נומרולוגיה

נומרולוגיה – מה אומר שמכם?

באלף – בית העברי ישנן 22 אותיות. אלו מקבילות לעשרים ושניים הנתיבים בעץ הספירות. לכל אחת מהאותיות יש ויבראציה משלה, כלומר משמעות אנרגטית המאפיינת אותה בלבד, בדיוק כשם שמספרים הם אנרגיה כך גם האותיות ביחד ולחוד.

א – מציינת את ספירת כתר, זהו המקום הגבוה ביותר בצ'אקרות. קשורה ביציבות ויופי, מלאה באהבה ונתינה. יש בה זרימה, יכולת מוסיקלית, מקוריות וראיית הנולד. כטיפוס: חלוצה, מנהיגה ומובילה.שומרת על אינטימיות מפני הסביבה ומדחיקה רגשות. אחת לעשור ישנה פריצה בדרך. אות בעלת רחמים ודין. נותנת שייכות ורוצה להיות שייכת.

ב – שייכת לספירת חוכמה,אוהבת דברים מוגדרים. סדר, בית ומשפחה חשובים לה מאד. אות שמדברת על הורה טוב שהבית חשוב לו. אות של הישגים הקשורים לשכל – אנשים שיכולים להיות אנשי מחשבים טובים, מתמטיקאים. חיים את המציאות והרגע ומתרחקים מכל מה שקשור למיסטיקה. פוחדים משינויים. אות רגשית, נפגעת בקלות ובמקרה של בעיה מתקשה להגיע להחלטה. מהססת, דורשת תשומת לב, מלווה בהרבה גאווה ולכן עלולה לסבול ממחלות מאחר והגאווה איננה סולחת!אות שמכילה דברים, אוגרת ואוספת.

ג – בלתי תלויה – יש בה הרבה אנרגיה, מזוהה עם טיפוס קפיצי.שייכת לספירת בינה, יש אנשים רציניים ויש קלי דעת, יש הרבה קשיים עם הסביבה. אם ג' הוא אדם רציני הרי שהוא מופנם, פועל אחד על אחד. אם הוא אקטיבי קל דעת הוא שם בשביל כולם ונותר לבד בסוף. אות של גמילות חסדים, שמעניקה, אות של גמול. אינה אוהבת להתווכח או שיטיפו לה מוסר, מחפשת מרחב.

ד – שייכת לספירת חסד, אות של כוח וסמכות, ביקורתית ומעשית, יש בה יצירתיות מאד גבוהה, הרבה התעניינות במה שקורה מבחינת החומר. יש ידיים טובות, יכולת ארגון טובה אך הקשר עם הסביבה מצומצם. קשורה לאדמה וכל מה שקשור לאדמה מחבר אותה לחיים.קיים קושי בהבנת הזולת וכן בעיות של כעס וחוסר שביעות רצון.

ה – קשורה לספירה הגבוהה, להולדה והתחדשות. בעלת תקשורת טובה – יש שינויים במזג ויכולה לאבד פרופורציות בקלות. קשורה לחושים, אות של תקשור ויש לה יכולת לראות את הנולד. אות של התפתחות רוחנית. הטיפוס מאד מקצבי, לאות יש קצב, יכולה ממש לפתוח את הלב, קיים ריקוד פנימי.

ו – שייכת לספירת תפארת, אות של התפתחות ואהבה, בעלת עצבים רגשיים, יש בה משהו ילדותי, לוקחת אחריות רק בגיל מבוגר{35,40}ואנשיה אוהבים לדעת מה קורה לאחרים, יכולים להיות רכלנים. אות רגישה עם חושים מפותחים ולכן יכולה להיות כלי, צינור. יש בה אהבה לריקוד, לקצב, לתנועה. דקדקנות בפרטים, פדנטית, כל דבר חשוב לה. כטיפוס: עובדת קשה ומעמיסה על עצמה המון, זקוקה לאהבה ויש בה שתיקה רועמת.

 ז – שייכת לספירת נצח, מדברת על נבואה. בוחרת להיות חומרית מאד או רוחנית מאד. בד"כ מדובר בזאבים בודדים, אינדיבידואליסטים, מופנמים, בעלי מבטים ביקורתיים, מסורתיים,זהירים בשיחתם עם הזולת, לא רכלנים. מבחינת כוחות הנסתר יכולים להגיע לרמה רוחנית גבוהה.

ח – שייכת לספירת מלכות, יש לה ראייה טובה, רואה את האמת ואת הדברים לאשורם. ישירה, אומרת מה שמרגישה, מדובר באנשים שניחנים באומץ לב, כושר הישרדות, און חזק, חוסן פיסי ורוחני והרבה ידע. נאמנים מאד לבית, מעניקים, קרייריסטים עם יכולת הצלחה כלכלית.

ט – שייכת לספירת יסוד, אות של שפע – מקבלת את השפע מכל הצ'אקרות, זורעת אור בעולם. אות שחייבת לתת – אם אין נתינה אז השפע נסגר.קיימת יכולת נבואית. ברגע שהאות אינה הולכת בכיוון של נתינה היא בדרכה להרס, הורסת ונהרסת. ישבה את החוכמה הפנימית כמו עובר, השפע בא מתוך החוכמה שיש באות. אם באים ממקום של נתינה החוכמה יוצאת החוצה, האות פתוחה כלפי מעלה – יש פתיחות לקבל מלמעלה.

י – מדברת על יכולת חשיבה גבוהה, דקדקנות בפרטים, תקיפות, עמידה על זכויות, נחישות דעת, מצטדקת {לא כ"כ אוהבת את זה}. יש יכולת פרשנות, משתנה במשך הזמן. לאות יש שתי רמות: 1 חוכמה, 2 תשמיש, מה שמצביע על אדם מיני מאד. צריך להיזהר מחטטנות.

כ – היא מזון רוחני, נפשי ופיסי. יש יכולת ראיית הנולד, לוקחת דברים באופן אישי, מייצגת נשיות. יש לה יכולת להכיל, לקלוט, מחפשת תשובות כל החיים שלה, רוצה לדעת הכול. מחפשת משמעות, בעלת יכולת מוסיקלית ובעלת יכולת אבחנה טובה.

ל – אות של פעילות, רוחניות, לפעמים מהמרת, לוקחת סיכונים. אות נדיבה, מתחשבת, קשורה לזולת. לימודים ונישואים מאד חשובים לה. אינטלקטואלית ושואפת לאחדות ושותפות. אות שמחברת בין שמיים לארץ בעלת יכולות תקשור במיוחד אם נמצאת במרכז השם.

מ – אות אימהית, קשורה לרגש והבנה, הזדהות, שיתוף פעולה ואינטואיציה. קשורה להארה, מצויה כל הזמן בתנועה, ההתפתחות באה מן הכוח. אנשיה יכולים להיות קרים או חמים כמו המים. קיים רגש אימהי מאד חזק.
 
נ – אות שניחנה בהומור, ביכולת להגיע לגבהים אינטלקטואלים, אינה ישנה הרבה, מוכשרת בתחום המתמטיקה והטכני. אנשיה מיניים, לא מוציאים רגשות בקלות, במצב של חרדה משתדלים להסתיר מהזולת. אם הם מרוצים מחיי הנישואים הם נאמנים, במידה ולא, עלולים להיות בוגדניים. קיימת נ' דתייה המחוברת לאלוהות וקיימת נ' ספקנית ומנותקת מן המציאות הדתית.

ס – אנשים מאד רגישים שאומרים מה שהם חושבים, אימפולסיביים, בד"כ טובים לאחרים. אם יש לחצים חשים חסרי סיפוק וחווים את הלחץ באזור הריאה. בעלי עין שלישית מפותחת מאד. נוחים להתרגז, יכולים להציק ברגע שדברים לא מסתדרים. כטיפוס: ברגע שנותנים אהבה שוטפים את האדם, לכן יש להם כוח של הרס וזקוקים לעידוד ותמיכה.

ע – אנשים עקביים – בצעירותם מחפשי דרך, בבגרותם מורי דרך.שומרי סוד, אינטליגנטים, קצת מתוסבכים. בילדות עלולים לחוות קשיים עם ההורים. זקוקים לעצמאות מגיל צעיר. בעלי דמיון, נמרצים ונוטים לכעוס. צחוקם מתגלגל ומשוחרר. אנשים טובי לב המוכנים להעניק עזרה תמיד. ניחנו בכושר מנהיגות ועוצמה פנימית.

פ – ניחנה ברוחניות רבה וביכולת תקשור טובה. אנשיה אומרים מה שהם מרגישים. הם אוהבי שליטה, ממון ויודעים לארגן דברים. פנימיות חזקה מאד. הפה שלהם הורס אותם או שנותן להם כוח וכסף. קשורים לצ'אקרת הגרון. אם ה – פ' פתוחה – פריון, אם ה – פ' סגורה – יש בעיות פריון. האות אוהבת לדבר הרבה, פעילה, אנרגטית פיזית. מדובר באנשים חרוצים ושאפתנים.

צ – אוהבת לסמוך על עצמה עם נטייה להברקות. פעילה בארגונים הומניטאריים, אוהבת משפחה, בית וילדים. צ' מתחלקת לשני סוגים: טיפוסים סלחניים – כאלה ששכחו מה קרה וטיפוסים נוטרים: כאלה שצריכים ללמוד לסלוח. עקשנים גדולים, קשורים לאדמה, רציונאליים. ה – צ' קולטת כל הזמן, מחפשת אחר שלמות עם כישרון בהוראה ובלומר מה לעשות. קיים גם כישרון לאומנות.

ק – אות בעלת מזג חם עם חוכמת חיים. לפעמים מסכנת את עצמה, בעלת קליטה מהירה. פראית מאד עם אינסטינקטים מפותחים ואינטואיציה מפותחת. יש בעיה של סבלנות וסובלנות. בבגרותה מתרחקים מהזולת.

ר – רוצה לעשות הרבה למען הזולת. כאשר היא חיובית היא מביאה עזרה, אמינה ואחראית. אות אגוצנטרית, מחפשת שליטה, אוהבת ניקיון, מכבדת את הזולת. הפרטיות חשובה לה. עם אנשיה נמנים כאלה שהם רוחניים מאד או פרגמאטיים מאד. אנשים פדנטיים בחשיבתם בעלי כישרון להוראה. אוהבים ללמוד, מחפשים את האינטימיות שלהם.

ש – ניחנה ברוחניות רבה אך מסוגלת להגיע גם לסכנות. יכולה להגיע לרמות מאד גבוהות בדת. יכולת יצירתית גבוהה, כושר ביטוי, יכולת להיות פרקטית או לרחף, לעיתים שילוב של שניהם. לאות יש לפעמים ביות נפשיות שמקורן בהורים. האות ש' אש, לא יציבה, אוהבת פרטיות, ביקורתית, מחליפה מקצועות במשך הזמן. אם תעסוק בטיפול תהיה מטפלת טובה.

ת – מתנהגת ברוך או בכעס. לא אוהבת שמרמים אותה, לא סולחת למי שרימה. יכולה לעשות כסף. אות של נתינה, אוהבת מסגרות, שאפתנית עם אמביציה בריאה. בעלת יכולת לנהל דברים, יכולת לראות תמונות רוחניות, בעלת אומץ לב, מעמיקה. לאות יש שמחת חיים.

האם הדברים מתאימים לשם שלכם…?

מאמרים קשורים

Back to top button