הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 13.10 -06.10

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.10-13.10
הורוסקופ מזל טלה
מילים: יש מישהו שזורק עליכם מילים של קנאה ולא מפרגן על זה שהולך לכם בקטעים של אהבה וכאלה. בעצם, זה לא צריך להזיז לכם.
מדהימים: צפויים לכם רגעים מדהימים עם מישהו שגם לו נשבר מקטעים של חיזורים סתמיים. יש מצב שאתם הולכים לזרום עם קטע רומנטי אמיתי וטהור.
מסלולים: חיזור רומנטי עולה על מסלול שממש עושה לכם טוב. אם לא תסתגרו בגלל מה שאתם מרגישים, צפויה לכם גם פופולאריות ומקובלות חברתית.
אהבות: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות תאומים, מאזניים ודלי (בעיקר עם מאזניים או עם מי שמספר המזל שלו הוא 6) או קטעים רומנטיים שדורשים המון השקעה וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
קשרים: מישהו מנסה לשכנע אתכם שממש חשוב לו הקשר שביניכם לבינו. זה יפה מצידו, רק כדאי שתוודאו שזה לא בשביל להגיד ולשכוח.
רמזים: יש מישהו שרומז שאתם קצת ביקורתיים בקטעים של בחירת בן זוג. יש מצב שזה נכון אבל זה אומר שלא בא לכם לקחת צ'אנס על ריק.
דלוקים: אתם מקבלים ים של רמזים ממישהו שדלוק עליכם. את הקליק הרומנטי וכל זה כדאי שתשאירו לאירוע חברתי שצפוי לכם ביום חמישי.
חיבורים: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות סרטן, עקרב ודגים (בעיקר עם עקרב או עם מי שמספר המזל שלו הוא 8) או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות כפריים ובחיק הטבע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
משוחחים: צפויה לכם שיחה עם מישהו שלא מסתיר את מה שהוא חושב עליכם. סבבה, עכשיו הוא רק צריך להוכיח שחוץ ממילים הוא גם מוכן להשקיע.
ממגנטים: המשיכה המגנטית שלכם מביאה לכם המון הצעות רומנטיות, אבל השבוע כדאי לכם להתמקד במישהו שכבר המון זמן מחזר אחריכם.
צ'אנסים: אם החלטתם סופית לתת צ'אנס למישהו שאתם דלוקים עליו, אז כדאי שתעשו את זה סולו בלי לערב שליחים וכאלה. תעשו את זה לבד.
נסיעות: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות טלה, אריה וקשת (בעיקר עם קשת או עם מי שמספר המזל שלו הוא 3) או קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי טיולים ונסיעות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
זורקים: יש מצב שאתם נורא רוצים לזרוק רמזים למישהו שלא יוצא לכם מהראש. בקרוב יתרחש משהו שיראה לכם איך לעשות את זה בלי פדיחות.
מצפון: צפויים לכם דיבורים עם מישהו שמנסה לנגן לכם על המצפון. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנפנפו אותו בלי לחשוב פעמיים.
הפתעות: ביום שלישי צפוי לכם קטע מהסרטים שתיכף אחריו תיפול עליכם הצעה מפתיעה. פתאום תראו שהדברים מסתדרים לכם הכי טוב שאפשר.
ים: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות גדי, שור ובתולה (בעיקר עם גדי או עם מי שמספר המזל שלו הוא 4) או קטעים רומנטיים שיתרחשו בקרבת מקור מים, כגון: חוף ים, נחל, אגם או בריכה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
חוויות: צפויה לכם חוויה משעשעת עם מישהו שכאילו דופק דאחקות וכאלה, אבל האמת היא שהוא מנסה להתחיל איתכם. זה מצחיק אבל גם נוגע ללב.
חותכים: אתם לא צריכים לוותר למישהו שלא משקיע ביחסים שלו איתכם. אם גם יש לו ביקורת וכל זה, אז ממש כדאי לכם לחתוך.
בילויים: קופידון מסדר לכם קטע של אהבה ממבט ראשון. זה אומר שצפוי לכם בילוי עם מישהו שההיכרות ביניכם נמצאת בשלבים הראשונים שלה.
נוצץ: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות דלי, תאומים ומאזניים (בעיקר עם דלי או עם מי שמספר המזל שלו הוא 22) או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מפוארים ובעלי סטייל מרשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
סודות: אל תתביישו לדבר על משהו שכבר המון זמן אתם חוסמים את עצמכם ולא מדברים עליו. כדאי שתפתחו את זה לשיחה עם מישהו ששומר סוד.
היכרויות: טיול אל מקום רומנטי יביא לכם היכרות מהממת. זה הצ'אנס שלכם לתפוס ראש עם מישהו שהכריזמה שלו עושה לכם את זה.
מתנות: צפוי שבוע נפלא לקטעים שקשורים למתנה או למתנות שאתם רוצים לקבל. יבוא לכם מזל גדול על משהו שעד לפני שבוע יכולתם רק לחלום עליו.
צנוע: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות עקרב, דגים וסרטן (בעיקר עם דגים או עם מי שמספר המזל שלו הוא 7) או קטעים רומנטיים שיתרחשו בסגנון ביישני, מופנם וצנוע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
משדרגים: יש מצב לשדרוג של קשר עם מישהו שהיחסים איתו עולים ויורדים. יכול להיות שמישהו מהחברים שלכם יעזור לכם לסגור עניין.
בלגאנים: לא כדאי שתביעו את דעתכם על בלגאן חברתי שתופס גובה, בעיקר אם יש לכם רגשות כלפי מישהו מסוים שקשור לסמטוחה הזו.
טיימינג: הימים שני ורביעי יביאו לכם מזל והצלחה בקטעים שבין בנים לבנות. אל תבזבזו את האנרגיה הזו על שטויות. תעשו את מה שהלב שלכם אומר לכם.
קליקים: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות קשת, אריה וטלה (בעיקר עם טלה או עם מי שמספר המזל שלו הוא 9) או קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי התפייסות ממריבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מתפייסים: צפויה לכם התפייסות עם מישהו שפעם התכסחתם איתו אבל נמאס לכם לריב. כמו שזה נראה אז גם לו בא 'לרדת מהעץ שעליו טיפס'.
חיזורים: ההתנהגות שלכם בקטע של חיזור לוהט גורמת לצד השני להידלק עליכם עוד יותר ממה שחשבתם. בסוף תצטרכו להחליט, אתם יודעים.
לחישות: מתחילות לחישות על מישהו שפעם היה לכם סיפור איתו. אם זה קשור למישהו אחר שאתם לא ממש מכירים אז הכי טוב בשבילכם זה לשמור מרחק.
מסתורי: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות בתולה, שור וגדי (בעיקר עם שור או עם מי שמספר המזל שלו הוא 6) או קטעים רומנטיים מדהימים שצריכים לשמור בסוד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
ניצוצות: צפויים ניצוצות רומנטיים ביחסים שלכם עם מישהו שתמיד רציתם להחליף איתו מילים, רק שאף פעם לא חלמתם שזה בכלל אפשרי.
מתייעצים: אם אתם בקטע של מבוכה רומנטית אל תתביישו להתייעץ עם מישהו שיכול לעזור לכם. רק מה? תוודאו שהוא יודע לשמור סוד.
אירועים: אתם מוזמנים אל אירוע חברתי שיכול לתת לכם רמז על מישהו שבראש שלכם. קחו את הרמז הזה ותעשו איתו את הכי טוב שאתם יודעים.
חו"ל: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות דלי, תאומים ומאזניים (בעיקר עם תאומים או עם מי שמספר המזל שלו הוא 5) או קטעים רומנטיים, שאיכשהו קשורים למדינות שמעבר לים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מתרשמים: מישהו עושה המון שטויות רק בשביל לוודא שאתם מתרשמים מהנוכחות שלו. יש מצב שבאיזשהו מקום אתם מחבבים אותו ונותנים לו צ'אנס.
חשובים: צפויה לכם שיחה עם מישהו שאתם נורא חשובים בשבילו. זו אחלה הזדמנות בשביל לשפוך מהלב את מה שכבר המון זמן מציק לכם.
רעיונות: אל תפחדו לתת צ'אנס לרעיון מוטרף שיכול לסדר לכם הקשר שאתם הרוסים עליו. יש מצב שפעם נתתם רעיון דומה למישהו אחר.
שידוכים: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות סרטן, עקרב ודגים (בעיקר עם סרטן או עם מי שמספר המזל שלו הוא 2) או קטעים רומנטיים שיתרחשו שצפויים להימשך זמן רב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
שינויים: דברים טובים מתחילים לקרות דווקא לאלה מביניכם שהמצב שלהם היה על הפנים. יש מצב ששיניתם משהו בגישה שלכם וזה השפיע על כל מה שקורה.
זורמים: תנו לדברים לזרום בכיף ובסבבה. פגישות שנופלות עליכם בספונטאניות, יביאו לכם אהבה, בעיקר אם הן מחוברות לחשיבה מחוץ לקופסה.
טרנדים: המשהו המפתיע שיעשה לכם את השבוע קשור לחו"ל או למישהו שנמצא שם. יש מצב שגם טרנדים אופנתיים יככבו עכשיו בחיים שלכם.
ניצוצות: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות קשת, טלה ואריה (בעיקר עם אריה או עם מי שמספר המזל שלו הוא 1) או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מוטרפים ולא שגרתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
פרטיות: מישהו נורא רוצה להגיד לכם את מה שהוא חושב עליכם, רק שלא נעים לו מהחברים שלו. תעשו את כל מה שאתם יכולים בשביל לדבר איתו בפרטיות.
משקיענים: אתם נחשבים למשקיענים וצפויים לכם הישגים בלימודים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, לכו על חוגים שמאפשרים לכם לבטא כישרונות אמנותיים.
מחמאות: צפויות מחמאות ותשואות לדגים שיש להם תחביבים יצירתיים כמו משחק או מחול, אבל לא רק. כל מה שאתם צריכים זה להכיר בערך עצמכם.
חולמני: ביחסים שבין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות שור, בתולה וגדי (בעיקר עם בתולה או עם מי שמספר המזל שלו הוא 4) או קטעים רומנטיים מהסוג הנסחף, חולמני, תמים וטהור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button