הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.04 – 07.04

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.04-14.04
הורוסקופ מזל טלה
חברים: אתם מצליחים לעזור לחבר שהחיים הרומנטיים שלו התחרבשו. זה ממש סבבה אבל לא כדאי שתיכנסו יותר מדי למה שקורה איתו.
בצפר: אתם עושים בצפר למישהו שרצה להביא לכם אותה בקטנה. רק כדאי שתשאלו את עצמכם מי מחמם אותו עליכם. התשובה תפתיע אתכם.
מסרים: בראש שלכם להעביר מסר עם משמעות רומנטית רק שאתם פוחדים להתפדח. מצד שני, זה נראה שאתם לא יכולים להפסיד כלום.
ספונטאניות: הכוכבים מביאים לכם מרץ, שמחת חיים, אקשן, יושר, גילוי לב, ספונטאניות, ווכחנות, חוסר סבלנות וצורך בהישגים מיידיים. כשאתם מאוהבים אתם עושים מזה רעש גדול בשביל שהמסר יגיע במהירות אל הצד השני. כל מה שמזכיר אקשן, רק מגביר את סקרנותכם ואת האטרף שלכם. 'בליינד-דייטים' מדליקים ומעוררים אתכם, מה שאומר שהם ממש תפורים עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אוויר: גם אם אתם ממש דלוקים על מישהו שהסתחררתם בגללו, זה לא הזמן לפרסם את זה לכולם. קחו אוויר ותנו לזמן לעשות את שלו.
שיגועים: אתם מצליחים לשגע את כולם בקטע ספונטאני של ביטחון עצמי. יהיו קנאים שיגידו שזה הכול בגלל שאתם רוצים להיות מיוחדים. שיגידו.
בילויים: גם אם קצת נשבר לכם מקטע של בילוי חברתי, לא כדאי לכם לעשות שינויים. הקסם האישי שלכם עושה לכם אחלה יחסי ציבור.
אמנות: הכוכבים מביאים לכם סבלנות, התמדה, עקשנות, כישרון עיצוב בעולם היצירה. יציבות, היגיון, הליכה בתלם, אהבת סטייל ואמנות. כשאתם מאוהבים אתם מסמנים בסטלבט את המטרה הרומנטית שלכם והולכים אליה לאט אבל בטוח. שום דבר לא בוער. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומקו, כדי שלא תצטרכו להתאכזב. תמיד הולכים על בטוח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
ראש: בא לכם אחלה שבוע בשביל לתפוס ראש טוב עם קטעים יצירתיים שתפורים עליכם, כמו לכתוב שירים וכאלה. עולם התקשורת מחכה לכם.
סטייל: צפויים לכם קטעים עם כל מיני כאלה שסוגרים בשבילכם קשרים במקומות עם סטייל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לזרום איתם.
החלטות: אל תתרגשו בגלל מישהו שמקנא בכם בקטע של קשר רומנטי שהתחיל להתגלגל. רק אתם תוכלו להחליט מה לעשות עם הסיפור הזה.
קסם: הכוכבים מביאים לכם קלילות, תקשורתיות, קסם אישי, צורך תמידי בתנועה ונסיעות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, כישרון לשיווק ולתקשורת. כשאתם מאוהבים אתם מפטפטים ומדברים על אהבתכם עד שכל העולם יודעים ומרכלים באוזני הצד השני. רק עם מחזר פתוח ונועז תצליחו לשדר על גל אחד ולתפוס ראש טוב, מה שמכניס לתמונה את האריות, הקשתים והטלאים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חוויות: בואו לכם אחלה חוויות עם סלבים או עם כאלה שכולם מעריצים. אם תשחקו אותה 'קול' תהיה לכם איתם הצלחה גם בעתיד.
קטעים: גם אם לא ממש הסתדר לכם קטע עם מישהו, כדאי שתגידו לו שההפסד כולו שלו, וזה בכלל לא אומר שמשהו לא בסדר איתכם.
חברות: צפויה התפתחות מהממת בקטע של חברות חדשה. משהו שמתחיל בדרך אל בילוי תופס גובה. הסיפור הזה מוציא לכם מהראש אכזבה קודמת.
רגישות: הכוכבים מביאים לכם ביתיות, משפחתיות, צורך בביטחון ובמסגרת, בחום ובאהבה, זיכרון נפלא, רגישות ומופנמות. כשאתם מאוהבים אתם מתקפלים בתוך השריון שלכם [כמו סרטן על חוף ים] ומשדרים מסרים של חום ואהבה מתוך תקווה שהם ייקלטו באנטנות של הצד השני. אתם רומנטיים, מושכים ורגישים, אבל בדיוק זו הסיבה לכך שאתם זקוקים לבן זוג יציב, רציני ונאמן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
תחרות: צפויה לכם תחרות רומנטית על מישהו שעושה קולות של אדיש. אם תשחקו אותה בסטייל שלו צפויה לכם אחלה הצלחה איתו.
שיקולים: אתם נכנסים לתחום חדש שעושה לכם טוב אבל מעצבן את מישהו שלא מפרגן לכם. כדאי שתתעלמו ממנו עד שהוא יתחיל להפנים את המסר.
געגועים: מישהו שהתגעגעתם אליו חוזר אל החיים שלכם. משהו בלב שלכם אומר לכם שהפעם הזו תהיה עוד יותר טובה מהקודמת.
תשואות: הכוכבים מביאים לכם אצילות, גאווה, כריזמה, סמכותיות, זוהר, דרמטיות, צורך בהכרה ובתשואות, מנהיגות וכבוד עצמי. כשאתם מאוהבים אתם שואגים בקול רם [נכון, גם הלביאה] עד שכל חיות היער רצות לרכל ולספר לכולם על הרומן החדש שלכם. אתם לא מתחשבים במוסכמות, משום שאתם חייבים להוכיח לכולם שאתם עוד יותר שווים. המזל שממש מתלבש עליכם הוא דלי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
יחצנות: יש אנשים שעושים לכם יחסי ציבור גם בלי שביקשתם. החוויות שלכם בקטעים הרומנטיים מתחילות להדליק עליכם את אלה שמחפשים ריגושים.
ווידויים: מישהו שווה עושה לכם בחינות עוד לפני שהוא מתוודה בפניכם על הרגשות שלו. כמו שזה נראה אז אין לכם בעיה לזרום עם השטויות שלו.
היכרויות: חבל שתתבזבזו על מישהו שלא שווה אתכם, ורק שתדעו שהאנרגיות מביאות לכם עכשיו הרבה היכרויות חדשות. לא ככה ?
שלמות: הכוכבים מביאים לכם טוהר, דייקנות, ארגון, סדר, ניקיון, ביקורתיות, יציבות, מעשיות, יעילות ושאיפה לשלמות. כשאתם מאוהבים אתם מסמנים את המטרה שבחרתם בה ומשגרים אליה חיצים שנונים של צחוקים ודחקות, בתקווה היא [המטרה] תקלוט שבא לכם עליה. גם באהבה אתם שואפים לשלמות ולפרפקציוניזם, וזה אומר שמי שרוצה לכבוש את ליבכם, צריך להתחיל להתאמן בלהיפטר ממגרעותיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מושפעים: יותר מהכול אתם מושפעים עכשיו מהאנרגיות המוטרפות של כוכב קורע שמביא לכם שיחות אינטימיות אל תוך הלילה עם עתיד ורוד.
רומנטי: אתם אומרים ושומעים מילים רומנטיות שנשמרו עד עכשיו בתוך הלב של מישהו. מתגשם לכם חלום שקשור למישהו שאתם קרועים עליו.
יוזמה: בשביל לזרז את העניינים כדאי שתתפסו יוזמה ולא סתם תשבו ותפנטזו. הדברים הממש טובים תלויים גם בכם ולא רק במזל.
אופטימיות: הכוכבים מביאים לכם חביבות, אופטימיות, פייסנות, גמישות, רדיפת שלום ויכולת לראות את הדברים גם מנקודת מבטו של הצד השני. כשאתם מאוהבים אתם מסמנים את המטרה שלכם באווירה רומנטית ועושים הכול בשביל להימצא בחברתה נון-סטופ 24 שעות ביממה. אז מה הפלא שאתם נחשבים לפרטנרים מושלמים ? בטח שכולם רוצים לחזר אחריכם, איפה עוד הם ימצאו בני זוג זורמים וחברותיים כמוכם?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
אופנה: צפויה פריצת דרך לעקרבים שמתכננים עתיד בעולם העיצוב והאופנה. גם אלה מכם שעד עכשיו לא ממש התעניינו בתחום, הולכים להידלק עליו.
שינויים: יש מצב שהקטעים הרומנטיים זקוקים לקצת שינויים ושדרוגים. יכול להיות שאתם יורדים על עצמכם ביותר מדי ביקורתיות. תחשבו על זה.
טבעיות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז הכי טוב שתתנהגו בטבעיות ותתנו למחזרים שלכם להחליט אם זה מוצא חן בעיניהם.
חוכמה: הכוכבים מביאים לכם רומנטיות, רגשנות, מסתוריות, כוח משיכה, עומק, חוכמה, יכולת התחדשות, פיקחות ותחכום. כשאתם מאוהבים אתם מתעטפים בהמון צעיפים של ערפל, מסתורין וסודיות עד שכולם יודעים שמישהו מאוד מסוים נכנס לכם ללב. בשבילכם הרומנטיקה היא אקשן ולא בלבולי מוח. ככל שהעניין מסתורי יותר ומדהים יותר, ככה אתם מתרגשים יותר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
קשרים: אתם מושפעים עכשיו מאחלה אנרגיה שמביאה לכם את הקשרים הרומנטיים שבראש שלכם. תפסיקו לעשות את החשבונות של הצד השני.
נומרולוגיה: אנשים שהשם או תאריך הלידה שלהם קשורים למספר 3 (האותיות של השם או הספרות של תאריך הלידה), יעזרו לכם להשיג את מי שאתם רוצים בו.
שיחות: באות לכם הזדמנויות לנפנף מחזרים לא רציניים. צפויות המון שיחות בנושא. מישהו שפעם חשבתם שהוא נסיך אמיתי, צולל במדד הרייטינג שלכם.
עצמאות: הכוכבים מביאים לכם הרפתקנות, אהבת חופש, פתיחות, ידע, אינטלקטואליות, שנינות, אהבה ללא גבולות וצורך בעצמאות. כשאתם מאוהבים אתם מודיעים על זה לצד השני אבל תיכף גם מסבירים שבכלל לא בראש שלכם לוותר על עצמאותכם או, בפשטות, שאתם לא השפוטים של אף אחד. אתם מאהבים חמים, רומנטיים, נדיבים ופתוחים – אבל, לא ממש מתלהבים מהתחייבויות כובלות מדי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מבסוטים: אתם מבסוטים מבילויים במקום שפעם לא נקרעתם עליו. יש מצב שהזמן עשה את שלו וגרם לכם להבין דברים שפעם לא ממש התחברתם איתם.
הצעה: מתחיל משהו שנראה כמו חיזור מפתיע כשפתאום נופלת עליכם הצעה שקשה לכם לסרב לה. עכשיו אתם מתלבטים בין שני מחזרים.
אתגרים: משהו בסבבה עובר עליכם ואתם מחליטים לנסות דברים שפעם לא הסתדרתם איתם. עושה רושם שאין לכם בעיה להתמודד עם הכול.
אחריות: הכוכבים מביאים לכם שאפתנות, מנהיגות, עוצמה, נאמנות, שמרנות, מסירות, עקשנות, עקביות, אחריות ויציבות. כשאתם מאוהבים אתם מחברים חוזה מחייב ומחתים את הצד השני על הצהרה מפורטת עם שלושה עותקים. נו טוב, סתם – אבל קלטתם את הרעיון, נכון ? אתם מאהבים רציניים, שקולים, עקביים ונאמנים שנמנעים מכניסה להרפתקאות רומנטיות שאין בהן תכל'ס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
זורמים: אתם זורמים עם מישהו שתמיד נותן לכם הרגשה טובה ואף פעם לא מלחיץ אתכם. במקום לנסות לנחש מה הוא חושב עליכם, כדאי לכם לשאול אותו.
פגישות: כדאי לכם לקחת צ'אנס על פגישה רומנטית בארבע עיניים. הכוכבים מעודדים אתכם להתייחס למחזר קיים ולא לעשות השוואות בינו לבין מישהו מהעבר.
מזלות: מספר המזל השבועי שלכם הוא 6. צפויה משיכה רומנטית ביניכם לבין ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים.
אינטליגנציה: הכוכבים מביאים לכם מקוריות, ייחודיות, חשיבה מבריקה, יצירתיות, אינטליגנציה וחוסר להיות או לחשוב או להתלבש – כמו כולם. כשאתם מאוהבים את הולכים על צעד מוטרף, מהמם ומקורי שמפיל את כולם לקרשים וגורם לצד השני להתעלף מרוב הפתעה. בראש שלכם להתנסות בפגישות עיוורות ותמיד תחפשו את הלא שגרתי והמוטרף. קליק מהמם במיוחד צפוי לכם עם האריות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
אווירה: נופלת עליכם האנרגיה הכי נכונה לקטעים שבין בנים לבנות. צפויה אווירה שמזמינה ניצוצות רומנטיים שעושים טוב בלב אבל משגעים את הראש.
קולים: הצעה רומנטית ששיגרתם חוזרת אליכם עם מסר מדהים. אתם הולכים על קטע נועז שגורם לחברים שלכם להחזיק מכם קולים אמיתיים.
גישושים: מישהו שאין לכם קשר רומנטי איתו בא לגשש אצלכם בנוגע לאחד מהחברים שלכם. אתם תהיו שותפים להצלחה שלו עם החבר הזה.
יצירתיות: הכוכבים מביאים לכם נטייה לאמנות, יצירתיות, פגיעות, רגשנות, רגישות, ביישנות, מופנמות, רומנטיות, צורך תמידי באהבה והיסחפות רגשית אל חופים אבודים. כשאתם מאוהבים משגר מבטים [וגם מסרונים ומסרים] מתעלפים אל הצד השני עד שאין מצב שהוא שלא הבחין בהם. באהבה ובזוגיות אין אין עליכם. צפויים לכם קטעים רומנטיים מדהימים עם בני זוג נאמנים, שקולים, יציבים ומסורים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button