הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 31.03 – 24.03

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.03-31.03
הורוסקופ מזל טלה
חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שככל שהוא ממשיך להתגלגל, ככה הוא נהיה יותר ויותר רומנטי. כדאי שפשוט תזרמו איתו בלי לדסקס עליו עם אף אחד.
זורם: מישהו שהייתם בטוחים שאתם לא בראש שלו, זורם עם הראש שלכם ומסכים ללכת על קטע שמפתיע אפילו אתכם. שווה ביותר.
סוער: עם טלאים כמוכם צפוי לכם קשר סוער, מדליק, בוער, גועש, רועש, לוהט ורותח. אבל הכי טוב ילך לכם עם ילידי מזל מאזניים.
מספרים: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 9 או של 3.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
פוזה: מישהו שאתם לא ממש הרוסים עליו, מנסה להתיידד איתכם בפוזה של כאילו מעריץ אתכם. מצד שני, אולי שווה לכם לתת לו צ'אנס.
חוויות: מישהו מספר לכם חוויות אינטימיות שקשורות בו, אבל מצפה מכם שלא תחשפו אותן בפני אף אחד. יש מצב שהקשר ביניכם הולך ומתהדק.
חלומי: עם שוורים כמוכם צפוי לכם קשר רגוע, שלוו, זורם, יציב, קבוע, חלומי וממושך. אבל עם העקרבים צפוי לכם קליק מדהים ואהבה חלומית ממבט ראשון.
חיבורים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6 או של 9.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
אטרף: אל תרגישו נבוכים רק בגלל שמישהו רוצה לחבר ביניכם לבין אובייקט מטריף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא שהוא בכיוון הנכון.
הידלקות: דיבור בסטייל שגרתי יכול להפוך לסיפור רומנטי. גם אם הצד השני לא אומר את זה במפורש, אתם קולטים את מה שמסתתר בין המילים.
חוגג: עם תאומים כמוכם צפוי לכם קשר תקשורתי, חברותי, צוהל, משעשע, קופצני וחוגג. אבל הכי-הכי בשבילכם הם הקשתים ההרפתקניים.
התאמות: אם החלטתם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 5 או של 7.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
עקרונות: מישהו שעשה לכם חיים קשים, מתחיל לעשות קולות של כאילו מעוניין. עכשיו התור שלכם להוכיח לו שיש לכם עקרונות.
חברתי: צפוי לכם אירוע חברתי שיביא לכם מזל ומקובלות, אבל זו לא סיבה לחתוך קשר עם מישהו מסוים שלא מתחבר עם הקטע הזה. פשוט תזרמו.
אוהב: עם סרטנים כמוכם צפוי לכם קשר אוהב משתפך, אבל רגעים ממש מהממים צפויים לכם עם הגדיים מכיוון שיסוד המים (סרטן) הולך אחלה עם יסוד האדמה (גדי).
נומרולוגיה: אם אתם מוכנים לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 2 או של 4.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
זיכרונות: אם החלטתם לתת צ'אנס לסיפור חדש בחיים הרומנטיים שלכם, אז קודם כל כדאי לכם להשתחרר מזיכרונות מבאסים עם מישהו אחר.
החלטות: אל תתנו לאף אחד להכתיב לכם מה לעשות ואיך להתנהג, גם אם זה מישהו מהמם ומדהים. אף אחד לא שווה את זה.
זוהר: עם אריות כמוכם צפוי לכם קשר זוהר, מלכותי, ומרשים. אבל הבינגו האמיתי שלכם נמצא אצל הדליים שאיתם יבוא לכם ריגוש שלא מהעולם הזה.
שידוכים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 1 או של 5.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שינויים: צפוי לכם שבוע עם ים של ריגושים. קטעים מהממים יפלו עליכם במקומות מפתיעים ובחברת מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם.
חברים: מישהו מהחברים שלכם עוזר לכם להשתחרר ממה שנראה כמו בלגאן רגשי. אתם לא לבד – יש איתכם מישהו שקורא את המחשבות שלכם.
טהור: עם ילידי מזל בתולה כמוכם צפוי לכם קשר מאורגן, טהור ויפה. אבל מי שרוצה לזכות בפרס הגדול שילך על הדגים, איתם צפויים לכם רגעים של תשכחו לעולם.
פרטנרים: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 4 או של 5.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
חברים: צפויים לכם קטעים נפלאים עם חברים שהם ואתם תמיד בראש אחד. זו גם הזדמנות להשתחרר מכל מי שמביא לכם אנרגיות שליליות.
מבטים: אתם קולטים את המבטים של מישהו שעד עכשיו שיחק אותה כאילו לא החליט. יש מצב לקטע רומנטי אבל זה תלוי בכם.
הרמוני: עם מאזניים כמוכם צפוי לכם קשר הרמוני, אבל הטלאים מזרימים אליכם חום וסערת רגשות – מה שאומר שזה סיפור גורלי של אוויר (מאזניים) עם אש (טלה).
זוגיות: אם בא לכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6 או של 1.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
חיבורים: אתם תופסים ראש בסבבה עם מישהו שדלוק על סטייל של בילויים שגם אתם קרועים עליהם. זה מה זה מחבר ביניכם לבינו.
נאמנות: גם אם אתם הרוסים על מישהו שיש לו ים של מעריצים, כדאי שתבדקו שהוא נאמן לכם ולא לכל מי שעושה לו עיניים.
רומנטי: עם עקרבים כמוכם צפוי לכם קשר לוהט, רומנטי, משגע, חם ומגנטי. אבל על השוורים כדאי לכם ללכת בגדול מכיוון שהם רומנטיקנים מדהימים.
אותיות: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 8 או של 2.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
צ'אנס: מישהו שאכזב אתכם רוצה לקבל מכם צ'אנס נוסף. זה בסדר שתהיו נחמדים אליו אבל זה גם בסדר שתפקחו עליו עין.
גבהים: קטע רומנטי תופס גובה בדיוק כמו שתכננתם. מצד שני, אתם לא חייבים לספר לצד השני את כל הסודות שלכם.
כיף: עם קשתים כמוכם צפוי לכם קשר הרפתקני, אבל אם בא לכם ללכת ישר על המזל המשלים אתכם, לכו על התאומים שאיתם צפויים לכם נסיעות, טיולים ואקשן.
שמות: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 3 או של 9.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
קטעים: עושה רושם שאתם לא רגועים בגלל מישהו שאומר לכם דברים סותרים. יש מצב שהשבוע יהיה לכם קטע מפתיע עם המישהו הזה.
תפילות: מתגשמת לכם תפילה שחוץ מחבר קרוב אף אחד לא ידע עליה. אם זה קשור לפרשייה רומנטית, כדאי שתמשיכו להשקיע בכיוון.
צעדים: עם גדיים כמוכם צפוי לכם קשר יציב, רציני, ממושך ונאמן. אבל אם בא לכם ללכת על בטוח – אתם מוזמנים לעשות את הצעד הראשון בכיוון של הסרטנים.
תאריכים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 4 או של 2.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
טיולים: יש מצב לנסיעה שיכולה לשדרג בשבילכם את הקטע הרומנטי. המזל הטוב יבוא לכם גם אם זה סתם טיול בטבע וכל זה.
רמזים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שרומז שהוא דלוק עליכם. זה סבבה, רק כדאי שתחשבו גם על מישהו אחר שעלול להתפדח מהסיפור הזה.
מקוריות: עם דליים כמוכם צפוי לכם קשר מקורי, יוצא דופן, מוטרף, מהמם, משגע ומדהים. א-ב-ל ההימור הכי טוב בשבילכם יהיה ללכת על האריות המלכותיים.
תוצאות: אם בא לכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 22 או של 7 (את ה – 22 לא הופכים ל – 4).
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
התקדמות: יש מצב שאתם מרגישים דברים שקשה לכם לדבר עליהם. מצד שני, אם לא תדברו עליהם אז אין צ'אנס שמשהו יתקדם.
מחמאה: אין לכם סיבה להתרגש בגלל מישהו שמקנא בכם ואולי גם מרכל. כדאי שתדעו שאנשים מרכלים רק על מי שמצליח, אז זה גם קצת מחמאה.
רגישות: עם דגים כמוכם צפוי לכם קשר רומנטי, אוהב, מופנם, רגיש, ביישני, לוהט ונסחף. אבל המזל שהכי כדאי לכם לשים עליו עין הוא…בתולה, כמובן.
קליקים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 7 או של 11 (את ה – 11 לא הופכים ל – 2).
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button