הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 09.09 -02.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.09-09.09

הורוסקופ מזל טלה
אחוקים: מישהו מחליט שאתם והוא יכולים להיות חברים וזה אומר שהוא מתחיל להתנהג בהתאם. אם זה לא נכון אז כדאי שתשימו אותו במקום.
מילים: אתם מחליפים מילים עם אנשים שהיחסים שלכם איתם היו לא משהו. פתאום מתברר לכולם שיש לכם הרבה מה לדבר איתם.
דיבור: בא לכם דיבור עם מישהו שהלב שלכם לא אדיש כלפיו. סבבה, אבל הפעם כדאי לכם לדרוש לדעת מה באמת קורה ביניכם לבינו.
אובייקטיבים: אתם נורא רוצים להיות נחמדים כלפי מישהו שיש גם כאלה שלא סובלים אותו. מאוד חשוב שבקטע הזה תהיו אובייקטיבים בלי דעות קדומות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל שור
כרכורים: יבואו לכם אחלה קטעים עם מישהו שכבר המון זמן מכרכר סביבכם אבל מתבייש להגיד את מה שיושב לו בלב. שווה לכם לבדוק.
חוויות: מישהו חולק איתכם חוויה מסעירה שעברה עליו. זה משהו כל כך פרטי ואישי שלא כדאי לכם לדבר על זה עם אף אחד אף פעם.
חברים: השבוע כדאי לכם לברר אחת ולתמיד מי הם החברים הממש טובים שלכם ומי סתם עושים את עצמם כאילו הם כאלה אבל הם לא.
התמקדות: אתם תופסים שיחה עם מישהו שכבר המון זמן היה לכם בראש לדבר איתו. כשהדיבור ביניכם מתגלגל אז כדאי שתדברו רק על עצמכם בלי להזכיר מישהו אחר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
אנרגיה: תבוא אחלה אנרגיה ביניכם לבין מישהו שנדלקתם עליו. אם מתחיל להתגלגל ביניכם משהו רציני אז לא כדאי שתשאירו את זה בכאילו סוד.
כוכבים: איך שהכוכבים רואים אז בראש של הרבה מביניכם זה להתפרסם בזכות איזשהו כישרון. סבבה, רק שבסיפור הזה צריך להתאמן וגם להשקיע. מתאים לכם ?
רכילות: יש מישהו שזורק מילים ומזכיר אתכם בכל הזדמנות. הרכילות מתעקשת שהוא מאוהב בכם אבל יש לכם דרכים בשביל לוודא את זה. לא ככה ?
התפתחות: צפויים לכם אחלה רגעים עם מישהו שעד עכשיו הייתם איתו בקטע של ידידות אבל פתאום זה מתפתח למשהו הרבה יותר רציני.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פרגון: פתאום אתם קולטים שיש מישהו שתמיד תומך בכם גם כאשר האחרים לא ממש מפרגנים לכם. הגיע הזמן שתתחילו להבין שהוא לא אדיש כלפיכם.
התאמה: אם אתם סרטנים אמיתיים אז הכי כדאי לכם לבדוק מה המצב עם אלה שנולדו במזלות גדי, בתולה ושור. הם שייכים ליסוד האדמה וממש מתאימים לכם.
שופינג: מה שקורה לכם בתחום הרומנטי עושה טוב גם לשאר התחומים שמעניינים אתכם. השבוע יבוא לכם מזל גדול בכל מיני קניות שעושות טוב ל – לוק שלכם.
מחשבות: יש מישהו שזורק לכם רמז שהוא מעוניין לצאת איתכם אבל מחכה שתגידו לו שאתם פנויים בשבילו. יש מצב שהוא חושב שאתם תפוסים כאילו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
יחצן: מישהו זורק עליכם מילים מאחורי הגב אבל בהפוך על הפוך זה עושה לכם רק טוב ובעצם עוזר לכם ליחצן את עצמכם במקומות הנכונים.
חותכים: יש מצב שאתם חותכים קשר עם מישהו שתמיד יש לו מילים ביקורתיות ואף פעם הוא לא מבסוט משום דבר. אם הוא ממשיך בקטע שלו אז כדאי שתסיקו מסקנות.
צ'אנס: אתם מתחילים לחשוב שאולי כדאי לכם לחדש קשר עם מישהו שכבר היה לכם קטע איתו. יש מצב שמשהו השתנה בו וגם בכם. שווה לתת צ'אנס.
מסרים: צפוי לכם מסר ממישהו שהיה לכם דיבור איתו אבל משום מה לא האמנתם שהוא רציני. החיים מלאים בהפתעות והשבוע אתם הולכים לראות שזה ככה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הורים: איך שזה נראה בכוכבים אז יש לכם על הראש איזושהי דאגה שלא רוצה ללכת. אם זה מה שאתם מרגישים אז כדאי שתעשו דיבור עם ההורים.
כספת: את מה שאתם לא רוצים שאף אחד ידע אל תספרו גם לחברים הכי טובים שלכם ובכלל, זה ממש בסדר שיש לכם כספת פרטית בלב שאף אחד לא נכנס אליה.
כיוון: הכוכבים רואים שאתם הולכים לעשות משהו יפה בשביל מישהו שהחיים שלו לא משהו. יכול להיות שזה בקטע של התנדבות או משהו בכיוון.
רעיון: מתנה קטנה יכולה להעביר מסר גדול אל מישהו שאתם רוצים להדליק אותו עליכם. זה לא צריך להיות משהו שקונים אלא משהו שעושים לבד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
דעה: פרשייה חדשה הולכת להיכנס לתוך החיים שלכם ויכולה לשנות את הדעה שלכם על היחסים שבין בנים לבנות. רק תזכרו שאין לכם מה למהר.
גישושים: מתחילים להתגלגל גישושים בשביל לבדוק מה אתם חושבים על מישהו מסוים. סבבה, רק מה ? אם הוא רציני אז שיבוא לבד לשאול בלי לשלוח חברים.
הזדמנות: קטע חברתי שלא ממש בא לכם ללכת אליו יכול להתברר כאחלה הזדמנות בשביל לפגוש שם מישהו שאתם חושבים עליו. אין לכם מה להפסיד.
מחמאות: צפויות לכם מחמאות בזכות משהו שנתתם מעצמכם בלי לבקש שיחזירו לכם טובה. יש מישהו שרואה בזה נדיבות גדולה מצידכם ובא לו לציין את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
טעויות: מישהו שאתם מכירים עושה טעויות גדולות וקושר את עצמו אל מישהו אחר שאתם לא הרוסים עליו. תנו לו זמן והוא יבין את זה בעצמו.
חשיפה: מישהו שפעם התכסחתם איתו חושף בפניכם סוד שמראה שהוא נותן בכם אמון. יכול להיות שכל מה שחשבתם עליו היה מבוסס על סתם שמועות.
נחמדות: זה נחמד מצידכם שלא בא לכם לבאס את אף אחד אבל אם אתם רואים שאתם לא דלוקים על מישהו שמחזר אחריכם, כדאי שתרמזו לו על זה.
מקוריות: מישהו ממציא רעיון מקורי בשביל להעביר אליכם מסר רומנטי בלי להתפדח. רק בזכות המקוריות שלו כבר כדאי לכם לבדוק מה המצב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
הצלחה: מישהו מסוים שלא מפרגן לכם עושה את זה בגלל שאתם מצליחים, רק שהוא לא ממש מצליח להמריא. דווקא בגלל זה כדאי לכם לשתף אותו בפעילויות שלכם.
שותפות: אתם תופסים דיבור עם מישהו שעברו עליו קטעים ממש דומים לקטעים שעברו עליכם. פתאום אתם רואים שיש לכם המון דברים משותפים איתו.
בילויים: אתם מקבלים הצעה לבילוי ממישהו שרוצה לגשש ולבדוק אם הוא בכלל בראש שלכם. זה לא חייב להיות בצורה גלויה, יכול להיות גם ברמז.
הערות: אין לכם מה לקחת ללב את מי שזורק לכם הערה מעליבה. זה לא באמת שהוא חושב ככה אלא שהקנאה סתם אוכלת אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
ציפיות: יש מישהו שמצפה שתעזרו לו בקטע של הכרויות וכל זה, רק שלא נעים לו לבקש את זה במילים מפורשות. אם אתם קולטים רמזים אז יופי לכם.
נסיעות: האהבה שלכם תהיה קשורה השבוע אל איזושהי נסיעה מדליקה אל מקום מטריף. זה אומר שאתם צריכים להיות פתוחים להצעות הכי משוגעות.
התחממות: צפויה התחממות של יחסים ביניכם לבין מישהו שפעם עשיתם איתו משהו משותף בתחום הלימודים, רק שאז זה לא היה בקטע רומנטי.
התלבטות: יש מצב שאתם מתלבטים בין שתי תוכניות שלא ממש נדבקות זו לזו. תוכנית אחת טובה בשביל הלב והשנייה טובה בשביל החברים שלכם. רק אתם תוכלו להחליט באיזו לבחור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
שאלות: תבוא לכם הזדמנות לדבר עם מישהו שכבר המון זמן יש לכם שאלות שמטרידות אתכם וקשורות בו. כדאי שלפני זה תעשו 'שיעורי בית' בשביל לא להתבלבל.
קשרים: מישהו שיש לו המון קשרים מסדר לכם כניסה אל מקום שתמיד רציתם להיכנס אליו או אל קבוצה שבראש שלכם להצטרף אליה.
חיוכים: אתם מצליחים להחזיר את החיוכים אל הפנים של מישהו שבזמן האחרון מה-זה מבואס. אז נכון שאתם לא יכולים לעזור לו אבל גם מצב רוח טוב זה משהו.
רגשות: אם אתם מרגישים שפגעתם ברגשות של מישהו אז זה לא נורא אם תלכו אליו ותגידו לו מילים של התנצלות. זו לא חולשה אלא דווקא עוצמה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מזל: יחסים של אהבה מביאים לכם מזל גם אם יש מישהו שזה לא מוצא חן בעיניו. לא נורא, אין לכם חוזה איתו שהכול חייב להיות לפי הראש שלו.
ויכוחים: קטע חברתי שמתחיל עם המון ויכוחים על הגבול של כאסח, יכול להתהפך בין רגע ולהפוך לאירוע חביב ומלהיב. קחו את עצמכם בידיים ותעשו שזה מה שיהיה.
קליקים: מישהו מדליק קופץ לכם לעיניים אבל לא בראש שלכם להיות הראשונים לחשוף את מה שאתם מרגישים. סבבה, תשאירו משהו גם למסתוריות.
התחלות: אם החלטתם להתחיל קטע רומנטי חדש אז כדאי שתסגרו את כל החשבונות שלכם עם קטע קודם. שום דבר טוב לא יכול לקרות מקטעים במקביל?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button