הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 29.12 – 22.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.12-29.12
הורוסקופ מזל טלה
ביישנות: אתם עלולים לחטוף את הג'ננה בגלל מישהו שהביישנות אוכלת אותו. כדאי שתשכנעו אותו שהבן אדם צריך לקחת צ'אנסים.
אושר: צפוי לכם אושר ענק עם מישהו שהראש שלו לא כמו של כולם. אז נכון שיש אנשים שלא מחבבים אותו, אבל לכם הוא עושה סבבה בלב.
מחמאות: אתם מתחילים לחשוד במישהו שמפזר מחמאות ומתחנף לכל העולם ואחותו. מצד שני, אם זה מה שעושה לו טוב אין סיבה שתרדו עליו.
טיפים לטלאים להימנעות מפדיחות: גם אם משדכים לכם מישהו שלא ממש מצליח להדליק אתכם, אתם לא חייבים להודיע לו ש…לדעתכם הוא חנון. כשאתם דלוקים על מישהו ורוצים להציע לו חברות, כדאי שתגלו לו את זה בארבע-עיניים ולא… בצעקות בתוך האוטובוס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
הפתעות: צפוי לכם קטע מצחיק עם מישהו שנורא מופתע מהדברים שאתם אומרים לו. סבבה, עכשיו זו כבר הבעיה שלו – לא שלכם.
כריזמה: אתם לא סגורים על מישהו שהכריזמה שלו כובשת אבל הפוזות שלו מעצבנות. כדאי לכם להתמקד בכריזמה ולא בפוזות.
טבעיות: מילים שאתם אומרים בשיא הטבעיות גורמות למישהו להתרגש. יש מצב שהוא הבין אתכם לא נכון וחושב שאתם מאוהבים בו.
טיפים לשוורים להימנעות מפדיחות: אז נכון שיש לכם את כל הזמן שבעולם, אבל אם כבר נדלקתם על מישהו, כדאי שתרמזו לו על כך עוד לפני ש…נולדים לו הנכדים. ואם למורים או להורים יוצא עשן מהאוזניים, כדאי שתביא בחשבון שאולי הם כועסים על משהו ו…שזה לא סתם קומזיץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בלגאן: מישהו שאתם סוגדים לו עוזר לכם לצאת מבלגאן רגשי שקשה לכם איתו. אתם יכולים לדבר איתו על מה שאתם לא יכולים לדבר עם אחרים.
סתלבט: אתם קולטים מישהו שכאילו מסתלבט איתכם על איזשהו קטע חברתי, רק שבתכלס הוא מנסה להוציא מכם איזושהי מילה רומנטית.
יצירתיים: אתם יוצאים גדולים מתחום חדש שרק עכשיו התחברתם איתו. זה אחלה טיימינג בשביל שהיצירתיים שביניכם יתחילו לעשות משהו עם הכישרונות שלהם.
טיפים לתאומים להימנעות מפדיחות: אם מישהו משקיע בכם לילה מדהים של בילויים ואקשן, אתם לא חייבים לתת לו להרגיש ש… כבר הייתם בסרט הזה. כשהמורה שלכם מתעלפת לאחר שסיימתם להסביר לה מדוע איחרתם לכיתה, קחו בחשבון שזה לא סתם שהיא… חטפה סחרחורת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
תבונה: צפויים לכם אחלה קטעים עם מישהו שרק עכשיו קלטתם שהוא דלוק עליכם. אל תגידו לו כלום על מישהו או מישהי, שהוא נפרד מהם.
מעריצים: אם בראש שלכם לצאת לבלות עם מישהו שיש מיליון מעריצים, אל תיקחו ללב אם זה לא ישר יסתדר לכם. כל ההתחלות קשות.
זורמים: אתם זורמים עם קטע שיכול לעזור לכם לשכוח פרשייה מבאסת שעדיין לא השתחררתם ממנה. הכי טוב בשבילכם זה להיצמד אליו.
טיפים לסרטנים להימנעות מפדיחות: כשאיזשהו מחזר מתקשר אליכם שבעים פעם ביום, תנו צ'אנס שהוא מאוהב בכם ושזה לא סתם ש… נלחצת לו האצבע. כשנסיך מהאגדות יורד על הברכיים ומציע לכם חברות, אז הדבר האחרון שהוא מצפה לשמוע זה… "תגיד, אתה בטוח שאתה מתכוון אלי ?".
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מקוריות: רעיון מקורי יכול לפתור לכם בלגאן בתחום שבין בנים לבנות. זה סבבה שאתם מבסוטים וכל זה, אבל כדאי שתתייעצו גם עם ההורים.
נסיעה: צפויה לכם נסיעה מטריפה שמביאה לכם מעריצים חדשים. מישהו טוען שיהיה קשה לכם איתם (עם המעריצים) אבל יש מצב שהוא מקנא.
אופי: מישהו רוצה לצאת איתכם אבל מנסה להשתלט לכם על החיים. בתור אריות אמיתיים, אין צ'אנס שתסכימו לקשקושים שכאלה.
טיפים לאריות להימנעות מפדיחות: כשרק עכשיו סיימתם להתנשק, כדאי שתתנו לצד-השני להתאושש קצת, אתם יודעים, הוא לא חייב תיכף… לפצוח בתשואות. כשלמישהו בוערות האוזניים מרוב שהוא מנסה לחזר אחריכם, אל תציעו לו למרוח עליהן משחה. קחו בחשבון ש… גם הוא בן-אדם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
רומן: מתבשל לכם קטע מהסרטים שכבר עכשיו עושה לכם פרפרים בבטן. יש מצב לרומן אהבה, אבל תצטרכו להתייעץ עם מישהו שאין לו אינטרס בסיפור הזה.
חיזורים: יבואו לכם קטעים מוטרפים של אהבה, דווקא ברגעים הכי פחות צפויים. כמה שיותר חיזורים מסתוריים, ככה סבבה יותר בשבילכם.
סודות: אם אתם מרגישים צורך לדבר על הסודות האינטימיים שלכם, תעשו את זה רק עם מי שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות.
טיפים לבתולות להימנעות מפדיחות: גם אם זה נורא מפתיע אתכם, כדאי שתדעו שבני-אדם הם לא מושלמים, אבל לא זה מה שצריך לגרום לכם להפסיק להתייחס אליהם. גם אם המחזר שלכם בלע את המילים מרוב התרגשות, לא ישר צריך לשאול אותו אם יש לו… ליקוי בדיבור. זה ממש בסדר אם תציעו לו כוס מים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
לוק: אהבות וריגושים עושים משהו טוב בשביל הלוק שלכם. המחזרים שלכם מתחילים להתווכח ביניהם בגלל שיש מצב לתחרות.
בלבול: מישהו קרוע עליכם כבר מתחילת השנה, אבל קשה לו להסתכל לכם בעיניים. כדאי שתנערו אותו בשביל שיצא מהביישנות שלו.
מרוגשים: מישהו זורק לכם הצעה שמשאירה אתכם מרוגשים. במקום להתפדח בתשובה לא שקולה, כדאי שתטחנו את ההצעה עם חבר נאמן.
טיפים למאזניים להימנעות מפדיחות: כדאי שתדעו שלא כולם חייבים לחבב את מי שנדלקתם עליו: מותר לכם לחזר אחריו… גם בלי אישור מאחרים. כשנמאס לכם מקטע רומנטי שמתחיל לשעמם אתכם, תרגישו חופשיים להעביר את המסר למי שצריך. אל תדאגו… זה לא יהרוס אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
צ'אנס: צפויות לכם הפתעות שקשורות ליחסים שבין בנים לבנות. קצת נשבר לכם מהקטעים הרגילים, ואתם הולכים לקחת צ'אנס בשביל לקבל קצת אקשן.
פנטזיות: זורמות אליכם פנטזיות על מישהו שנורא בא לכם להתחבר איתו. אם תציעו לו הצעה שקשה לסרב לה, יש סיבה למסיבה.
רגשות: צפוי לכם דיבור ממושך עם מישהו שקצת קשה לו לחשוף רגשות. אז נכון שבהתחלה הוא יהיה קצת מופנם, אבל כדאי שתזרמו בקצב שלו.
טיפים לעקרבים להימנעות מפדיחות: זה לגמרי חוקי אם ה"הוא" שאתם דלוקים עליו, לא ממהר לרדת על הברכיים: תופתעו, אבל במדינה חופשית… יש מצב כזה. וכשאתם מציעים חברות, כדאי שתהיו קצת פחות מסתוריים מהרגיל, בשביל שהצד השני ילך הביתה… קצת פחות מבולבל מכפי שהגיע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
דאחקות: מישהו קרוע עליכם בזכות הדאחקות והצחוקים שאתם דופקים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תפספסו אותו.
מעורבות: יותר ויותר אתם מגלים מעורבות בקטעים הרומנטיים של מישהו מסוים. מצד שני, לא כדאי שתהיו מעורבים בקטעים הממש אישיים. אתם מבינים את זה, נכון?
בשורות: צפויה בשורה גדולה שמגשימה את התפילות הרומנטיות שלכם. סבבה, אבל אל תגידו כלום עד שתשמעו את הדברים ממישהו שאתם דלוקים עליו.
טיפים לקשתים להימנעות מפדיחות: אז נכון שאתם מרגישים סבבה עם כל העולם ואחותו, אבל יש אנשים שלא ממש רוצים לשמוע… שהם שמנים או שיש להם חצ'קון על האף. ולפני שאתם מציעים חברות, כדאי שתתנו לצד השני להכין את עצמו, אתם יודעים… רק בשביל שהוא לא יתעלף לכם מרוב הפתעה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
קאמבק: פרשייה מוזרה שפעם לא הצליחה לכם, עושה קאמבק לסיפור של הצלחה. יש מצב שרכשתם ניסיון והבנתם מה בדיוק צריך לעשות.
גישושים: מתחילים גישושים עם מישהו שהסגנון שלו תפור עליכם. בסיפור הזה לא כדאי לכם להתייעץ עם חברים בגלל שהקטע שלהם, הוא לא הקטע שלכם.
פרצופים: מישהו עושה לכם פרצוף חמוץ ואתם הולכים לבדוק איתו מה יושב לו על הלב. יש מצב שמישהו מסוים חופר לו במוח עליכם.
טיפים לגדיים להימנעות מפדיחות: בשביל לחיות בשלום עם עצמכם, כדאי שבכל יום תעשו לפחות דבר ספונטאני אחד. אתם יודעים… לא הכול חייב ללכת לפי הכללים. וכשמישהו עושה לכם עיניים, אתם לא חייבים לחשוב על "מה יהיה מחר". זה לגמרי בסדר אם תפרגנו לעצמכם… פשוט לזרום איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
הדחקות: יש מישהו שמצליח לבלבל אתכם עם רגשות שהעדפתם להדחיק. הסיפור הזה לא יצא מהחיים שלכם עד שתבררו אותו ככה טוב-טוב.
אנרגיות: כוכב ששמו אוראנוס מסדר בשבילכם קטעים רומנטיים מוטרפים. צפויה שיחה מרגשת שבהפוך-על-הפוך תביא לכם לילה מוטרף על העיר.
חוויות: מישהו שהחיים שלו על הפנים מחפש אצלכם פינוקים ועצות. זו לא חייבת להיות אהבה חדשה, אבל גם חוויה זה לא משהו שקונים בבוטיק.
טיפים לדליים להימנעות מפדיחות: אתם לא חייבים לעשות את הדבר הכי מוטרף שעולה לכם בראש. תתפלאו… אבל יש אנשים שלא מתחברים לזה. וזה לגמרי נכון שאתם נחשבים למה-זה מקוריים ומדהימים, אבל יש גבול גם למקומות שבכוונתכם… לתקוע בהם פירסינג.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מסרים: צפוי לכם מסר ממישהו שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם. זה ייראה לכם קצת מוזר, אבל בהמשך זה ייקח אתכם למקום הנכון.
כמוסים: פרשייה קורעת מחברת אתכם עם רגשות כמוסים. סבבה, רק כדאי שתדעו שעם קטעים שכאלה החיים הופכים להיות מוטרפים.
חפירות: קטע שבא לכם בידידות כאילו, יכול להפוך לרומן אהבה. אל תחפרו יותר מדי בשביל לבחון את כוונותיו של מישהו שדלוק עליכם.
טיפים לדגים להימנעות מפדיחות: אם בא לכם להציע חברות, זה בסדר אם תעשו את זה בחושך, אתם יודעים, ככה רק בשביל שהצד השני לא יראה… שאתם בוערים מרוב הסמקה. גם כשאתם מאוהבים או בעיקר כשאתם מאוהבים, יש דברים שבן הזוג לא חייב לדעת עליהם: תאמינו או לא, אבל… גם הוא לא מספר לכם הכול.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button