הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 30.06 – 23.06

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.06-30.06
הורוסקופ מזל טלה
השקעה: אין סיבה שתשקיעו זמן ונשמה בקשר שבכלל לא בטוח שהוא עושה לכם טוב. לפני הכול, כדאי שתתנו הזדמנות לצד השני להוכיח את עצמו.
תחושות: מישהו מצליח להתגבר על תחושת הפדיחה שלו ואומר לכם את מה שהוא מרגיש כלפיכם. אם אתם מרגישים כמוהו אל תתביישו לספר לו על זה.
בלגאנים: צפויים לכם אחלה קטעים עם חברים שמתמודדים עם בלגאנים שגם אתם מתמודדים איתם. יש מצב שביחד תוכלו להתגבר על הכול.
ביטחון: קטע מדהים מחזיר לכם את הביטחון העצמי שקצת ירד לכם בזמן האחרון. כמו שזה נראה אז לא הייתה לכם סיבה למה שחשבתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
פגישות: צפויה לכם פגישה מרגשת עם מישהו שלא ממש אדיש כלפיכם. גם אם עדיין אתם חושבים על מישהו אחר, כדאי שלא תראו לו את זה.
הפתעות: מישהו אומר לכם משהו שמביא לכם הפתעה ענקית. אם חשבתם עליו מחשבות בכלל אחרות, כדאי שתתחילו לעשות שינוי בכוונות שלכם.
חלומות: יש מצב שאתם חולמים על איזשהו שינוי בקטעים הרומנטיים שלכם, רק שלא נעים לכם לפגוע ברגשות של מישהו מסוים. לא ככה?
לבבות: אל תפחדו לזרום עם הראש שלכם בכיוון של מישהו שאתם דלוקים עליו. יש מצב שאם תעשו את זה, הוא יחשוף בפניכם את מה שבלב שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
חוויות: מישהו שהשתתף באירוע מדהים בא אליכם בשביל לשתף אתכם בחוויות שלו. יש מצב שאתם נדלקים והולכים להשתתף איתו בקטעים הבאים.
בילויים: מישהו שממש קרוע עליכם מתכנן בשבילכם קטעים עם בילויים מרגשים. יש מצב שהסיפור הזה לוקח אתכם אל מקום שאף פעם לא ביקרתם בו.
פגישות: אין לכם סיבה להתאכזב מדייט עם מישהו שדמיינתם אותו שונה ממה שהוא במציאות. יש לכם צ'אנס לסיפור עם אהבה ממבט שני.
תוכניות: גם אם קטעים חברתיים או רומנטיים לא יסתדרו לכם כמו שתכננתם, זה עדיין לא אומר שמשהו לא בסדר איתכם. לפעמים דווקא האנרגיות האלה מבשרות על מזל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חיזורים: צפוי לכם חיזור מקורי שמשאיר אתכם מופתעים. תבוא לכם מתנה שיש לה משמעות סמלית ורומנטית שאתם צריכים לפענח אותה.
רכילויות: אתם לא חייבים להקשיב לרכילויות על מישהו שאתם קרועים עליו. יכול להיות שמי שמספר לכם את הדברים האלה רוצה שתקנאו.
ניחושים: אתם משתדלים לשמור לעצמכם את הרגשות שלכם בשביל לא לעשות לעצמכם פאדיחות. סבבה, רק אל תצפו שהצד השני ינחש את מה שבראש שלכם.
מקומות: צפוי לכם בילוי מקסים במקום שבכלל לא תכננתם עליו. כמו שזה נראה אז זה לא המקום אלא מישהו מסוים שבא לבלות בו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
צעדים: אם אתם מחכים עד שמישהו מסוים יעשה את הצעד הראשון, אתם עלולים להתפדח בגלל מישהו אחר שייכנס לתמונה. רק אתם תחליטו אם שווה לכם לחכות.
מזלות: סבבה לכם עם מי שנולדו במזלות דלי, תאומים ומאזניים. זה אומר שהולך לכם בכיף גם עם מי שמספרי המזל שלהם הם 5, 6 ו – 22.
מבטים: צפויים חילופי מבטים עם מישהו שעושה את עצמו כאילו שאתם לא בראש שלו, אבל אתם יודעים שהוא הרוס עליכם. אל תתביישו להביט לו בעיניים.
התנהגויות: אתם נורא מופתעים ממישהו שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם, אבל ההתנהגות שלו חושפת בפניכם סיפור לגמרי אחר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
כוונות: לחישות והסתודדויות באות להסתיר את כוונותיו של מישהו שהרוס עליכם. הכוכבים רומזים שעד יום חמישי תדעו מה בדיוק הולך לו בראש.
נומרולוגיה: הולך לכם בסבבה עם אלה שמספרי המזל שלהם הם 2 ו – 8. ראש ממש טוב צפוי לכם עם אנשים שנולדו במזלות דגים, עקרב וסרטן.
הסמקות: אתם גורמים למישהו להסמיק בגלל משהו רומנטי שבא לכם להגיד לו. עכשיו הוא יוצא מבולבל בגלל שהוא לא יודע איך להתייחס למה שאמרתם לו.
החלקות: אתם לוקחים יותר מדי כבד גם קטעים שהיה אפשר להחליק אותם בסבבה. יכול להיות שהתייעצות עם ההורים שלכם הייתה יכולה לעזור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
לוהטים: אנרגיה לוהטת עושה טוב לחלומות הרומנטיים שלכם. תפרגנו לעצמכם לזרום עם מישהו שווה שכבש לו מקום בלב שלכם.
מטריפים: הנומרולוגיה מביאה לכם בילויים מטריפים בחברת כל מי שחיבור אותיות השם שלהם או ספרות תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 7.
עיתויים: הימים שני וחמישי מביאים לכם הזדמנויות לקטעים רומנטיים. גם צפוי לכם דיבור עם מישהו שאתם ממש אוהבים את הראש שלו.
נועזים: בדרך כלל אתם שומרים בלב את הסודות שלכם, רק שהשבוע אתם תופסים כיוון קצת יותר נועז והרפתקני. אין לכם מה להתבייש, יפה לכם ככה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בשורות: מגיעות אליכם בשורות והצעות הקשורות לקטע חברתי שהשתתפתם בו. אם לא הייתם סגורים על הרושם שהשארתם, אז יש קיבלתם הוכחה טובה.
מרגיעים: אתם מצליחים להרגיע בלגאן שהיה עלול לפרוץ בין החברים שלכם. יש מצב שבזכות זה הם מכבדים אתכם ומקשיבים לכם.
עקרונות: תהיו אמיצים ואל תתביישו להתעקש על העקרונות שלכם בקטע עם מישהו שמנסה לשכנע אתכם לעשות משהו שאתם לא סגורים עליו.
עצות: אתם לא צריכים עצות והתפלספויות שקשורות למישהו שבראש שלכם. אם בא לכם להשיג אותו אז תקומו ותעשו את זה. אל תחכו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
שיחות: צפויה לכם שיחה עם מישהו שמסדר לעצמו את החיים שלו כאילו שהוא בסרט. אין מצב שתצליחו לשחרר אותו מהפנטזיות שלו.
אנרגיות: כוכבים שקוראים להם יופיטר וונוס מביאים לכם אנרגיות של יופי ושל לוק מהמם. לא פלא שבאות לכם הצעות שקשורות אל במה או אל מסלול הדוגמנות.
ריגושים: מישהו שהתיידדתם איתו בזמן האחרון הולך להביא לכם את הריגושים שחלמתם עליהם. תעשו הכול בשביל שזה לא יפגע בקשרים קודמים.
תשואות: אין לכם מה להתרגש משחצנים בפוזה של מיוחדים. רק שתדעו שיש טיפוסים שזקוקים לתשואות ומחמאות בשביל להרגיש שהם שווים משהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
גדולים: אתם הולכים לשקול פעם נוספת הצעה שלא ישר נדלקתם עליה. יש דברים שלוקח זמן בשביל לקלוט שהם יכולים להוציא אתכם גדולים.
מסרים: משהו שקשור במסר ששלחתם מביא לכם היכרות חדשה ומטריפה. זה גם יכול להרגיע לכם את הגעגועים למישהו שלא נמצא בסביבה.
מצבים: יש מצב שאתם מתנדנדים ומתלבטים בין שני מחזרים שווים. צפויה לכם פגישה מפתיעה עם אחד מהם וכדאי שתקשיבו ללב שלכם.
מנפנפים: השבוע את מנפנפים מישהו שלא מפסיק לקשקש על ההצלחות הרומנטיות שלו. אם ככה הוא מרכל על אחרים אז מחר הוא ירכל עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מתקשרים: מישהו מתקשר אליכם בשביל לבדוק איתכם אפשרות לבילוי משותף. אם זה בקטע רומנטי הוא יעשה את זה כאילו רק עכשיו זה קפץ לו לראש.
משיגים: כולם יודעים שכשאתם רוצים משהו אתם הולכים עם עצמכם עד הסוף. השבוע אתם מצליחים להשיג משהו שגם גדולים ומנוסים מכם לא הצליחו להשיג.
יצירתיים: צפויות הצלחות לאמנים שביניכם. זה אומר שגם 'דליים' שלא ממש בטוחים שהם יצירתיים וכל זה, הולכים לקצור מחמאות שקשורות ליכולות שלהם.
פורחים: אם אתם מוצאים את עצמכם בקטע של אהבה, אין לכם מה להתרגש מרכילויות. ככה זה, תמיד מרכלים על אלה שהחיים הרומנטיים שלהם פורחים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
טבעיות: פגישה מסתורית מביאה לכם התנהגות שלא ממש מסתדרת עם האופי האמיתי שלכם. צפויה לכם הצלחה יותר גדולה אם תתנהגו בטבעיות.
צ'אנסים: צפוי שבוע מהמם לדגים שמוכנים לתת צ'אנס לחוויות חדשות. זה גם אומר כדאי לכם לספור בלב עד עשר עוד לפני שאתם עושים משהו מוטרף.
עידוד: הכוכבים מעודדים אתכם להפגין ביטחון עצמי. אל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם, בעיקר אם הוא מבטיח לכם הבטחות שאין צ'אנס שיקיים.
מקוריות: רעיון מקורי עוזר לכם בקטע רומנטי שנורא חשוב לכם ממנו. אם תיקחו צ'אנס בטיימינג הנכון, צפויה לכם אהבה שלא מהעולם הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button