רפואה אלטרנטיבית

יצחק מיוחס

מה הקשר בין הילינג ובריאות לאורח החיים של פרפרים? מה בין ארכיאולוגיה, מזל ותיזמון? תשאלו את יצחק מיוחס, קיבוצניק מגבעת השלושה, המוכר יותר בכינוי "איציק חד עיין". במשך עשרות שנים, הוא נחשב לחוקר טבע בעל מומחיות בפרפרים, ארכיאולוג ידען, בעל עיין חדה במיוחד ו'מזל' יוצא מהכלל, שמוצא באופן תדיר וכ'בדרך נס' ממצאים נדירים בשטח, אותם הוא מציג במוזיאון המקומי במועדון החברים הקיבוצי. עקב תכונותיו הייחודיות של איציק, הוא החל בשנים האחרונות, לטפל ולרפא אנשים באמצעות אנרגיות מיוחדות בשיטה טבעית שפיתח בעצמו. התוצאות המדברות בפני עצמן, מביאות אליו זרם בלתי פוסק של אנשים מרחבי הארץ, המכירים ביכולותיו כאדם והילר יוצא דופן.

תזמון מושלם או מעשה ניסים
במשך שנים, יוצא איציק להנאתו, כמעט על בסיס יום יומי, לטיולים ברחבי הטבע  ובעיקר בשטחים הפתוחים והחקלאיים באזור מגוריו. איציק, אוטודידקט וגם בוגר לימודי ארץ ישראל והיסטוריה, הוא חובב ארכיאולוגיה מושבע. מאז שהיה ילד צעיר, הוא מעיד ש"כל פעם שאני יוצא מהבית אני מוצא משהו"…

מה זאת אומרת?
"אני יכול סתם לצאת לסיבוב בשדה, להתעכב בנקודה מסוימת בלי לדעת למה, ובין ערוגת הפראסה והברוקולי להבחין במשהו שנוצץ באדמה… כשאני מזיז את רגבי העפר, אני מגלה  מטבעות, פסלים ועוד…..זה משהו שמאפיין אותי מגיל צעיר מאוד. מאז ומתמיד אני זוכר את עצמי משוטט בשדות ובגבעות, מגיע למקום מסוים שכאילו 'קורא לי' ומוצא שם ממצאים נדירים. היכולת שלי 'להזמין' חפצים, אנשים ואירועים לתוך חיי, תמיד הפליאה והפתיעה אותי אבל לא חשבתי ללכת עם זה לכיוון טיפולי. תמיד עשיתי את זה ואמשיך גם בעתיד כי אני נהנה מזה מאוד. אני מאמין שאני מקבל כל הזמן מתנות מ'אימא אדמה' ויש לי חושים מיוחדים המובילים ואתי למקום הנכון בזמן הנכון".

ומה הקשר לפרפרים?
"אני אדם שמחובר לטבע ברמה עמוקה ביותר. עם השנים הפכתי למומחה בתחום וכיום בכל מפגש, אני מתפעל מחדש שהפרפרים פשוט באים ומתיישבים לי על היד, כאילו בהזמנה… אני חוקר פרפר בשם נימפית הסירפד שהוא יושב באופן קבוע על המדרכה לידי ביתי כבר במשך שמונה שנים כל פעם מגיע צאצא של הקודם זה טבוע לפרפר הגנים כמו GPS". אני מקיים גם הרצאות בתחום ומספר לאנשים המתעניינים בכך את פרטי ואורח חייהם המופלא".

"במשך כשלושים שנה עבדתי בחנות נעליים וניהלתי אורח חיים רחוק מאוד מכל מה שנוגע לרוחניות". מספר יצחק

אז איך בעצם הגעת לתחום הטיפולי?
"במשך הזמן, גיליתי שיש לי אינטואיציות מיוחדות. התחלתי לחוש לא רק את הבעיות הגופניות שיש לאנשים ש'טיפלתי' בהם בחנות, אלא את כל הווייתם, כל מה שעבר עליהם בחיים, מה כואב להם ומה באמת הבעיה שלהם. היכולת המיוחדת שלי הלכה והתפתחה וקיבלתי תגובות מדהימות מאנשים שבקושי נגעתי בהם. רק אז החלטתי ללכת ללמוד את הנושא באופן מסודר".

יצחק מיוחס למד רייקי, סיים בהצלחה קורס רוופוד (מזון ללא בישול אני טבעוני) במכללת רידמן תל אביב, בה הוא גם לומד עתה אימון הולסטי לדבריו גילה גם שם, מהר מאוד, שיכולות הריפוי הטבעיות שלו, גבוהות משל תלמידים אחרים ואף פועלות בצורה יעילה ביותר. הטיפולים (טלהילנג – ריפוי בעזרת תדר אלפא) הטיפולים שהוא עושה מקלים על כאבים ומאפשרים למטופלים להרגיש יותר טוב עם עצמם וגם להבין את המקור הרגשי לבעיותיהם הפיזיות.

איך מתבצע הטיפול?
"הטיפול נעשה באמצעות שליחת אנרגיות ומדיטציה דרך נשימות. לאחר שיחה אודות הטיפול המבוקש, נשימה מודרכת, היגדים חיוביים ועבודה עם התת מודע. אני שולח למטופלים 'גלי אלפא' שהוא המצב בו אנו שרויים בין חלום ליקיצה. במצב הזה, הגוף והנפש שלווים ורגועים ו'מקבלים' את האנרגיות שאני מעביר למטרת ריפוי. הטיפולים נעשים במפגשים אישיים וגם פועלים למרחקים וגם בטלפון. לא פעם התבקשתי לשלוח אנרגיית ריפוי לאנשים שנמצאים במרחק גיאוגרפי גדול ממני. שמחתי מאוד לשמוע לאחר זמן קצר שחל שיפור משמעותי במצבם. קשה להסביר איך בדיוק זה עובד אבל ידוע ש'עם עובדות לא צריך להתווכח ולא צריך להבין הכל עד הסוף".

תוכל לספר על מקרה שטיפלת בו בהצלחה?
"הזדמן לי, לפגוש אדם חולה בפסוריאזיס, מחלת עור קשה וחשוכת מרפא. לאחר שהתפתחה בינינו שיחה, טיפלתי בו. תוך מספר ימים, הוא דיווח על שיפור עצום במצבו, מה שלא הושג במהלך שנים רבות של טיפול קונבנציונאלי. במהלך הזמן, הגיעו אלי גם אנשים רבים שסבלו מבעיות מגוונות של כאבים בגב ובראש, טחורים, סחרחורות ועוד. אחרי טיפול קצר, כולם כאחד, דיווחו על הקלה משמעותית והיעלמות של הסימפטומים שהציקו להם במשך תקופות ארוכות. מבחינתי, זה סיפוק ואושר בל יתואר!"

איך בדיוק אתה עושה את הטיפול?
"אני משלב שליחת אנרגיות, מדיטציה, כפי שציינתי קודם, אני יכול גם לעשות טיפולים למרחקים וגם בטלפון כי הרי ידוע שאנרגיה אינה כפופה לחוקים של זמן ומקום. כיוון שאני אדם שמחובר מאוד לטבע, אני גם עושה טיפולים, למי שמעוניין בכך, בחיק הטבע. אני יודע בוודאות שעוצמת הטיפול מתגברת כאשר האדם פותח את עצמו ונמצא בסביבתו הטבעית, ממנה הוא מהווה חלק בלתי נפרד".

'איציק חד עיין' הלא הוא יצחק מיוחס, אדם מיוחד במינו, חוקר טבע, צלם מומחה לאורחות חיים של פרפרים ומרצה בתחום את הייחודיות של הצילום תוכלו לראות D-SPOT ארכיאולוג, הילר ומרפא, את סיפוריו המרתקים הוא מציג בכמה אתרים בן היתר "בבמה חדשה" תחת שם היוצר יצחק מיוחס. יכול לעזור לכם באמצעים טבעיים להגיע לבריאות מיטבית.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק מיוחס לחצו כאן.

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו…

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button