הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לפי מזל 30.09 -23.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.09-30.09

הורוסקופ מזל טלה
לוק: אנשים הרוסים עליכם לא רק בזכות ה – לוק המדהים שקפץ עליכם השבוע, אלא גם הרבה מאוד הודות למה שאתם עושים בשבילם.
הגשמה: מתחילות להתגשם לכם הבטחות הקשורות באיזשהו אירוע מוסיקלי או הופעה עם הרבה משתתפים. צפויה נסיעה אל מקום שחלמתם עליו.
מבטים: יש מצב שאתם כל כך שקועים במשהו שכבש לכם את המחשבות, עד שאתם לא קולטים את המבטים הלוהטים של מחזר חדש.
נשמה: השקעה גדולה שעשיתם והמון נשמה שהענקתם מביאות אליכם אדם שאתם מאוהבים בו. עכשיו יצטרכו לבקש מכם סליחה כל אלה שלא האמינו שזה יקרה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
תוצאות: השבוע אתם מתחילים לראות תוצאות מאיזשהו שינוי שעשיתם לפני שבועיים. יכול להיות שזה משהו שקצת הפך את העקרונות הרומנטיים שהיו לכם.
אהבה: אתם יוצאים סבבה מקטע רומנטי שהיו לכם קצת חששות בגללו. פתאום אתם קולטים שהצד השני מאוהב בכם לא פחות ממה שאתם בו.
התייעצות: אתם תופסים התייעצויות שקשורות במישהו חדש שפתאום נכנס לכם לחיים. סבבה, אבל חשוב שתזכרו שרק אתם יכולים להחליט לאן לקחת את זה.
שידוכים: אם מציעים לכם שידוך אז כדאי שתלכו עליו, אבל אם מציעים לכם 'בליינד- דייט' אז כדאי לכם להתייעץ על זה עם ההורים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שווה: אתם לוקחים פסק זמן מקשר שהתחיל לשעמם אתכם. ברגע שהעניינים יתחילו להירגע אז ישר צפוי לכם משהו חדש והרבה יותר שווה מהקודם.
כישרון: אולי אתם לא יודעים אבל האסטרולוגיה אומרת שיש לכם כישרון בתחום של כתיבה יצירתית. בעצם, למה לא תבחנו את זה בקטע של (לדוגמה) כתיבת שירים.
אנרגיות: צפויות לכם אנרגיות מדהימות במקומות לא שגרתיים. צפוי לכם שבוע מדהים בכל מה שקשור לפרשייה רומנטית שקצת נרדמה בזמן האחרון.
מסרים: אתם מחליפים מסרים עם מישהו הורס שפגשתם על הדרך. פתאום אתם מתחילים להתחבר עם רגשות שאפילו אתם מופתעים מהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
לבבות: צפוי לכם קטע של אהבה שחבל לקלקל אותו בדיבורים והתייעצויות. הכי טוב בשבילכם זה לעשות את מה שהלב שלכם אומר לכם לעשות.
חיזורים: הפתעה מדהימה הולכת להגיע אליכם בצורה של חיזור רציני. עכשיו אתם רואים איך שהכוכבים עושים טוב לאלה מביניכם עם דימוי עצמי גבוה.
פרגון: הסטייל המפרגן שלכם מושך אליכם חברים חדשים. אל תפחדו להיות מיוחדים ושונים גם אם יש מישהו שמרכל עליכם בגלל זה.
הצעות: רמז קטן מצידכם ידליק עליכם את המישהו המסוים שאתם מחכים לו. מייד לאחר מכן תגיע הצעה שתעלה לשמיים את מצב הרוח שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
טיימינג: אריות שבראש שלהם לשנות דברים בקטע הרומנטי, יגלו שזה אחלה טיימניג בשביל לעשות משהו כדי להזיז קדימה את מצב העניינים.
חגיגות: רמז שתקבלו ביום שלישי יוכיח לכם שאף פעם אסור להתייאש, וזה אומר שאתם הולכים לחגוג בחברת מישהו שהמון דלוקים עליו.
מציאות: מישהו שעד לא מזמן נראה לכם גדול מהחיים, מתחיל לחזור לגודל הטבעי ואמיתי שלו. פתאום אתם רואים שלא ממש הפסדתם משהו.
דרמטי: אתם מתבטאים בסטייל דרמטי בדיוק כמו שמתאים לאריות שהם מלכי היער. אל תקשיבו למישהו שמקנא ואומר לכם שאתם צריכים לשנות משהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מקוריות: השבוע אתם בראש אחד עם אנשים מקוריים ולא שגרתיים, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לעשות משהו בשביל למצוא חן בעיניהם.
שלווה: מישהו מעצבן מחפש הזדמנויות בשביל להתווכח איתכם, אבל כמו תמיד אין לכם בעיה להשלים ולהתפייס. ככה זה איתכם, לא בא לכם לריב.
פתיחות: פתאום אתם מרגישים סבבה להיפתח ולדבר בגלוי על מה שעובר עליכם ועל איך שאתם מרגישים עם זה. צפויים לכם קטעים עם מישהו שעובר עליו משהו דומה.
פרשיות: אתם מחליטים לקחת צ'אנס וקופצים לתוך פרשייה שיש מי שרומז שהיא גדולה עליכם. בסיפור הזה כדאי שתתייעצו עם אדם שאתם סומכים עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
דאחקות: צחוקים ודאחקות רומזים על תחילתו של קטע הורס. זה הכל סיפור של אהבה, גם אם יהיו שם עקיצות או איזשהו בלגאן אחר.
משאלות: אנשים שאוהבים אתכם תומכים במשאלות הלב שלכם, והכי חשוב זה שהם מפרגנים לאלה מביניכם שחולמים להתפרסם על במה.
ניגודים: אתם נמשכים אל מישהו שהאופי שלו שונה מאוד מהאופי שלכם, וזה אומר שאתם לומדים שדווקא ניגודים נמשכים זה אל זה.
יסודות: אתם שייכים ליסוד האוויר ובקטע הנומרולוגי אתם זורמים עם המספר 6 שנחשב למספר הרמוני ורומנטי. כדאי שתתנו צ'אנס למי שהמספר 6 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
השפעות: החיים הרומנטיים שלכם מושפעים עכשיו מאחלה אנרגיות. האסטרולוגיה אומרת עליכם שאתם יודעים לאהוב עם כל הלב ועם כל הנשמה.
התנהגות: אתם לא צריכים להרגיש רגשי אשמה בגלל מישהו שההתנהגות שלו מעצבנת אתכם. הכי טוב בשבילכם זה למצוא מישהו שיאהב אתכם כמו שאתם.
אקשן: בשביל להכניס קצת יותר אקשן ליחסים הרומנטיים שלכם כדאי לכם לחשוב על שינוי מסוים בבילויים שלכם. יכול להיות שמדובר במקום חדש.
קליק: דיבור פתוח עם מישהו שהוא ידיד יכול להוביל אל אהבה חדשה. יש מצב שהקליק הזה כבר באוויר רק שאתם צריכים להתגבר על מחסום קטן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
שאלות: מישהו שדלוק עליכם לא מפסיק לשאול את עצמו מה אתם חושבים עליו. אם גם אתם לא ממש אדישים כלפיו אז כדאי שתזרקו לו רמז.
מקובלות: אתם מופתעים מזה שפתאום אתם מדברים בפתיחות על משהו שעד לא מזמן פחדתם שזה יעשה לכם פדיחות. בקצב הזה גם המקובלות שלכם תעלה.
פרטנרים: הנומרולוגיה משדכת אתכם לפרטנרים ובני זוג אשר צירוף אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך לידתם, מעניקים את המספר 3.
הכרויות: צפויים לכם קטעים מדהימים בחברת מישהו שהכרתם בתחילת הקיץ. יום שני אחלה טיימינג בשביל להעביר אליו מסר רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
אושר: כולם נורא מאושרים מזה שאתם תופסים יוזמה וסוגרים עניין עם קטע שלא ממש עשה לכם טוב. אל תעשו את החשבון של ההוא, תעשו את החשבון שלכם.
תחביבים: תחום חדש שאתם נדלקים עליו ממלא לכם את הראש ואת שעות הפנאי וגם ההורים שלכם שמחים שמצאתם לעצמכם תחביב מדליק.
בכיף: אחלה קטעים נופלים עליכם ברגע שמישהו מדהים מתחיל להחזיר לכם מסרים. הכל מסתדר לכם בכיף גם אם פחדתם שמשהו ייתקע.
חברתי: הפופולאריות שלכם זורמת אל מקומות שעד עכשיו לא שמעתם עליהם. זה אומר שהמזל מחייך אליכם גם בתחום החברתי ולא רק באהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
נחמדות: בזכות היותכם דליים צפוי מזל ענק לכל רעיון מקורי שצץ לכם בראש. הנחמדות שאתם משדרים מביאה לכם נקודות בסולם המקובלות.
תחרות: יש מישהו שינסה להתחרות בכם על מישהו אחר שבא לכם עליו. סבבה, אבל אם אתם דליים אמיתיים אז אין סיכוי שזה יגרום לכם לוותר.
סודות: האהבה שלכם זורמת אל הצעה שאתם לא יכולים לסרב לה. יפה לכם רק שעכשיו כדאי שלא תשתפו בסודות שלכם את מי שלא שייכים לקטע.
הבנות: לכוכב שלכם קוראים אוראנוס והוא חוגג עכשיו עם אנרגיות שלא מהעולם הזה. אל תתרגשו אם יתברר שאין סיכוי שמישהו יבין את הראש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
טיפים: לכוכב שלכם קוראים נפטון וחוץ מזה שהוא קרוי על שמו של אל הים, הוא גם אחראי על תחומים רומנטיים ועל עיסוקים יצירתיים. חומר למחשבה.
יוזמה: הכוכבים פותחים בפניכם דלתות שהיו נעולות עד עכשיו. אם בכיף שלכם לעזור לכוכב שלכם (נפטון) , כדאי שתתפסו יוזמה וממש תלכו על מי שבא לכם עליו.
הופעה: ההתרגשות של האהבה עושה לכם טוב ואפילו משפיעה על ההופעה שלכם. יש מצב שאפילו סגנון הלבוש שלכם יהיה בסטייל לא שגרתי.
כיוונים: אתם נפתחים לתחומים שפעם אפילו עצבנו אתכם. כל מי שמכיר אתכם מעודד אתכם להמשיך בכיוון הזה בגלל שזה עושה לכם טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button