נומרולוגיה

הכוח הסודי של האותיות

המספרים הם עולם ומלואו וכאשר קוראים בספר "בראשית" שאלוהים ברא את העולם בשבעה ימים הרי שניתן להבין מכך, שהשימוש במספרים כבר בימי קדם הוא אשר יצר והשליט סדר על העולם ובתוך העולם.

לכל אות ומספר, חיות ופירושים משלהם ועבודתי כנומרולוגית מומחית היא לנתח בנפרד כל מספר וכל אות הנמצאים בהגדרתו של האדם ולחבר את כל המשמעויות לדמות אחת. ממש כפי שבונים פאזל עד שכל החלקים מחוברים האחד לשני ויוצרים תמונה שלמה.

את מפתו האישית של האדם אני בודקת בעזרת נתוניו הפרטיים: תאריך הלידה, שמו או שמותיו המלאים מלידה, ושמה המלא של אימו כפי שמופיע בתעודת הלידה של האדם השואל.

כאשר אני הופכת את האותיות למספרים הרי שנפרשים לעיני מספרים רבים ושונים ואיתם רוקמת אני את מפתו של האדם.כמו בכל תחום, לא מספיק ללמוד את המקצוע באופן טכני אצל מורה זה או אחר, אלא שנדרשים גם כישורים אישיותיים לעסוק בתחום זה. טאקט ודיפלומטיה, אינטואיציות מפותחות ויכולת התחברות אל נשמתו של האדם תוך לקיחת אחראיות על השואל/ת וכוונו/ה לעבר הצלחה והגשמה עצמית, במלוא מובן המילה. מכאן שיש אנשי מקצוע מעולים, אך מאידך ישנם לצערי הרב ומניסיוני האישי מספר רב של שרלטנים אשר אינם מבצעים את עבודתם כהלכה ומייעצים לעיתים לטעויות רבות או שעבודתם שטחית ביותר.

שיטת האבחון המשולבת והייחודית לי מתבססת על 3 אסכולות שונות:

•  שיטת פיתגורס (נומרולוגיה קלאסית).
•  שיטת כירו (נומרולוג ואסטרולוג מהגדולים והמפורסמים בזמננו).
•  שיטת מכון שבתאי המתבססת על עקרון האסטרולוגיה הקבלית ופותחה מתוך עשרים שנות מחקר  של אנשי רוח ומדע אשר עקבו ביסודיות אחר התנהגותם של מאות בני אדם בבוחנם את תאריך לידתו של האדם ושמו, בצרוף שם אימו.

הניתוח הנומרולוגי הינו מדויק להפליא ואם אנו מבצעים מהלכים בעיתוי הנכון, חיינו יכולים להתהפך מצד לצד. לעומת זאת, אם ביצענו צעד גורלי כגון: פתיחת עסק, מעבר בית, חתונה, בעיתוי הלא נכון בעבורנו, הרי שהתוצאה יכולה להיות הרת אסון ואף יכולה לגרום לנו להפסדים כלכליים ומפח נפש.
אין מספרים רעים, כל המספרים טובים, אך שאלת השאלות היא, עם מי הם מתחברים. כמו אנשים, כולם טובים, אך חשוב לדעת עם מי הם מתחברים וממי הם מושפעים. לטוב ולרע!

וקצת בהרחבה!…
בעזרת השם שלך (שיטת שבתאי)

לפי הקבלה, האדם נולד עם אור פנימי (השפעות כלליות של מזלו האסטרולוגי אשר גורמות לאופי מסוים והתנהלות אישיותית בחיי היום יום).

האור הפנימי מחושב ע'י תאריך לידתו של האדם, זהו נתון קבוע ובסיסי המשפיע על הפרט מיום לידתו ועד בכלל… אך בסביבות גיל 38-45 כלומר, במחצית השנייה של החיים, האור הפנימי והשפעותיו האנרגטיות, נדחפות החוצה על ידי האור המקיף המחושב על פי 
שמו הפרטי של האדם, בצרוף שם אימו, ואז למעשה מתהפך הגלגל והאדם הופך להיות להתנהג ולהתנהל כאדם " אחר ושונה"!

אנרגיה חדשה זו ששולטת על האדם גורמת לו לפתע להשתנות מן הקצה אל הקצה, לחיוב או לשלילה ומשפיעה למעשה על כל תחומי החיים!!!

לדוגמא:
זוגיות: לאנשים מסוימים היא מתחילה בגיל יחסית מבוגר ולאנשים אחרים שכבר נמצאים בתוך קשר, היא מתחילה להסתיים… 

פרנסה: למה פעם היה לי והכול הלך לי מצוין ואילו היום, כלום לא הולך לי ואני לא גומר/ת את החודש? למה פעם היה לי בטחון עצמי מופרז והיום אני חסר בזה ומוצא עצמי " נחבא אל הכלים"?
אנשים רבים נחשבים למאוד מוצלחים בחצי הראשון של חייהם ויום אחד המציאות טופחת על פניהם והם חסרי כל. לעומת זאת, אנשים אחרים, שעד גיל 35 לערך לא הצליחו כל כך, פתאום נפתח מזלם וכעת הם בעלייה מדהימה. 

למה כל זה קורה ואיך אפשר לשנות דברים ולנווט את הגורל והמזל ולהתכוונן לעבר הצלחה?
אני מאמינה באמונה שלמה שאפשר וניתן לעזור לאנשים על ידי פתיחה נומרולוגית והוספת שם במידת הצורך, מה שמעט מאד אנשים יודעים לעשות לצערי, כולל רבנים מפורסמים וגדולים! 
קל לנו מאד להתייעץ בשעות משבר עם מיסטיקנים שונים ומשונים אך האם הם האנשים שנותנים פתרון ואפשרות אמיתית לשינויים דרסטיים בחיים??? מניסיוני רב השנים רק ואך ורק השם, הוא הפתח לשינוי אמיתי בחייכם!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אירה זוהר לחצו כאן

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button