מיסטיקה

תקשור = קשר

התקשור הוא כניסה לתת המודע, לתקשר ולקבל מסרים.
מדענים בדקו ומצאו כי כל אדם שנולד יש במוחו חלק עתיק מראשית האנושות.
יש בו את הDNA של הוריו ושל כל השושלת העתיקה עד לאדם הראשון. זהו חלק גדול שמכיל מאגר עצום של ידע עתיק שהאדם המודרני אינו עושה בו שימוש בדרך כלל.
 
בתקשור אנחנו מתחברים לחלק הזה של מוחנו, שם נמצא המיקרו של היקום, שם ישנן כל החוויות של השושלת שנקראת תולדות האדם.

כל אחד יכול לתקשר, אם יש בו אמונה שזה סוג של "צ'אנל", ערוץ תקשורתי בלתי ניראה לקבלת מסרים מהבלתי נודע, מהיקום, מאלוהים. כן גם מעצמנו מה"אני" שלנו, מאותו מאגר העתיק שקיים בנו.

תקשור זו פעולה שעלינו להתכוון אליה וללמוד לקבל את המסרים שעבורם אנחנו מתקשרים על מנת לקבל תשובה, אנחנו הופכים למעין מקלט רדיו שמכוונים בו לתחנה בלתי נראית להתחבר אליה. להאזין דרך השקט והריכוז, צורה אחת מני רבות להתקשרות מכוונת. אחת הדרכים הנפוצות להתחברות היא על ידי סגירת העיניים, תוך כדי ריכוז.

חשוב ללמוד לבטל את האגו, את הרציונל, עלינו להפוך לצופים בעצמנו. התשובות מתקבלות בעזרת תחושות, מחשבות ותמונות.

הכניסה לתקשור היא חוויה על -חושית, שבה מופיעות סיטואציות, שהן למעשה המסרים שאנו מקבלים מאותו מאגר שביקום, המאקרו, שנמצא בסביבתנו הריאלית. בסגירת העיניים אנו מבטלים את חוש חשוב – הראייה, ומתחברים לפנימיותנו, למיקרו, היקום שבתוכנו.

במצב זה ישנה הרגשה של יציאה מהשליטה בעצמנו, וישנה הרגשה שמישהו אחר מנחה אותנו. אנחנו שואלים את השאלות, אבל התשובות שמתקבלות הם כאילו ממשהו אחר שעונה לנו.

אם מודעים ומתרגלים תקשור, ניתן ללמוד להתחבר לאינטואיציה שלנו. אנחנו לא תמיד מתחברים אליה ונוטים לבטלה, וחבל! אחת הדרכים הבדוקות לסגירת ערוץ תקשורתי חשוב היא בגלל חוסר אמון במה שאנו לא רואים, ובמה שלא הוכח מדעית. זהו האגו שולט בנו.

באיזו דרך ניתן לקבל מסרים?
יש כאלה שמקבלים מסרים דרך תמונות, ריחות, חלומות, חשוב לשים לב לשאלות שנשאלות לפעמים על ידי מוחנו, שאלות שמטרידות אותנו, יש להיות ערים לדרך קבלת התשובות, הן יינתנו. אני מקבלת תשובות בדרכים שונות מאז ילדותי כאשר עדיין לא ידעתי שאלו הן תשובות, שזה בעצם תקשור. היום אפילו דרך הטלוויזיה אני מקבלת תשובות, או לפעמים סתם בזמן קריאה בספר, ואני נדהמת כל פעם מחדש איך רק לפני שעה חשבתי על משהו שהטריד אותי והנה התשובה מופיעה מול עיניי. זו חוויה מדהימה.
 
היום כשאני מנוסה בתקשור, אין לי בעיה לתקשר למען אחרים. החושים שלי עובדים יותר על תמונות. ואני ממש רואה תמונה, או מחשבה שעולה לי בראש, כשאני עושה תקשור למען אחרים. לפעמים אנשים חושבים שמה שתקשרתי מיד צריך לעבוד מיד, וזה לא תמיד עובד כך, לפעמים הדברים עובדים לפי התקשור רק בדיעבד. כשאני רואה שהגשמתי את כל מה שראיתי בעברי, גם מה שאני כותבת כאן ראיתי לפני כעשרים שנה. זה היה תהליך של התפתחות ולימוד של מה שרציתי להגיע בחיים בעתיד, אז זה לא היה עובד לא הייתה לי אפשרות, ולא היו לי הכלים המקדימים ללמוד את כל התורה הזו, לכן אני ממליצה להתחבר לתקשור לשאול שאלות ולקבל את התשובות מהתודה שלכם. אלה התשובות הנכונות לכם.

מאמרים קשורים

Back to top button