הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.08 – 28.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 28.07-04.08
הורוסקופ מזל טלה
אהבות: אל תטחנו את עצמכם בגלל מישהו שכל הזמן בוכה לכם על האהבות האבודות שלו. אתם לא חייבים לאכול את התסכולים שלו. לא ככה ?
פרשיות: צפויה לכם פרשייה מהממת עם מישהו שנחשב קשה להשגה. זה אומר שהוא דלוק עליכם כמו שאף פעם לא קרה לו. יפה לכם ככה.
היסטרי: לפי הנומרולוגיה צפוי לכם מזל היסטרי שקשור למספר 9. איכשהו זה לוקח אתכם אל מישהו שקרוע עליכם אבל לא רוצה לדבר על זה.
חברתי: אתם הולכים להשקיע בקטע חברתי בזכות מישהו מסוים שהדליק אתכם. אם בא לכם על המישהו הזה, תצטרכו לחשוף קצת רגשות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
פנטוזים: אל תתביישו לפנטז על קטע רומנטי, גם אם הוא כאילו מנותק מהמציאות. תיכף יתברר שחלקים רבים ממנו מתגשמים לכם בכיף.
אופי: יש משהו שקצת מציק לכם באופי של מישהו שאתם נמשכים אליו, רק שלא נעים לכם לדבר על זה. יש מצב שהוא יספר לכם על זה בעצמו.
לוק: הכוכבים מסדרים לכם שבוע עם לוק חלומי. אל תתביישו להחצין את ה – לוק כמו גדולים, גם אם הקנאים יגידו שאתם משחקים אותה מיוחדים.
פופולאריות: הכוכבים אומרים שהפופולאריות שלכם זורמת למקומות רחוקים. אם הקנאים ימשיכו לרכל עליכם, יש לכם מצב להמון מעריצים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
חוויות: רעיון חדש ומוטרף מביא לכם חוויה מהסרטים. חשדות שהיו לכם בנוגע למישהו שכאילו לא מפרגן לכם, יתבררו כלא ממש נכונים.
החלטות: אתם מחליטים להיות נחמדים כלפי כל העולם ואחותו. יופי לכם אבל זה לא אומר שאתם חייבים לבזבז כספים שאחר כך תצטרכו אותם.
חיזורים: מישהו מתחיל לחזר אחריכם, אבל לא רוצה שהסיפור הזה יגיע למישהו שיעשה לו פדיחה. עושה רושם שבקטע הזה תצטרכו לשמור על סודיות.
חלומות: מקום שאף פעם לא חלמתם לבלות בו, הופך לטרנד הכי חזק בשבילכם. יש מצב למשהו סטייליסטי וכדאי לכם להתחבר עם האדם הנכון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
גישושים: הירח מביא לכם קטעים שקשורים לגישושים רומנטיים. יש מצב שנשבר לכם מהחיזורים השגרתיים ואתם הולכים לקחת צ'אנס בשביל לקבל ריגושים.
השקעות: חבר שאכפת לו מכם מציע לכם להשקיע רק במישהו שמשקיע בכם. אל תשכחו שכמו כל הסרטנים האמיתיים אתם זקוקים להמון חום ואהבה.
סודות: מישהו מגלה לכם סודות כמוסים שקשורים לחוויות הרומנטיות שלו. הסודות האלה הולכים לעשות שינוי בהתייחסות שלכם לחיזורים.
פגישות: דברים שקשורים למישהו שרק עכשיו פגשתם, יכולים להתגלגל אל משהו שקשור לחו"ל. איכשהו זה יכול להגשים לכם חלום רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מקומות: סערת רגשות לוקחת אתכם אל מקומות שהופיעו בחלומות שלכם. מישהו מדהים זורם איתכם אל בילויים מוטרפים שמסדרים לכם את הראש.
הפתעות: צפויים לכם קטעים חלומיים עם מישהו שעד לא מזמן היה רחוק מכם. אתם מופתעים מעצמכם על זה שאתם מספרים לו את הסודות שלכם.
הצלחות: הקטעים שבלב יצליחו לכם בענק אם תקבלו החלטות באופן חופשי ועצמאי. יש דברים שרק אתם יכולים לגלגל אותם בכיוון הנכון.
סמלים: כשעושים לכם תחזית נומרולוגית אתם מתחברים עם המספר 10 (ואחר כך עם המספר 1) שמסמל מנהיגות ואצילות ומביא לכם קטעים דרמטיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
כיופים: צפויות לכם חוויות מדהימות עם מישהו שההתנהגות שלו משגעת אתכם. מצד אחד הוא מטריף אתכם, אבל מצד שני אתם מה זה מכייפים איתו.
נפנופים: אל תתביישו לנפנף את מי שמלחיץ אתכם, ואל תנסו לצאת ראש עם כל העולם ואחותו, בגלל שתמיד יהיו כאלה שיצאו לא מרוצים. אז מה ? בעיה שלהם.
קרועים: הכוכבים מביאים לכם קטע מדהים עם מישהו שאתם קרועים עליו בטירוף. משהו שקשור לבילויים של ה- סופשבוע גורם לדברים להתגלגל במהירות.
סטייל: צפויה לכם הצעה שקשה לכם לסרב לה. יש מצב שזה קשור להזמנה לאירוע סטייליסטי. כדאי שתלכו על זה גם אם תצטרכו לשנות תוכניות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
נסיעות: הצעה לנסיעה שממבט ראשון אתם לא קרועים עליה, יכולה להפגיש אתכם עם מישהו מדהים. אחלה טיימינג לקחת צ'אנס ולנצח בענק.
משחקים: באהבה יש משהו שנקרא 'הדדיות' ואם זה לא נמצא שם, אז גם לכם אין מה לחפש שם. אל תתנו לאף אחד לשחק ברגשות שלכם.
קנאים: את האהבות שלכם אתם צריכים לקחת כמה שיותר רחוק מהעיניים הרכלניות של אלה שמקנאים בכם. מצד שני, תנו אמון בחברים טובים.
הפי-אנד: מישהו שכבר היה לכם קטע איתו, משגר אליכם מסרים עם מישהו אחר. כמו שזה נראה, הכול יסתדר לכם ב- 'הפי – אנד' גדול.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
דלוקים: מישהו שאתם דלוקים עליו נמשך אליכם יותר ממה שאתם חושבים. מה שטוב אצלכם זה שאתם לא פוחדים לתת צ'אנס גם לקטעים שממבט ראשון נראים אבודים.
בילויים: צפויים לכם בילויים עם אנשים בראש טוב והמון קטעים מחשמלים. מה שהכי סבבה לכם בקטע הזה, שהוא קשור למישהו שאתם מפנטזים עליו.
צמודים: חיזור צמוד יעשה לכם טוב גם אם יש מישהו שמתחרה בכם. כדאי לכם לקחת את הצ'אנס שלכם בגלל ש- מה כבר יכול לקרות ?
רווחים: מישהו שכלל לא בראש שלכם אומר משהו שקשור לחיי האהבה שלכם. מצד שני, אתם יכולים אפילו להרוויח מהקטע הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
תכלס: שימו לב למישהו שטוחן לכם את המוח על קטע שבכלל שכחתם ממנו, אבל בתכלס מנסה להתחיל איתכם. יכול להיות שהוא לחוץ בגלל מישהו חדש שהכרתם.
היכרויות: נסיעה אל מקום רחוק תביא לכם היכרות חדשה. זה ממש הולך לקרות גם אם בהתחלה אתם בכלל לא חושבים על זה.
יחסים: צפויים קטעים מדליקים במערכת יחסים שעד לא מזמן היו לה המון בלגאנים. אתם מצליחים להשתחרר מכל מיני חסימות שרק הפריעו לקשר הזה.
רומנטיות: צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו שעד עכשיו לא ממש חשף את הרגשות שלו. אתם עוזרים לו לפרוץ מחסום פסיכולוגי בתחום רגיש וסודי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מעודדים: הכוכבים שלכם מעודדים אתכם לאהוב את עצמכם בלי חשבון. הרבה אנשים חושבים שאתם צריכים להשקיע בכישרונות שלכם.
קאמבק: מישהו שכבר שכחתם ממנו עושה קאמבק וזוכה בפופולאריות רבה. הוא יספר לכם דברים מדהימים על החוויות שעברו עליו בזמן שלא נפגשתם.
שיקולים: בשביל למצוא חן בעיני מישהו אתם עלולים לוותר על משהו שהפך לסמל (אייקון) שלכם. הכי כדאי לכם לרדת מהרעיון הזה.
פרגונים: הפופולאריות שלכם עוזרת לכם לעזור למישהו שאף אחד לא מפרגן לו. ככה זה בחיים, בשביל לקבל – צריך לפעמים גם להעניק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
רמזים: מישהו שווה מספר לכם על כל מיני אטרפים שעברו עליו. יש מצב שהוא רומז לכם על מה שהוא מרגיש כלפיכם, גם אם כשמסתכלים על זה אז זה לא נראה ככה.
זורמים: צפוי לכם שבוע כיפי וזורם בחברת מישהו שאתם נמשכים אליו ורוצים לדבר איתו. סבבה, רק תיזהרו מאוזניים רבות מדי שומעות את מה שאתם אומרים לו.
מתרשמים: אל תתרשמו מההופעה החיצונית של מישהו שהכרתם השבוע. ה – לוק שלו עלול להטעות וכדאי שתבדקו אם יש ביניכם התאמה רגשית.
מתחברים: הנומרולוגיה אומרת שאתם מתחברים עם המספר 22 שנחשב למספר מקורי ומוטרף, ושווה לכם להשקיע במי שהמספר 22 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
חושבים: מישהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו, גורם לכם להרגיש בשמיים. לא מפתיע שהקטע הזה משפיע לטובה על הדימוי העצמי שלכם.
מתפלספים: תשתדלו לא להתפלסף עם עצמכם על מישהו שכבש את הלב שלכם. אם סבבה לכם איתו אז פשוט תזרמו עם הדברים בלי להתחשבן עליהם.
ריגושים: מתחילים להסתובב דיבורים על נסיעה שהמטרה שלה היא לשדרג את הבילויים שלכם. צפויות לכם פגישות עם אנשים ועם אירועים לא שגרתיים.
מסנוורים: האהבה עושה לכם טוב ואפילו משדרגת את ההופעה החיצונית שלכם (את ה – לוק). אל תתייחסו לאנשים שלא מפרגנים לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button