רוחניות

ללמוד לעוף גבוהה יותר

מי אמר שבני אדם אינם יכולים לעוף?
אם אתם מרגישים צורך לזכות מחדש ביצירתיות שבתוככם, אם אתם מרגישים צורך לגעת במהות הפנימית שלכם, אם אתם רוצים לצלול פנימה כדי לברוא משהו חדש מתוככם, אם שכחתם את עצמכם ואתם רוצים להתחבר מחדש לשמחה הפנימית שבכם, אם אתם רוצים לעשות שינוי רציני בחיים – זה הזמן להתחבר לסודות הרוח.

למעשה כל אחד מאיתנו נולד עם היכולת לעוף. זה טמון ב-D.N.A שלנו.

אנחנו יכולים ללמוד לעוף מחדש ברוח ובחומר. כדי לעשות זאת עלינו לגלות את סודות הרוח, להתוודע למקורות ההשראה האישיים שלנו ולהתחבר לשמחה שבלב.
 
אז מה צריך ללמוד כדי לעוף?
הנחת היסוד היא שציפור הנפש המייצגת את האמן שבתוך כל אחד מאיתנו "נרדמת " לפעמים בגלל השגרה, בגלל סביבת העבודה, בגלל אתגרי החיים, בגלל ששכחתנו לתדלק אותה במזון לה היא זקוקה על מנת לעוף.

כדי ללמוד לעוף מחדש ולהתרומם גבוה יותר מבחינה יצירתית עלינו למלא מחדש את המאגר היצירתי שלנו ולהתחבר מחדש אל המצברים הפנימיים, להתחבר מחדש אל האמן שבתוכנו, להעיר את הציפור הפנימית שאיתה נולדנו ולשקם את היצירתיות שלנו. כך נעוף רחוק יותר, חזק יותר, גבוה יותר.

עלינו ללמוד כלים, מיומנויות וטכניקות רבות עוצמה שיעזרו לנו להתחבר מחדש אל היכולת המולדת שלנו לעוף.

כיצד עפים הלכה למעשה?
כדי לעוף עלינו לעבור דרך השלבים הבאים:

לבדוק את האמונות העומדות בבסיס ההתנהלות שלנו בעולם: עלינו לבדוק עד כמה האמונות הללו על עצמנו ועל העולם מעכבות או מקדמות אותנו בהמראה לעבר האור. התנאי הראשון כדי לעוף הוא להאמין שאנחנו יכולים לעוף אל האור.
 
להסכים לעוף גבוה אל האור: לדמיין את החלום שלנו כאילו הוא כבר התגשם ולהתחבר לתחושה שתהיה לנו כאשר כל מה שביקשנו יתגשם. מה שחשוב הוא להתחבר לתחושה של וודאות שכל מה שאנחנו רוצים יינתן לנו גם אם כרגע זה נראה רחוק מאוד מהיכולות, המשאבים והאפשרויות שלנו.
 
להתאמן לעוף רחוק: עלינו להתרחק מאזורי הנוחות שלנו. השגרה, המוכר והנוח הוא מצב מסוכן שכן הוא מרדים אותנו. ככל שנעז להתרחק מהמקומות, האנשים והמצבים הנוחים לנו כך הסיכוי שלנו להצליח לעוף, יגבר.
 
להצטייד בצידה לדרך: ציפורים כמו בני אדם זקוקות לבאר לשתות ממנה. אם הבאר מדולדלת וריקה הציפור לא תוכל לעוף. לכן חובה עלינו להשקות ולהזין את הציפור שלנו. פירושו של דבר הוא שעלינו להתחבר אל הדברים שממלאים אותנו אנרגיה ולהתרחק מערפדי אנרגיה. ערפדי אנרגיה מסכנים את היכולת שלנו לעוף.
 
לבחור את הכיוון– נלמד לזהות איזה מן ציפור אנחנו וכיצד זה משפיע על הכיוון וסגנון התעופה שלנו לפיכך נבחר גם את מפת הדרכים שלנו ואת המצפן.
 
לבדוק את הרוח– נלמד כיצד להישאר אופטימיים גם במצבי לחץ ודחק וכיצד לשמור על רוח אופטימית תוך שימוש באינטליגנציה הרגשית שלנו.
 
לגלות את הנוסחה האישית להצלחה: נלמד לגלות מחדש את החזקות האישיות המאפיינות אותנו וכיצד להשתמש בהם כדי לעוף ותוך כדי כך גם ליהנות מהדרך. עלינו לזכור שמה שחשוב היא הדרך ולא רק התוצאה.

לסיכום: בחיים של כל אחד מאיתנו יש ערפדי אנרגיה- מצבים,אירועים ואנשים שזוללים מאיתנו את האנרגיה ולא מאפשרים לנו את החופש לעוף. כל החוכמה היא ללמוד כיצד להתמודד עם דליפת האנרגיה ולווסת אותה כך שנוכל לעוף רחוק יותר, גבוה יותר, חזק יותר.

מאמרים קשורים

Back to top button