רפואה משלימה

העיסוי ההוליסטי

מגע – מילת קסם אחת שמחברת בין שני אנשים.
מגע רומנטי של רוגע ואהבה ההופך כל יום ליום אהבה מיוחד.
מגע – כאמצעי חיבור נהדר בין בני זוג.
מגע – אמצעי מצוין להתחברות עם עצמך, תחושותיך והפנימיות שלך.
מגע – נהדר לחידוד החושים ולימוד מושלם של ההנאה שבנתינה וקבלה.
מגע – העוזר לקרב אליך את בן הזוג, לחזק את הקשר ולשמור על הקיים.
מגע – המלמד אותך, על ידי התנסות אישית, להקרין רוך ורגישות ועל ידי כך לקרב את האנשים הנכונים אליך וכפועל יוצא למשוך את בן הזוג המתאים אליך.

מה טוב יותר מאשר לחוות מגע שעושה לכם את זה, מקשר בין הגוף לידיים מגע של רוך מלטף המפיג את מתחי היום יום.
לכם הזוגות המאוהבים המחפשים את מילת הקסם שבקירוב וחיזוק הקיים ולכם הפנויים שביניכם המחפשים את האושר והאהבה.

לזוגות המאוהבים שבדרך… עיסוי זוגי
ועכשיו קצת על חווית הטיפול הזוגי הנעשה ב- 4 ידיים – בן הזוג יחד עם הכוונת המטפל הופך את הטיפול לחוויה קסומה. 
מה טוב יותר מעיסוי זוגי כאשר בני הזוג נמצאים ביחד באוירה נינוחה. עם מוזיקה אתנית מרגיעה, חוויה המלמדת אתכם להרגיש ולחוש – רק אדם שחש ומרגיש יודע להעביר לאחר את אותה תחושה קסומה שמלווה ברגישות גבוהה, בהקשבה לתחושות הגוף, רגישויותיו והנאותיו של בן הזוג.

חווית העיסוי הזוגי היא למידה חוויתית מרגשת שאין לה תחליף אלו הם רגעים קסומים של לקבל ולתת, תחושת עונג ממגע תומך שמלמד את המקבל להתמסר בצורה מושלמת ומלאה למגע כאשר בן הזוג שמטפל לומד לחדד את הרגישות שלו וליהנות מנתינה.

חוויה כזאת מעשירה את הקשר הזוגי, מגבירה את האינטימיות, הקרבה והתמיכה ההדדית, מרחיבה את ההנאה מהקשר הזוגי ויוצרת תחושה של "אנחנו" בזוגיות.
דמיינו לכם שעה קסומה אחת שמנתקת אתכם מהמירוץ היום יומי המטורף, שעה שעוטפת אותכם ברוך, משרה עליכם אווירה קסומה ומשכיחה מכם את דאגות החיים.
כמובן שטיפול חוויתי שכזה יכול להיעשות ביניכם לבין עצמכם ואפילו רצוי לעיתים קרובות כאשר האחד שוכב בעיניים עצומות והשני מעסה את ראשו, כתפיו, גבו, רגליו וכפות רגליו של השני. יש להתמקד בבן הזוג, להקשיב לגופו, לתגובותיו ולהרגיש את בן הזוג מתי נעים לו ומתי פחות נעים לו הדבר מפתח את תחושת ההקשבה הפנימית שלנו גם כלפי עצמנו וגם כלפי בן הזוג שלנו.

לפנויים שביניכם – עיסוי יחיד/רפלקסולוגי
עיסוי יחיד הוא טוב ומועיל באותה מידה כמו עיסוי זוגי. כאמור, מגע כשלעצמו עושה טוב ומחדד תחושות הרגישות והקרבה. חשוב להשרות אוירה נעימה בחדר, יש לעסות את כפות הרגליים עד לברכיים, כדאי לעצום עיניים ולחוש את תחושת ההנאה והכיף הכרוכה בכך יש לשים לב למקומות נעימים יותר ונעימים פחות ולהקשיב לתחושות שלכם. התחושות שאתם חשים עוזרות לכם לחדד את תחושת הרכות והחיבור לחלקים הרכים שלכם ולהתחברות אל רגשותיכם. 

למעשה תחושות אלה ממיסות את הקשיחות, הרגשות הלא נעימים והתחושות הקשות שלעיתים קיימות בכם. הקשבה פנימית היא הנוסחה להקשבה ולמתן תשומת לב גם לזולת, הקשבה כזאת גורמת להקרנת רוך ותשומת לב לאדם שאותו אתה מחפשים, זה הופך אתכם לאנשים פחות נוקשים ויותר נעימים כלפי עצמכם וכלפי סביבתכם.

כדאי ורצוי להיעזר בשמנים ארומתיים ומוזיקה מרגיעה אשר יוצרים אוירה מנטלית נעימה ומרגיעה.
השמנים טובים ליצירת אוירה רומנטית קסומה – כמובן כל אחד וטעמו הוא. השמנים המפורטים הם בגדר המלצה מתוך נסיון רב.
אילנג-אילנג בשילוב גרניום, לבנדר, יסמין, תפוז, ברגמוט, לימון, ורדים או ריחות עצי יער כגון: אורן, ברוש ואקליפטוס.
יש לשים מספר טיפות 5-3 טיפות במעט שמן שקדים או לתוך קרם נטול ריח ולערבב היטב ולעסות את הגוף. כמו כן אפשר לשים מספר טיפות במבער בחדר. הריח המתנדף גורם לאוירה נעימה ומרגיעה.

לסיום מאחלת אני לכם שיהיה לכם יום אהבה קסום ושמח – היום ובכל ימות השנה.
לאלה שמצאו את אהבתם – למדו להקשיב לתחושות האחד של השני למדו להיות רכים ונעימים ולמדו לגרום תחושת אהבה וקרבה לחיזוק הקשר ביניכם.
לפנויים שביניכם – למדו להקשיב ולהתקרב אל עצמכם ועל ידי כך תדעו למשוך ולקרב אליכם את בני הזוג החיוביים, כי אהבה עצמית היא הנוסחה המושלמת למשיכת ומציאת אהבה אמיתית.וזכרו!!! כאשר האהבה קיימת אצלכם לא צריך לחפש אותה, היא זאת שמחפשת אתכם ומתחברת אליכם.

מאחלת אני לכולכם אהבה ואושר ושרק אהבה תתנחל בלבכם.

אזהרה – אין לשים שמן ארומטי ישירות על הגוף אלא בערבוב שמן בסיס או משחה נטולת ריח.

כוכי מאורי – מטפלת הוליסטית טלפון: 053-968534

מאמרים קשורים

Back to top button