רפואה משלימה

אופטיקה הוליסטית

אופטיקה הוליסטית היא רעיון חדשני המשלב שיטת טיפול קונונציונלית עם טכניקה ושיטת טיפול ברפואה משלימה, מתוך מגמה להציע למטופל טיפול וטיפוח מקיפים העונים ל"כוליות" המטופל, לקשר גוף ונפש ולרפואה מונעת.

ההבדל בין הגישה הקונונציונלית לגישה ההוליסטית הוא, שהגישה הקונבנציונלית מתרכזת באיבר שבו מתבטא הסימפטום, במקרה זה בעיניים עקב בעיות ראייה, ואילו הגישה ההוליסטית מתרכזת בבדיקה של כל מערכותיו של הנבדק- גוף ונפש דרך העיניים באמצעות אירידיולוגיה, במטרה לבחון בצורה מקיפה את הבעיה.

הרעיון החדשני נולד ע"י בת שבע לידור-דפן העוסקת באופטיקה מזה יותר מ-30 שנה והיא גם בוגרת בית הספר ללימוד הוליסטי במלבורן אוסטרליה במגמת Transpersonal counseling, האינטגרציה בין עיסוקיה הללו יצרה בה גם את הרעיון של אינטגרציה בין התחומים וביוזמתה יזכו המטופלים בערך מוסף שיעשיר ויפרה לאין ערוך את הערך המוסף שהמטופלים ובריאותם יזכו בו.

הבדיקה:
הבדיקה האירידיולוגית היא טכניקה ברפואה משלימה המאפשרת באמצעות הסתכלות באיריס העין, בקשתית ובעין בכלל, לקרוא, לאבחן ולחזות מידע רב שלא תמיד ניתן לדעת באמצעות בדיקת מעבדה וכן גם את קשר הגוף והנפש. האירידיולוגיה מאפשרת לצפות מראש התהוות מחלות וחולשות ומתן טיפול מונע זמן רב לפני הופעת המחלה, לזהות את מקור הבעיות ולא רק את הסימפטומים, לזהות השתקפות של מערכת העיכול, הקיבה, המעי הדק והמעי הגס ומערכת העצבים ועל סמך זאת, מתן יעוץ תזונתי ותוספי מזון וויטמינים המותאמים אישית לנבדק.

החל מהיום ישתפו פעולה האופטומטריסטים המוסמכים והמנוסים של אופטיקה דפן: נסים דפן ויעל פרזמן – המומחים לשיפור הראייה באמצעות התאמת משקפיי ראייה ועדשות-מגע, עם דרי לנטורופטיה ומומחים לאירידיולוגיה בכך שכל אחד מהם יעניק את מומחיותו למטופל, כדי שייהנה מכל העולמות.

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button