הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.12 – 01.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.12-08.12
הורוסקופ מזל טלה
הפתעות: צפויים לכם קטעים שקשורים להפתעה רומנטית קורעת ומוטרפת. בהתחלה זה לא ממש נראה כמו אהבה, אבל פתאום זה בא לכם כאילו מהשמיים.
חלומות: הכוכבים רומזים על השפעות של אנרגיות מוסיקליות. קטעים יצירתיים באים לכם בחלום ויש מצב שאתם הולכים על משהו בסטייל של להקה או משהו בכיוון.
מעריצים: גם אם אתם חושבים שמישהו הביא לעצמו פאדיחות, זה בכלל לא סיבה לטחון אותו. כדאי שתדעו שהוא מעריץ אתכם וזה אומר שהוא ייעלב.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל טלה, מושפעים ממזל טלה בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל אריה. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל קשת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
טבעיות: חיזורים וחברויות יצליחו לכם בענק אם תחליטו שאתם זורמים עם עצמכם בטבעיות, ולא דופקים פוזות של אף אחד – גם לא של ידוענים.
מדהימים: מישהו אומר עליכם דברים מדהימים, רק שאתם לא לגמרי מאמינים לו. הקטע הוא שהוא מתכוון ברצינות וזה ירים לכם את הביטחון העצמי.
חיזורים: אנשים שלא ראו אתכם המון זמן אומרים שעובר עליכם שינוי מדהים. את התוצאות תוכלו לראות בחיזורים המהממים שייפלו עליכם השבוע.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל שור, מושפעים ממזל שור בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל בתולה. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל גדי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
פגישות: מישהו שמכיר את כל העולם ואחותו מתנדב 'לבשל' לכם פגישה עם מישהו שאתם קרועים עליו. זה לא הזמן לשחק אותה ביישנים וכל זה.
קאמבק: סיפור רומנטי שלא ממש הצליח לכם איתו חוזר עם צ'אנס להשתפר. הסיכויים שלו ימריאו לשמיים אם תתחילו את הקאמבק עם שיחה אינטימית.
פטפוטים: יש מישהו שבא לפטפט איתכם בשביל להבין את הראש שלכם בקטע רומנטי. כוכב שקוראים לו מרקורי מסדר לכם סיפור עם מישהו חמוד.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל תאומים מושפעים ממזל תאומים בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל מושפעים ממזל מאזניים. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל מושפעים ממזל דלי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
לוק: אל תתביישו לייחצן את עצמכם בעזרת ה – לוק המדהים שמתלבש עליכם השבוע. הכי טוב בשבילכם זה לדפוק פוזה סטייליסטית לטובת אירוע חברתי.
אופי: נופלת עליכם הצעה רומנטית שתופסת אתכם לא מוכנים. בתור סרטנים אמיתיים אפשר לסמוך עליכם שתתאוששו במהירות ותגיבו כמו שאתם יודעים.
סודות: מסתובבים סודות שקשורים למישהו שכל הזמן בלב שלכם. אם איזה רכלן בא אליכם בשביל ללכלך עליו, אתם לא ממש חייבים להאמין לו.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל סרטן, מושפעים ממזל סרטן בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל עקרב. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל דגים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
אהבה: אם אתם מוטרפים בגלל סיפור אהבה אז כדאי שתתייעצו עם מישהו. אתם נורא רוצים לדעת מה הולך בצד השני רק שלא נעים לכם לברר.
התחשבות: מישהו רומז שיש לו מה להגיד לכם אבל שהוא פוחד שתפדחו אותו. גם אם אתם חושבים שהוא טועה, כדאי שתנסו להבין את הקטע שלו.
בלגאן: אתם מקבלים הצעה שקשה לכם לוותר עליה. יש מצב שזה יגרום לבלגאן קטן עם מישהו מהחברים, אבל הוא יצטרך להתחשב ברגשות שלכם.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל אריה, מושפעים ממזל אריה בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל קשת. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל טלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הקלה: הכוכבים משחררים אתכם מכל מיני דאגות ושטויות שהטריפו לכם את הראש. זורם אליכם אחלה שבוע עם אנרגיות של מזל והצלחה.
שיחה: צפויה לכם שיחה מרתקת עם מישהו שהייתם בטוחים שהוא מקנא בכם. גם אם פעם זה היה קצת נכון, אז יש מצב שזה עבר לו.
ספונטאניות: היכרות שבאה לכם בספונטאניות מחברת אתכם עם מישהו מדהים. מתחילים להתגלגל רמזים שיש בהם הרבה יותר ממה שנדמה ממבט ראשון.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל בתולה, מושפעים ממזל בתולה בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל גדי. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל שור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
בילויים: צפויים לכם בילויים מדהימים עם מישהו שיש לו 'מועדון' של מחזרים. זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק איתו מה בדיוק הכוונות שלו כלפיכם.
מוטרפים: יש מצב שאתם קצת מוטרפים בגלל קשר שלא ממש ברור לאן הוא זורם. הכי טוב שתבדקו עם עצמכם אם בא לכם על רומן או על סתם ידידות.
סודות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם כדאי שתשמרו לעצמכם את הסודות שלכם. שום דבר טוב לא ייצא לכם אם הם יגיעו אל האוזניים הלא נכונות.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל מאזניים, מושפעים ממזל מאזניים בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל דלי. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל תאומים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מסרים: דווקא מישהו שבכלל לא חלמתם עליו זורק לכם מילים עם מסרים רומנטיים. תצטרכו להחליט מה לעשות איתו בשביל לא להישאר במצב מבולבל.
חמוד: אתם מנסים להבין את הראש של מישהו חמוד אבל מרחף. אם זה ממש חשוב לכם, כדאי שתדברו עם מישהו שמכיר אותו כבר המון זמן.
יועצים: אתם מתלבטים בין שני מחזרים שדלוקים עליכם. זה סבבה שאתם משתפים אנשים בהתלבטויות אבל יכול להיות שיש לכם יותר מדי יועצים.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת עקרב, מושפעים ממזל עקרב בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל דגים. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל סרטן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
גולשים: אתם מעודדים חבר שהחיים הרומנטיים שלו על הפנים. אם זה גולש למשהו עמוק יותר, לא כדאי שתהיו מעורבים יותר ממה שחייבים.
סיכויים: סכום כסף מפתיע מעלה לכם את הסיכויים לקנות משהו ששמתם עליו עין. רק כדאי שתשאלו את עצמכם עד כמה אתם לחוצים על המשהו הזה.
דימוי: לפי מצב הכוכבים צפויה לכם פגישה שתוביל לשיפור הדימוי העצמי שלכם. יש מצב שזה קשור למישהו שהדליק אתכם.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת קשת, מושפעים ממזל קשת בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל טלה. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל אריה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
ביטחון: מישהו שכמעט התייאשתם ממנו מפתיע אתכם עם מסר רומנטי. קחו את זה אל מקום ואל קטע שעושים טוב לביטחון העצמי שלכם.
מתחרים: מישהו מתחיל לחזר אחריכם בגלל שהוא קולט שהוא עלול לפספס אתכם. זה אומר שהוא חושד שמישהו אחר מתחרה בו עליכם.
חופרים: לא שווה לכם לחזור אל מישהו שלא ממש עשה לכם טוב בלב. השבוע אתם צריכים לתפוס ראש עם בילויים קורעים ולא לחפור באכזבות העבר.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל גדי, מושפעים ממזל גדי בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל שור. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל מושפעים ממזל בתולה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
איחולים: אל תיקחו ללב את מה שלא ממש הסתדר לכם. כל סיום מביא איתו התחלות חדשות (שאפילו) עוד יותר טובות ממה שאיחלתם לעצמכם.
הצלחות: הכוכבים שלכם רומזים שהקטעים הרומנטיים יצליחו לכם ברגע בו תזרמו עם מה שבלב שלכם, ולא תעשו חשבון לאף אחד.
קולות: מישהו עושה קולות של בא לו להתפייס איתכם. זה אומר שאם פעם הייתה ביניכם תחרות או יריבות, אז עכשיו הגיע הזמן לשכוח ולסלוח.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל דלי, מושפעים ממזל דלי בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל תאומים. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל מושפעים ממזל מאזניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
עיתויים: הימים שני ורביעי יבואו לכם מבול של הצלחות חברתיות. אתם נכנסים אל תוך קשרים מטריפים עם אנשים שיביאו לכם מזל וברכה.
אנרגיות: אל תתרגשו ממי שטוען שהאנרגיות שלכם יותר מדי מוטרפת בשבילו. זה פשוט נפלא שאתם כאלה ואל תנסו להשתנות בשביל אף אחד.
מעריצים: יש לכם גרופי חדש שמייחצן אתכם בלי שתדעו. גם אם פעם הוא לא ממש אהב אתכם, יש מצב שמישהו גרם לו לשנות לטובה את דעתו עליכם.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת מזל דגים, מושפעים ממזל דגים בלבד. אלה שנולדו באמצע המזל, מושפעים ממזל סרטן. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, מושפעים ממזל עקרב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button