הורוסקופ שנתי

הורוסקופ שנתי – מזל דגים

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכב נפטון השולט בכם מקיים קשרים הרמוניים עם כוכב אהבה ששמו ונוס. התופעה הקוסמית קובעת כי אתם זורמים עם פרשיה שמעורבים בה לא מעט סודות. בחציה השני של התקופה אתם מארחים את כוכב נפטון בבית הראשון אשר במפתכם האסטרולוגית, הבית המייצג אתכם כלפי הסביבה. פעילות שנולדה כסתם רעיון להפיג את השעמום מתחילה לעלות על נתיב שעושה טוב לחשבון הבנק שלכם. אדם רב פעלים משכנע אתכם להוסיף תחום זה אל מסלול הקריירה שלכם.

אפריל– מאי– יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם צופים כיצד כוכבכם נפטון מקיים מערכת יחסים יפה עם כוכב סטורן, השוהה בגזרת מזל מאזניים. אדם הנחשב לטיפוס גשמי וחומרני מחליט להתחבר עם הפן העדין והענוג שבכם. נראה כי הצלחתם לפרוט על מיתר נסתר בנפשו. שווה לתת סיכוי לקטע הזה. בחציה השני של התקופה אתם פוגשים את הכוכבים יופיטר וונוס מתארחים בבית הרביעי אשר במפת הלידה שלכם, הבית האחראי על ענייני המשפחה הקרובה. פרשיות סבוכות שעלו על שרטון מצליחות לרדת ממנו על אף הקשיים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם נפטון, המתרפק על האנרגיות המסתוריות של כוכב פלוטו. אדם חכם מצביע בפניכם על דרך לפיה תוכלו ליהנות משני העולמות. נראה כי מדובר בקטע בו אתם מצליחים להשביע את הזאב ולהותיר את הכבשה שלמה. כדאי שתקשיבו לו מבלי להתייעץ עם הסובבים אתכם. בחציה השני של התקופה אתם זורמים עם כוכבכם נפטון המרגיש בבית, זאת הודות לאירוח שהוא זוכה לו בגזרת מזלכם. זה הזמן לבחירה בקריירה יצירתית. בחירה זו היא מעשה נבון שעולה בקנה אחד עם נטיותיכם הטבעיות, בעיקר אם מדובר במסלול שניתן לתרגם אותו גם למונחים כלכליים.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי  אתם חשים התרוממות רוח ושחרור מכבלים, הודות לקרני השפע החולפות בין כוכב סטורן לבין כוכבכם נפטון. בימים אלה אתם מייצגים נאמנה את הסמל שלכם, שהוא שני דגים אשר שטים בכיוונים מנוגדים. הסמל מייצג סערות נפש, מצבי רוח גועשים והמון ריגושים. בחציה השני של התקופה אתם צופים בשמש המרעיפה מזל וברכה (בהיבט הרמוני) על כוכבכם נפטון, כמו גם על גזרת מזלכם כולה. לא מעט אנשים יהיו מופתעים כאשר תציגו בפניהם את תדמיתכם החדשה. מצד שני, אל תתרגשו אם יצוצו גם כאלה שלא ידעו כיצד 'לאכול אתכם'. טיפוס חלקלק ינסה לשכנע אתכם כי אם בקשותיכם היו תלויות בו הרי שמייד היה נעתר להן, אך כרגע יש גורמים שמונעים זאת ממנו. כדאי שתיפרדו ממנו.

סיכום וטיפים: פעילות שנולדה כסתם רעיון להפיג את השעמום מתחילה לעלות על נתיב שעושה טוב לחשבון הבנק שלכם. אדם הנחשב לטיפוס גשמי וחומרני מחליט להתחבר עם הפן העדין והענוג שבכם. נראה כי הצלחתם לפרוט על מיתר נסתר בנפשו. פרשיות סבוכות שנתקעו על שרטון מצליחות לרדת ממנו למרות הקשיים. זו שנה טובה לבחירה בקריירה יצירתית. בחירה אשר כזו היא מעשה נבון שעולה בקנה אחד עם נטיותיכם הטבעיות, בעיקר אם מדובר במסלול שניתן לתרגם אותו גם למונחים כלכליים.

מאמרים קשורים

Back to top button