הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 11.06 – 05.06

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.06– 05.06הורוסקופ מזל טלה
מבטים: צפוי לכם קטע מהמם עם מישהו שעד עכשיו יש לכם איתו רק חילופי מבטים. בשביל להביא לעצמכם את המזל כדאי לכם ללבוש בגדים בגוונים אדומים.
מקוריות: צפויות לכם אנרגיות מקוריות ויפות בסיפור הרומנטי, אבל לא כדאי שתכניסו את עצמכם לקטע של השוואות ביניכם לבין אחרים.
פינוקים: אם יש לכם חברים שנולדו במזל טלה כמוכם, ואם בראש שלכם לפנק אותם, תכינו להם הפתעה שאיכשהו קשורה למהפך רומנטי.
התחדשות: מתגלגל רעיון מהמם שיכול להביא לכם אהבה חדשה. רק לפני שאתם הולכים עליו, כדאי לכם לוודא שגם הצד השני לא אדיש כלפיכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
צחוקים: קטע מצחיק גורם לכם לרדת על מישהו שאתם דווקא נמשכים אליו. מה שמתחיל כמו סתם סתלבט ודאחקות יכול לזרום אל סיפור אהבה.
מעורבים: אתם תהיו מעורבים בקטע חברתי שיסדר לכם מקובלות ופופולאריות. הסיפור הזה מביא לכם צ'אנס להעביר מסר אל מישהו שבראש שלכם.
שדרוגים: בילויים שלא מהעולם הזה יכולים לשדרג לכם קטע רומנטי שכאילו נכשל. קחו אותם אל מקום עם המון ריקודים ותנועה.
סולחה: מישהו שהיה לכם איתו בלגאן מסוים רוצה לסיים את הסכסוך ביניכם. כדאי לכם לזרום איתו גם אם זה לא מה שממש בראש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
זיכרונות: מישהו ממש מתוק עוזר לכם לנפנף זיכרונות שרק סיבכו לכם את החיים. צפויה לכם פרשייה רומנטית חמודה שתצבור אנרגיה לאט אבל בטוח.
שכנועים: מישהו ינסה לשכנע אתכם לחזור אל קטע רומנטי שכבר לא בראש שלכם, אבל איך שזה נראה אז אתם הולכים קדימה ולא מסתכלים לאחור.
סטייל: אל תופתעו אם טיפוסים כבדים ומשעממים לא יאהבו את הסטייל שלכם. מה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה עד כמה אכפת לכם מהם.
מחשבות: מישהו שהיו לכם מחשבות עליו, נדלק על קטע שלא ממש מדבר אליכם. כדאי שתחכו קצת בשביל לראות לאן זה מתפתח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
כללים: מישהו מספר לכם משהו מדהים על מישהו שאתם לא אדישים אליו. בא לכם לעשות עם זה משהו מוטרף אבל תצטרכו להיכנע לכללים המקובלים.
פגישות: אנרגיה שלא מהעולם הזה גורמת לכם לפגוש אנשים אף פעם לא ראיתם כאילו, אבל משהו רומז לכם שבעבר כבר נפגשתם איתם.
אקשן: חיזורים ששמרתם בלב חוזרים אליכם עם הרבה יותר אקשן ממה שהיה לכם פעם. אתם כבר לא פוחדים מפדיחות ופשוט זורמים עם זה.
פרשיות: אתם נכנסים אל פרשייה רומנטית עם מישהו מדהים ושווה וכל זה. כשהמזל הולך איתכם, אז רק השמיים הם הגבול.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מדהים: אתם מצליחים להתגבר על כל מיני מכשולים שהפריעו לכם בקטעים שבין בנים לבנות, ואם תמשיכו ככה אז צפוי לכם שבוע מדהים.
סולחה: צפויה לכם התפייסות – יענו סולחה – עם מישהו שכל הזמן התכסחתם איתו וכאלה. יש מצב שמישהו מהחברים שלכם מסדר בשבילכם את ההתפייסות הזו.
ספונטאני: צפוי קטע ספונטאני עם מישהו שרק עכשיו הכרתם. זה הכול בסבבה אבל לא כדאי שתזניחו בשבילו את הדברים האחרים שלכם.
חידוש: ברגעים הכי לא צפויים אתם נזכרים במישהו שהיה לכם מה-זה טוב איתו. סבבה, אבל רק שתדעו שיש מצב לחדש איתו את הקשר ואין לכם מה להתבייש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מקובלים: אל תתרגשו אם פתאום יתברר לכם שיש המון ילדים שנורא רוצים להיות החברים שלכם. זה מצחיק שפעם פחדתם שאולי אתם לא מקובלים וכל זה.
דיבור: צפוי לכם אחלה קשר ואחלה דיבור עם מישהו שההתנהגות שלו מטריפה את כל מי שנמצא בסביבה, אבל עושה רושם שדווקא בגלל זה אתם דלוקים עליו.
הפתעה: אתם מצליחים להפתיע מישהו שהיה בטוח שאין לכם צ'אנס להפתיע אותו. יכול להיות שזה משהו שקשור לאיזושהי מתנה או משהו כזה.
שיחה: אל תתעצבנו על דברים שאפשר לסגור אותם בשיחה בארבע עיניים. לא כל מה שמישהו אומר לכם, הוא גם מתכוון לכל מילה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
אנרגיות: הכוכבים מביאים לכם אחלה אנרגיות שעושות משהו מדהים להופעה החיצונית שלכם, שזה ממש סבבה בשביל מה שנראה כמו חיזור משמיים.
כוכבים: אם אתם רוצים שהכוכבים יעזרו לכם להשיג את מי שאתם דלוקים עליו, אז גם אתם צריכים לתפוס יוזמה ולעזור לעצמכם. תשלחו מסר, אל תחכו.
רעיונות: יש מישהו שמביא לכם אחלה רעיון בשביל לנצח בתחרות שאתם משתתפים בה, ויש מצב שזו בכלל תחרות בקטע רומנטי.
קטעים: השבוע באים לכם קטעים שקשורים בעזרה שלכם לאנשים שקצת קשה להם בחיים. הכי טוב בשבילכם זה פעולות של התנדבות, אבל לא רק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
דיבור: אתם לוקחים את עצמכם אל מקום שיש בו הרבה אנשים עם מוסיקה וכאלה, ויש מצב שדווקא שם אתם יכולים לתפוס דיבור עם מישהו שאתם נמשכים אליו.
משפחה: קטעים שקשורים במשפחה שלכם יביאו לכם הרבה שמחה. מישהו שנורא חשוב לו שיהיה לכם טוב, נותן לכם משהו שכבר המון זמן אתם רוצים.
ריגושים: כל מיני אנשים שנכנסו לחיים שלכם ממש בזמן האחרון, מביאים לכם ריגושים שלא מהעולם הזה. כל מה שאתם נותנים לאחרים, יחזור אליכם בענק.
סבלנות: צפויה הצלחה רומנטית לאלה מביניכם שגילו סבלנות בקטע של לחכות למישהו. המישהו הזה גם נורא יתפלא כשתספרו לו על איך שהרגשתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
קליטה: אתם נדלקים על מישהו שכל פגישה איתו הופכת להיות סיבה למסיבה. יש מצב שהוא קולט את המחשבות שלכם עוד לפני שאתם מדברים.
חיבורים: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים בסבבה עם כל אלה שחיבור האותיות של השם שלהם, או חיבור הספרות של תאריך הלידה שלהם, מסתכם ב – 4.
יכולות: אל תוותרו על היכולות החברתיות שלכם, משום שדווקא בזכותכם יש מצב שתוכלו להקים קבוצה חברתית שתזרום עם פעולות מטריפות.
מפגשים: אנרגיות מפתיעות זורמות אל התחום הרומנטי שלכם, ומסדרות לכם 'מפגשים' פנימיים עם איכויות שלא ממש הכרתם בנפש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
התחדשות: פרשייה שנפרדתם ממנה, מביאה לכם פרשייה חדשה שעושה רושם הרבה יותר חיובי מהקודמת. לפני שבוע יכולתם רק לחלום על זה.
בילויים: מישהו שהחוויות הרומנטיות עלו לו לראש, רוצה שתצטרפו אליו בבילויים שלו. אתם אומרים לו שתשקלו את זה, אבל לא לגמרי סגורים על עצמכם.
כספים: זה לגמרי סבבה שפתאום בא לכם להרוויח קצת כסף. אם זה מה שקורה לכם, כדאי שתחליפו מילים עם ההורים שלכם.
התלבטויות: אתם מתלבטים אם כדאי לכם לחזור אל מישהו שכבר היה לכם קטע איתו. זה בסדר, אבל בתנאי שהוא למד משהו מהשטויות שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
הצעות: מחזר שלא היה סגור עליכם, חוזר עם הצעה מפתיעה או עם מסר מוזר. כדאי שתדעו שהוא עשה השוואות ביניכם לבין מישהו אחר ו…אתם ניצחתם.
ווידויים: מישהו מתוודה בפניכם שהחברות שלו איתכם עושה טוב לנפש שלו, ולא רק בקטע של בילויים. זה אחלה קשר, אם חיפשתם קשר אמיתי.
עצמאות: צפויים לכם בילויים בסטייל של חופש ועצמאות. זה בגלל שהקטעים הקודמים קצת הגבילו אתכם. כדאי שתשימו עין על מישהו שנולד במזל גדי.
רצינות: אתם לא צריכים להתפלא שהולך לכם עם מחזרים שמחפשים בן זוג מקורי שאפשר לבנות איתו מערכת יחסים מוטרפת. ככה זה עם הדליים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
סיפורים: מישהו שממש דלוק עליכם, מספר לכולם שאתם מקסימים ומדהימים. הוא לא מחפש פדיחות, אבל רוצה שזה יגיע גם לאוזניים שלכם.
חיפושים: צפויות לכם פגישות בסבבה עם מישהו שקצת נשבר לו מסתם בילויים, והוא מחפש מישהו שאפשר לשוחח איתו אל תוך הלילה.
כיוונים: מישהו שלא ממש היה נחמד אליכם, משנה כיוון ובא אליכם בטוב. אם זה מה שקורה לכם איתו, כדאי שגם אתם תבואו קצת לקראתו.
ראשים: אל תקשיבו למי שטוחן לכם את המוח ואומר שפתאום התחלתם להיות 'כבדים' וכל זה. תעשו את מה שטוב בשבילכם, ולא את מה שבראש שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button