הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.09 – 08.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.09-15.09

הורוסקופ מזל טלה
הצעות: מישהו שתמיד חושב עליכם, זורק לכם הצעה שקשה לסרב לה. יש מצב שזה יביא לכם מזל והצלחה בקטעים שבין בנים לבנות.
חברים: מישהו שאתם חברים שלו יוצא מפודח בקטע שבין בנים לבנות. אם אתם רוצים לעשות לו טוב אז כדאי שתרוצו לנחם אותו.
להיטים: מישהו שנחשב ללהיט חברתי משתף אתכם בחוויות האישיות שלו. פתאום אתם קולטים שאתם לא ממש יודעים עליו דברים. הפתעה.
אומץ: הסמל שלכם הוא איל ענק שדוהר בראש העדר ומנהיג אותו. הסמל מייצג תכונות של אומץ והקרבה. צפויים לכם קטעים רומנטיים שדורשים המון השקעה רגשית וכל זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
דיבורים: העיניים שלכם נדלקות על מישהו מה-זה מדהים ושווה. אם אתם לא יכולים להשיג אותו, תעשו דיבור עם מישהו שיודע איך לעשות את זה.
מרגישים: מישהו תופס אומץ ובא בשביל לספר לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. עכשיו תצטרכו לשבור את הראש על מה אתם הולכים לעשות עם זה.
עצבים: מישהו שהיה אמור להיות מבסוט בגלל שסבבה לכם, דופק קטעים עצבניים. אל תשתגעו אם יתברר שכל הזמן הוא סתם קינא בכם.
יצירתיות: הסמל שלכם הוא שור חורש בשדה שמייצג תכונות של התמדה, עקשנות, שלווה, יצירתיות ושקט נפשי. צפויים לכם קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות חלומיים ובאווירה של הרים ושמיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
משכנעים: מישהו מנסה לשכנע אתכם שצפויה לכם הצלחה בקטע שאתם טובים בו. בשביל להוכיח שהוא לא סתם מדבר, הוא מוכן להשקיע בכם כבר עכשיו.
רומנטי: סיפור רומנטי שאתם משתדלים להתחמק ממנו, יושב בתוך המחשבות שלכם. בסוף הרי תצטרכו לעשות איתו משהו, אז למה לא עכשיו ?
חוזרים: אם אתם רוצים לחזור אל מישהו שהיה לכם קטע איתו, תעשו את זה רק אם אתם בטוחים שזה יעשה לכם טוב. אל תעשו משהו שאתם לא סגורים עליו.
טיולים: הסמל שלכם הוא זוג תאומים שמייצג את נטייתכם לעשות שני דברים שונים ואפילו מנוגדים – בבת אחת. צפויים לכם קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי טיולים, מסעות ונסיעות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
לוהטים: המחזרים והמחוזרים שלכם אוהבים אתכם כמו שאתם, שזה אומר: חמים, לוהטים, אוהבים ובכלל, עם המון פינוקים וכאלה.
מסתורי: אתם שייכים ליסוד המים הגועש והמסתורי. המזלות שממש תפורים עליכם שייכים ליסוד האדמה: שור, גדי ובתולה. רוצים הימור בטוח ? לכו על הגדיים.
בילויים: מישהו מציע לכם לצאת לבילוי למקום מה זה שווה. כדאי לכם לזרום איתו, אפילו אם זה לא בראש שלכם. רוצים רמז ? יהיה שם מישהו שאתם חושבים עליו.
עדינות: הסמל שלכם הוא סרטן שמייצג שריון חיצוני נוקשה וקשיח השומר על פנימיות רכה ועדינה. צפויים לכם קטעים רומנטיים שיתרחשו בקרבת מקור מים, כגון: חוף ים, נחל, אגם או בריכה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
עיניים: כל מיני טיפוסים שמקנאים בכם עושים עיניים למי שאתם דלוקים עליהם, אבל לא ממש מצליחים להוציא אתכם מהראש שלהם.
מאוהבים: אל תתנו לאף אחד להפריע לכם בקטע עם מישהו שבא לכם עליו. אם אתם מאוהבים, אז תלכו על זה ותעשו את מה שהלב שלכם אומר לכם.
פוגשים: דווקא במקום שבחיים שלכם לא חלמתם שיקרה בו משהו, אתם פוגשים מישהו שמדליק את הפנטזיות שלכם. למה אתם מחכים?
מנהיגות: הסמל שלכם הוא אריה מלך היער שמייצג תכונות של מנהיגות, אצילות, כריזמה וסמכותיות. צפויים לכם קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מפוארים ובעלי סטייל מרשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מזל: תכשיטי כסף יזרימו אליכם מזל באהבה, בעיקר אם תקבלו אותם במתנה ממישהו שאתם קרועים עליו. צבע המזל השבועי שלכם הוא ורוד.
חוויות: אתם מחליפים חוויות מסתוריות ואינטימיות עם החברים הכי טובים שלכם. זו אחלה הזדמנות בשביל לשמוע מה הם באמת חושבים עליכם.
מחשבות: נופל עליכם דיבור עם מישהו שמתגורר בתוך המחשבות שלכם. אחר כך אתם מתפלאים על עצמכם ש-איך לא אמרתם לו את מה שבאמת רציתם להגיד.
ביישנות: הסמל שלכם הוא נערה צעירה וחמודה שצמודה אל צרור שיבולים ומייצגת תכונות של טוהר, נעורים, תמימות, יצירתיות וניקיון. צפויים לכם קטעים רומנטיים שיתרחשו בסגנון ביישני, מופנם ורגיש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
טיימינג: הנומרולוגיה מעודדת קטעים של אהבה בימים הזוגיים (שני, רביעי ושישי). אתם מקבלים הצעה מטריפה ממישהו שתמיד שמעתם עליו דברים טובים.
מתנדנדים: יש מצב שאתם מתנדנדים בין שני מחזרים שמתחרים עליכם. אל תחטפו פחד או ביישנות בדיוק כשהקטע הזה מתחיל להסתדר לכם.
מספרים: קצת לא נעים לכם ממישהו שדלוק עליכם, רק שאתם לא ממש דלוקים עליו. בסוף תצטרכו לספר לו מה בדיוק אתם מרגישים. לא ככה ?
איזון: הסמל שלכם הוא מאזניים שמייצגים את הנטייה שלכם לשקול דברים מתוך כוונה לצאת בראש טוב עם כולם. צפויים לכם קטעים רומנטיים שזורמים בכיף ללא מעצורים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הדדיות: אם אתם בקטע של במה ודוגמנות, אל תתביישו לפנות אל מישהו שיכול לקדם אתכם. היום הוא עוזר לכם, ומחר אתם עוזרים לו.
צ'ופרים: צפויים לכם צ'ופרים בזכות משהו שעשיתם. אתם צריכים להגיד תודה למישהו שלא מפסיק לדבר עליכם ואומר המון דברים טובים.
תשומי: כל מיני אנשים באים לספר לכם את הצרות שלהם, אבל לא ממש בא לכם להיות הפסיכולוגים שלהם. אתם מעלים רעיון שעוזר לכם להפסיק את זה.
עוצמה: הסמל שלכם הוא עקרב שמייצג כוח, עוצמה, אומץ, דבקות במטרה ונטייה לבצע את הדברים בסגנון מסתורי. צפויים לכם קטעים רומנטיים מדהימים שצריך לשמור בסוד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
רכילויות: אל תתרגשו מקטעים של רכילויות וכאלה. הכי כדאי לכם לזכור שתמיד מרכלים על אלה שהולך להם באהבה וכל זה. אתם יודעים.
עקרונות: מישהו מדהים נדלק עליכם דווקא בגלל שאתם מתעקשים על העקרונות שלכם. עושה רושם שהוא מכבד אתכם דווקא בזכות זה.
מודעים: צפוי לכם קטע מסתורי עם מישהו שכבר המון זמן עושה לכם עיניים. השבוע הוא מגלה לכם משהו שלא הייתם מודעים לו.
הרפתקאות: הסמל שלכם הוא קשת (איש עם קשת) שחלקו התחתון הוא סוס דוהר. הסמל מייצג את אהבתכם למרחבים, נדודים, הרפתקאות וחופש. צפויים לכם קטעים רומנטיים שאיכשהו קשורים למדינות שמעבר הים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
משיכה: התחום הרומנטי הולך להתעורר ואתם מרגישים משיכה אל פרטנרים שבדיוק כמוכם אוהבים בילויים במקומות עם סטייל וכל זה.
מקוריות: מישהו שרוצה להימנע מפדיחות, מוצא שיטות מקוריות בשביל להעביר אליכם מסרים רומנטיים. אתם קולטים את זה ונדלקים עליו.
סיבות: מישהו שפעם התייחס אליכם כאילו אתם ילדותיים וכל זה, משנה את דעתו לטובה. בטח הבאתם לו סיבות טובות לעשות חשיבה מחדש.
שאפתנות: הסמל שלכם הוא יעלי ('עין-גדי'- עז הרים) שמייצגים טיפוס איטי אבל בטוח בדרך לפסגה גבוהה וסטייליסטית. צפויים לכם קטעים רומנטיים רציניים שעשויים להימשך זמן רב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
זורמים: אתם הולכים לזרום בכיף עם מישהו שיש לו קשר למקומות שמעבר הים. אם היו לכם פחדים מפדיחות וכאלה, אתם יכולים להירגע.
בליינים: מישהו מציע לכם קטע בלייני שנראה מהמם בשביל שיהיה אמיתי. תנו לו הזדמנות לחשוב על זה פעם נוספת, ואז תקפצו על ההצעה שלו בעיניים עצומות.
הפתעות: מגיעות אליכם שמועות על מישהו שקרוע עליכם ולא מפסיק להזכיר את השם שלכם. זה ממש בסדר אם תבקשו ממנו להסביר את עצמו.
הענקה: הסמל שלכם הוא אדם שיוצק מים משני כדים ומייצג את נטייתכם להעניק לאחרים מחוכמתכם וכישרונותיכם. צפויים לכם קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מוטרפים ולא שגרתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
החלטות: צפוי לכם דיבור ארוך עם מישהו שאתם לא רגועים לגביו. בסוף יצא לכם מזה סיפור רומנטי, אבל רק אם תצאו מתוך הביישנות שלכם.
מתגלגלים: הכוכבים גורמים לרומנטיקה שלכם להתגלגל בקטעים מוטרפים, מה שאומר שאתם ממציאים רעיונות מקוריים בשביל להשיג את מי שבא לכם עליו.
רוחניות: חוויה רוחנית מפגישה אתכם מישהו שקולט את מה שאחרים לא הצליחו לקלוט. אתם מזיזים הצידה את מי שרוצה להפריע לכם איתו.
אהבה: הסמל שלכם הוא שני דגים ששטים בכיוונים מנוגדים. הסמל מייצג סערות נפש, מצבי רוח והמון ריגושים. צפויים לכם קטעים רומנטיים מהסוג הנסחף, החולמני, התמים והטהור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button