הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 02.06 – 26.05

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.05-02.06
הורוסקופ מזל טלה
דיבור: הקטעים שבין בנים לבנות מביאים לכם אחלה מצב רוח. מצד שני, תצטרכו לקחת דיבור עם מישהו שקצת מתבייש לחשוף את מה שהוא מרגיש באמת.
הרוסים: מישהו שהרוס עליכם מפרגן לכם בענק, אבל היה יכול להיות מאושר אם הייתם נותנים לו קצת יותר תשומי. כל מה שצריך זה רק קצת יותר להתייחס אליו.
קיטורים: מישהו מקטר לכם על זה שאתם לא משתפים אותו בכל מה שעובר עליכם. יש מצב, אבל אתם לא ממש חייבים לזרום עם הראש שלו דווקא.
עננים: אין לכם מה להתרגז על מישהו שמסתובב עם האף בעננים. אם השחצנות שלו מעצבנת אתכם, אתם לא ממש צריכים להיות בספייס שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
סידורים: נורא חשוב שתעשו את כל הסידורים שלכם עוד לפני שאתם סוגרים על בילוי מהמם. זה טוב בשבילכם וטוב גם בשביל לוודא ששום דבר לא מתחרבש.
עניינים: אל תעשו עניין בגלל משהו שרציתם לשמור בסוד אבל איכשהו הוא טפטף החוצה. יש מצב שזה אפילו עשה לכם משהו טוב על הדרך.
מסתוריות: אנרגיה מסתורית רומזת לכם שאם יש משהו שאתם רוצים ואם תחשבו על זה ממש חזק בלי להזיז את המחשבות שלכם, זה גם יקרה.
הרגעה: אין סיבה להתאכזב בגלל קטע רומנטי שלא ממש הסתדר לכם כמו שרציתם. אתם יכולים להרגיע בזכות קטע חדש שמביא לכם חוויה מתקנת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
סודיות: אל תשחקו אותה בסודיות אם בראש שלכם להיכנס אל תוך רומן חדש. יש דברים שכולם צריכים לדעת עליהם בשביל שיפסיקו לשאול שאלות.
שפוכים: יש לכם מצב לקטעים שפוכים עם אנשים שאתם ממש מחבבים. במקום להתרגש וכל זה, הכי טוב בשבילכם זה להציע הצעה שכולם סגורים עליה.
מחזרים: לכוכב שלכם קוראים מרקורי והוא מביא לכם קטעים עם מחזרים שלא כולם דלוקים עליהם. בסיפור הזה תצטרכו לשכנע את מי שלא השתכנעו.
מקובלות: אתם תופסים דיבור עם מישהו שיכול להביא לכם מקובלות וגם פופולאריות חברתית. כדאי שתסמכו על האינטואיציות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
רכילות: אנשים שאתם לא ממש קרועים עליהם, דוחפים את עצמם לתוך הקטעים הרומנטיים שלכם. אל תתרגשו אם בסוף הם גם ירכלו עליכם.
מחשמלים: הנומרולוגיה מייחסת לכם את התכונות החמימות והרומנטיות של המספר 2 וצופה לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות שור, גדי ובתולה.
יחצנות: אל תתביישו ליחצן את המשיכה שלכם לקטעים רומנטיים מרגשים. אז נכון שלא כולם יהיו הרוסים על זה, אבל אתם מה אכפת לכם ?
נסיכים: הקסם האישי שלכם גורם למישהו שווה לחזר אחריכם. בקטע הזה אין לכם מה למהר, אפילו כדאי שתתנו לו לחכות קצת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מוסיקה: דברים ממש טובים צפויים לאלה מביניכם שבראש שלהם להשתלב בקטעים של מוסיקה או מחול. אל תשחקו אותה ביישנים ופשוט תתחברו עם עצמכם.
הזוי: מישהו זורק לכם רעיון שיכול להשיג בשבילכם את מי שאתם דלוקים עליו. אז נכון שזה נראה קצת הזוי אבל מה אכפת לכם ?
מחמאות: אתם מקבלים הרבה מחמאות בזכות משהו מדהים שעשיתם והדלקתם את כולם. הקטע הזה גם יפנה אליכם את ה- תשומי של מישהו שבא לכם עליו.
שינויים: אתם בראש טוב עם מישהו שבהתחלה לא ממש נקרעתם עליו, אבל משהו שהוא עשה לטובתכם גרם לכם לשנות לטובה את דעתכם עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
עקרונות: מישהו מנסה לשנות לכם עקרונות בקטעים של אהבה וכאלה. אם אתם חושבים שאין לו כוונות טהורות, אז אין סיבה שתמשיכו איתו.
זיכרונות: באים לכם זיכרונות על מישהו שהיה לכם איתו קטע מהסרטים. אם לסיפור הזה מצטרפים געגועים אז כדאי לכם להעביר לו מסר מסוים.
עיניים: מישהו שיש לכם איתו קשר קצת מוזר אומר לכם משהו שמסעיר אתכם. אין לכם סיבה לנתק את הקשר אלא לקחת איתו דיבור בארבע עיניים.
כיוונים: פרשייה שרק לפני שבוע עשתה קולות של אדישות וכאלה, תופסת כיוון מה-זה רומנטי. יש מצב שהצד השני פשוט התהפך על עצמו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
משדרים: אתם משדרים על גל אחד עם מישהו שהחיים הרומנטיים שלו קצת על הפנים. אם אתם מאזניים אמתיים יש מצב שתתנו לו כתף.
לוק: לכוכב שלכם קוראים ונוס והוא קרוי על שמה של אלת האהבה והיופי, מה שרומז על שינוי מפתיע שאתם הולכים להכניס אל תוך ה – לוק שלכם.
קולטים: אתם יכולים לשכוח מהדאגות שלכם בגלל משהו שעשה לכם פדיחות. פתאום אתם קולטים שלהמון אנשים יש קטע דומה שהם לא מתפדחים בגללו.
נחמדים: אתם לא חייבים להיות נחמדים אל מישהו שלא מחזיר לכם יחס שווה. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, תנו לו להתבשל במיץ של עצמו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
זורמים: מישהו שזרמתם איתו בכיף גדול מתחיל לעשות לכם פרצופים וכל זה. במקום להתכסח איתו כדאי שתנסו להבין מה או מי מדכאים אותו.
סטייל: מישהו בסטייל של אדם חשוב מעניק לכם משהו שנורא רציתם. גם אם הקטע הזה קצת מביך אתכם, כדאי שתגידו תודה ותחייכו.
פרגונים: אתם מצליחים לסגור עניין עם מישהו שעד עכשיו לא פרגן לכם. יש מצב שחבר משותף עזר לכם לתפוס ראש זה עם זה. בשביל זה יש חברים.
הצעות: מישהו שבכלל לא חשבתם עליו מציע לכם הצעה שקשה לסרב לה. אם בראש שלכם סוף שבוע מלא בריגושים, כדאי לכם לזרום איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חיובי: אל תיקחו ללב אם משהו יתחרבש לכם בקטע שתכננתם מראש. לפעמים קורה שדווקא השיבושים גורמים לדברים לנוע בכיוון חיובי ומפתיע.
ספינות: מישהו מזרים קצת ריגושים אל תוך ספינת האהבה שלכם. שווה לכם לתפוס איתו ראש טוב, גם אם בהתחלה אתם חושבים שהוא קצת שחצן.
שיעור: יבוא לכם קטע רומנטי שיתחיל קצת על הפנים אבל יתאושש לקראת הסיום. זה משהו שיכול ללמד אתכם שיעור באהבה ממבט שני.
תשומי: מישהו שמאוהב בכם עלול לחפש אצלכם תשומי נון סטופ כל היום והלילה. כדאי שתזכירו לו שאהבה זה משהו שלא כדאי לדבר עליו יותר מדי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
שיחות: יש מישהו שממש חשוב לו לתפוס איתכם שיחה על אהבה, אבל הוא מתבייש בגלל החברים שלו. זה משהו שלא תוכלו לעזור לו, אז שיסתדר לבד.
מזלות: צפויים לכם אחלה ריגושים עם ילידי מזלות המים סרטן, עקרב ודגים. רק מה? אל תשכחו שהם נורא רגישים ופגיעים אז בזהירות בבקשה.
הופעה: אם היה לכם בראש לשדרג את ההופעה שלכם, כדאי שתחשבו על זה שוב. בשביל ללכת על בטוח כדאי שתדברו על זה עם ההורים.
כוונות: אתם מצליחים להרגיע מישהו שהיו לו כוונות ללכת ולהתכסח עם מישהו אחר. סבבה, רק שכדאי לכם להרגיע אותו ותיכף לצאת מהעניין.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מקוריות: אוראנוס הוא שמו של הכוכב ששולט במזל דלי. אוראנוס מייצג מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסה שאלו הן שתי תכונות שמפרסמות אתכם.
ויכוחים: יש מצב שאתם נקרעים על קטע שיש עליו המון ויכוחים. גם אם מישהו ירצה להוריד אתכם מהסיפור הזה, אתם לא חייבים לזרום עם הראש שלו.
כיף: משהו שעשיתם בשביל הכיף שלכם מקבל מחמאות מאנשים שכמעט לא מכירים אתכם. דווקא אלה שכן מכירים עלולים לטחון לכם במוח.
צ'אנס: מישהו מוכן לקחת את הצ'אנס שלו בקטע של חיזור אחריכם. אם הסיפור הזה יבוא לכם בתור הפתעה, יש מצב שאפילו תתאהבו בו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
הצלחות: אל תופתעו אם יבוא לדבר איתכם מישהו שההצלחות הרומנטיות שלכם מעצבנות אותו. יש מצב שהוא פשוט רוצה להבין מה הסוד שלכם.
לבבות: הכוכבים מעודדים אתכם לעשות את מה שהלב שלכם אומר. לא צריך ללכת נגד מה שכולם אומרים אבל גם לא צריך לרקוד לפי החליל שלהם.
דעות: מישהו מספר לכם את מה שיושב לו על הלב ומצפה שתעזרו לו. גם אם הדעה שלכם עליו לא משהו, כדאי שתהיו נחמדים אליו.
בהפוך: אל תנסו להבין את ההיגיון של מישהו שתמיד מבשל לכם הפתעות. יש מצב שאם הייתם מבינים את הראש שלו, הייתם אוהבים אותו פחות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button