הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 10.03 – 03.03

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.03-10.03
הורוסקופ מזל טלה
קטעים: הכוכבים מסדרים לכם אחלה קטעים בין בנים לבנות, רק שאתם לא צריכים להתרגש אם יהיו גם קצת ויכוחים. ככה זה באהבה, שתדעו.
מעריצים: מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו, מנסה לחפש אצלכם איזו מילה טובה. אז נכון שאתם לא משתגעים עליו, אבל אין סיבה לפספס מעריץ.
מזל: השבוע יבוא לכם מזל ענק שאיכשהו קשור לקטעים של נסיעות וכאלה. אם תשחקו אותה כמו גדולים אז יש מצב גם למשהו רומנטי.
גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע חברתי שאחרים לא ממש הסתדרו איתו. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם מקובלות שתוביל אל מנהיגות חברתית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אהבה: אם בא לכם לדבר על חיי האהבה שלכם, כדאי שתעשו את זה עם מישהו שאתם סומכים עליו. רק ככה תהיו בטוחים שהוא לא ירוץ להפיץ.
אטרף: משהו מטריף שעשיתם מביא לכם פופולאריות בתחום החברתי. מילים נכונות שאמרתם במקום הנכון, מושכות אליכם מחזר שווה.
הקפצה: צפוי לכם דיבור עם מישהו שהקפיץ לכם את הלב. בשביל שהקטע הזה לא יתחרבש לכם, כדאי שתתכננו מראש את מה שאתם רוצים להגיד.
מחשבות: אתם עלולים להתבאס בגלל צחוקים ודאחקות של מישהו, אבל אם תחשבו על זה ככה טוב-טוב אז ישר תראו שזה בגלל שהוא שרוף עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
נשמה: צפויה לכם התחלה של קטע רומנטי שאתם מתייחסים אליו עם המון נשמה וכל זה, רק שכדאי לכם לבדוק שזה גם מה שקורה לצד השני.
כיוון: קטע חברתי שהלכתם איתו עד הסוף מתחיל לתפוס כיוון. מישהו שלא ממש האמנתם בכוונות הטובות שלו, מתגלה כבן אדם שאפשר לסמוך עליו.
מזלות: התשובה לשאלות שאתם שואלים את עצמכם נמצאת בידיים של מזלות האש [טלה, קשת ואריה] בעיקר אצל הקשתים, שלא תגידו שלא ידעתם.
מבטים: אתם מרגישים שמישהו עושה לכם עיניים, גם אם אין לכם הוכחה מוחצת. הכי טוב זה לתפוס איתו דיבור בפרטיות ולברר את העניין.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חברתי: הנומרולוגיה מביאה לכם אחלה קטעים חברתיים עם ילידי המזלות שור, תאומים ומאזניים אבל גם עם אלה שקשורים למספרים 5 ו – 6.
חיבור: אתם מתחברים עם עצמכם בזכות מישהו שלא מזמן נכנס לחיים שלכם והולך להפגיש אתכם עם הרגשות הכי סוערים והכי מוטרפים שלכם.
דיבור: צפוי לכם דיבור ארוך עם חבר שגם הוא נתקל בכל מיני בעיות שמטרידות אתכם. בסוף השיחה אתם מחליטים על משהו משותף לכם ולו.
יצירתי: רעיונות הקשורים במשהו יצירתי יעסיקו אתכם יותר ממה שהיה עד עכשיו. יש מצב שאתם הולכים להצטרף לקבוצה שמתעסקת עם הדברים האלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
שיחות: יש מצב לשיחה מרגשת שתופסת אתכם לא לגמרי מוכנים לקראתה. אם אתם בדרך לפגישה רומנטית, כדאי שתתחילו לארגן שאלות ותשובות.
טוחנים: הכוכבים רואים שאתם טוחנים את עצמכם יותר מדי בדאגות לא ממש מציאותיות. כדאי שתפסיקו עם זה ותתחילו לחשוב בכיוון אופטימי.
קרועים: מישהו שממש קרוע עליכם מנסה להרשים אתכם בקטעים קצת ילדותיים. יש לו כוונות טובות רק שהביצוע שלו די על הפנים.
תומכים: זה ממש יפה מצידכם שאתם תומכים בחבר שהחיים הרומנטיים שלו בתסבוכת. סבבה, רק כדאי שתשמרו מרחק ולא תהיו יותר מדי מעורבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הצלחה: צפויה לכם הצלחה בקטע של חיזור, ברגע בו תצליחו להבין איזה דברים מדליקים את מי שאתם רוצים בו. כדאי שתתייעצו עם מי שמכיר אותו.
שיקולים: אין לכם סיבה להתפדח בגלל קטע שלא ממש הצליח לכם. יכול להיות שהבעיה היא בכלל לא שלכם אלא של המישהו הזה שביאס אתכם.
נחמדים: אתם ממש נחמדים אל מישהו שלא ממש מגיע לו שתחייכו אליו. זה סבבה לגמרי, רק שלא תתאכזבו אם יתברר שהוא לא שווה את זה.
פנאי: משהו שאתם עושים בשעות הפנויות שלכם יכול להביא לכם כסף. תנו לדברים להתגלגל בשביל שאחרי זה תוכלו לקנות את מה שבראש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
שדרוגים: מישהו טוחן לכם במוח על משהו שהוא שדרג בהופעה החיצונית שלו. תתחילו להפנים שלא כל מה שטוב בשבילו, טוב גם בשבילכם.
רומנטי: פגישה מוטרפת גורמת למישהו להתייחס אליכם בצורה הרבה יותר רומנטית ממה שהיה עד עכשיו. יש מצב שהוא נשאר עם פה פעור.
הכרויות: פתיחות וספונטאניות יביאו לכם הכרויות חדשות ויפתחו את מעגל החברים שלכם. צפויים לכם קטעים מדהימים עם האריות ועם השוורים.
תפילות: מתגשם לכם משהו שהתפללתם בשבילו, אבל בשביל שזה ילך לכם יותר בקלות, כדאי שתתחילו לדבר על זה עם כל העולם ואחותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הפתעות: כולם נורא מופתעים מזה שאתם מוותרים על קשר עם מישהו שיש לו המון מעריצים. יש מצב שהם לא יודעים את מה שאתם קלטתם מזמן.
סיכויים: השבוע נפתח לכם סיכוי להגשים את מה שהולך איתכם כבר המון זמן. בשביל להצליח במשהו הזה תצטרכו להתחבר עם מישהו מקובל ופופולארי.
בצפר: אתם עושים בצפר למישהו שהיה בטוח שאין לכם צ'אנס להצליח בלעדיו. הקטע הזה מוריד לו את האף ומעלה לכם את הביטחון העצמי.
שינויים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שפעם לא חיבבתם. זה מתחיל בקטע שהוא נפתח אליכם ואתם מוצאים בו כל מיני תכונות טובות שלא הכרתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
התפכחות: ידיעה מוזרה פותחת לכם את העיניים בנוגע למישהו שגם ככה לא הייתם סגורים עליו, רק שעכשיו אתם קולטים את מה שצריך לעשות איתו.
רמזים: אירוע חברתי שאתם משתתפים בו מביא לכם רמזים בנוגע לכוונות של מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. מה שברור זה שגם הוא לא אדיש.
לטובה: יבואו לכם אחלה קטעים דווקא עם אלה שפעם לא ממש התלהבו מכם. יש מצב שמשהו שאמרתם על מישהו מהם, גרם להם לשנות את דעתם לטובה.
יפים: אל תתייחסו למישהו שמוכן להתחבר איתכם אבל רק בתנאי שתעשו איזשהו שינוי. אל תשנו כלום בגלל אתם יפים ואהובים כמו שאתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
משמעות: 'טלפון שבור' עלול לגרום לכם לפרש בצורה שגויה את כוונותיו של מישהו שדלוק עליכם. הכי טוב שתבררו איתו ולא עם אלה שמרכלים עליו.
היגיון: צפויה לכם הצלחה בכל מיני משחקים שמבוססים על היגיון ולא על מזל. אל תפספסו קטעים שמתחברים עם חידונים, תשבצים והגרלות.
דלוקים: נסיעה ספונטאנית מביאה לכם דיבור עם מישהו שאתם דלוקים עליו, אבל איכשהו לא הסתדר לכם לדבר איתו עד עכשיו.
מזרימים: הכוכבים מזרימים אליכם אחלה אנרגיות בחברת המזלות דלי, טלה ועקרב. אתם נמשכים למחזרים שאוהבים צחוקים ודאחקות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
התבגרות: מישהו שפעם די הסתנוורתם ממנו, כבר לא כל כך מדבר אל ליבכם. כדאי לכם לחשוב מחדש על כל הסיפור הזה.
וויתורים: יש מצב שתצטרכו לוותר על הצעה לבילוי מתוך שתיים אפשריות. הכי טוב שתבחרו בהצעה שגם החברים שלכם דלוקים עליה.
בטוחים: תנודות בביטחון העצמי שלכם עלולות לגרום לכם לפספס קטע של חיזור מדהים. אף אחד לא יכול עליכם כשאתם בטוחים בעצמכם.
צמודים: מישהו מוכן לוותר בשבילכם על משהו שממש חשוב בשבילו, העיקר שתתנו לו לתפוס איתכם ראש. סבבה, למה לא, שווה לכם להסכים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מתלהבים: יש מצב שאתם כל כך מתלהבים ממישהו מקסים ושווה, עד שאתם מוכנים לסלוח לו על כל מיני בלגאנים שעל הדרך. לא נורא, זה ישתלם לכם.
סטייל: משהו סטייליסטי מחכה לכם באופק, אבל אל תחכו עד שמישהו יחטוף לכם אותו מתחת לאף. כדאי שתעשו משהו בשביל לסגור את כל הפינות.
מהממים: המזל שהכי שווה לכם ללכת איתו הוא מזל בתולה. זה ממש נכון רק שגם עם ילידי המזלות שור וגדי יש מצב למשהו מהמם.
מצפון: אל תתנו לאף אחד להלביש עליכם את הפאשלות שלו. שימו לב למישהו שמנגן לכם על המצפון על דברים שאתם בכלל לא קשורים אליהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button