הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 12.05 – 05.05

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.05-12.05
הורוסקופ מזל טלה
דלוקים: אתם תופסים קטעים עם מישהו שהמון אנשים דלוקים עליו. השאלה היא עד כמה בא לכם לשתף אחרים במה שאתם מרגישים כלפיו.
שיחה: יש מצב לשיחה גלויה שנותנת לכם להבין מה בדיוק קורה איתכם בקטע הרומנטי. מצד שני, אתם לא ממש חייבים לחשוף את כל מה שעובר לכם בראש.
עקרונות: אתם נורא רוצים לעשות משהו שלא ממש מסתדר לכם עם העקרונות שלכם. יש מצב להצלחה אם תדברו על זה עם ההורים שלכם.
כובשים: בלימודים אתם משחקים אותה בגדול וכובשים את לב המורים. מצד שני, קחו הרבה אוויר בשביל ללכת עד הסוף עם האנרגיות הטובות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אנרגיות: אחלה אנרגיות יביאו לכם מזל גדול אם לא תתביישו להגיד את מה שיושב לכם בלב. בסיפור הזה אל תעשו חשבון לאף אחד.
פוזות: מישהו ששיחק אותה כאילו שאתם לא בראש שלו, תופס פוזה רגועה יותר ומתחיל לחזר אחריכם. יש מצב שפשוט הצלחתם להקסים אותו.
ספונטאניות: אל תנסו לתכנן קטע שצריך להביא אותו בספונטאניות. יש דברים שאם פשוט זורמים איתם הם מצליחים יותר מאשר אם מתכננים אותם.
ברגוע: בבית הספר צפויים לכם סבבה של לימודים באווירה רגועה, אתם יודעים, עם אחלה ציונים שהשקעתם בהם לא מעט זמן ואנרגיה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מזלות: קליק רומנטי שנדלק במסיבה או בקטע דומה, ממריא לשמיים והולך איתכם השבוע לכל מקום. סבבה לכם עכשיו עם המזלות שור, גדי וסרטן.
קורע: צפוי לכם קטע קורע שבכלל לא הופיע בחלומות שלכם, אבל יש מצב שאתם הולכים לזרום איתו בשבועות הבאים. מה שחשוב זה שאתם מפרגנים אותו לעצמכם.
רמזים: מישהו שהייתם משוכנעים שאין לכם צ'אנס איתו, זורק לכם רמז שפותח לכם את העיניים. פתאום אתם קולטים שהחיים מלאים בהפתעות.
מנהלים: אתם מוצאים את עצמכם מנהלים את ענייני הכיתה והחברה ומוציאים אחלה ציונים, בעיקר במקצועות שמאפשרים לדמיון שלכם להשתולל ולהתפרע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חיוכים: שימו עין על מישהו דו-פרצופי שמפזר חיוכים לכל הצדדים, רק שכולם יודעים שהוא אוכל לעצמו את הלב מרוב קנאה. שום דבר טוב לא יבוא לכם ממנו.
צ'אנסים: מישהו מוכן לקחת את הצ'אנס שלו איתכם ולהגיד לכם את כל מה שהוא מרגיש כלפיכם. גם אם לא בא לכם עליו אל תעשו לו פדיחות.
התמודדות: הקטעים שהכי יעשו לכם טוב הם דווקא הקטעים שאתם פוחדים להתמודד איתם. מצד שני, אתם לא ממש חייבים לעשות משהו אם לא בא לכם.
השקעה: בלימודים עושה רושם שאתם הולכים להשקיע את הלב ואת הנשמה וזה עושה מה-זה טוב לציונים שלכם, ומשמח אתכם ואת ההורים – אז מה עוד צריך?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
טיפ: אל תתרגשו מאנשים שמנסים לסכסך ביניכם לבין מישהו שקצת התאהבתם בו. יכול להיות שיש ביניהם מישהו שרוצה אותו לעצמו.
ריגושים: צפויים לכם ריגושים בחברת מישהו שמביא לכם אחלה אנרגיות. זה גם הזמן להשתחרר ממישהו שהאנרגיות שלו מביאות לכם מצברוח לא משהו.
סבלנות: מישהו שמאוהב בכם עד לקצה של האוזניים שלו, רומז לכם שיש לו ים של סבלנות. מצד שני, אולי באמת כדאי שתגלו לו את הכוונות שיש לכם כלפיו.
שליטה: כמו תמיד אתם בשליטה ולוקחים על עצמכם להוביל את הכיתה. עם קצת שכנוע, גם את המורים. מה? עדיין לא נבחרתם להיות יושבי ראש מועצת התלמידים? למה-מה-קרה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
תחביבים: צפויים לכם קטעים קורעים עם מישהו שיש לכם איתו תחביבים משותפים. עם קצת יוזמה תוכלו לגלגל את הקטע הזה אל בילוי מהסרטים.
גולשים: הקטעים שבין בנים ובנות גולשים אל מקומות שאפילו אתם לא חלמתם עליהם. השבוע אתם קולטים שדווקא ניגודים רומנטיים נמשכים זה לזה.
מסתורי: צפוי קטע מסתורי שבהתחלה אתם משתגעים עליו, אבל אחר כך הוא מתחיל לעצבן אתכם. אם זה מה שקורה, אולי כדאי לכם לשכוח ממנו.
מקפיצים: בלימודים אתם משקיעים ולוקחים ברצינות את הקטע הזה. לא מזלזלים בשום מקצוע ובשום בחינה. לא פלא שאתם מקפיצים לעצמכם אחלה ציונים ויופי של מחמאות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מבינים: אתם קולטים שמשהו שקצת התבאסתם ממנו, גורם גם לאחרים להתבאס. פתאום אתם מתחילים להבין שזה לא משהו ששווה לכם לדאוג בגללו.
מרגישים: אתם מתחילים להרגיש סבבה אחרי שהורדתם מהלב את מה שישב עליכם. אין כמו דיבור אמיתי עם מישהו שמבין את מה שעובר עליכם.
מחזרים: הנומרולוגיה תביא לכם קטעים עם מחזרים שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את המספרים של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6.
זורמים: בלימודים אתם זורמים עם עצמכם, מקסימים את המורים ותופסים לעצמכם מקום סטייליסטי בכיתה ובחברה. אין-אין עליכם בקטעים של מקובלות חברתית ופופולאריות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בילויים: רעיון שקפץ לכם לראש יכול לסדר לכם אחלה בילוי במקום קורע. אתם תפגשו שם מישהו שיצלח לצאת ממשבר בזכות משהו שאתם תתנו לו.
יצירתיים: אתם זורמים עם קטע יצירתי שגורם לאנשים להיקרע עליכם. בעצם, למה שלא תיקחו את זה כמסר שרומז לכם שאתם צריכים לפתח את הכישרונות שלכם.
דחיפה: מישהו מחכה שתתנו דחיפה למה שקורה בקטע שלכם איתו. יש מצב שגם אתם לא ממש אדישים, רק קצת מתביישים לתפוס יוזמה.
שיטות: בלימודים אתם מוצאים שיטות מדהימות שעוזרות לכם להתגבר על מקצועות שנתקעתם איתם בעבר. צפויה לכם קפיצה אדירה בציונים וכולם מאושרים מהקטע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
יוזמה: פגישה עם מישהו מדליק מביאה לכם ים של ריגושים. מצד שני, כדאי שתעשו משהו בשביל שלא יראו עליכם מה בדיוק אתם מרגישים.
הרגשה: אין לכם מה להתעצבן על מישהו שמקנא או מרכל עליכם. אז נכון שזו לא ההרגשה הכי נעימה, אבל תוכלו להתייחס לזה גם כאל סוג של מחמאה.
התחלה: מישהו רוצה להתחיל איתכם, רק שהוא לא בטוח שאתם סופרים אותו. סבבה, אבל לפני אתם פולטים משהו, כדאי שתבררו איתו שהוא לגמרי פנוי.
הברקה: אתם זורמים עם הראש המבריק שלכם שמביא לכם רעיונות שלא מהעולם הזה. עכשיו נותר רק לקוות שגם המורים שלכם יודעים להעריך את הקטע הזה. בעצם, למה לא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
החלטות: יש מישהו שינסה לשכנע אתכם לזרום איתו בבילוי מוטרף. סבבה, רק שבכלל לא בטוח שמה שטוב בשבילו, חייב להיות טוב גם בשבילכם.
התרגשות: צפויה לכם התרגשות גדולה בזכות מישהו חדש שנכנס לחיים שלכם. הפופולאריות והמקובלות שלכם מגיעות גם למקומות שלא שמעתם עליהם.
סיפורים: אתם שומעים על מישהו שמספר לחברים שלו שהוא דלוק עליכם. מצד שני, אם הוא כל כך מאוהב, כדאי שיגיד לכם את זה בארבע עיניים. לא ככה?
תופסים: בלימודים אתם יודעים איך צריך להשקיע ואיך לתת מעצמכם ואיך לתפוס דיבור עם המורים (כשצריך), ככה שצפוי לכם סבבה של שבוע בקטע הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
שכנוע: מישהו שקצת התאכזבתם ממנו רוצה לשכנע אתכם שהוא מה-זה השתנה לטובה. עכשיו הכול תלוי בכם אם בא לכם להאמין לו או להראות לו את הדלת.
אקשן: אהבה חדשה שתתחיל השבוע תיקח אתכם אל אקשן מרגש ואל בילויים שווים. זה גם אומר שאתם חייבים להשתחרר מכל מי שהתבאסתם בגללו.
מקוריות: אתם עושים משהו מקורי ומצליחים לשבור את האדישות של מישהו מדהים. פתאום הוא מתחיל לעשות קולות של מתעניין ומסוקרן.
בצפר: יש מצב שהמורים שלכם הולכים להשלים עם הרעיון שאתם לא תלמידים שגרתיים, ואם הם רוצים להבין את הראש שלכם אז כדאי שיתאמצו קצת יותר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
ניעורים: אתם קולטים שהסיפורים שמישהו סיפר לכם על עצמו לא ממש נכונים. אם זה קשור למשהו רומנטי, כדאי שפשוט תנערו אותו.
מחשבות: יש לכם צ'אנס לקטע רומנטי עם מישהו שווה רק שאתם פוחדים להתבאס או להתפדח. אם זה מה שקורה, כדאי שתשאירו את זה כמו שזה.
הצלחות: כוכב שקוראים לו נפטון מייצג אתכם ומשפיע עליכם. השבוע הוא מסדר לכם הצלחות עם אלה שנולדו במזלות דלי, תאומים ועקרב.
ציונים: צפויים לכם אחלה ציונים, בעיקר במקצועות שצריך להפעיל בהם דמיון עשיר ויצירתיות. כן אתם, אלא מי? כל מה שאתם צריכים זה רק מסע של יחסי ציבור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button