הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.12.2012 -25.11.2012

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.11.2012-02.12.2012

הורוסקופ מזל טלה
הצעות: באות לכם המון הצעות שאיכשהו קשורות לחיים הרומנטיים שלכם, וזה אומר שהרבה אנשים חושבים שאתם צריכים לעשות איזשהו שינוי.
הרגשה: אין לכם מה להרגיש מפודחים בגלל סיפור רומנטי שעובר עליכם, בעיקר אם יוצא לכם להתחבר עם הרגשות הכי עמוקים והכי אינטימיים שלכם.
קליק: מישהו שכבר היה לכם איתו קליק רומנטי שמשום מה התנדף, עושה קולות של מבקש צ'אנס נוסף. עכשיו זה תלוי בכם אם בא לכם להסכים.
טיפים לטלאים להימנעות מפדיחות: גם אם משדכים לכם מישהו שלא ממש מצליח להדליק אתכם, אתם לא חייבים להודיע לו ש… לדעתכם הוא חנון. כשאתם דלוקים על מישהו ורוצים להציע לו חברות, כדאי שתגלו לו את זה בארבע-עיניים ולא… בצעקות בתוך האוטובוס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אטרף: צפויים לכם קטעים מטריפים עם מישהו שעד עכשיו היה רק בפנטזיות שלכם אבל איכשהו לא יצא לכם לסגור עניין.
זורמים: אתם זורמים עם קטע חברתי שמככב בו מישהו שאתם דלוקים עליו. הכוכבים מביאים לכם סיכוי ענק אבל רק אתם תוכלו להחליט מה לעשות איתו.
הצלחה: אין לכם מה להיות מודאגים בגלל שהחל מיום שני תבוא לכם אחלה אנרגיה שמביאה איתה מזל והצלחה בכל תחומי החיים שלכם.
טיפים לשוורים להימנעות מפדיחות: אז נכון שיש לכם את כל הזמן שבעולם, אבל אם כבר נדלקתם על מישהו, כדאי שתרמזו לו על כך עוד לפני ש… נולדים לו הנכדים. ואם למורים או להורים יוצא עשן מהאוזניים, כדאי שתביא בחשבון שאולי הם כועסים על משהו ו… שזה לא סתם קומזיץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
עיניים: מישהו עושה לכם עיניים בקטע שמביא לכם הפתעות וריגושים. אם אתם יודעים מה יכול להיות טוב בשבילכם, אל תחכו עד שמישהו אחר יחטוף לכם אותו.
בלגאן: יבוא לכם קטע מדהים בזכות מישהו שרק עכשיו הצליח להשתחרר מכל הבלגאנים שלו. יכול להיות שמישהו מהחברים שלכם יהיה מעורב בסיפור הזה.
שופינג: נופל עליכם אחלה שבוע בשביל קטעים שקשורים בכסף ובשופינג. מה שחשוב בסיפור הזה הוא שתפנקו את עצמכם עד הסוף.
טיפים לתאומים להימנעות מפדיחות: אם מישהו משקיע בכם לילה מדהים של בילויים ואקשן, אתם לא חייבים לתת לו להרגיש ש… כבר הייתם בסרט הזה. כשהמורה שלכם מתעלפת לאחר שסיימתם להסביר לה מדוע איחרתם לכיתה, קחו בחשבון שזה לא סתם שהיא… חטפה סחרחורת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
רכילות: אל תתרגשו מקטעים של רכילות מצד כל מיני כאלה שלא מבסוטים מזה שהולך לכם בענק. כדאי שתדעו שהם מרכלים רק על המצליחנים.
אהבה: אלת האהבה מביאה לכם קטעים שעד עכשיו יכולתם רק לחלום עליהם. זה טוב בכללי אבל בעיקר זה אחלה בשביל הביטחון העצמי שלכם.
דיבורים: אתם שומעים כל מיני דיבורים על מישהו שאתם קצת דלוקים עליו. זה לגמרי סבבה, אבל הכי טוב בשבילכם זה לדבר איתו בפרטיות.
טיפים לסרטנים להימנעות מפדיחות: כשאיזשהו מחזר מתקשר אליכם שבעים פעם ביום, תבינו שהוא מאוהב בכם ושזה לא סתם ש… נלחצת לו האצבע. כשנסיך מהאגדות יורד על הברכיים ומציע לכם חברות, אז הדבר האחרון שהוא מצפה לשמוע זה… "תגיד, אתה בטוח שאתה מתכוון אלי ?".
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מרגש: יבוא לכם קטע מרגש עם מישהו שמוכן לקטוף בשבילכם את הירח. כדאי שתדעו שאת המילים שהוא אומר לכם הוא גם מתכוון לבצע.
תיווך: יש מצב שתצטרכו לתווך בין כמה מהחברים שלכם שהחליטו להתכסח ביניהם. הכוכבים רומזים שבסוף תצליחו להגיע איתם לראש טוב.
סודיות: כוכבים קצת מוטרפים מביאים לכם קטעים עם טעם של סודיות וכל זה, מה שאומר שלא את הכול תוכלו לחלוק עם החברים הכי קרובים שלכם.
טיפים לאריות להימנעות מפדיחות: כשרק עכשיו הצהרת על אהבתכם, כדאי שתתנו לצד-השני להתאושש קצת, אתם יודעים, הוא לא חייב תיכף… לפצוח בתשואות. כשלמישהו בוערות האוזניים מרוב שהוא מנסה לחזר אחריכם, אל תציעו לו למרוח עליהן משחה. קחו בחשבון ש…גם הוא בן-אדם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שידוך: יש מישהו ששמע עליכם ורק מהדיבורים הוא כבר נדלק. יש מצב שהקטע הזה הוא בסטייל של שידוך או משהו כזה. שווה לכם לנסות.
מבטים: כדאי לכם לשמור לעצמכם את החוויות הרומנטיות שעוברות עליכם השבוע. אין לכם סיבה להזמין לעצמכם מבטים של כאלה שמקנאים.
סיפורים: יש מישהו שטוחן לכם סיפורים שאתם יודעים שהוא סתם ממציא אותם. מצד שני כדאי לכם לתת לו הרגשה שכאילו אתם מאמינים לשטויות האלה.
טיפים לבתולות להימנעות מפדיחות: גם אם זה נורא מפתיע אתכם, כדאי שתדעו שבני-אדם הם לא מושלמים, אבל לא זה מה שצריך לגרום לכם להפסיק להתייחס אליהם. גם אם המחזר שלכם בלע את המילים מרוב התרגשות, לא ישר צריך לשאול אותו אם יש לו…ליקוי בדיבור. זה ממש בסדר אם תציעו לו כוס מים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
ירידות: יש מישהו שנדלק עליכם אחרי שאכל לכם את המוח בכל מיני ירידות וכאלה. פתאום הוא קלט שהדרך הנכונה ללב שלכם היא הדרך העדינה.
מחשבות: כדאי לכם לחשוב טוב-טוב לפני שאתם קושרים את עצמכם למישהו שעדיין קשור אל קשר קודם. תסבירו לו שיש על מה לדבר רק אחרי שיסיים את הקטע הזה.
חלומות: אנרגיה מדהימה עוברת עכשיו על הכוכבים שלכם ומשפיעה על החלומות שאתם חולמים בלילה. צפויות לכם תובנות שלא היו מגיעות בצורה אחרת.
טיפים למאזניים להימנעות מפדיחות: כדאי שתדעו שלא כולם חייבים לחבב את מי שנדלקתם עליו. מותר לכם לחזר אחריו… גם בלי אישור מאחרים. כשנמאס לכם מקטע רומנטי שמתחיל לשעמם אתכם, תרגישו חופשיים להעביר את המסר למי שצריך. אל תדאגו… זה לא יהרוס אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
רומנטיות: אנרגיה רומנטית שמשפיעה על המחשבות שלכם משפיעה גם על הצורה החיצונית שלכם, וזה אומר שה – לוק שלכם הופך למדהים מיום ליום.
בשורות: החלומות מתחילים להתגשם דווקא אצל אלה מביניכם שמצב הרוח שלהם היה על הפנים. פתאום מתחילות להגיע כל מיני בשורות טובות.
ג'ננה: מישהו שהביא לכם את הג'ננה חושב פעם נוספת על הסיבות שגרמו לבלגאן. יש מצב שהוא מתחרט ורוצה להחזיר את הדברים כמו שהיו.
טיפים לעקרבים להימנעות מפדיחות: זה לגמרי חוקי אם ה"הוא" שאתם דלוקים עליו, לא ממהר לרדת על הברכיים. תופתעו, אבל במדינה חופשית… יש מצב כזה. וכשאתם מציעים חברות, כדאי שתהיו קצת פחות מסתוריים מהרגיל, בשביל שהצד השני ילך הביתה… קצת פחות מבולבל מכפי שהגיע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
נדנדות: צפוי שבוע בסטייל של נדנדה או קרוסלה, מה שאומר שקטעים מעצבנים יוצאים מתוך החיים שלכם, אבל תיכף נכנסים במקומם קטעים חדשים והרבה יותר טובים.
מילים: טיפוס דו-פרצופי אומר עליכם מילים מאחורי הגב, אבל אוכל לעצמו את הלב כשהוא קולט שזה בכלל לא מזיז לכם. בקרוב הוא יבוא להתנצל.
להיט: המשהו המסוים שיעשה לכם את השבוע הוא משהו שקשור לאופנה ולבגדים. יש מצב שגם תכשיטים יככבו עכשיו בחיים שלכם.
טיפים לקשתים להימנעות מפדיחות: אז נכון שאתם מרגישים סבבה עם כל העולם ואחותו, אבל יש אנשים שלא ממש רוצים לשמוע… שהם שמנים או שיש להם חצ'קון על האף. ולפני שאתם מציעים חברות, כדאי שתתנו לצד השני להכין את עצמו, אתם יודעים… רק בשביל שהוא לא יתעלף לכם מרוב הפתעה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל גדי
מזלות: זה אחלה שבוע בשביל כמה שיותר טיולים ונסיעות. כל מה שבא לכם בספונטאניות, יביא איתו אהבה, בעיקר אם הוא קשור למזלות דגים, סרטן ועקרב.
חיוכים: אתם נותנים לדברים לזרום בכיף ובסבבה. אפילו לביישנים שביניכם צפויים קטעים מדהימים שיחזירו את החיוך לפנים שלהם.
חיבור: יש מצב שאתם חושבים שאולי שפספסתם מישהו מדליק. אם זה מה שעובר לכם בראש כדאי שתבקשו מחבר שיחבר ביניכם.
טיפים לגדיים להימנעות מפדיחות: בשביל לחיות בשלום עם עצמכם, כדאי שבכל יום תעשו לפחות דבר ספונטאני אחד. אתם יודעים… לא הכול חייב ללכת לפי הכללים. וכשמישהו עושה לכם עיניים, אתם לא חייבים לחשוב על "מה יהיה מחר". זה לגמרי בסדר אם תפרגנו לעצמכם… פשוט לזרום איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
בכיף: צפוי לכם שבוע עם המון הפתעות מדליקות. אם אתם מחפשים את הנפש התאומה שלכם אז עכשיו יש לכם הזדמנות למצוא אותה.
פופולאריות: אתם הולכים לקבל מסר מפתיע ממישהו שיש לו הרבה מעריצים. אז נכון שהוא מקובל וכל זה אבל גם אתם לא פחות פופולאריים ממנו.
משחקים: צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהיחסים שלכם איתו הם בסטייל של חתול ועכבר, רק שנראה שזה זורם אל סיפור רומנטי דווקא.
טיפים לדליים להימנעות מפדיחות: אתם לא חייבים לעשות את הדבר הכי מוטרף שעולה לכם בראש. תתפלאו… אבל יש אנשים שלא מתחברים לזה. וזה לגמרי נכון שאתם נחשבים למה-זה מקוריים ומדהימים, אבל יש גבול גם למקומות שבכוונתכם… לתקוע בהם פירסינג.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
חמוד: אתם הופכים את הדעה שלכם על מישהו שהיו לכם עליו מחשבות לא ממש משמחות. יש מצב שזה בעקבות משהו חמוד שהוא עשה למענכם.
מתגשם: הצעה שנופלת עליכם מהשמיים תהיה קשורה לקטע שבא לכם בחלומות, רק שלא האמנתם שהוא יכול להתגשם. עכשיו אתם רואים שהחיים מלאים בהפתעות.
היכרויות: צפויות לכם היכרויות שלא מהעולם הזה, בעיקר בקטע בו אתם קולטים שיש לכם מעריץ חדש שרומז על הרגשות שיש לו כלפיכם.
טיפים לדגים להימנעות מפדיחות: אם בא לכם להציע חברות, זה בסדר אם תעשו את זה בחושך, אתם יודעים, ככה רק בשביל שהצד השני לא יראה… עד כמה אתם אדומים. גם כשאתם מאוהבים או בעיקר כשאתם מאוהבים, יש דברים שבן הזוג לא חייב לדעת עליהם. תאמינו או לא, אבל… גם הוא לא מספר לכם הכול.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button