחות מפונקים ופחות מתפזרים. הם מחלימים מהר ממחלות. הם מביאים אתם לכל מקום משב רוח רענן.
אם אתה יליד ה- 30 לחודש, סביר שיש לך אנרגיות גבוהות במיוחד, וההתלהבות שלך מדבקת, ולכן אתה מסוגל להלהיב אחרים ולשכנע. אתה יודע איך לנצח בויכוח בזכות כושר הדיבור הטוב שלך, והידע לשלוף את המילה או הרעיון הנכון בזמן. אתה יכול להיות מורה או נואם מצוין, שר, עורך דין, שחקן או מוסיקאי. אתה רציני ועוצמתי בכל מה שמעניין אותך, אבל קשה לך לקיים הבטחות ישנות. אתה אוהב לפלרטט. כדאי לך להימנע משתיה מופרזת, או מבזבוז על בגדים ועל חברים.

יום לידה 31
שייך לקבוצת מספר 4, המסמל נאמנות, יעילות, בית, מסגרות יציבות, מסורת, תכנון. אנשים עם מספר 4 דומיננטי במפה הנומרולוגית מעדיפים סביבה יציבה ובטוחה. הגישה שלהם זהירה והם אוהבים עבודה עם הידיים.

לילידי יום 31 יש הנאה מעבודה בידיים ויכולים להיות פסלים או ציירים. יש לך שאיפות גבוהות. אתה נוטה להיות שמרן נאמן לחברים, אוהב אותם וזוכר את ימי ההולדת שלהם. יכול להיות שיש לך כשרון בישול. אתה אוהב לטייל ולהתרועע עם חברים, ויחד עם זאת, מסוגל לעבוד שעות ארוכות, כשיש לך תמריץ לכך. אינך אוהב לחיות לבד, ואתה מגלה איכפתיות לבן/בת זוג. אוהב לדבר על עצמך ועל תוכניותיך, ומצפה שנושאים אלו יעניינו את האחרים.

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button