הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 28.04 – 21.04

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.04-28.04
הורוסקופ מזל טלה
מסרים: מישהו מנסה להעביר אליכם מסר רומנטי אבל לא בא לו שכולם ידעו על זה. תצטרכו לתת לו הרגשה שאתם שומרים על סודיות וכל זה.
קרועים: יבואו לכם קטעים הורסים עם מישהו שאתם קרועים עליו. צפויים לכם איתו צחוקים בגלל שככה אף אחד לא חושב שאולי זו בכלל פדיחה.
סרטים: נסיעה אל מקום מהסרטים מביאה לכם אחלה קטעים עם החברים הכי טובים שלכם, אבל קצת מרחיקה מכם מישהו שבראש שלו לחזר אחריכם.
דיבורים: הכוכבים שלכם תופסים דיבור עם מקום בשמיים שזורם עם 'מזל תאומים' ומסדרים לכם אחלה קטעים עם כל מי שנולדו במזל הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
ננעלים: אתם ננעלים על מישהו שמחבב אתכם ומתרשם מאוד מן השינוי שעובר עליכם. בזכות הפופולאריות שלכם אתם מוזמנים למקומות ממש שווים.
מצליחים: אתם מצליחים להוציא מהראש שלכם פרשייה מאכזבת שאתם לא רוצים להיזכר בה. הצבע יחזור לכם לפנים ישר אחרי שתעיפו אותה החוצה.
רמזים: אתם מקבלים המון רמזים שקשורים למישהו שיש לכם חלומות עליו. אם בא לכם לסגור עניין עם המישהו הזה, אל תספרו לאף אחד על הרמזים האלה.
זורמים: יבוא לכם קטע קצת מוטרף עם מישהו שווה ומדליק. זה אומר שאתם זורמים עם קטעים שלא תמיד תמצאו להם הסבר הגיוני. לא שזה רע אבל כדאי שתדעו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
כספים: יש מצב שאלת המזל תגלגל אליכם סכומי כסף שלא תכננתם עליהם. הקטע הזה מביא לכם צ'אנס לקנות משהו שעד עכשיו לא פרגנתם לעצמכם.
מזלות: הכוכבים רומזים שצפוי לכם קשר עם מישהו מדהים, חלומי, חמוד ומהמם. כדאי שתתחילו לשים עין על מחזרים שנולדו במזל טלה.
נוכחות: כל מה שקורה לכם רק הולך ומשתפר ומביא לכם קטע עם מחזר שמקרין ביטחון וגם אהבה. מישהו שפשוט אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו.
לבבות: האנרגיות שלכם טובות אבל תצטרכו לתפוס דיבור עם מישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו. כדאי לשקול מילים בשביל לא לפגוע ברגשות שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
רומנטי: פרשייה רומנטית שבכלל לא תכננתם עליה מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו שאתם קרועים עליו. מדובר בהרבה חום ואהבה.
אווירה: קטע לא סגור גורם לכם לקלוט שלהבין זה אומר גם לסלוח. מקומות בילוי באווירה של פעם יעזרו לכם בקשר עם מישהו שווה ונחשק.
רעיון: נולד סיכוי טוב להתרחשותו של סיפור רציני. מישהו שכבר היה בסרט שעובר עליכם, מביא לכם רעיון ענק על איך לצאת גדולים מהקטע הזה.
ביטחון: הגיע הזמן לעשות משהו בשביל לחזק את הביטחון העצמי שלכם. יש אנשים שמקנאים בכם בזכות ההצלחות שלכם שלא תמיד אתם מודעים להן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
חברתי: נופל עליכם שינוי חברתי בזכות מישהו מקובל שמחבב אתכם. יש מצב שמעגל החברים שלכם הולך ומתרחב ומכניס יותר אקשן לחיים שלכם.
מוסיקה: אם אתם בקטע של מוסיקה או ריקוד אל תתביישו לבקש עזרה ממישהו שיכול לעזור לכם. גם חלומות על דוגמנות יכולים לתפוס עכשיו גובה.
תחביבים: יש מצב שתוכלו לעשות כסף מהתחביבים שלכם. משהו שאתם עושים בשביל הכיף יכול להיות מדליק בשביל מישהו שרואה בזה את שיא היצירתיות.
השקעה: קטע רומנטי שעד לא מזמן נראה רחוק והזוי, מתחיל לככב בחיים שלכם. אל תטחנו את עצמכם בשאלות פלספניות. שווה לכם להשקיע. לכו על זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
רכילויות: אל תשימו את האוזניים שלכם אצל אנשים שסתם טוחנים לכם במוח. אין לכם מה לשמוע רכילויות ושטויות שמתבררות כבכלל לא נכונות.
צ'ופר: צפוי מזל גדול לקטעים שקשורים בכסף שמגיע אליכם בזכות מישהו שרוצה לצ'פר אתכם. יבוא לכם שופינג בסטייל שרק לפני שבוע חלמתם עליו.
אנרגיות: בשביל לחזק את האנרגיות של האהבה כדאי שתלבשו בגדים בגוונים של כחול וסגול וגם כדאי שתוסיפו אבן מזל (קריסטל) שקוראים לה אמטיסט.
פרטיות: אתם תצליחו להכניס לחיים שלכם מישהו שכבש לו מקום בלב שלכם, אבל הכי כדאי לכם לדבר איתו בארבע עיניים ולא לשגר אליו שליחים וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
הפתעות: קטעים רומנטיים שבכלל לא חשבתם עליהם, קורים לכם כאשר אתם בכלל לא מוכנים לקראתם. הימים שני ורביעי הם הזמנים הכי טובים.
הזדמנויות: הכוכבים שלכם מזרימים אליכם לכם המון הזדמנויות של אהבה וכל זה, אבל גם אתם צריכים לעשות משהו בשביל לנצל אותן לטובתכם.
התנהגות: אתם תופסים ראש עם קטע רומנטי שזורם בכיוון קצת יותר מוטרף ממה שאתם רגילים. גם אם ההתנהגות של מישהו נראית מוזרה, עדיין אתם קרועים עליו.
הזויים: מקומות בילוי הזויים מעודדים את החלקים הכי טובים שלכם. מחזר שווה ואיכותי נמשך אליכם בזכות אותו משהו הלא ממש צפוי שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
משחקים: מישהו משחק אותה אדיש וכאילו לא מזיז לו מה אתם חושבים עליו, אבל ברגע שתזרקו לו איזו מילה טובה הוא כבר יתנהג בכלל אחרת ותזכרו את זה.
טיימינג: זה סבבה של טיימינג בשביל לתת לכישרון היצירתי שלכם לפרוץ החוצה, בעיקר אם אתם יכולים לקחת אותו אל מקומות עם הופעות וכאלה.
סודות: זה ממש חשוב שלא תדברו עם אחרים על הסודות שלכם. אם יש משהו שאתם ממש רוצים לדבר עליו אז תעשו את זה עם ההורים שלכם.
מתבגרים: אתם משתחררים ממישהו מעצבן שחוץ משטויות אין לו שום דבר להציע לכם. הוא יצטרך להתבגר וללמוד שבאהבה צריך גם לתת ולא רק לקבל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
השפעות: יש מצב שאתם בקטע שאיכשהו קשור לחו"ל או אל מישהו שמושפע מחו"ל. נפתח לכם צ'אנס ענק עם מישהו שפעם לא ממש הסתדר לכם איתו.
רגשות: אתם לא ממש בטוחים אם כדאי לכם לספר למישהו קרוב על הרגשות שלכם. מצד שני יש מצב שהוא יכול להביא לכם אחלה רעיון או עצה טובה.
עצבים: מישהו שהביא לכם ים של עצבים וכל זה, יוצא לכם מהחיים. זה אומר שעכשיו אתם הולכים להשיג את הרצוי ולא מתפשרים עם המצוי.
שידוכים: אל תתביישו לסרב למישהו שמתעקש לשדך לכם שידוכים על הפנים. יכול להיות שבשבילו זה סבבה רק שזה לא הטעם שלכם. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חוויות: מישהו שלא ממש קניתם את כל מה שהוא סיפר לכם, מוכיח לכם שהוא דיבר אמת. עכשיו אתם יכולים להשתתף איתו בחוויה מרגשת ואינטימית.
נדלקים: אתם לא חייבים לשפוך את כל הסודות שלכם בפני מישהו שנדלקתם עליו. אז נכון שלא צריך להסתיר, אבל יש דברים שכדאי לכם לשמור אותם לעצמכם.
התייחסות: אל תתייחסו למישהו שמפיץ עליכם רכילות בגלל שהוא מקנא בכם. מה שהכי כואב לו זה שהולך לכם בקטעים של חיזורים ורק הוא על הפנים.
שווה: יבוא לכם קטע מהסרטים שבהתחלה לא תדעו מאיפה הוא נפל עליכם, אבל החל מיום שלישי אז ישר תראו שהיה שווה לכם לזרום איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
נפנופים: אם בראש שלכם לנפנף מישהו שסתם מתעלק עליכם, כדאי שתעשו את זה בלי יותר מדי דיבורים וכאלה. ככה גם תכניסו לחיים שלכם מישהו אחר.
מקוריים: אם אתם דליים אמיתיים ומקוריים אז כדאי שתדעו שזה אחלה שבוע בשביל לזרום עם חוויות חדשות ולתת צ'אנס לקטעים מוטרפים.
היכרויות: האנרגיות המדהימות שמשפיעות עכשיו על מזל דלי מביאות לכם היכרויות עם אנשים שהם בראש אחד איתכם. יהיו גם קנאים שלא יאהבו את זה.
ימים: הסטייל המקורי שלכם מצליח להדליק עליכם גם מחזרים שהחיים קצת מעיקים עליהם. הימים היותר שווים בקטעים של חיזורים הם שלישי וחמישי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
אקשן: צפוי לכם שבוע עם מזל שעוזר לכם למחוק קטעים שהתאכזבתם מהם. מישהו מדהים מכניס ים של אקשן אל קטע שהיה עלול להיות מבאס.
מתנות: צפויה לכם מתנה (או מסר מפתיע) ממישהו שנורא מתגעגע אליכם. יש מצב שהוא שולח לכם את הדברים האלה באמצעות חבר ממש טוב שלו.
קשרים: הנומרולוגיה מביאה לכם עכשיו קטעים חלומיים עם אנשים אשר השם שלהם או המספרים בתאריך הלידה שלהם, קשורים למספר 4.
פגישות: צפויות לכם פגישות מדהימות בזכות כוכב חולמני שקוראים לו נפטון. בשביל לעזור לעצמכם בקטעים של אהבה כדאי שתלכו רק על מי שבא לכם עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button