הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 07.04 – 31.03

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 31.03-07.04
הורוסקופ מזל טלה
אנרגיה: השבוע זורמת אליכם אחלה אנרגיה רומנטית שפותרת בשבילכם בלגאן ענק או בעיה מעצבנת שאתם סוחבים איתכם כבר המון זמן.
חלומות: אם היו לכם חלומות רעים בקטע של המקובלות החברתית שלכם, אז בימים האלה כל זה ייעלם. פתאום אתם מבינים שיש לכם ים של מעריצים שקרועים עליכם.
מחזרים: השבוע אתם צריכים לשים עין על מחזרים פוטנציאליים שנולדו במזלות עקרב ומאזניים, כמו גם עם כל אלה שמספרי המזל שלהם הם 8 ו – 6.
צחוקים: צפויים לכם אחלה צחוקים בחברת מישהו שתמיד מביא לכם אנרגיות בסבבה. זה גם הצ'אנס הגדול שלכם לנפנף את מי שמביא לכם אנרגיות מבאסות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
השקעה: כוכב מדהים מנפנף מהחיים שלכם כל מיני מחזרים שרק שטויות יש להם בראש, ומביא לכם אהובי לב שמוכנים להשקיע בכם ובקשר איתכם.
ביטחון: הכוכבים מעודדים אתכם לתפוס הרבה יותר ביטחון עצמי. כמה שהדימוי העצמי שלכם יעלה גבוה יותר, ככה גם תהיה ההצלחה שלכם עם ילידי המין השני.
הפתעות: מתחיל להסתדר לכם קטע מפתיע עם מישהו שאתם לא ממש אדישים כלפיו. אם תמהרו לנצל לטובתכם את מה שקורה, יש מצב למשהו רומנטי.
כישרונות: יש לכם כישרונות יצירתיים שאתם צריכים לפתח כמו מוסיקה וכאלה [כמו אביב גפן לדוגמה] ויש מצב שהשבוע תתחברו עם כלי נגינה או משהו בכיוון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מתחברים: אתם מתחברים עם כוכב חלומי שמביא לכם אחלה אנרגיות שמרפאות אלרגיות וגם תורמות המון למראה ולהופעה שלכם.
לוק: להופעה המדהימה שלכם תהיה השפעה על החיזורים הרומנטיים. בקלות רבה מן הצפוי אתם מתמודדים עם טיפוסים קשוחים שפותחים בפניכם את כל הסודות שלהם.
שכל: שיחה ארוכה אל תוך הלילה מכניסה קצת שכל לתוך הראש של מישהו שדלוק עליכם. יש מצב שהוא גם ישתף אתכם במה שהוא מרגיש כלפיכם.
היסטוריה: אם בראש שלכם לחדש קשר עם מחזר מההיסטוריה שלכם, תעשו את זה רק אם אתם מרגישים שזה הזמן הנכון. אל תעשו את מה שאתם לא שלמים איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מסרים: צפויים מסרים רומנטיים לחיים האישיים שלכם. התת-מודע שלכם חוגג. אתם קצת במבוכה אבל עמוק בפנים אתם יודעים את התשובות, רק שאתם פוחדים להתחבר אליהן.
יחסים: אל תתנתקו מיחסים שנמצאים איתכם כבר המון זמן. יש מצב להתפתחויות מפתיעות. יש מישהו שכבר התייאשתם ממנו ? אז דווקא איתו יבוא לכם קליק עם ניצוץ רומנטי.
קטעים: אתם הולכים על קטע מדהים שמפתיע את מי שאתם דלוקים עליו. אחר כך אתם מתפלאים על עצמכם ש-איך לא חשבתם על זה קודם. יפה לכם ככה.
שיקולים: מישהו שאתם מחבבים עושה שטויות שדופקות לו את השבוע. בין כה לא תוכלו לשנות אותו, אז קבלו אותו כמו שהוא בלי לקחת ללב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
רומזים: הכוכבים רומזים שצפוי לכם סיפור אהבה עם מישהו שעד עכשיו לא ממש הכרתם. יש מצב שמישהו שמחבב אתכם מארגן בשבילכם את הקומבינה הזו.
צ'אנסים: צפויים לכם קטעים קצת מוזרים עם מישהו שהאף שלו מגרד את השמיים אבל הלב שלכם די מחבב אותו. בעצם, למה שלא תיקחו צ'אנס ?
סיפורים: החברים שלכם מספרים לכם על מישהו שכל הזמן מזכיר את השם שלכם. רק טוב יצא לכם אם תבקשו ממנו קצת יותר הסברים על הקטע הזה.
תאריכים: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים עם כל אלה שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשורים באיזושהי צורה למספר 8 שנחשב למספר מסתורי ורומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
בוגרים: פרשייה רומנטית שפעם התפדחתם בגללה, גורמת לכם להרגיש עכשיו הרבה יותר בוגרים ובשלים. מתחיל לחזר אחריכם מישהו שכולם יודעים שהוא סגור ומופנם.
הפנמה: אל תאכלו את עצמכם אם פתאום יתברר שאתם כבר לא כל כך קרועים על מישהו שפעם הערצתם. תתחילו להפנים שיש קטעים שבאים ויש קטעים שהולכים.
קורעים: צפויים לכם קטעים קורעים בחברת מישהו שהראש שלו טוחן רעיונות מוטרפים. יהיו גם כאלה שלא יאהבו את זה אבל זו כבר הבעיה שלהם, לא שלכם.
אובייקטים: יש מצב שמישהו שם עין על אובייקט רומנטי שגם אתם דלוקים עליו. סבבה, רק לפני שאתם מתבאסים וכל זה, תשאלו את עצמכם אם זה שווה לכם את ההשקעה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מזרימים: הכוכבים מזרימים אליכם קטעים רומנטיים בסטייל לוהט. גם הביישנים שביניכם יתפסו ראש טוב עם אנרגיות שכבר שכחו שהן קיימות.
ריגושים: אל תזלזלו בריגושים לא צפויים שנופלים עליכם, בגלל שדווקא הם יעשו לכם את השבוע. אם שמרתם בסוד אהבה גדולה, אז דווקא עכשיו כדאי לכם לשפוך מהלב.
בכיף: אתם זורמים בכיף עם מישהו שכולם אומרים שקשה להסתדר איתו. רק כדאי שתדעו הוא דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.
קשקושים: אין לכם מה להתרגש ממישהו שטוחן לכם במוח על איך שהולך לו ברומנטיקה וכל זה. רק שתדעו שמי שמקשקש יותר מדי אז בטח לא ממש הולך לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
שרופים: חלומות רומנטיים מתחילים לקבל צורה במציאות. מחזר ששרוף עליכם רומז על הרגשות שלו באמצעות מתנות סמליות שעושות לכם טוב.
החלטיות: תעשו את מה שבא לכם. אתם לא זקוקים לאישור מאף אחד בכל מה שקשור לתחום האישי. התייעצויות רק יבלבלו אתכם ולא יובילו אתכם לשום מקום.
חשבונות: אתם סוגרים חשבון עם מישהו שלא היה נחמד אליכם. לא נורא אם הוא ילמד את הלקח שלו ויתחיל להתנהג אחרת. אל תתעכבו על זה.
הצלחות: צפויה לכם הצלחה ענקית בקטע חברתי שיבואו אליו הרבה אנשים. מה שהכי חשוב בסיפור הזה הוא שתמיד תזכרו להיות הכוכבים של האירוע, לא פחות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
דימוי: כל מיני אנשים שלא ממש תרמו לביטחון ולדימוי העצמי שלכם, הולכים לנג'ס למישהו אחר. אנשים שמחבבים אתכם יוזמים שיחות עידוד.
וידויים: אתם בוחרים להתחבר עם אלה שגם בעבר הציעו לכם כתף ותמיכה. ווידויים רגשניים עושים לכם טוב על הלב. אתם בראש אחד עם ספונטאניים כמוכם.
במה: אם אתם בקטע של משחק או דוגמנות, קחו צ'אנס לדבר על זה עם מישהו שיכול לעזור לכם. אתם לא חייבים לספר על זה לאף אחד. לא ככה ?
בילויים: אתם יוצאים לבילוי אל מקום שבכלל לא היה בראש שלכם, רק שבסוף אתם נדלקים על שם על מישהו שאין מצב שהייתם פוגשים אותו במקום אחר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חשמל: כוכב מחשמל ורומנטי משגר אנרגיות מוטרפות אל גזרת מזלכם. לא פלא שהקטעים שבין בנים לבנות יהיה עמוסים באירועים שלא מהעולם הזה.
סודות: גם אם בראש שלכם לשמור אהבה בסוד, כדאי שתיפתחו אותה לשיחה גלויה עם מישהו שמבין לליבכם. הכוכבים רומזים שאתם צריכים לדבר על זה.
מסלולים: קשר שהולך איתכם כבר המון זמן מתחיל להיכנס אל מסלול אינטימי. אל תפסלו אותו רק בגלל מישהו שזה לא מוצא חן בעיניו.
מהממים: הכוכבים רומזים על שבוע מהמם ורומנטי בכל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות, בעיקר בקטעים שעד עכשיו קצת התבאסתם בגללם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חברתי: נופלים עליכם קטעים חברתיים עם המון משתתפים ואתם משנים לטובה את מה שחשבתם על מישהו שפעם סיננתם אותו, רק שעכשיו אתם רואים שהוא ממש סבבה.
אטרף: צפויים לכם בילויים מוטרפים. יחד עם זה, אתם ממשיכים להתווכח עם אנשים שלא מבינים מהחיים שלהם מה עובר עליכם, רק שזה לא מונע מהם להציף אתכם בעצות.
טיימינג: הימים הכי מוצלחים שלכם השבוע הם שלישי וחמישי. אם בראש שלכם להרשים או להקסים את מישהו, אז כדאי לכם לעשות את זה בטיימינג הזה.
עיניים: מישהו שעד עכשיו רק עשה לכם עיניים, רומז שהוא מוכן לעבור לשלב הבא. השבוע הוא גם יגלה לכם משהו שלא הייתם מודעים לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
דיבורים: צפויות לכם שיחות שיבהירו לכם שתצטרכו להשקיע בשביל להגשים את החלומות שלכם. 'פגישות עיוורות' (בליינד-דייט) הולכות להתגלות כמוצלחות מן הצפוי.
עצות: אל תדחו הצעות שבסוף תתחרטו שלא קפצתם עליהן. ברגע שהבלבול שלכם יהיה גדול, אז הכי טוב בשבילכם זה לקבל עצות ממי שתמיד תמך בכם.
יסודות: אתם שייכים ליסוד המים שהוא אחד מתוך ארבעה יסודות שהם אש, אוויר, מים ואדמה. הקטע הזה מביא לכם מזל והצלחה במקומות כמו חוף ים, אגם או בריכה.
מקומות: מישהו לוקח אתכם למקום מה זה מדהים. כדאי לכם ללכת איתו, אפילו אם לא בא לכם. רוצים רמז ? זה ייקח אתכם לבילוי מוטרף ביום שישי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button