הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 11.08 – 04.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.08-11.08
הורוסקופ מזל טלה
מחבבים: יבואו לכם בלגאנים עם אנשים שאתם דווקא מחבבים. אם זה לא קטעים שממש חייבים לריב עליהם, כדאי שתחליקו להם ותסגרו עניין.
מזרימים: הכוכבים ממשיכים להזרים אליכם פגישות עם אנשים בראש טוב. אז נכון שיש מישהו שלא מוכן לפרגן לכם, אבל אתם לא חייבים לספור אותו.
דיבורים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכל מה שיש לו בראש זה קומבינות וכאלה. מצד שני, יש לו גם הרבה קשרים חברתיים שיכולים לעזור לכם.
מבקרים: כוכב ששמו מארס נחשב לכוכב שמייצג אתכם. השבוע הוא מבקר במזל סרטן ומסדר לכם אחלה יחסים עם בנים ובנות מהמזל הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
חברים: יש מישהו ששמתם עליו עין, רק שאתם לא ממש יודעים איך להדליק אותו. בקטע הזה כדאי לכם להחליף מילים עם מישהו מהחברים שלו. כן, שלו.
מסרים: תבוא לכם הצעה (או מסר) ממישהו שפעם כבר היה לכם קטע איתו. אתם יכולים להרוויח אם תסכימו לתת לו איזה צ'אנס קטן נוסף.
הבטחות: מישהו חוזר מאיזשהו מקום ולא שוכח לקיים לכם הבטחה ישנה. יש מצב שהסיפור הזה יגלוש אל פרשייה שיש לה כיוונים רומנטיים.
פרשיות: אתם מוצאים את עצמכם בפרשייה עם מישהו שהאופי שלו הפוך מהאופי שלכם. זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק אם ניגודים נמשכים זה לזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שאלות: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו מסוים ששואל אתכם שאלות על קשר עם מישהו אחר. תכלס? אתם לא חייבים לו הסברים.
פרטיות: יש מצב שאתם מעוצבנים על מישהו שכל הזמן בוחש לכם בעניינים הכי פרטיים. תחשבו ככה טוב-טוב אם זה לא אתם שהרגלתם אותו לעשות את זה.
בילויים: יבואו לכם בילויים מדהימים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם. מישהו זורק לכם רעיון שממש כדאי לכם ללכת עליו בחברת מישהו מהחברים שלכם.
השוואות: לא כדאי שתעשו השוואות בין מישהו מהעבר לבין מישהו מההווה. לכל אחד יש את הקטעים הטובים שלו וגם את הקטעים הפחות טובים. פשוט תזרמו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אנרגיות: קופידון מזרים אליכם אחלה אנרגיות ואתם גולשים על ריגושים מה-זה מוטרפים. סבבה, רק אל תעשו שטויות שאחר כך תצטערו עליהן.
מוטרפים: באים לכם בילויים מוטרפים עם מישהו שכבר היה לכם איתו משהו בעבר. יש מצב שהסיפור הזה יתגלגל אל טיול שחלמתם עליו.
מסננים: יש מישהו שמקטר לכם על זה שלפעמים אתם לא סופרים אותו או סתם מסננים אותו. יש מצב שכל מה שהוא יודע לעשות זה להתבכיין.
כוכבים: כוכב ששמו מארס הנחשב לכוכב של מזל טלה, נמצא השבוע במזל סרטן (ממש אצלכם בבית) ומזרים אליכם אנרגיה רומנטית ממחזרים שנולדו במזל הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
חולמים: צפוי לכם קטע עם מישהו שכבר מזמן אתם חולמים עליו, רק לא ממש הסתדר לכם איתו. את הסיפור הזה תצטרכו לגלגל עם המון תחכום וקסם אישי.
הופעה: האנרגיות של השמש עוזרות לכם להפגין הופעה עם לוק מהמם. אל תקשיבו למי שאומר שאתם מנסים לשחק אותה מיוחדים וכל זה.
מסתחבקים: אתם מחליפים מילים עם מישהו שיש לו בלגאנים כמו אלה שיש לכם. אז נכון שעד עכשיו לא התחברתם איתו, אבל בלגאנים משותפים גורמים לכם להסתחבק.
מופתעים: אתם מקבלים מסר מפתיע ממישהו שהיה לכם קטע איתו לפני שנה. רק לפני שאתם עושים איתו משהו כדאי שתבדקו מה בדיוק עובר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
נמשכים: מישהו שאתם נמשכים אליו עושה קולות שאתם לא ממש מצליחים להבין למה הוא מתכוון. יכול להיות שהוא סתם משתדל לשחק אותה מסתורי כאילו.
יופי: כוכב שקוראים לו ונוס מטייל עכשיו במזל בתולה. הכוכב הזה קשור לקטעים של יופי ושל הופעה מדליקה וזה צריך להגיד לכם משהו.
פוזות: צפוי לכם בילוי עם מישהו שעד עכשיו עשה פוזות של אדיש וכל זה. אם הוא פוחד להתפדח ליד החברים שלו, אז אולי הוא לא מתאים לכם.
מסוקרנים: אתם משתגעים מסקרנות על מישהו שהקטע שלכם איתו נמצא בשלבים הראשונים שלו. גם לכם מותר לשחק אותה מסתוריים. בעצם, למה לא?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מוסיקה: צפויים לכם קטעים מוטרפים שאיכשהו קשורים למוסיקה, ריקודים ודוגמנות. זה לא הזמן לשחק אותה ביישנים אם בראש שלכם להגשים חלומות.
הצעות: יש מישהו שיציע לכם הצעה שנראית מוזרה. כדאי שתדעו שהוא לא מצפה שתענו לו אלא רק שתקלטו רמזים שקשורים במשהו רומנטי.
מרגישים: אל תתבאסו אם מישהו עושה לכם קולות של לא סופר אתכם. איך שהוא משחק אותה 'קול' כלפי חוץ, לא אומר כלום על איך שהוא מרגיש בפנים.
לב: צפוי לכם דיבור עם מישהו שהלב שלכם לא אדיש אליו. אל תתחילו לגמגם בדיוק בקטע בו הכוכבים מסדרים לכם צ'אנס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
דמקובלות: קופידון מביא לכם קטעים של חיזורים שתפורים עליכם. זה אחלה בשביל המקובלות החברתית שלכם וגם מקפיץ לכם את הביטחון העצמי.
מתגעגעים: יש מצב שאתם מתגעגעים אל קטע שכבר לא משפיע על החיים שלכם. בעצם, בשביל מה לכם למחזר את מה שהיה כשאתם יכולים לזרום עם מה שיש.
ספונטאניים: מישהו שבכלל לא ציפיתם ממנו למשהו, מביא לכם הפתעה כשאתם הכי לא מוכנים. מצד שני, צפוי מזל ענק לעקרבים שישחקו אותה ספונטאניים.
דיווחים: מישהו שקיבלתם עליו דיווח מחבר, מתנהג ונראה אחרת לגמרי ממה שדמיינתם. לא שזה צריך לשנות לכם משהו, רק קצת מוזר. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מהממים: לכוכב שמייצג אתכם קוראים יופיטר והשבוע הוא תופס ראש טוב עם הכוכב של מזל דלי. זה אומר שצפויים לכם קטעים מהממים עם אלה שנולדו במזל הזה.
מרחקים: שיחת נפש לתוך הלילה עושה טוב למה שקורה לכם בתחום הרומנטי. הקטעים הממש טובים צפויים לכם עם מישהו שהגיע ממקום רחוק.
צ'אנסים: יש מצב שנורא בא לכם לתת צ'אנס לקטע שאף אחד מהחברים שלכם לא הסתדר איתו. אם זה מה שקורה, כדאי שתדברו עם ההורים שלכם.
עקרונות: קשר רומנטי שכמעט התייאשתם ממנו, מצליח לכם בגדול. סבבה, רק אל תשכחו לעמוד על העקרונות שלכם ותזכרו שאף אחד לא עושה לכם טובה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
קרועים: יש מישהו שכולם יודעים שהוא קרוע עליכם, אבל מתבייש להגיד לכם את זה בפנים ובפרטיות. לא נורא, עם קצת עידוד מצידכם זה יבוא לו.
פוקוס: זה הזמן לשים פוקוס על קטע רומנטי שאתם זורמים איתו כאילו מתוך הרגל. השאלה היא לא מה הצד השני מרגיש כלפיכם, אלא מה אתם מרגישים כלפיו.
משדרגים: מישהו מביא לכם קטע שמשדרג את הבילויים שלכם. אם אתם כל כך מבסוטים מהסיפור הזה, כדאי שתשתפו בו את מי שאתם אוהבים.
אנרגיות: אל תשקיעו אנרגיה בשביל להבין את הראש של מישהו שיצא מאיפוס. בסוף יתברר שכל מה שהוא רוצה זה רק קצת תשומי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
אטרף: לכוכב של מזל דלי קוראים אוראנוס והוא אחראי באסטרולוגיה על המקוריות, על האטרף ועל האינטליגנציה. עכשיו תעשו לבד את החשבון.
קולבים: משדרגים את המלתחה? סבבה, רק אל תבזבזו יותר מדי כסף על מה שתלבשו רק פעם אחת ובכלל, יפה לכם המראה הטבעי ואפילו הזרוק.
צחוקים: מישהו שיש לכם איתו צחוקים ודאחקות תופס עליכם אהבה. תמיד יש הפתעות והשבוע אתם הולכים לזרום עם אחת כזו.
ציפיות: צפוי לכם דיבור עם מישהו שמחכה שתגידו לו מה בדיוק אתם מרגישים כלפיו. סבבה, רק שאתם לא ממש חייבים לספר לו את כל מה שעובר לכם בראש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
סוד: לכוכב של מזל דגים קוראים נפטון והוא אחראי על האהבה ועל הרומנטיקה. זו הסיבה שכל מי שרוצה להצליח באהבה מנסה לברר איתכם מה הסוד שלכם.
מזלות: צפויים לכם קטעים מדהימים עם ילידי המלות קשת, מאזניים ועקרב. המספר 4 מככב השבוע בחיים שלכם ומביא לכם מזל והצלחה.
ספורט: יש מצב שעודף של אנרגיות גורם לכם להיות נסערים ולא רגועים. במקום להוציא את זה על סתם אנשים, כדאי שתוציאו את זה בפעילות ספורטיבית.
קליקים: התוכניות שלכם משתנות ואתם יוצאים לבלות עם חברים שכיף לכם בחברתם. צפויים לכם קליקים של אהבה, גם אם זה לא בראש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button