הורוסקופ שנתי

הורוסקופ שנתי – מזל קשת

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה אתם צופים בכוכב יופיטר (השולט בכם), ורואים כיצד הוא מתנדנד על הגבול שבין המזלות טלה ושור. אל תתרגשו מאירועים בעלי אופי הפכפך וקוטבי. כלל לא בטוח כי יציבות מביאה עימה אושר, כשם שכלל לא בטוח כי הפכפכות אינה מסוגלת להביא עימה ברכה. בחציה השני של התקופה אתם מארחים בבית העבודה שלכם (הבית השישי) את הכוכבים הממוזלים ונוס ויופיטר. בית העבודה הוא המקום במפה האסטרולוגית האחראי על חיי החולין והשגרה. הצעה עסקית מקורית מתחילה לתפוס מקום במחשבותיכם. בהתחלה אתם לא יודעים כיצד לאכול אותה, אבל מהר מאוד אתם זורמים איתה לאן שצריך.

אפריל– מאי– יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם עוקבים אחרי כוכב אהבה ששמו ונוס, אשר עבר לשכון בבית הזוגיות שלכם, הבית השביעי במפה האסטרולוגית שלכם. למרות חששותיכם מפגישה מוטרפת עם אדם שלא פגשתם המון זמן, נראה כי הוא זוכר לכם חסד נעורים. אל תופתעו אם אתם והוא מעדיפים להתמקד בזיכרונות הטובים, תוך כדי שאתם מתעלמים מהכאובים והמאכזבים. בחציה השני של התקופה אתם מושפעים מאנרגיות מוטרפות הזורמות מכוכב מחשמל ששמו אוראנוס, הישר אל כוכבכם יופיטר. מדובר במפגש קוסמי בין שני ענקים. בנתיב שבינו לבינה הדברים זורמים בקצב סוער ותזזי, ייתכן כי בחברת מישהו אשר זה עתה נחלץ מפרשייה מביכה. כל זה הוא טוב ויפה, כל עוד אינכם
מתנדבים לתפקד על תקן של הפסיכולוגים שלו.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם יופיטר, המתענג על האנרגיות של כוכב חלומי ששמו ונוס. נתיב הקריירה שלכם זוהר הרבה יותר מכפי שאתם מפרגנים לו. אין שום סיבה להרגיש נחיתות מול טיפוסים יהירים. אתם עורכים שינויים על מנת לייעל את הקיים. הנומרולוגיה צופה לכם הצלחות בחברת אנשים שצירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם במספר- 8. זהו מספר נפלא לענייני פיננסים. בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכבכם יופיטר, החולף בבית הזוגיות, הבית השביעי אשר במפת הלידה שלכם. מישהו שאתם מייחלים לזכות ממנו להצעה רומנטית יוצר קשר ומעניק לכם את מבוקשכם.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי  כוכבכם יופיטר זוכה בקרניה החמימות (והמפשירות) של השמש, הניצבת כלפיו בהיבט אסטרולוגי הרמוני. אדם שנהג להנמיך את הביטחון העצמי שלכם יוצא מן התמונה. נראה כי לא מעט דברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתאלצו להפעיל מרפקים. יש מי שלא שבע רצון מקשרים רומנטיים שאתם רוקמים, אך כדאי שתסבירו לו כי זו הבעיה שלו, לא שלכם. בחציה השני של התקופה אתם ממשיכים להתענג על האנרגיות של השמש, אך הפעם כמי שגם מארחים אותה בבית הראשון אשר במפה האסטרולוגית שלכם. הסמל שלכם הוא אדם [קשת יורה חץ] שחלקו התחתון הוא סוס דוהר. הסמל מייצג את אהבתכם למרחבים, נדודים, הרפתקאות וחופש. בימים אלה תהיה לכם הזדמנות לחבר בין הסמל לבין המתרחש במציאות.

סיכום וטיפים: אל תתרגשו מאירועים בעלי אופי הפכפך וקוטבי. כלל לא בטוח כי יציבות מביאה עימה אושר, כשם שכלל לא בטוח כי הפכפכות אינה מסוגלת להביא עימה ברכה. הצעה עסקית מקורית מתחילה לתפוס מקום במחשבותיכם. בהתחלה אתם לא יודעים כיצד לאכול אותה, אבל מהר מאוד אתם זורמים איתה לאן שצריך. בנתיב שבינו לבינה הדברים זורמים בקצב סוער ותזזי, ייתכן כי בחברת מישהו אשר זה עתה נחלץ מפרשייה מביכה. הנומרולוגיה צופה לכם הצלחות בחברת אנשים שצירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 8, מספר נפלא לענייני פיננסים והשקעות בבורסה.

מאמרים קשורים

Back to top button