הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 10.02 – 03.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.02-10.02
הורוסקופ מזל טלה
מעריצים: זה עושה לכם ממש טוב שאתם לא מסתחררים ממישהו שיש לו המון מעריצים. בסוף הוא לא יוכל להתעלם מכם ויתחיל לחזר אחריכם בגדול
בסבבה: יש מצב שמישהו שהיו לכם איתו קטעים בסבבה, מתחיל לעשות לכם פרצופים וכאלה. אם זה מה שקורה אז ישר תנפנפו אותו.
מוטרפים: צפויים לכם ימים מוטרפים עם מישהו שממבט ראשון לא ישר רואים שהוא שווה וכל זה, אבל כשמתחילים לדבר איתו אז תיכף נדלקים עליו.
חברים: זה נכון שלא תמיד אתם מסכימים עם החברים שלכם, אבל אין לכם בעיה להשלים ולהתפייס איתם. ככה זה איתכם, מתחממים בקלות ומתקררים במהירות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
ציפיות: הכוכבים מצפים מכם שתתנו צ'אנס רק לאלה שהם בראש אחד איתכם, ולא לאלה שסתם בא להם לשחק ברגשות שלכם. תיזכרו גם במה שקרה בעבר.
ראש: אתם הולכים לתפוס ראש טוב עם מישהו שכבר המון זמן דלוק עליכם, רק שאתם לא קלטתם את מה שהוא מרגיש כלפיכם. צפוי לכם סוף שבוע מהמם.
קטעים: יוצא לכם לשמוע דברים על מישהו שפעם היה לכם קטע איתו. יש מישהו בסביבה שלכם שחושב שאתם צריכים לחזור אליו. תעשו מה שבא לכם.
נחמדים: אתם מצליחים להתגבר על מריבות שטותיות ותופסים ראש טוב גם עם אלה שהעלו לכם את העצבים. השבוע רק תרוויחו מזה שאתם נחמדים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
עיתוי: זהו אחלה טיימינג בשביל לפנק מישהו שכבר המון זמן אתם בראש אחד איתו. צפויים לכם אחלה קטעים עם ילידי מזל אריה וטלה.
דלוקים: מישהו שכולם דלוקים עליו מעלה לכם את הביטחון העצמי בזכות זה שהוא מעדיף אתכם על פני מישהו שגם הוא שווה.
שמועות: בשורה שאתם מקבלים בצורה של שמועה מתגלגלת, מספרת לכם על מישהו שלא אדיש כלפיכם. עכשיו הכול תלוי בכם.
טריק: אפשר לסמוך עליכם שתצליחו לשכנע את כל העולם לעשות את מה שבראש שלכם, גם אם נדמה לכולם שהם אלה שהמציאו את הרעיונות המוטרפים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חיזורים: השבוע תקבלו המון אהבה בזכות זה שאתם יודעים גם לתת אהבה. אל תתפשרו על מחזרים שלא יודעים לכבד את הרגשות שלכם ואת כל מה שאתם מעניקים.
זורמים: הימים שלישי וחמישי יגלגלו אליכם אחלה קטעים שזורמים אל מצב רומנטי מהמם. אם זה מה שהיה לכם בראש, אז זה הזמן שלכם ללכת על זה בענק.
יחסים: כמו כל הסרטנים, אתם מאוד מחשיבים את מה שקורה אצלכם במשפחה, ובעיקר את היחסים שלכם עם ההורים שהולכים להיות חמים ומפנקים השבוע.
מזל: המזל שלכם זורם בסבבה עם אנשים ומקומות שקשורים למספרים 2 ו – 11. שימו על עצמכם בגדים בגוונים כסופים וענדו קריסטל שקוראים לו אבן הירח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מדהים: צפוי לכם קטע מדהים עם המון שיחות נפש. מה שמעניין פה הוא שעד השבוע לא ממש הייתם סגורים על הסיפור הזה. לא ככה?
הגשמה: זה אחלה שבוע בשביל להגשים חלומות שהולכים איתכם כבר המון זמן. הדברים הממש טובים יתחילו לקרות כאשר תצליחו להשתחרר מאכזבות העבר.
שכנועים: יש מישהו שמנסה לשכנע אתכם לזרום עם קטע מוטרף, רק שאתם לא מוכנים להקשיב לשטויות שלו. אם אתם לא חייבים אז יפה לכם גם בלי הקטע הזה.
מרגישים: אתם מקבלים משהו מדליק שרומז לכם על הרגשות שמישהו מרגיש כלפיכם. יש לכם רמז ברור וזה אומר שאתם לא צריכים להתייעץ עם אף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מדהימים: לא כדאי לכם להתייחס למישהו שאומר שאתם צריכים לעשות איזשהו שינוי עם עצמכם. אל תקשיבו לו, אתם  יפים ומדהימים כמו שאתם.
סיפורים: מישהו מבלבל לכם את המוח בכל מיני סיפורים מוזרים על עצמו ועל אחרים. מצד שני, אם זו לא רכילות אז זה בסדר גמור שתזרמו עם זה.
נומרולוגיה: אנרגיה רומנטית נופלת עליכם עם מחזרים ומחוזרים ממזל דגים. הנומרולוגיה עושה לכם טוב בקטעים הקשורים במספר 7, שהוא המספר של מזל דגים.
שיקולים: כדאי לכם לבחון מחדש את היחסים שלכם עם מישהו שאף פעם אי אפשר לדעת עליו מה הוא הולך לעשות. יש מצב שהוא יותר מדי מוטרף בשבילכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
תהילה: יש מישהו שרוצה להוביל קטע חברתי או בלייני, רק שזה לא ממש מצליח לו. יש מצב שאתם מחליטים לעזור לו וגוזרים לעצמכם קופון של כבוד ותהילה.
יצירתיים: זה הזמן בשביל להוכיח לכולם עד כמה אתם יצירתיים. בעיקר כדאי לכם להדגיש את הכישרונות שלכם בתחום התנועה והריקוד וכל מה שקשור לזה.
שדרוגים: אתם פוגשים מישהו מהמם בקטע עם טעם של פעם. הסיפור הזה משדרג לכם את היחסים הרומנטיים, אבל עלול להרגיז מישהו שאתם מחבבים.
הצלחה: צפוי לכם שבוע מטריף עם חברים שנולדו במזל טלה, כמו גם עם אלה שצירוף אותיות השם שלהם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 9.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
עצמאות: מישהו שתלטן מנסה להשתלט לכם על המחשבות בשביל שיוכל להגיד לכם מה לעשות. הכי טוב שתעשו רק את מה שבראש שלכם ולא את מה שבראש שלו.
הפתעות: דווקא קטע שכמעט גרם לבלגאן גדול, זורם אל חיבור טוב ביניכם לבין מישהו שבראש אחד איתכם. ככה זה, תמיד קורה לכם הדבר הכי לא צפוי שבעולם.
מקומות: סיפור רומנטי שמסתובב לכם בראש כבר המון זמן, לוקח אתכם אל מקומות שלא חלמתם עליהם. אל תהססו ברגע שבא לכם צ'אנס לזרום עם הקטע הזה.
מזלות: השבוע צפויים לכם קטעים מופלאים עם אנשים מהמזלות שור וקשת, כמו גם עם אירועים מסעירים שאיכשהו מתחברים עם מקומות שהמספר 8 מככב בהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
אקשן: יש מצב שדווקא קטע הזוי מסדר בשבילכם את הקטעים שבין בנים לבנות. לא כולם יבינו למה אתם מתרגשים, אבל אתם הרי רגילים שלא קולטים את הראש שלכם.
קטע: השבוע קורה לכם משהו טוב שגורם לכם לשכוח מישהו שפעם התאכזבתם ממנו. בהמשך אתם מספרים למי שצריך את מה שאתם מרגישים באמת.
קולטים: מתחיל להסתדר לכם קטע עם מישהו שאתם רוצים לפגוש. פתאום אתם קולטים שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם. החיים מלאים בהפתעות, לא ככה?
סגנון: יש מישהו שרוצה להגיד לכם משהו רומנטי, רק שהוא מחפש דרך מוטרפת בשביל לעשות זה. כמו שזה נראה, דווקא מתאים לכם הסטייל המהמם שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
רגישים: אל תיקחו ללב את מי שלא מוכן לפרגן לכם את ההצלחות שלכם בקטעים הרומנטיים. זה לא צריך להפריע לכם, גם אם אתם קצת רגישים.
ספונטאניות: הבילויים שלכם יזרמו השבוע עם מישהו שהקטע איתו התחיל בצורה ספונטאנית. יש מצב לנסיעה רומנטית בלי יותר מדי קשקושים ודיבורים.
זיכרונות: זה שיש לכם זיכרונות מבאסים זו לא סיבה לא לתת צ'אנס למישהו חדש שנכנס לחיים שלכם. מי שלא לוקח את הצ'אנסים שלו לא יכול לצפות לניסים.
שיחות: השבוע נופלת עליכם שיחה מפתיעה שמעוררת פרשייה ישנה. יש מצב להצעה רומנטית שכבר התייאשתם ממנה. גם הצד השני לא ממש אדיש כלפיכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
אנרגיות: הכוכבים עוזרים לכם למצוא אהבה, רק שגם אתם צריכים ליזום ולא לחכות שהיא תיפול עליכם. תעשו את מה שאתם צריכים לעשות וגם הכוכבים יעשו את שלהם.
הרגשה: אל תצפו לפרגון מצד אלה שתמיד מקנאים באחרים, בגלל שאין להם חיים משלהם. אם תזרמו עם מה שהלב אומר לכם, הכול יסתדר לכם בגדול.
מקוריות: אם החלטתם להציע חברות למישהו, אז הימים שני ורביעי מביאים לכם אהבה. הכי טוב בשבילכם זה לעשות את זה בדרך הכי מקורית שרק אפשר.
צבעים: המזל השבועי שלכם קשור במספרים 3 ו- 5 ובגווני לבוש ורודים וירוקים. אבן המזל (קריסטל) שתביא לכם אחלה אנרגיות באהבה היא רוזקווארץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
החלטות: מישהו מקבל החלטה חשובה ומתחיל לחזר אחריכם. כדאי שתדעו שעד לא מזמן הוא לא היה סגור על עצמו בגלל שהוא פחד שאולי תעשו לו פאדיחות.
יוקרה: מישהו שממש מחבב אתכם עוזר לכם להתקבל לקבוצה יוקרתית ופופולארית. צפויה לכם הצלחה גדולה אם תזרמו ותהיו טבעיים וספונטאניים בדיוק כמו שאתם.
התפייסות: שיחה אל תוך הלילה יכולה לעזור לכם בקטע רומנטי שהתחיל להשתבש. רק משהו שקורה בצורה לא מתוכננת יכול להביא לכם התפייסות מרגשת.
בשורות: מספר המזל השבועי שלכם הוא 6. שלבו גוונים כתומים בבגדים שלכם ונסו לענוד אבן מזל ששמה לאפיס – לאזולי. בשורות טובות יגיעו אליכם ממישהו שאתם אוהבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button