הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.08 – 11.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.08-18.08
הורוסקופ מזל טלה
קולטים: אתם קולטים שהקטעים הכי מטריפים קורים לכם בחברתו של מישהו שתמיד מצליח לבדר אתכם. מעניין לאן תיקחו את הסיפור הזה.
פגישה: צפויה לכם פגישה עם מישהו שאתם לא ממש אדישים כלפיו. סבבה, רק כשאתם מדברים איתו כדאי שתתמקדו במה שקורה ביניכם ולא בשום דבר אחר.
סיפור: יש מצב לסיפור קורע עם מישהו שפעם כבר היה לכם קטע איתו, רק שאיכשהו הדברים לא ממש הסתדרו אז. השבוע קופידון עושה טוב לפרשייה הזו.
מוטרפים: מישהו שאתם ממש מחבבים מטריף לכם את השכל עם דברים שלא בראש שלכם. אם סבבה לכם איתו, כדאי שתקבלו אותו כמו שהוא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
עצות: מישהו חכם נותן לכם עצות שקשורות למישהו שאתם נמשכים אליו. אם תעשו את מה שהוא אומר לכם, יש מצב להפי-אנד.
התפייסות: מתבשלת סולחה עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו על הפנים. תיכף אחרי החיבוקים והצ'פחות צפוי לכם איתו גם בילוי בכיף.
הצלחות: צפויה לכם הצלחה שאיכשהו מתחברת עם קטע חברתי. אם בראש שלכם להיות כוכבים של ממש, כדאי שאתם תהיו אלה שיארגנו את האירוע הבא.
הופעה: לא כדאי לכם להתרגש מה – 'לוק' של מישהו שכולם נטרפים עליו. יש דברים שיותר חשובים מהופעה חיצונית ואתם בטח יודעים את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הצעות: גם אם בכלל לא בא לכם על קטעים מוטרפים, השבוע צפויות לכם הצעות בכיוון. הכוכבים מעודדים אתכם לזרום בספונטאניות בלי לחפור יותר מדי.
שיחות: צפויה לכם שיחה עם מישהו שיש לו ניסיון והוא כבר היה בסרט שעובר עליכם. אתם יוצאים מהשיחה הזו עם תובנות ממש טובות.
אקשן: יש מצב לאקשן ענק עם מישהו שכבר המון זמן נמצא בראש שלכם, רק שהקטע איתו לא ממש הצליח להמריא. השבוע מסתדרים לכם תנאים מטריפים.
סודות: כדאי לכם לשמור לעצמכם את הסודות של מה שעובר עליכם, רק בשביל לא לתת צ'אנס לכל אלה שמקנאים. אם כבר לספר, אז רק למישהו שאתם בוטחים בו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חו"ל: אנרגיה שמגיעה מחו"ל מסדרת לכם קטע עם מישהו שכבר המון זמן אתם מתלבטים איך לפנות אליו. רק שתדעו שהכוכבים עושים לכם את העבודה.
טבעי: יבואו לכם קטעים שלא מהעולם הזה אם תתנהגו הכי טבעי שאתם יכולים. כל מה שנראה מלאכותי, רק יכול לקלקל לכם. סבבה ?
משחקים: שימו עין על מישהו שמשחק אותה כאילו לא אכפת לו מכלום וכל זה. אם זה הקטע שלו, כדאי שגם אתם תלכו על משהו בכיוון.
תהפוכות: יש מצב לקטע רומנטי עם מישהו שהיחסים שלכם איתו זורמים כמו רכבת-שדים שפעם למעלה ופעם למטה. יכול להיות שהוא קיבל קצת שכל. שווה לבדוק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
בילויים: יש מצב לבילוי מוטרף עם מישהו שפעם חיזר אחריכם, רק שלא ממש התייחסתם אליו. זה לא חייב להיות סיפור אהבה, גם יחסים של סחבקים שווים משהו.
זורמים: אתם זורמים עם מישהו שתמיד מוכן ושמח לפרגן לכם. אם אתם מתכננים נסיעה מוטרפת, אל תשכחו להציע לו להצטרף אליכם.
בלגאן: אתם לא ממש סגורים על עצמכם בנוגע למישהו שעובר עליו בלגאן רגשי. אתם לא חייבים לקטוף בשבילו את הירח, רק לתת לו לשפוך את הלב.
הפתעות: מישהו שחשדתם שהוא לא מספר לכם את כל האמת, מוכיח לכם שכל מה שהוא אמר זה ממש נכון. עכשיו אתם מה-זה מופתעים. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
פיות: אנרגיה של פיות מביאה לכם מצב רוח מה זה רומנטי. אל תתרגשו מקנאים שיגידו שבזמן האחרון אתם הזויים. הם לא ממש יודעים מה באמת קורה איתכם.
זיכרונות: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו שנעלם לכם בזמן האחרון. יש מצב שהזיכרונות שהשארתם אצלו גרמו לו להיקרע מגעגועים אליכם.
הזויים: מישהו מדליק עוזר לכם לצאת מקטע הזוי שהיה עלול להסתיים בפדיחה. עכשיו הכול תלוי בכם וב- איך שבראש שלכם להמשיך את הסיפור הזה.
חיזורים: אם אתם בקטע של חיזור לוהט, אין לכם מה להתבאס בגלל מישהו שמתחרה בכם. אתם יכולים להירגע בגלל שהוא חושש מכם יותר ממה שאתם חוששים ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
דיבורים: לא כדאי לכם לדבר על מה שעובר עליכם בקטעים שבין בנים לבנות. בטח לא ליד מישהו רכלן שרק תחכה שתנדבו לו קצת מידע לוהט.
קרועים: מישהו שאתם קרועים עליו מציע לכם לעשות משהו משותף להופעה החיצונית (לוק) שלכם ושלו. סבבה, רק כדאי שתתייעצו עם מישהו נוסף.
סיפורים: מישהו מספר לכם סיפורים קורעים על איזשהו מקום שעשה לו את זה. יש מצב שדווקא המקום הקורע הזה יביא לכם קטע רומנטי עם מישהו שווה.
מסרים: בסוף השבוע נופל עליכם מסר רומנטי הכי מוטרף שרק אפשר. אם הקטע הזה מביא לכם ריגושים, יש מצב שהוא שווה לכם מכל הבחינות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מסוחררים: יש מצב שאתם מסוחררים ממישהו חדש, מדליק ושווה. אז נכון שיהיו גם כאלה שיאכלו לעצמם את הלב, רק שאתם צריכים לעשות את מה שבא לכם.
מרגישים: שום דבר לא צריך לגרום לכם להתפדח בגלל מה שהלב שלכם מרגיש. אם אתם שלמים עם עצמכם, אל תדפקו חשבון לאף אחד.
שותפים: צפוי לכם קטע מטריף ומפתיע עם מישהו שמגלה לכם סוד הורס. בסוף יבואו לכם איתו המון קטעים משותפים בכיוון של בילויים וכאלה.
צ'אנסים: לפני שאתם לוקחים צ'אנס על משהו שאולי תתחרטו עליו, כדאי שתעשו דיבור עם ההורים שלכם או עם מישהו שאתם מרגישים איתו בנוח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מחבבים: מישהו שאתם מחבבים מספר לכם על קטע שקצת מבאס אותו. אם בראש שלכם לעזור לו, כדאי שתגידו לו את מה שאתם באמת חושבים.
מבסוטים: רק שתדעו שהמון אנשים מבסוטים מהראש המוטרף שלכם, גם אם לא תמיד הם אומרים לכם את זה. הגיע הזמן שתקלטו שיש בכם משהו מאוד מקורי.
רכילויות: צפוי לכם ויכוח בקטע של 'מי-אמר-למי-ולמה'. רק שתדעו שכל מי שמרכל עליכם, אוכל לעצמו את הלב בגלל שהולך לכם.
אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות, כדאי לכם להכניס גוונים ורודים בבגדים שלכם ולענוד תכשיט או קמע שמשובצת בהם אבן ורודה שקוראים לה רוז-קווארץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
היכרויות: מה שעושה לכם טוב השבוע זו היכרות חדשה שנופלת עליכם בהפתעה ענקית. יש מצב שכוכב מסתורי מסדר בשבילכם את הקטעים הכי מטריפים.
כיוונים: קטע רגשי שמתחיל ברגל שמאל, משנה כיוון וסופג אנרגיה רומנטית. כשהדברים מתחילים לזוז לכם בסבבה, אל תתחילו לחפור בהיסטוריה שלהם.
טיימינג: הימים רביעי ושישי יביאו לכם מזל וברכה. מישהו שיש לו המון ניסיון יעזור לכם לסגור עניין עם מישהו אחר שאתם דלוקים עליו.
צירופים: הנומרולוגיה תביא לכם הצלחות עם אנשים וחברים (וגם עם מקומות) שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשורים או מושפעים מהמספר 8.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מחשבות: צפויה לכם שיחה רומנטית עם מישהו שהיה במחשבות שלכם אבל לא בניתם עליו. סבבה, רק שעכשיו תצטרכו להסביר למישהו אחר את מה שקורה ביניכם לבינו.
התלבטות: יש מצב להתלבטות בין מישהו שקצת נשבר לכם ממנו, לבין מישהו שאתם לא יודעים עליו הכול. תצטרכו לעשות חושבים אבל בסוף תלכו עם מה שמרגיש לכם בלב.
החלטיות: אם אתם רוצים להגיד למישהו את מה שאתם מרגישים כלפיו, כדאי שתעשו את זה רק אם אתם סגורים על הקטע. אל תתנו לאף אחד לשכנע אתכם.
אהבה: בשביל לזרום עם אנרגיות של אהבה, כדאי לכם להכניס גוונים כתומים ללבוש שלכם ולענוד תכשיט או קמע שמשובצת בהם אבן כחולה ששמה לאפיס-לאזולי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
תוכניות: בא לכם לשנות תוכניות ? סבבה ! זו באמת לא סיבה לרגשי אשמה. מותר לכם לעשות עם הזמן שלכם את כל מה שאתם רוצים כל עוד זה לא פוגע באף אחד.
גישושים: מישהו שמחבב אתכם הולך לגשש בשבילכם אצל מישהו אחר בשביל להביא לכם מידע עליו. השאלה היא אם בא לכם לעשות את זה שקוף.
מסתוריות: מישהו קצת מסתורי מספר לכם משהו בקטע אישי ואינטימי. המשהו הזה שהוא מספר לכם גורם לכם להבין שהוא שונה מאוד ממה שכולם חושבים עליו.
פרשיות: הנומרולוגיה השבועית שלכם מפגישה אתכם עם אנשים שהאותיות של השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 7.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button