הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 03.03 – 24.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.02-03.03
הורוסקופ מזל טלה
דיבור: אתם תופסים דיבור עם מישהו שהאף שלו בשמיים ויש מצב שהוא חי בסרט. מצד שני אתם די מחבבים אותו וזה מביא לכם סיכוי לקטע איתו.
יצירתי: אם היה לכם בראש להגשים איזשהו קטע יצירתי, אז השבוע זה אחלה טיימינג בשביל הדבר הזה. הכיוון העיקרי הוא מוסיקה אבל הכול הולך.
רמזים: מישהו ששלחתם לו רמזים מחזיר לכם רמזים משלו. זה סבבה לגמרי, אבל כדאי שגם תעשו משהו בשביל שזה לא יישאר בקטע של רק רמזים, אתם יודעים.
טיפ: כל מיני מתוסכלים ירצו לטחון לכם את המוח אבל אין לכם סיבה להתרגש מהם. כל מה שהם צריכים זה למצוא אהבה ולרדת מכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
בחירה: יש מישהו שרומז לכם שהוא מצפה מכם לבחור בינו לבין מישהו אחר שיש לו תחרות איתו. יש מצב שהוא צודק ובאמת כדאי לכם לבחור.
שיקול: אתם פוסלים מישהו שנראה שווה, אבל השמועות אומרות שהנאמנות שלו לא משהו. מסיפורים כאלה, אתם יודעים, שום דבר טוב לא יכול להתפתח.
ביישנות: מישהו מנסה להתקרב אליכם בפוזה של קצת ביישנות וקצת צחוקים וכל זה. הפעם יש לכם סיכויים ללכת עם זה אל קשר מחייב.
סטייל: גם הבילויים שלכם יהיו השבוע בסטייל מרשים וזה אומר שכל מיני קנאים עלולים לרכל שההצלחה סחררה לכם את הראש. לא נורא, שיגידו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מזלות: המספר 8 יביא לכם מזל השבוע וככה גם קטעים עם ילידי המזלות שור, גדי ובתולה. צפויה בשורה משמחת שקשורה לקטע מסתורי או סודי.
חיזורים: גם החיזורים שלכם השבוע יתגלגלו בסודיות עם המון קטעים שאי אפשר לדבר עליהם בחופשיות. צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שהגיע ממקום רחוק.
גלישות: מישהו שלא ראה אתכם המון זמן, מספר לכם שנורא התגעגע אליכם. הרגשות שלו מתחילים לגלוש החוצה ואתם ממש-ממש המומים מהקטע.
סודות: פתאום אתם קולטים שיש מישהו בסביבה שלכם ששומר לעצמו סוד שאתם לא יודעים ממנו. מצד שני, יש מצב שזה אפילו משהו שהוא לטובתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
רכילויות: מישהו ינסה לקבל מכם רכילות בעזרת שאלות כאילו בסתם כזה. גם אם אתם לא חושבים שזה יכול להזיק, אל תסכימו לשתף איתו פעולה.
חברתי: צפוי לכם קטע חברתי עם מישהו שכל הזמן מוודא שאתם קולטים את הנוכחות שלו. הכי טוב זה לדבר איתו ולהבין מה בדיוק יושב לו בראש.
ירח: המצב של הירח מביא לכם הזדמנות להגיד בקול רם את מה שכבר המון זמן מציק לכם. לא כולם חייבים לאהוב את מה שתגידו, אתם יודעים.
בילויים: אתם תופסים ראש טוב עם בילוי מטריף שלא ממש מתחבר עם חלק מהחברים שלכם. סבבה, אז תלכו עליו עם אלה שכן מתחברים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
הפתעות: יבואו לכם קטעים מפתיעים עם כל מיני חברים שיש לכם איתם מכנה משותף. זה אומר שגם להם יש את אותן התלבטויות שאתם נטחנים בהן.
פרגונים: השבוע אתם מפרגנים לעצמכם לזרום עם קטע שעד לא מזמן התביישתם לדבר עליו. יש מצב שזה בזכות הביטחון העצמי שלכם שתפס גובה.
כוונות: המבטים שמישהו שולח אליכם גורמים לכם להשתכנע בכוונות הרציניות שיש לו כלפיכם. יחד עם זה הוא עדיין צריך להוכיח ולא רק להסתכל.
מילים: מישהו תופס אומץ ואומר לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. גם לכם מותר לזרוק לו כמה מילים לוהטות. ככה רק בשביל לשמור אותו בתמונה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
אטרף: אתם רוצים לעשות משהו מוטרף, רק שלא בא לכם להרגיז מישהו שעלול להיפגע מזה. מצד שני, אתם יכולים לשתף אותו בתוכניות שלכם.
תחרויות: צפויה לכם תחרות על ליבו של מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. הדברים יתחילו להתגלגל אם תתנו לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.
הזדמנויות: נפתחת לכם הזדמנות לפרשייה רומנטית עם מישהו שווה, רק שאתם פוחדים להתאכזב. מצד שני, אם לא תיקחו צ'אנס אז לעולם לא תדעו.
הזוי: מישהו מציע לכם משהו שנראה הזוי על כל הראש. בהתחלה אתם כאילו נרתעים וכל זה, אבל בהמשך אתם מחליטים לתת לו סיכוי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
פינוק: מישהו שאתם מחבבים מתחיל לתכנן משהו שגם אתם רוצים להשתתף בו. הכוכבים שולחים רמזים שאומרים אתם הולכים להתפנן על הקטע הזה.
שווה: אל תמהרו לפסול מישהו שממבט ראשון נראה שהוא כאילו קצת שחצן. אם תכירו אותו מקרוב, תראו שהוא שווה ואיכותי.
הבטחות: זה אחלה טיימינג בשביל להזכיר למישהו את מה שהוא הבטיח לכם וטרם קיים. אם תתנו לדברים לזרום, אז כבר לא יהיה לזה טעם.
נומרולוגיה: אתם נפרדים מאיזשהו בלגאן ותופסים ראש עם קטע בלייני שעד עכשיו רק חלמתם עליו. המספר 45 יביא לכם מזל והצלחה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הפי אנד: בשביל למנוע מעצמכם אכזבות ובלגאנים, אתם משחקים אותה קול ומפגינים קצת אדישות כלפי מישהו שאתם קרועים עליו. צפוי הפי אנד.
מסתוריות: אתם מתלבטים בין מספר בילויים, אבל בסוף אתם הולכים על קטע שהוא הכי חם, מסתורי ולוהט. בתור עקרבים, זה הכי מתאים לכם.
צ'אנסים: הימים שני ורביעי יביאו לכם הצעות רומנטיות שלא מהעולם הזה. אל תגידו מילים שאחר כך תצטערו שאמרתם אותן. תנו צ'אנס.
שידוכים: זה סבבה שבא לכם לשדך לאחרים, רק כדאי שתעשו את זה עם מישהו שאין לכם רגשות כלפיו. אם אתם לא סגורים על זה, אז אל תנסו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
בהפוך: צפוי לכם כאילו ויכוח עם מישהו שמנג'ס לכם, אבל בסוף מתברר שהוא קצת מקנא בכם. כדאי לכם לוותר לו ולשמור אותו קרוב אליכם.
התרגשות: אתם הולכים להתרגש ממישהו שבהתחלה נורא התביישתם ממנו, אבל אחרי זה קלטתם שהוא הרוס עליכם לא פחות ממה שאתם קרועים עליו.
התעלמות: תתחילו להתעלם מכל מיני רכילויות שקשורות בכם ובמישהו נוסף. אם אתם סגורים על הקשר, אז לא צריך להיות אכפת לכם מה מרכלים.
קשר: משהו טוב יקרה לכם עם ילדים ואנשים ממזלות המים סרטן, עקרב ודגים. הנומרולוגיה תביא לכם מזל עם מקומות שקשורים למספרים 2 ו – 4.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מסרים: אתם גורמים למישהו לדפיקות לב מהירות בגלל דברים שאתם אומרים לו. עכשיו הוא טוחן את עצמו ומנסה להבין אם הצעתם לו משהו רומנטי.
חלומי: תבוא לכם הצלחה בדברים שקשורים לכסף או לקניות. השבוע נופל עליכם שופינג חלומי בקטע שיכולתם רק לחלום עליו.
אנרגיות: אתם צריכים להשתחרר ממישהו שיש לו אנרגיות שליליות. הכי טוב בשבילכם זה להתנתק ממנו בנימוס בלי יותר מדי בלגאנים ומהומות.
מזל: צפוי לכם שבוע בסבבה אנשים וילדים ממזלות האש טלה, אריה וקשת. ככה זה גם עם מי שמספרי המזל שלו הם 9 או 3.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
רגשי: יש מצב למתנה שהתעכבה או משהו אחר שנורא רציתם בו, לאו דווקא כזה שעולה ים בכסף. הכי חשוב זה הערך הרגשי שלו, לא הערך הכספי.
זורמים: אז נכון שבדרך כלל אתם לא ממש דופקים חשבון, אבל השבוע אתם זורמים עם אנרגיה טיפה ביישנית שעושה סבבה לאהבה וכל זה.
רעיונות: אנרגיה מוטרפת מביאה לכם את הקטעים הכי לוהטים בין בנים לבנות. אל תפחדו לתת צ'אנס לרעיון קצת מוזר שיחזק את הקשר שאתם רוצים אותו.
צירופים: הנומרולוגיה מזרימה אליכם קטעים שווים עם אנשים שחיבור אותיות שמם או המספרים של תאריך לידתם, מסתכמים במספר 7.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
התחלות: קטע רומנטי מדהים יתחיל בקטעים ועקיצות הדדיות, רק שמהר מאוד הוא יגלוש אל רמזים שאתם לא יכולים להתעלם מהם. סבבה, יפה לכם.
חוכמה: אתם מחליטים לא להגיב לשטויות שמישהו אומר עליכם. מתברר שאתם עושים בחוכמה בגלל שהתגובה השפויה שלכם משיגה אחלה תוצאות.
זיכרונות: יש מצב שאתם מסתובבים עם קטע רגשי שלא ממש סגרתם סופית. מישהו שדלוק עליכם יכול לעזור לכם למחוק מהזיכרון את מה שכדאי למחוק.
ורוד: האהבה עושה דברים טובים אפילו ל – לוק שלכם. כשאתם מאוהבים, העולם נראה הרבה יותר יפה וורוד ואתם נחשבים לרומנטיים ולוהטים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button