רוחניות

אהבה – היצירה הגדולה ביותר

בתוך כל אחד ואחת מאיתנו יש רגעים של חסד צלולים ובהירים, מהולים בכמיהה וערגה למשהו מוכר מהעבר של אהבה טהורה. רגעים שבהם הכול מתפוגג ואין דבר מלבד תחושה נפלאה של שקט ושיוט, המלווים ברטט נעים, המזכיר עריסת תינוק, הנעה לקצב נשימותיו.

ברגעים אלו, הכול מתפוגג: המציאות הפיזית, המחשבות, הרגשות, הדאגות, התכנונים וכל מה שיש לעשות. אין צורך לחפש משמעות, אין מטרות ויעדים לכבוש והצורך והרצון מתמוססים. יש רק תחושת שלמות שאין שנייה לה, פשוט נוכחות.

ברגעי חסד אלו של הפוגה ממשחק החיים, אפשר לראות בבהירות מקרוב ומרחוק את מה שלא ניתן לראות מכאן!!! ניתן לצפות במשחק האנושי מבלי להיות משתתף, מבלי להזדהות, מבלי הצורך לנקוט עמדה, כמו הנשר הדואה בשמיים לתפוס עמדת תצפית, ופשוט להתבונן במרחבים שבתבנית החיים בכללותה. אופקים חדשים נפרשים, הראייה מתחדדת ומתרחבת, השמיעה לדקויות מתעצמת, ללא כל מאמץ. עוצמה שאין שנייה לה, ממלאת את ישותך. מהמקום הזה, מתקבלת השראה המאפשרת להכיל את עצמנו וכל שסביבנו – לעוט – לנסוק – לצלול – ולהבין מתי התזמון הנכון לעשות את הדבר הנכון – לזהות ולראות הזדמנויות חדשות – לנצל את המשאבים כראוי – להוות כוח יצירתי חדש בעולם ולקחת אחריות ולהפוך להרבה יותר ממה שנראה כלפי חוץ. את העוצמה הזו, יש לדעת לנתב בעולמנו בתבונה וענווה פשוט באהבה!

מחשבון נומרולוגיה לאהבה והצלחה  – לחצו כאן

במשחק החיים בפלנטת ארץ, התפיסה של טוב ורע, חרגה מעבר לכל הגיון ודמיון אנושי. ההתעלמות מהחוקים האוניברסאליים, תוך כדי משחקי הבחירה החופשית יצרה עיוות של תפיסת "הטוב והרע" לאורך ההיסטוריה של האנושות כולה, כמו גם של מהות החיים – אהבה!

מדהים לדעת, שה"יצרן" ביצירתו הנפלאה, הגאונית והמדהימה, מלכתחילה יצר את היצירה על בסיס חוקים מובנים ומדויקים להפליא, המאפשרים תנועה וזרימה מתמדת, ופועלים בהרמוניה. וכיצד אנו בני האנוש התעלמנו מחוקים אלו, סילפנו, ופתחנו לנו את ספר חוקי הג'ונגל הארצי לבני אנוש! אשר הוביל אותנו אל נתיבי ההרס והחורבן, המלחמה והקורבן, לתחרותיות חסרת מעצורים, הנחשבת לכאורה כיצירתיות, וכל זאת בשם התאווה והאהבה הבלתי נלאות ומסופקות.

ביקום בו אנו חיים, אין דבר מלבד אטומים! מקבץ שלהם יוצר בדרך מסוימת, צורה ותבנית שיחד רוטטים בקצב, תנועה ומהירות (גם אנו בני האנוש, מורכבים מאטומים) בעלי קיום ייחודי. כל דבר בבריאה הינו בעל הרכב אטומים ייחודי, הפועל בהתאם לחוקיות האוניברסאלית של: הקרנת אנרגיה – קבלת אנרגיה – משיכה – התקשרות ותלות הדדית בין פלוס ומינוס (זכר ונקבה)….

מפליא איך אנו בני האנוש, פרשנו ועדיין נוטים לפרש את נושא הפלוס והמינוס / הזכר והנקבה כניגודים דיכוטומיים, שונים ומשונים האחד מהשני, כמו גם רעים או טובים, במקום כמשלימים האחד את השני ויוצרים שלמות הרמונית!

איך יצרנו משחק שבו החושך – המינוס השתלט על האור – הפלוס, במקום לראותם כמשלימים האחד את השני ויוצרים את התנועה ההרמונית של החיים, את השלמות שאליה התכוון היצרן. ואיך טרם למדנו שבמשחק בין החושך לאור, אין באמת מנצחים! וכי שני היבטים אלו הם רק היבטים של: הטבע האמיתי שלנו. חשוב לציין ששני אלמנטים אלו נמצאים בכל אחד מאתנו, הם יוצרים את הדינאמיקה הפנימית בתוכנו, את התנועה והזרימה ומאפשרים את משחק הבחירה החופשית על לוח המשחקים של היצירה האלוהית. לזה התכוונו שם: בבראשית א. כז : "ויברא אלוהים את האדם בצלמו, בצלם אלוהים ברא אותו זכר ונקבה ברא אתם".

כאשר מבינים זאת, כאמור רק אחרי שקוראים זאת שוב ושוב, מפנימים ומטמיעים, מגלים שהאנושות לאורך כל ההיסטוריה, עיוותה את תפיסת הניגודים הללו (לכאורה ניגודים), ויצרה מציאות של מאבק ומלחמה הן בין המינים והן בין הטבע ובני האנוש כמו גם בין בני האנוש עצמם. לשם כך, פתחה באופן יצירתי, כלי משחית שישמשו אותה האחד כנגד השני לשם יצירת יתרון של כוח – איום –  ושליטה. שכחה שניגודים אלו מייצגים את האור והצל, אשר אינם יכולים להתקיים האחד ללא השני: החומר והצורה – הזכר והנקבה – הצלם והדמות! המרכיבים המהותיים בכל אחד ואחת מאתנו.

אומנות היא לצלול למעמקי הרגש, ורגש האהבה בפרט! לשם כך נדרש רצון פנימי כנה ואמיתי, זמן, אומץ, ידע כישרון ופיתוח אינטואיציה, התמדה, נחישות, וגמישות רגשית ומחשבתית. אך לא די בכך, נדרש גם מנחה שינחה במסע המתעתע של ים הרגשות העולים בתוך התהליך, יתמוך, יכוון, יכיל, יפתח חלונות, ינער אבק דרכים, וירווה בידע – אור, את המקומות החשוכים. אז יפתח הצוהר לאהבה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אסתר רונאל

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button