הורוסקופ שנתי

הורוסקופ שנתי – מזל עקרב

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכב פלוטו השולט בכם מקיים קשרים הדוקים וחבוקים עם כוכב מרקורי. כוכב זה שולט במזלות תאומים ובתולה, ולכן לא פלא כי יחסיכם הולכים ומתהדקים עם ילידי מזלות אלה. קחו בחשבון כי אינכם זקוקים למליצי יושר עבור פריצה אל מסגרת שאתם משתוקקים להצטרף אליה. חבל על הזמן שאתם מבזבזים על אנשים שאינם יכולים לתרום לכם. בחציה השני של התקופה אתם צופים בבית הזוגיות, הבית השביעי אשר במפה האסטרולוגית שלכם, ורואים בו את הכוכבים יופיטר וונוס. מישהו מצפה שתעברו לשפה ברורה כדי להסיר את הערפל מן היחסים שביניכם לבינו. נראה כי הוא עצמו אינו חוסך מאמצים בכיוון. מישהו בפוזה של שדכן או מגשר 'מצליח' רק לקלקל לכם. ייתכן שתצטרכו לשקול מחדש את הבסיס ליחסים שלכם איתו.

אפריל– מאי– יוני:
כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם זוכים באנרגיות מופלאות, המורעפות עליכם הישר מגזרת מזל בתולה. התופעה הקוסמית תורמת להידוק יחסיכם עם ילידי מזל זה. במקביל, נראה כי תצטרכו להוציא מראשכם ומליבכם דמות מסוימת שלא זו בלבד שלא תורמת לכם, אלא אף עלולה לקלקל לכם. בחציה השני של התקופה אתם פוגשים את הכוכבים ונוס ויופיטר, כשהם חודרים אל הבית השמיני אשר במפת הלידה שלכם, הבית האחראי על החושניות האינטימית. אתם משקיעים את הנשמה ואנרגיה רבה בקשר שהחלטתם לטפח. כל זה הוא טוב ויפה, אך זאת בתנאי שהצד השני מעריך את אשר אתם עושים לטובת הקשר.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם פלוטו, כשהוא מקיים קשרים מאתגרים עם הכוכבים אוראנוס ומארס. אלה ימים בהם בא לכם לגלגל כסף. צפויה לכם הצלחה רבה, כל עוד לא תלכו שולל אחרי טיפוסים חלקלקים. שימו לב לאדם שתובע מכם השקעה ענקית, אך נמנע מלשוחח איתכם על אודות תמורה כלשהי. בחציה השני של התקופה אתם מארחים את כוכב מארס, המקיים קשרים כפייתיים עם כוכבכם פלוטו.  הרקיע זוהר למען אלה מכם השואפים לרכוש ידע רוחני, כמו גם עבור העוסקים ברפואה. אם אתם יודעים מה עשוי להיטיב איתכם, כדאי שתנערו מעליכם את כל אותם אלה שמבלבלים אתכם בעצותיהם הטיפשיות.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי  כוכבכם פלוטו מתענג על קשרים חדשים הנרקמים בינו לבין כוכבים השולטים במזלות אריה, בתולה, תאומים ודגים. אתם חוגגים בפרשייה שהיא כאילו סוד ביניכם לבין מי שאתם חולקים אותה איתו. קחו בחשבון כי ככה היא גם צריכה להישאר. בחציה השני של התקופה והודות להשפעתו של כוכב סטורן על כוכבכם פלוטו, אתם נוטים להחליף רעיונות הרפתקניים באירועים שפויים ויציבים. כל זה הוא טוב ויפה, אך אל תנסו ללכת ראש בראש מול עקרונותיו של אדם שאתם חפצים בחברתו. על מנת לקבל ממנו דבר מה תצטרכו גם להעניק לו דבר מה.

סיכום וטיפים: אינכם זקוקים למליצי יושר עבור פריצה אל מסגרת שאתם משתוקקים להצטרף אליה. חבל על הזמן שאתם מבזבזים על אנשים שאינם יכולים לתרום לכם. מישהו בפוזה של שדכן או מגשר 'מצליח' רק לקלקל לכם. ייתכן שתצטרכו לשקול מחדש את הבסיס ליחסים שלכם איתו. צפויה לכם הצלחה כל עוד לא תלכו שולל אחרי טיפוסים חלקלקים. הרקיע זוהר למען אלה מכם השואפים לרכוש ידע רוחני, כמו גם עבור העוסקים ברפואה. אתם חוגגים בפרשייה שהיא כאילו סוד ביניכם לבין מי שאתם חולקים אותה איתו.

מאמרים קשורים

Back to top button