הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.11 – 17.11

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 17.11-24.11
הורוסקופ מזל טלה
סטייל: מישהו מלמד אתכם איך להתקבל אל מקומות סטייליסטים שבראש שלכם להיכנס אליהם. יש מצב שיש לו הרבה ניסיון עם קטעים שכאלה.
חיוכים: תיזהרו ממישהו ששופך עליכם חיוכים אבל גם מרכל עליכם מאחורי הגב. הגיע הזמן שתבדקו מי הם החברים האמיתיים שאתם יכולים לסמוך עליהם.
טוחנים: מישהו שיש לכם קשר איתו טוחן לכם במוח על מישהו אחר שהוא קרוע עליו. בין כה לא תוכלו להרגיע אותו, אז כדאי פשוט שתזרמו איתו.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האש הלוהט והבוער. המזלות שהכי הולכים איתכם נמנים עם יסוד האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המזל שהכי מתאים לכם הוא מאזניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מחמאות: יבואו לכם יופי של קטעים עם מישהו שלא חוסך במחמאות שהוא שופך עליכם. צפוי לכם איתו סיפור בהמשכים שבהתחלה קצת מבלבל אתכם.
דיבור: אתם תופסים דיבור ארוך עם מישהו שנורא חשוב לכם לדעת מה הוא חושב עליכם. זו אחלה הזדמנות בשביל לשמוע מה באמת יש לו לומר.
מילים: אתם הולכים להחליף מילים עם מישהו שעד עכשיו החלפתם איתו רק מבטים. אחרי זה תתפלאו על עצמכם ש… איך לא חשבתם על זה קודם.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האדמה היציב והמפוכח. המזלות שהכי הולכים איתכם נמנים עם יסוד המים: עקרב, סרטן ודגים. בעיקר כדאי לכם להתמקד בעקרבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בילויים: צפוי לכם בילוי מהמם בחברת מישהו שתמיד מצחיק אתכם וכל זה. יש מצב שהבילויים שלכם איתו יתגלגלו למשהו הרבה יותר עמוק.
מתעלמים: אתם מחליטים להתעלם ממישהו שעושה תמיד רק את מה שבראש שלו, בלי להתחשב באחרים. לא נראה שאתם מפסידים משהו.
לילות: דיבור אל תוך הלילה תופס כיוון שעושה לכם טוב. אם תיקחו את השיחה הזו קצת יותר רחוק, תשאירו את כולם על הקרשים. אתם יודעים.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האוויר הקליל והאינטליגנטי. המזלות שהכי ילך לכם איתם נמנים עם יסוד האש: טלה, אריה וקשת. אל תשכחו לשים עין על הקשתים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חולמים: יבוא לכם קטע מהמם עם מישהו שיש לו קשר אל מקום שאתם חולמים עליו. אם פחדתם שזה יעשה לכם פדיחות, אתם יכולים להירגע.
מדברים: מתחילים לזוז דברים לטובת סרטנים שחולמים על דוגמנות או משחק. סבבה, אבל הכי כדאי לכם לדבר על זה עם ההורים.
מעריצים: מישהו רומז שיש לכם מעריץ שדלוק עליכם ושלא מפסיק לדבר על זה. סבבה, רק לפני שאתם עושים שטויות כדאי שתשלחו חבר שיגשש בשבילכם.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד המים הזורם והרומנטי. המזלות שעבורכם הם סוף הדרך נמנים עם יסוד האדמה: גדי, שור ובתולה. שידוך עם הגדיים הוא בינגו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
חו"ל: דברים ואנשים שקשורים לחו"ל יביאו לכם מזל ענק, בעיקר אם הם זורמים עם מסרים רומנטיים. צבע המזל השבועי שלכם הוא בורדו.
מתחילים: פרשיית אהבה שאתם לא לגמרי סגורים עליה נדלקת בכל פעם מחדש. בסוף תצטרכו להחליט מה עושים איתה, אז אין סיבה שלא תתחילו כבר עכשיו.
כישרון: האסטרולוגיה רואה בכם שחקנים טבעיים. זה אומר שאם בראש שלכם להוכיח שיש לכם כישרונות, כדאי שתתפסו דיבור עם מישהו שיכול לעזור לכם.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האש החם והסוער. המזלות שממש תפורים עליכם נמנים עם יסוד האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. ציון עשר לזיווג עם הדליים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מתרגשים: אתם הולכים לתפוס התרגשות בזכות מתנה שלא חלמתם לקבל. עושה רושם שיש מישהו שלא מפסיק לחשוב עליכם ואל תשכחו את זה.
פוזות: מישהו בפוזה של דלוק עליכם וכל זה, רוצה שתעזרו לו עם השטויות שלו. הכי טוב בשבילכם זה להקשיב לו באדישות ופשוט למחוק אותו מהרשימה.
מתחדשים: בפעם המי-יודע-כמה מתחדשים יחסים שנראים כמו קרוסלה, פעם למעלה ופעם למטה. יש מצב שהזמן שחלף השפיע לטובה על הקטע הזה.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האדמה השפוי והעקבי. המזלות שהכי יזרמו איתכם נמנים עם יסוד המים: דגים, סרטן ועקרב. אל תפספסו את הדגים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מסקנות: אהבה אמיתית לא זקוקה לפוזות בשביל לעשות רושם טוב על הצד השני. אם יוצא לכם מחזר שמשחק אותה במלאכותיות, ישר תסיקו מסקנות.
מסרים: אתם מקבלים מסרים ממישהו שהלב שלכם לא אדיש כלפיו. אם הוא מעביר לכם אותם עם מישהו מהחברים שלו, כדאי שתבקשו לדבר איתו באישי.
מהממים: צפוי לכם בילוי מהסרטים במקום מה זה מהמם. שווה לכם ללכת לשם, גם אם זה לא ממש בראש שלכם. רוצים רמז? יהיה שם מישהו מאוד מסוים.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האוויר החינני וההומוריסטי. המזלות שהכי תתאימו להם נמנים עם יסוד האש: טלה, אריה וקשת. לא לפספס את הטלאים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מזל: מישהו שיש לו עליכם מחשבות טובות זורק לכם הצעה שקשה לסרב לה. איך שזה נראה אז היא (ההצעה) תביא לכם הרבה מזל.
עצות: מישהו שלא נעים לכם ממנו, מתפדח בקטע שבין בנים לבנות. אם אתם רוצים לצאת מזה בשלום, לא כדאי שתתנו לו עצות.
החלטות: קטע רומנטי מקפיץ לכם את המצב-רוח גם אם הוא קליל כזה ולא מחייב. אתם מודיעים למי שצריך שלא בראש שלכם לשנות לו את החיים.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד המים המרווה והמסתורי. המזלות שממש מתלבשים עליכם נמנים עם יסוד האדמה: שור, גדי ובתולה. הימור בטוח? לכו על השוורים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
שיקולים: מישהו שאתם מכירים משחק אותה כאילו שהעולם קטן עליו וכל זה. סבבה, למה לא? רק כדאי שאתם לא תשתתפו במשחק שלו.
אנרגיות: המזל השבועי שלכם קשור במספר 3 ובגווני לבוש ירוקים, אדומים וכתומים. קריסטל המזל שיביא לכם אחלה של אנרגיות השבוע הוא לאפיס-לאזולי.
קליקים: צפוי לכם קליק מרתק עם מישהו שתמיד חשבתם עליו דברים טובים. אולי זו לא אהבה מהסרטים, אבל 'בואנה' – זה אחלה קטע.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האש הברקי והמהמם. המזלות שהכי הולמים אתכם נמנים עם יסוד האוויר: תאומים, דלי ומאזניים. רוצים אקשן? שחקו אותה עם התאומים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
רגשות: אנרגיות של אהבה זורמות אליכם ממישהו שקשה לו להודות על מה שהוא מרגיש כלפיכם, אבל הכוכבים דוחפים אותו לספר לכם את האמת.
מדהימים: הלב שלכם עושה פליק-פלאק בגלל מישהו מה-זה מדהים. אם אתם רוצים שהדברים יתגלגלו לטובתכם, אל תחשפו בפניו את רגשותיכם.
אטרף: אתם קולטים שזה לא הטיימינג הנכון בשביל ללכת על רומן מוטרף, ושכדאי לכם לנפנף מחזר שאף פעם אי אפשר לדעת מה קורה בראש שלו.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האדמה העקשן והאמיץ. המזלות שתשדרו איתם על גל אחד נמנים עם יסוד המים: עקרב, סרטן ודגים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
משתחררים: אתם משתחררים מדאגה שהטריפה לכם ת'מוח. פתאום אתם קולטים שזה בכלל לא נכון כל מה שאכל לכם את הלב. ממש-ממש לא.
דלוקים: אל תקשיבו לכל מיני שטויות ורכילויות על מישהו שאתם דלוקים עליו. כל אלה שמקנאים בו רוצים לעשות לכם שטיפת מוח.
בשורות: אל תתרגשו בגלל מסר לוהט ששלחתם או קיבלתם. בשורה שהתפללתם לקבל אותה מגיעה אליכם בדרך הכי טבעית.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האוויר המסעיר והמהפנט. המזלות שאיתם תתפסו ראש טוב נמנים עם יסוד האש: קשת, טלה ואריה. רוצים קטע מלכותי? קחו את האריות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
חיזורים: המקובלות שלכם מושכת אליכם מחזרים וכאלה, אבל השבוע כדאי לכם להתמקד במישהו שאתם לא רגועים לגביו. לכו על זה, מה כבר יכול לקרות ?
נפטון: לכוכב שלכם קוראים נפטון והוא מעודד אתכם להגשים חלום שכבר התייאשתם ממנו. מישהו שמחזיק מכם בא אליכם עם הצעה רומנטית.
צ'אנס: צפויה לכם פגישה עם מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. אחרי שאתם טוחנים את עצמכם אתם מחליטים לתת לו צ'אנס.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד המים הביישן והיצירתי. המזלות שיעניקו לכם אהבה יציבה נמנים עם יסוד האדמה: גדי, שור ובתולה. אל תחמיצו את הבתולות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button