נומרולוגיה

כללים לבחירת שם לתינוק

כשתינוק בא לעולם ורוצים לבחור עבורו שם הדברים החשובים, עלינו לשים לב לפני שנחליט סופית על שם לתינוק. בחירת שם לתינוק או לבחירת שם לתינוקת הוא דבר חשוב מכיוון שהשפעת בחירת השם על חייו היא גדולה והיא יכולה לקבוע האם התינוק יוכל לממש את הפוטנציאל שבו או שחלילה הוא עלול לחוות עיכוב בתהליכים בחייו.

כללים לבחירת שם לתינוק
1. רצוי שיהיה שם בן 3 אותיות, שיכילו לפחות אות אחת מאותיות א,ה,ו,י, לשמירה והגנה. בנוסף לכך, באותיות אלה חבוי המון כוח ואנרגיה שיכול להשפיע על בעל השם.
2. אין טעם לבחור שם לתינוק לפני לידתו, מפני שצריך לבדוק אם יש חיבור והרמוניה עם תאריך הלידה. במידה ולא תהיה הרמוניה בין שם התינוק ותאריך הלידה ייווצר קושי בחייו של האדם ובאמצע החיים האדם ירגיש תקיעות ויצטרך להוסיף לשמו אותיות או שם נוסף כדי להקל על הקושי.
3. רצוי לבדוק עם איש מקצוע כנומרולוג בשיטת המקובלים את שם התינוק עם תאריך הלידה. דוגמאות לגבי שמות לתאומים או שמות לתינוקות על שם סבים.

ישנם מקרים שנולדים 2 תינוקות (נכדים בני דודים) וההורים מעוניינים להנציח את שמו של סב התינוק מפאת כבודו של המבוגר. ישנו מצב שלאחד הנכדים שייקרא על שם הסב יש הרמוניה בין שמו לתאריך הלידה. אותו ילד יהיה בעל שמחת חיים, חייכן, פיקח, חכם חברותי ומוכשר. הנכד השני שנקרא על שם הסב הוא ילד עצוב, מסתגר, מתבודד, ביישן, שקט, מופנם, ושונה לגמרי מהנכד השני שקיבל את שם הסבא.

כמו כן דוגמא נוספת תאומים שנולדו וכל אחד קיבל שם. מקבל אותו חינוך גדל באותו בית ואצל אותם הורים ואתה משפחה והאופי שלהם שונה מאוד. לתינוק אחד יש הרמוניה בין שמו לתאריך הלידה ולילד השני אין הרמוניה בין שמו לתאריך הלידה. התינוק השני הוא ילד בכיין, מתוסכל, לא שקט ועצבני. ההורים שואלים את עצמם איך יתכן ומדוע הילד השני הוא שונה לגמרי. ההורים לא מבינים מה אנו צריכים לעשות כדי שיהיה ילד יותר שקט, שמח ולא מתוסכל?

הערה חשובה לגבי שמות: רצוי לא לתת שם חיבה לאדם, כי זה משפיע על האדם ומשנה את תדר האנרגיות, ואם שם החיבה לא מתאים לתאריך הלידה (אין הרמוניה) הקושי משפיע על האדם. (ראו את המאמר: האם כדאי לנו להחליף או לקצר את השם).

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אילנה מגן

מאמרים קשורים

Back to top button