הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.09 – 22.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.09-29.09
הורוסקופ מזל טלה
חיזורים: גם אם כולם אומרים שאתם מה-זה ביישנים ומופנמים, אז עכשיו באים לכם חיזורים ששווה לכם לצאת קצת מהביישנות ולסגור עניין עם מי שהלב שלכם שבוי שלו.
מזל: אל תתנו למזל שלכם לעבור לידכם סתם ככה. מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם, שולח לכם מסרים על מה שהוא מרגיש כלפיכם.
שידוכים: מישהו ממש קרוב שיודע מה בדיוק עובר עליכם, מחליט לשדך ביניכם לבין מישהו שרציתם לפגוש. עכשיו הכול תלוי בכם.
יחצנות: האנרגיות שלכם בסבבה, מה שאומר שאפילו השתקנים שביניכם הולכים לצאת למסע גדול של יחצנות של פטפוטים ושיחות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מקורי: כוכב מחשמל מביא לכם אהבות בסגנון מפתיע ומקורי. הכוכב הזה פותח לכם כיוונים רומנטיים שעד עכשיו יצא לכם רק לחלום עליהם.
רכילויות: אל תפחדו לפתוח דף חדש עם קטע שפעם לא הצליח לכם איתו. אל תתנו לרכילויות על ההחלטות שלכם, אלא תעשו רק את מה שמרגיש לכם לעשות.
שיחות: צפויות לכם המון שיחות נפש שקשורות למישהו שאתם לא אדישים כלפיו. המישהו הזה מחכה שתעשו צעד בכיוון של היחסים ביניכם.
שיקולים: יש מצב שאתם חותכים קשר עם מישהו שהקטע שלכם איתו לא היה מכל הלב. סבבה, אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא ממש משקיע ביחסים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
פוזות: היחסים הרומנטיים שלכם יצליחו גם אם הצד השני משחק אותה בפוזה קצת שחצנית. אם אתם תאומים אמיתיים זה אומר שאתם לא נשארים חייבים.
השקעה: ביחסים בין בנים לבנות צפויות לכם אהבות עם המזלות קשת ודלי. צפויים קטעים רומנטיים שדורשים המון השקעה וכל זה.
מבטים: אתם קולטים מבטים של מישהו שכאילו דופק דאחקות, אבל העיניים שלו מספרות סיפור אחר. כדאי שתתנו לו צ'אנס בלי לטחון אותו יותר מדי.
צ'אנסים: בילויים במקומות מהממים מביאים לכם צ'אנסים להתחבר עם הרגשות האמיתיים שלכם ולבדוק מה באמת אתם מרגישים כלפי מישהו שגרם ללב שלכם לצאת מאיפוס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
זורמים: הקטע הרומנטי זורם עם פגישות וגישושים הדדיים, וכדאי שתשאלו את עצמכם אם אתם לא לחוצים קצת יותר מדי. לא ככה?
סודות: אל תשתפו יותר מדי אנשים בסודות האינטימיים שלכם. יש דברים שאתם צריכים לשמור לעצמכם ואולי לעוד איזה חבר ממש נאמן.
פרשיות: צפויות לכם פרשיות רומנטיות מסעירות שעלולות להדליק עליכם מבטי קנאה. באות לכם פגישות מהממות עם מישהו שכבר היה לכם איתו קטע קורע.
תחרויות: אלת המזל והאהבה קובעת שאם לא בא לכם להיכנס לתחרות רומנטית בשביל לכבוש את ליבו של מישהו, כדאי שתגידו לו את זה ישר בפנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל אריות ולביאות שרוצים לארגן אירוע חברתי נוצץ וסטייליסטי. יש מצב שמישהו עושה לכם בחינות אבל זה לא צריך להלחיץ אתכם.
ריגושים: מסתדרים לכם קשרים חברתיים עם אנשים פופולאריים שמכירים את כולם וכולם מכירים אותם. עושה רושם שבחברתם יבואו לכם הריגושים הנכונים.
תפקידים: אתם זורמים עם פופולאריות חברתית שמביאה לכם צ'אנס להתחרות על תפקידים בסטייל. עכשיו אתם נורא מרוגשים בזכות פעילות חדשה שהתחברתם איתה.
קנאה: מסתדרים לכם קטעים רומנטיים שגורמים לרכלנים לקנא בכם. מישהו קרוב מעודד אתכם לזרום עם הרגשות שלכם בלי להתבייש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
אטרף: קופידון והתחום הרומנטי מעודדים אתכם להימנע ממשחקי כבוד ולהפסיק עם כל ה – "מי-אמר-למי-למה-ומתי…". האהבות הכי שוות יבואו לכם באטרף ובספונטאניות.
נסחפים: מישהו קרוב טוען שאתם קצת נסחפים בקטע רומנטי עם מישהו מסוים, אבל איך שזה נראה אז פשוט לא בא לכם להירגע.
פגישות: נופלות עליכם פגישות מדהימות במקומות נוצצים עם הרבה סטייל. חבל שתבזבזו את המזל שלכם על סתם קשקושים, בגלל שהימים אלה נולדו בשביל קטע גדול באמת.
מחוברים: בליינדייט מדהים מחבר אתכם עם מישהו שהוא ואתם באותו הראש. כשאתם רואים שזה ממש מסתדר לכם, אל תכניסו אנשים נוספים לסיפור הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מבשלים: הכוכבים מבשלים בשבילכם המון שינויים והתחדשויות. אנשים שאתם מחבבים מגשימים לעצמם חלומות שגם לכם יש מקום בהם.
בלגאנים: בשביל להימנע מבלגאנים רגשיים, כדאי שתשתפו את ההורים שלכם בחוויות שלכם, בעיקר אם נופלת עליכם תחרות רומנטית מול מישהו שפתאום מחליט לקלקל לכם.
שדרוגים: אתם מצליחים לשדרג יחסים שהביאו לכם ויכוחים ובלגאנים. צפויה לכם אחלה אווירה בגלל שלכולם נשבר מהג'ננה ומההתכסחויות. .
וידויים: רעיון מקורי מאפשר לכם לספר למישהו הורס את מה שאתם חושבים עליו, בלי לעשות לעצמכם פאדיחות. סבבה, רק כדאי שתתנו לו לרדוף אחריכם ולא להיפך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
קליקים: מישהו קצת שחצן שממש לא סבלתם אותו, מתברר כלא כזה מפלצתי כמו שחשבתם. יש מצב, אפילו, ל- קליק רומנטי קטן ביניכם לבינו.
עוזרים: אתם עוזרים לחבר קרוב לצאת מהבלגאנים שנפלו עליו, אבל זה לא אומר שמותר לכם להזניח את העניינים שלכם.
נדנדות: צפויה לכם נדנדה רגשית עם מישהו שזורק לכם אתגרים. אל תשכחו שאתם לא חייבים לו כלום ובטח לא צריכים להוכיח לו משהו.
צירופים: הקטע הנומרולוגי מביא לכם הצלחות עם מחזרים שחיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלהם, נותן את המספר 6.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חלומות: נדלק עליכם מישהו שכולם אומרים שהוא קשה להשגה, אבל אתם קולטים שהוא מתחרפן מקטעים רומנטיים שאפילו לא חלמתם עליהם.
חביבים: אין סיבה שתהיו נחמדים כלפי מישהו שמרכל עליכם. לכל דבר יש גבול גם אם בראש שלכם להיות בסדר עם כל העולם ואחותו.
מסרים: זו אחלה תקופה בשביל להעביר מסר לוהט למי שאתם רוצים בו. מצד שני, כדאי שתעשו את זה סולו וביחידות ובלי יותר מדי שדכנים ומתווכים.
מזלות: הנומרולוגיה שלכם רומזת שהולך לכם בסבבה עם מי שמספר המזל שלהם הוא 5. גם אלה שנולדו במזלות דלי ומאזניים, הולכים להביא לכם הרבה הצלחה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
בשורות: אלת האהבה מביאה לכם בשורות טובות שנובעות מצירופי מקרים מפתיעים וכאלה. זו תקופה נפלאה לאהבה, רק שאתם צריכים לתת לרגשות שלכם לזרום ולהבשיל.
מסתדרים: הדברים יתחילו להסתדר לכם כשתוציאו מהחיים שלכם שיקולים כמו– "מה אומרים עליכם…". גדיים וגדיות שסבלו מחוסר ביטחון עצמי, ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם.
קולות: התייעצות עם חברים ורעיון מוטרף מצליחים לשבור את אדישותו של מישהו הורס. פתאום הוא מתחיל להשמיע קולות של מעוניין ומראה לכם את הצד החם והמפנק שלו.
הצפה: זה הזמן להציף את הצד השני באהבה ותשומת לב עד שהוא לא יידע מאיפה זה בא לו. אתם מתייעצים עם מישהו שעבר חוויות דומות לחוויות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
פגישות: צפויות לכם פגישות מדהימות עם מחזרים שנפלו עליכם כאילו משומקום, רק שגם הם, ממש כמוכם, חולמים על חברות קבועה ואמיתית.
מתאהבים: גם אם אתם מתאהבים במישהו שמשחק אותה קשה להשגה, יש סיכוי גדול שהוא יהיה שלכם. יחד עם זה אתם עושים לעצמכם שם של מנהיגים חברתיים.
ביישנות: אל תפחדו להגיד את מה שבאמת בא לכם. המקוריות שלכם גורמת לצד השני להידלק עליכם יותר ממה שחשבתם. אם הוא לא מספר לכם על זה אז סימן שהוא מתבייש.
הפתעות: ממש הולך לכם בקטעים של הפתעות שאתם מריצים לכבוד אלה שאתם דלוקים עליהם. דברים טובים פשוט יסתדרו לכם, אבל אתם חייבים להרשות להם לזרום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
טיולים: צפויות לכם אחלה אנרגיות רומנטיות עם המזלות טלה, אריה וקשת וקטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי טיולים ונסיעות.
ריצות: אתם רואים שמישהו שעשה לכם בלגאן בראש, מתחיל לעשות קולות של נדלק. סבבה, עכשיו תנו לו לרוץ אחריכם ותתחילו לשחק אותה אדישים.
שקופים: אל תהיו כל כך שקופים בעיני אלה שאתם נמשכים אליהם. הכוכבים מזרימים אליכם אחלה אנרגיות של ריגושים והפתעות.
הזדמנויות: יבואו לכם הזדמנויות לדבר על כל מיני מעצורים שהפריעו לכם לזרום עם הרגשות שלכם. זה הזמן הנכון לטפל בתסכולים והדחקות שעד עכשיו העדפתם להתעלם מהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button