רוחניות

זימון אהבה וזוגיות

מהי בעצם זוגיות?
אני בטוחה שלכל אחת ואחד מאיתנו יש איזה שהיא תפיסה על מה זה אומר בעיניו. אבל אני מאמינה שכולנו היינו רוצים בן זוג שהוא שותף אמיתי – כזה שאפשר לחלוק איתו שצריך אבל שגם יודע לתת את המרחב שאנו זקוקים לו, שיהיה החבר הכי טוב אבל שיקבל בכיף את העובדה שאני יוצאת עם החברה הטובה, שהיא תדע להיות מספיק קשובה לרצונות שלי, ולא תתרגש מכל שטות שלי… או במילים אחרות שידע שתדע לקבל אותי כמו שאני ושתאהב אותי על כך. 

האומנם? 
הרי בשביל להיות במערכת יחסים כזו אני צריך להיות כל הדברים האלו בעצמי לא? בעצם בכדי לנהל כזו שותפות אני צריך להיות שלם. שלם עם עצמי. כזה שיודע בדיוק מה מערך הרצונות שלו ואיך לבטא אותם ויודע לקבל את האחר כמו שהוא באמת ו…..בעייני היקום זוגיות משמעה: "שני שלמים עם מערך רצונות דומה מזוגיות שבוחרים להיות יחד"  

שלמים? 
הרי כל כך הרבה אנשים ביקום לא נמצאים במצב של שלם עם עצמם ובכל זאת הם לא לבד. 
נכון. 90 אחוז מהאוכלוסייה (ובכללם אני) נמצאים במה שהיקום מגדיר "מערכת יחסים" וזה לא בהכרח חייב להיות רע…. 

זו יכולה להיות אהבה מאוד גדולה (כמו שלי)עם משפחה וילדים וחיים נחמדים, אז מה בכל זאת ההבדל? 

בכדי להיות בתור זוגיות (להגדרת היקום) צריכים להתקיים ארבע כללים בסיסים. 

הראשון: "נאה דורש נאה מקיים" שמשמעו, כל מה שאני דורש מבן הזוג שלי, חייב להתקיים קודם אצלי, במאה אחוז… או לפחות במקום גבוה מאוד בדיוק כפי שאמרנו כבר קודם.. 

השני: נקי מביקורת 

וכאן עולה בדרך כלל השאלה: ביקורת כלפי מי? עצמי? האחר?
והתשובה שאני נוהגת לתת היא האים יש בעצם הבדל? הרי לא באמת, נכון? 
וגם זה, במאה אחוז …כן כן.. 

השלישי: מדבר על מוכנות להיחשף במאה אחוז, לא על העניין של לבוא ולספר את כל תולדות חיי וכל פיפס שאני עושה (כי אין כל רע בלשמור עולם פרטי לעצמי גם בתוך זוגיות) אלא על הידיעה שאולי תפגע ואין בטחונות לשום מערכת יחסים, ויחד עם זה להביא את עצמי לקחת את הסיכוי לאהבה – כשלם. 

והרביעי: (ואולי הכי לא פשוט): להיות ראוי לאהבה במאה אחוז. הכוונה היא להתנהל מתוך המקום הזה. 

לא פשוט אה? 
אני בטוחה שכל אחד שיהיה קצת אמיתי עם עצמו ימצא שהוא ממש לא קרוב למאה אחוז בכל אחד מהסעיפים וזהו בדיוק הטריק, כי כל פעם שאת מזמנת זוגיות לחייך ,היקום שולח לך למידה במקום החסר שלך. זאת אומרת שכל בת זוג שהייתה לך באה לשקף לך את המקום בו יש לך עוד מה ללמוד בכדי להיות במאה אחוז של מה שנקרא "זוגיות" 

למילים יש משמעות מאוד חזקה. 
כל מילה יוצרת אנרגיה אחרת. 
אנו רואים זאת ביום יום. יש מילה שמשמחת אותנו וכזו שמעציבה. 
כזו שהורסת לנו עשייה וכזו שנותנת תנופה. 

וזו משמעותה של המילה "זוגיות", לפחות בעולמות עליונים. 

אז מה כן… 
קודם כל להבין על מה אני צריך להתמקד ולעבוד. כי כל דקה שאני לא בזוגיות יכולה להפוך ליתרון אם אני נכנס לעבודה מול עצמי או מול מדריך ועובד על המקומות האלו – זה יאפשר לי לחזק את המקומות האלו אצלי ואולי גם למשוך מישהו בשל יותר. מוכן יותר. 

אבל האמת היא שלא צריך לחכות, אפשר פשוט לזמן לחיי חיבור לבחורה (או בחור) עם רצונות משותפים ממערכת יחסים ,אפילו כזו שתוביל למשפחה וילדים, אפשר להוסיף ולומר, כזו שתוביל מתוך צמיחה משותפת לזוגיות אמיתית… כי מי אמר שאני צריך להיות לבד בזמן שאני גדל ומתפתח?! 

בעצם הסוד אומר לא לזמן "זוגיות" אלא מערכת יחסים ולהבין שככזו היא טומנת בתוכה שיעורים. 
אבל מי אמר שזה בהכרח רע?  זה יכול להיות מקסים. 

אז אתם מוזמנים לבחור: 
האם אתם מוכנים להיכנס לעבודה עצמית שתכין אתכם לזוגיות אמיתית.  או לחפש מערכת יחסים ולהבין שיהיו קשיים ויהיו שיעורים, וזה בסדר כי אנחנו עדין לא שלמים…. 

נשיקות ואהבה….. 

ליצירת קשר ופרטים נוספים על מיכל מילגרום

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button