הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 16.06 – 09.06

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.06-16.06
הורוסקופ מזל טלה
פוזה: הולך ליפול עליכם קטע רומנטי שמתחיל בפוזה של כאילו חברתי כזה, אבל מהר מאוד תופס כיוון של יחסים זורמים ומרגשים.
חברים: אל תזניחו את החברים הטובים שלכם רק בשביל לתפוס ראש עם מישהו שאתם קרועים עליו. יש מצב שתוכלו לעשות הכול וכולם יהיו מבסוטים.
דיבור: צפוי דיבור מלב אל לב שבסיומו תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם. עכשיו אתם מתחילים לשאול את עצמכם איך לא חשבתם על זה קודם.
אקשן: הכוכב שעושה לכם את זה הוא מארס שתכונותיו הן מרץ, יוזמה, התלהבות, נדיבות, רעננות, אומץ והסתערות. היחסים של כוכב מארס עם כוכב ונוס, מסדרים לכם מזל היסטרי בקטעים שבינו לבינה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
הרוס: מישהו שממש הרוס עליכם נותן לכם משהו שמביא לכם המון שמחה. זה משהו עם אנרגיה רגשית וסמלית ולא משהו שעולה הרבה כסף.
גולשים: אתם תופסים גלישה על קטע רומנטי שנראה מה-זה מסובך, אבל בסוף מתברר שהוא הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם. אולי רק קצת מסתורי.
חיבה: מישהו שממש מחבב אתכם גם אוהב להתווכח איתכם על כל מיני שטויות. אל תתרגזו, בגלל שיכול להיות שזו הדרך שלו להעביר אליכם מסר. מה כבר יכול לקרות ?
כוכבים: הכוכב שעושה לכם את זה הוא ונוס (בשותפות עם מזל מאזניים) שתכונותיו הן רכות, עדינות, יופי, אהבה, יצירה, התחשבות, גמישות והרמוניה. היחסים של כוכב ונוס עם כוכב מארס, מביאים לכם פופולאריות והצלחה בתחום שבין בנים לבנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מבסוטים: אתם מפרגנים גם לילדים וגם לאנשים שלא ממש נחשבים לכוכבים חברתיים. יהיו מי שיתווכחו איתכם על זה אבל מה שחשוב זה שאתם מבסוטים.
בלגאן: אם אתם מרגישים שקשר מסוים קצת כבד עליכם כדאי שתבררו את הבלגאן הזה עם הצד השני. אולי כדאי שתמצאו לעצמכם מישהו קצת פחות מתוסכל.
הפי-אנד: משהו שהתחיל בוויכוחים וכאלה, מתחיל לזרום בכיוון של הפי-אנד. יש מצב שאתם צריכים להוריד מהלב את מה שיושב עליכם וזה ממש בסדר.
תכונות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא מרקורי (בשותפות עם מזל בתולה) שתכונותיו הן תקשורתיות, כושר הבעה, קסם אישי, קלילות, פזיזות ושנינות. יחסיו של כוכב מרקורי עם השמש, מעניקים לכם דמיון עשיר והצלחה בתחומים יצירתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
היי: אתם ב – היי בזכות מקום חדש שעושה לכם את זה. יש מצב שזה בזכות המקום ויש מצב שזה בזכות מישהו מסוים שקשור למקום הזה.
בלינד-דייט: אתם מגלים שזה לא הזמן לקחת צ'אנס עם בליינד-דייטים וכאלה. השבוע אתם מעדיפים ללכת על בטוח ולא להסתכן בכל מיני 'חתולים בשק'.
הבטחות: אתם קצת כועסים על מישהו שאין קשר בין ההבטחות שלו לבין מה שהוא מוכן לקיים. יש מצב שהתייאשתם מלתת לו צ'אנס נוסף.
משפחתיות: מי שעושה לכם את זה הוא הירח שתכונותיו הן ביתיות, משפחתיות, התרפקות על העבר, נוסטלגיה, חמימות ורגשנות. מסעותיו של הירח בגלגל המזלות, מוציאים אתכם ממשברים רגשיים שטלטלו אתכם ומרגיעים סערות נפש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
קאמבק: דווקא קטע שכמעט נפנפתם החוצה, חוזר בשביל להראות לכם משהו שלא ראיתם בעבר. יש המון הפתעות בחיים וזו אחלה דוגמה בשביל זה.
זורמים: העקרונות שלכם ממש חשובים בשבילכם, ובגלל זה צפוי לכם וויכוח עם מישהו שגם לו יש עקרונות שהוא לא מוכן לוותר עליהם. תזרמו עם עצמכם עד הסוף.
כוונות: מישהו שכמעט שכחתם ממנו מזכיר לכם את קיומו ויוצר קשר. רק שתדעו שהוא לא עושה את זה סתם אלא יש לו כוונות רומנטיות.
דרמטיות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא השמש שתכונותיה הן עושר, עוצמה, זוהר, כבוד, יוקרה, מעמד, תהילה, דרמטיות, הוד והדר. יחסיה של השמש עם שני מלוויה הצמודים (הכוכבים מרקורי וונוס) מעניקים לאהבותיכם גוון חביב והומוריסטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
אקשן: קצת יותר אקשן יעזור מאוד לקשר רומנטי שהתחיל לצלוע. אם אתם רוצים שהוא יתפוס גובה כדאי לכם להכניס אליו יותר ריגושים.
עוצמה: גם הקשר הכי קורע לא צריך לגרום לכם לבטל את עצמכם, רק בשביל למצוא חן בעיני מישהו. אתם תעשו מה בראש שלכם, והוא מה בראש שלו.
הפתעה: התחום החברתי מפתיע לטובה ובדיוק כשחשבתם שהולך להיות משעמם, נופלת עליכם הצעה לבילוי שלא חלמתם עליה.
נאמנות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא מרקורי (בשותפות עם מזל תאומים) שתכונותיו הן קלילות, חביבות, תקשורתיות, ניידות, פתיחות וקסם אישי. מצבו של כוכב מרקורי בגזרת מזל סרטן מבשר על אהבה, חום ופינוקים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
קנאה: הסטייל המדהים שלכם מתחיל לעצבן את מי שמקנא בכם. לא מדובר במשהו שצריך לגרום לכם לא לישון בלילה, אבל אתם יודעים איך זה.
פגישה: צפויה לכם פגישה עם מישהו שהפעם האחרונה שראיתם אותו הייתה לפני המון זמן. יש מצב שהוא השתנה לטובה, אבל גם אתם לא עמדתם במקום.
מחמאות: אתם מקבלים מחמאות ממישהו שמקפיץ את המקובלות ואת הפופולאריות החברתית שלכם. אתם מגלים שיש הרבה דברים משותפים ביניכם לבינו.
אהבה: הכוכב שעושה לכם את זה הוא ונוס (בשותפות עם מזל שור) שתכונותיו הן רכות, עדינות, יופי, אהבה, יצירה, התחשבות, גמישות והרמוניה. היחסים של כוכב ונוס עם כוכב אוראנוס, פורצים דרכים עבור אלה מכם השואפים להגשים הרפתקאות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מקומות: תחילת השבוע לוקחת אתכם אל מקום שנורא רציתם לבקר בו. ביום שני בלילה יש מצב להגשמת משאלה שהתפללתם בשבילה המון זמן.
רגשות: מישהו שעד עכשיו עשה את עצמו כאילו לא אכפת לו מכם, מחליט לספר לכם מה באמת הוא מרגיש כלפיכם. אל תראו לו שאתם מתלהבים.
חיבור: יש מישהו שממש רוצה להיות איתכם אבל הבלגאנים שנפלו עליו מפריעים לו לעשות את זה. בעצם, בקטע הזה אתם יכולים לעזור לו.
מסתורין: הכוכב שעושה לכם את זה הוא פלוטו שתכונותיו הן יסודיות, עומק, חוכמה, התחדשות, שינויים, תהומות, מסתורין, סודות, רזים ותעלומות. מיקומו של פלוטו בגזרת מזל גדי, מעניק מזל לאלה מכם שחולמים על קשר רציני.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סודות: יותר מדי אנשים יודעים מהסודות שלכם, וזה אומר שמישהו מסוים לא יודע מתי צריך לשתוק ולא לפטפט. כדאי שתתחילו לסנן, אתם יודעים.
התנהגות: אל תיקחו ללב את מי שההתנהגות שלכם לא מוצאת חן בעיניהם. יש מצב שזה הכול בגלל שהולך לכם בקטעים הרומנטיים ואילו להם לא ממש הולך.
רמזים: אתם מקבלים רמז או מסר ממישהו שכולם מעריצים. כדאי שתמשיכו לסמוך על הקסם האישי שלכם ואסור שתפגינו חולשה או נחיתות כלפיו.
הרפתקאות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא יופיטר שתכונותיו הן שפע, מזל, הצלחה, נאורות, פתיחות, הרפתקנות, הימורים, תעוזה ואקשן. מצבו של כוכב יופיטר בגזרת מזל תאומים, מבשר על רומנטיקה סוערת וכיפית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סבלנות: אין לכם סיבה להתאכזב מקטע רומנטי שלא ישר מצליח לכם איתו. זה מסוג הדברים שזקוקים לזמן וגם להרבה סבלנות. בסוף זה יצליח לכם.
מילים: מישהו אומר את המילים הנכונות שעושות לכם את זה. כמו שזה נראה אז אתם ממש מאושרים מהסטייל המוטרף והמדליק שלו.
הצעות: מישהו רוצה להציע לכם הצעה רומנטית אבל מוצא את עצמו במצב מביך. זה אומר שאתם צריכים לרמוז לו שזו לא הולכת להיות פדיחה בשבילו.
יציבות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא סטורן שתכונותיו הן רצינות, אחריות, נאמנות, יציבות, מעשיות, שאפתנות, סדר, ארגון, שמרנות וקפדנות. מצבו של כוכב סטורן ברקיע, מסייע לכם למצוא את הנפש התאומה שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
הורים: צפויים לכם אחלה קטעים עם ההורים ועם אנשים שרוצים לעזור לכם. בהזדמנות זו גם כדאי לכם להתפייס עם מישהו שהיה לכם איתו בלגאן.
חפירות: יש מצב שאתם מתעצבנים על מישהו שחופר לכם בתוך הנשמה. בהתחלה זה נתן לכם הרגשה של כאילו מתעניין בכם אבל עכשיו זה סתם מתיש.
נדלקים: מישהו שומע עליכם בטלפון-שבור אבל דווקא זה מה שעוד יותר מדליק אותו. תנו לו להתאמץ קצת בשבילכם, אין לכם מה למהר.
גאונות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא אוראנוס שתכונותיו הן מקוריות, הפתעה, ייחודיות, שונות, יציאת דופן, מרדנות, גאונות וחוסר רשמיות. מצבו של אוראנוס בגזרת מזל טלה, מביא ריגושים ליחסיכם עם ילידי מזלות האש – טלה, אריה וקשת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
ריגושים: פרשיה רומנטית חדשה מדליקה אצלכם זיכרונות ישנים. יכול להיות שזה קשור למישהו שדי התייאשתם ממנו, אבל פתאום הוא חוזר ומדליק אתכם מחדש.
יוזמה: האהבה בדרך אליכם אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבת בחיבוק ידיים. זה הזמן להסתכל מסביב, ככה רק בשביל לדעת מה באמת קורה.
תנופה: הנומרולוגיה מחברת אתכם השבוע למספר המזל 7 וקובעת שקטע רומנטי שיתחיל בפוקס, יתפוס תנופה ויצליח לכם בגדול.
רומנטיקה: הכוכב שעושה לכם את זה הוא נפטון שתכונותיו הן דמיון, השראה, פנטזיות, חולמנות, זרימה, רומנטיות, היפנוזה עצמית וטוב לב. מצבו של נפטון בגזרת מזל דגים, מביא אושר וברכה ליחסיכם עם ילידי מזלות המים –סרטן, עקרב ודגים כמוכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button