הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 28.07 – 21.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.07-27.07
הורוסקופ מזל טלה
צ'אנסים: הכוכבים מביאים לכם קטעים וצ'אנסים שהיו סגורים עד עכשיו. זה אומר שאתם לא צריכים לפחוד מפדיחות אלא פשוט לזרום עם הראש שלכם.
קשרים: אהבות וקשרים רומנטיים מסתדרים לכם בדיוק כמו שאתם אוהבים. אנשים שלא ספרו אתכם ממטר, מתחילים להתייחס אליכם בכבוד.
חלומות: דווקא קטעים טריים שממש עכשיו נכנסו לתוך החיים שלכם, יגשימו בשבילכם את החלומות שהולכים איתכם כבר המון זמן.
אקשן: הנומרולוגיה קובעת שהמספר שמייצג אתכם הוא 9 שנחשב למספר של אקשן וריגושים, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 3 ו – 6. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
הפתעות: אנשים שלא ממש הזיעו בשביל לעזור לכם, יפתיעו אתכם בחביבות לא צפויה. גם לכם כדאי ללכת לקראתם ולסגור עניין על התפייסות.
זורמים: החל מיום שני צפויים לכם חיזורים רומנטיים, ואתם זורמים עם קטעים אינטימיים דווקא עם מישהו שעד עכשיו לא הייתם סגורים עליו.
מסתוריים: חבר קרוב מתנדב להעביר בשבילכם מסר מסתורי אל מישהו שבא לכם עליו. אתם לא ממש חייבים להתחשב באלה שמרכלים עליכם.
יופי: הנומרולוגיה רומזת שהמספר שמייצג אתכם הוא 6 שנחשב עבורכם למספר של אהבה ויופי, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 3 ו – 9. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מתחרים: אתם מחליטים להפגין טוב לב גם כלפי אלה שמתחרים בכם. הנחמדות שלכם תגרום גם לצד השני לחשוב שוב על כל הקטע של התחרות.
מדליקים: ההצלחה שלכם בקטעים שבין בנים לבנות, מדליקה מישהו מהידידים שלכם. בשביל שהוא יוכל להצליח כמוכם הוא יצטרך להתאמץ קצת יותר.
מוטרפים: משהו מוטרף שאתם עושים גורם למישהו אדיש לשבור את האדישות שלו. פתאום הוא מתחיל לעשות קולות של כאילו 'בתוך העניינים'.
קלילות: הנומרולוגיה אומרת שהמספר שמייצג אתכם הוא 5 שנחשב עבורכם למספר קליל ותקשורתי, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 1 ו – 7. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
תופסים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שבזמן האחרון מחליף איתכם מבטים. אם תשחקו אותה נכון ולא תראו לו שאתם מתלהבים, צפוי לכם איתו קטע מהסרטים.
ירח: הכוכבים ובעיקר הירח עוזרים לכם להתגבר על כל מיני פחדים או עכבות שסגרו אתכם. בשביל שההצלחה שלכם תהיה מושלמת כדאי שתעשו משהו מפתיע.
סיפורים: מישהו מספר לכם ניסים ונפלאות על כל מיני קטעים שכאילו היו לו. יש מצב שהוא מנסה לרמוז לכם משהו אבל אתם לא חייבים להאמין לכל מילה.
אהבה: הנומרולוגיה קובעת שהמספר שמייצג אתכם הוא 2 שנחשב למספר של חום ואהבה, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 4 ו – 8. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
רגשות: פחד מפני מבוכה או פדיחה הוא לא סיבה לשבת ולא לעשות כלום. אם יש לכם רגשות כלפי מישהו מאוד מסוים, כדאי שתעשו עם זה משהו.
מעריצים: אתם זורמים עם מישהו שיש לו הרבה מעריצים אבל גם הרבה כאלה שמקנאים בו ומרכלים עליו. בעצם, מה אכפת לכם מה אומרים ? שיגידו.
אופס: קצת נשבר לכם ממישהו שכל הזמן מנסה להלביש עליכם את הדעות שלו. מצד שני, לא נעים לכם לפגוע לו ברגשות או לעשות לו פדיחות.
מלכותיות: הנומרולוגיה רומזת שהמספר שמייצג אתכם הוא 1 שנחשב למספר מלכותי ודרמטי, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 5 ו – 7. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מקפיצים: הלב שלכם מקפיץ פעימה בגלל מישהו שמחזיר לכם מבטים לוהטים. אל תופתעו אם יתברר שהאינטואיציות שלכם היו מה-זה נכונות.
חושבים: מישהו שבא אליכם בטוב אומר לכם משהו שעלול להרגיז אתכם. סבבה, אבל אם תחשבו קצת, תראו שיש משהו במה שהוא אומר.
אתגרים: משהו שעשיתם או אמרתם תופס את תשומת ליבו של מישהו שווה. קחו את זה בתור אתגר ותתחילו להשקיע בקטע.
בילויים: הנומרולוגיה אומרת שהמספר שמייצג אתכם הוא 5 שנחשב עבורכם למספר של בילויים ונסיעות, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 1 ו – 7. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
כוכבים: האנרגיות של כוכב ונוס (הכוכב שלכם) מכניסות אתכם למסלול של יופי ואהבה. יהיו קנאים שלא יאהבו את הקטע, ויהיו גם כאלה שיעריצו אתכם.
מקוריים: רעיון לא שגרתי עוזר לכם להשיג משהו שחלמתם עליו. יש מצב שזה משהו שקשור בחו"ל, אבל קיימת גם אפשרות בכיוון של אהבה.
בלגאנים: יש מצב לבלגאן עם מישהו שזורק לכם הבטחות אבל לא מקיים. במקום להאמין לשטויות שלו, כדאי שתמצאו לעצמכם פרטנר אחר.
כיופים: הנומרולוגיה קובעת שהמספר שמייצג אתכם הוא 6 שנחשב עבורכם למספר זורם וכיפי, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 3 ו – 9. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
עקרונות: זה ממש סבבה שאתם עומדים על העקרונות שלכם ולא דופקים חשבון למי שזה לא בא לו בטוב. מצד שני, כדאי לשים גבולות, אתם יודעים.
דיבורים: הכי טוב שתדברו עם מישהו שהשאיר אתכם במצב של 'לא לפה ולא לשם'. כשזה קורה לכם איתו אין סיבה שלא תבקשו ממנו הסברים.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל להשקיע ב- "לוק" שלכם ובהופעה החיצונית. מצד שני, כדאי לכם לשמור על איזון ולהעדיף על המראה הטבעי.
חוכמה: הנומרולוגיה רומזת שהמספר שמייצג אתכם הוא 8 שנחשב למספר חכם ומסתורי, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 2 ו – 4. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
שיחות: צפויות להתגלגל שיחות רומנטיות ביניכם לבין מישהו ממש קורע. מצד שני, הייתם שמחים אם הוא היה קצת יותר פתוח איתכם.
רחמים: אל תרחמו על מי שקצת מזיע ומשקיע בשביל לחזר אחריכם. מה שבטוח הוא שאתם לא צריכים להיות כל כך גלויים ושקופים בשבילו.
קולטים: מישהו שפעם הסתחררתם ממנו מתחיל לעצבן אתכם ולהעיק. עכשיו אתם שואלים את עצמכם איך לא קלטתם את זה קצת יותר מוקדם.
מזל: הנומרולוגיה אומרת שהמספר שמייצג אתכם הוא 3 שנחשב למספר של מזל והרפתקאות, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 6 ו – 9. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
יחסים: נדלק לכם קטע עם מישהו שהגיע ממקום רחוק. אם בראש שלכם להיות קצת מוטרפים, נפלתם על אחלה טיימינג שבעולם.
מתנדבים: משהו שעשיתם בהתנדבות מביא לכם אחלה יחסי ציבור. כמו שזה נראה, יש המון אנשים שאוהבים את הראש שלכם.
הבהרות: יש מצב שאתם לא כל כך מבינים מה לעשות עם מסר רומנטי שלא ממש מסביר 'מי-למה-וכמה'. אל תתביישו לבקש קצת הבהרות.
הישגים: הנומרולוגיה קובעת שהמספר שמייצג אתכם הוא 4 שנחשב למספר של שאיפות והישגים, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 2 ו – 8. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
געגועים: מישהו תופס עליכם געגועים ושולח לכם מסר או מתקשר. צפוי לכם בילוי משותף איתו בכל מיני במקומות שבהם ביליתם איתו בעבר. סבבה, לא ?
מנפנפים: אתם מצליחים לנפנף מישהו שכל הזמן התערב לכם בחיים שלכם. הכוכבים רומזים שהניג'וסים שלו לא ממש יחסרו לכם. לא ככה ?
יצירתיים: אתם זורמים עם קטע שדורש מכם הפגנה של יצירתיות. סבבה, וזה ממש טוב בשבילכם לפתח את הכישרונות האמנותיים שלכם.
אטרפים: הנומרולוגיה רומזת שהמספר שמייצג אתכם הוא 22 שנחשב למספר מקורי ומוטרף, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 7 ו – 11. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
נסיעות: הבילויים הכי שווים שלכם השבוע יהיו משולבים בנסיעות. בהמשך, גם צפוי לכם קליק רומנטי עם מישהו מהנסיעות האלה.
מפגשים: צפויות לכם שיחות מדהימות עם אנשים שאתם פוגשים בדרכים ובטיולים. איכשהו, זה שובר לכם את השגרה ומכניס אתכם לאווירה רומנטית.
שיקולים: מישהו שרוצה להדליק אתכם מתנהג בצורה שלא ממש מתאימה לו. ככה זה בהתחלה, אבל בסוף הוא יחזור להתנהגות שאתם לא ממש מחבבים.
רוחניות: הנומרולוגיה אומרת שהמספר שמייצג אתכם הוא 7 שנחשב למספר רומנטי ורוחני, ואתם מתאימים לקטעים רומנטיים עם בני זוג שהמספרים שלהם הם 3 ו – 22. אתם בטח יודעים שמחברים את כל האותיות של השם או את כל המספרים של תאריך הלידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button