הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 09.02 – 02.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.02-09.02
הורוסקופ מזל טלה
עיניים: אל תרשו לעיניים שלכם לבלבל אתכם בקטע עם מישהו חדש שאתם מכירים. קודם כדאי שתדבר איתו ורק אחר כך תגבשו עליו דעה.
דיבורים: צפויים לכם רגעים רומנטיים עם מישהו שיש מקום לשיפור ההתנהגות שלו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתדברו איתו על זה.
קולות: מישהו שווה עושות קולות של אדישות אבל לא מצליח להטעות אתכם. זו אחלה הזדמנות בשביל להעביר לו מסר שאומר "אתה לא יודע מה אתה מפסיד!".
כוכבים ואופי: אתם רגשניים ופעלתניים, מסתערים ונוגחים בלי לשקול פעמיים. אינכם מרשים להיגיון לקלקל לכם את התמונה. אתם שייכים ליסוד האש שהולך טוב עם מזלות האוויר דלי, תאומים ומאזניים, בעיקר עם מאזניים. בנומרולוגיה, המספר 9 מייצג אהבות שעושות לכם טוב או קטעים רומנטיים ספונטאניים שדורשים השקעה רבה של אנרגיה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
סבלנות: מישהו ששמתם עליו עין רומז לכם שגם אם עכשיו הוא לא בראש שלכם, יש לו המון סבלנות לחכות לכם. סבבה, לכו עם זה.
מחזרים: הכוכבים מעודד אתכם לזרום רק עם מחזרים שמוכנים להשקיע בקשר איתכם. צפויים לכם אחלה קטעים עם מישהו שהגיע ממרחקים.
משתדלים: החברים שלכם משתדלים להוביל קטע חברתי, אבל זה לא ממש מצליח להם. זה אחלה צ'אנס בשביל להוכיח להם מה אתם שווים.
כוכבים ואופי: אתם שקולים, סבלניים, יציבים ומעשיים. שום דבר לא שווה שתשקיעו בו עצבים. לא מרשה לרגשותיכם לשלוט בכם. אתם שייכים ליסוד האדמה שהולך טוב עם מזלות המים עקרב, דגים וסרטן. בעיקר עם עקרב. בנומרולוגיה, המספר 6 מייצג אהבות שמצליחות להדליק אתכם או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות כפריים ובחיק הטבע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
עצות: חבר טוב נותן לכם עצה מדהימה שקשורה לקטע רומנטי שהתלבטתם לגביו. עכשיו אתם בודקים עם עצמכם עד כמה באמת אכפת לכם מהסיפור הזה.
געגועים: צפויה לכם פגישה עם מישהו שממש-ממש התגעגעתם אליו. הכוכבים רומזים שאתם הולכים לשתף אותו בסודות שלכם.
תוכניות: הולך ומתקרב תאריך משמעותי שקשור למישהו שאתם קרועים עליו. כדאי שתעשו על זה תוכניות, גם אם מתוכנן לכם משהו אחר.
כוכבים ואופי: מבחינת הרגשות, אתם פעם כך ופעם אחרת. קשה לנחש מראש כיצד תנהגו: עם יד על הלב, גם אתם לא ממש יודעים. אתם שייכים ליסוד האוויר שהולך טוב עם מזלות האש טלה, אריה וקשת. בעיקר עם קשת. בנומרולוגיה, המספר 5 מייצג אהבות שהולכות איתכם סבבה או קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי טיולים ונסיעות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
זורמים: פגישה שכבר המון זמן בראש שלכם, עשויה להשתפר אם תתנו לה לזרום בטבעיות ולא תנסו לשחק אותה בסטייל של מישהו אחר.
מחבבים: מישהו שאתם מחבבים תופס אתכם ברגע הכי פחות מתאים בשביל לרמוז לכם על משהו רומנטי שבנסיבות אחרות הייתם מתים לקפוץ עליו.
מדליקים: הביישנות שלכם מדליקה את החברים שלכם אבל צפוי קטע רומנטי בו לא תוכלו להסתתר יותר מאחורי חומות של שתיקה.
כוכבים ואופי: אתם נחשבים לרגישים ורגשניים שנוטים להיפגע בקלות וזקוקים להמון חום ואהבה. בסיפורים של אהבה והתאמות, אתם שייכים ליסוד המים שהולך טוב עם מזלות האדמה שור, גדי ובתולה. בעיקר עם גדי. בנומרולוגיה, המספר 2 מייצג אהבות שעושות לכם את זה או קטעים רומנטיים שיתרחשו בקרבת מקור מים, כגון: חוף ים, נחל, אגם או בריכה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מתחברים: הרומנטיקה זורמת בכיף ופתאום אתם לא זקוקים לסודות או להסתודדויות. מישהו חמוד עוזר לכם להתחבר עם הרגשות הכי עמוקים שלכם.
מתחממים: בשורה טובה זורמת אליכם מעבר לים ומחממת לכם את הלב. יש מצב שזה קשור למישהו שכבר היה לכם קטע איתו.
שינויים: מישהו שפעם התלהבתם ממנו, נראה לפתע מה זה מעפאן. השינוי התחולל בזכות זה שהתחלתם להתעלם מן ה-לוק שלו והתחלתם להתייחס למה שהוא אומר.
כוכבים ואופי: אתם מתייחסים לחיים בגדול ולא מוכנים לבזבז זמן על שטויות קטנוניות. מצד שני, לא תהססו לצאת למלחמה כדי להציל את הכבוד המלכותי. אתם שייכים ליסוד האש שהולך טוב עם מזלות האוויר דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר עם דלי. בנומרולוגיה, המספר 1 מייצג אהבות שעושות לכם טוב או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מפוארים ובעלי סטייל מרשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מגשימים: צפויה להתגשם לכם משאלה שקשורה למישהו שלא מסתדר עם המוסכמות החברתיות. כדאי שתשתפו את ההורים בקטע הזה ולא תתנו להם לנחש.
מעריצים: מישהו שממש מעריץ אתכם יודע עליכם המון דברים שהגיעו אליו משמועות. עכשיו אתם הולכים להראות לו מי אתם באמת.
הומור: האנרגיות של כוכב ששמו מרקורי עושות טוב למראה ולהופעה שלכם. חוץמזה, חוש ההומור השנון הוא הקסם הכי סודי שלכם.
כוכבים ואופי: אתם נחשבים למעשיים, תכליתיים, שיטתיים, דייקניים, נבונים ושמרנים. לא יתפסו אתכם נסחפים ברגשותיכם. אתם שייכים ליסוד האדמה שהולך טוב עם מזלות המים עקרב, דגים וסרטן. בעיקר עם דגים. בנומרולוגיה, המספר 4 מייצג אהבות שמדליקות אתכם או קטעים רומנטיים שיתרחשו בסגנון שנון, חד, ברור וטיפה ביקורתי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
הזדמנויות: מישהו שכבר מזמן אתם שרופים עליו מצליח להתנער מקשר שחסם אותו. אל תפספסו את ההזדמנות רק בגלל שלא נעים לכם.
גלים: צפוי שבוע גלי שעושה טרמפולינה לרגשות שלכם, גם אם הוא לא ממש מסתדר עם ההיגיון. לפעמים צריך להקשיב ללב ולא לראש.
בילויים: זיכרונות 'לא-משהו' מן העבר עלולים לעכב התחלה רומנטית חדשה. אל תהססו לממש בילוי מתוכנן, גם אם יש מי שזה מעצבן אותו.
כוכבים ואופי: השם שלכם, מאזניים, כשמו כן הוא: מאוזנים, גם עם רגש וגם היגיון. הרמוניים מאוד, נמנעים מחילוקי דעות, ומשתדלים להביא את הדברים לידי פיוס. אתם שייכים ליסוד האוויר שהולך טוב עם מזלות האש טלה, אריה וקשת. בעיקר עם טלה. בנומרולוגיה, המספר 6 מייצג אהבות שזורמות איתכם סבבה או קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי התפייסות ממריבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הפתעות: השבוע כדאי לכם לעצור את השעון ולבדוק עד כמה ואם בכלל אתם מרשים לאחרים להתערב לכם בקטעים הרומנטיים. התוצאות יפתיעו אתכם.
כוונות: צפוי לכם דיבור עם מישהו שקצת מתבייש לספר על הכוונות שלו, אבל ההתנהגות שלו מוכיחה שהוא בכלל לא אדיש כלפיכם.
צ'אנסים: יום שלישי הוא אחלה טיימינג בשביל להעביר מסר רומנטי אל מישהו שאתם קרועים עליו. לכל היותר, אתם לוקחים צ'אנס על רכילות לא משמעותית.
כוכבים ואופי: אתם מסוגלים לקחת את ההיגיון ולהמריא איתו לשמיים או לצלול אל מצולות הרגש. בדרך כלל אתם מעניקים עדיפות לרגש. אתם שייכים ליסוד המים שהולך טוב עם מזלות האדמה שור, גדי ובתולה. בעיקר עם שור. בנומרולוגיה, המספר 8 מייצג אהבות שמצליחות לכבוש אתכם או קטעים רומנטיים מדהימים שצריך לשמור בסוד. אצלכם יש הרבה סודות. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
קופידון: הימים שני ורביעי מסדרים לכם קטעים רומנטיים מהסרטים. קופידון מייעץ לכם לא לזרוק מילים שאחר כך תצטערו שאמרתם אותן.
עצמאות: אתם אומרים את כל מה שבא לכם ובגלל זה צפוי לכם וויכוח עם מישהו שלא אוהב את הסגנון הישיר והדוגרי שלכם. לכו עם עצמכם עד הסוף.
בלגאנים: מישהו שאתם קרועים עליו פוקח לכם את העיניים על קטע שהתרחש בעבר. בהמשך תצטרכו לעשות משהו בשביל שהוא לא יקנא.
כוכבים ואופי: אתם לוחמים מטבעכם וכמו כל הפייטרים אתם פותרים את בעיותיכם בדרך הקצרה, המהירה והאמיצה ביותר. אתם שייכים ליסוד האש שהולך טוב עם מזלות האוויר דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר עם תאומים. בנומרולוגיה, המספר 3 מייצג אהבות שעשויות להטריף אתכם או קטעים רומנטיים שאיכשהו קשורים למדינות שמעבר לים [כלומר, לחו"ל].
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
אקשן: צפוי לכם אחלה שבוע שנולד בשביל אקשן ולא בשביל התפלספויות. פרשייה רומנטית יוצאת לדרך ולא כדאי שתתחילו לחפור בה.
מהמם: אתם תופסים מצב רוח הפכפך בגלל מישהו שאתם שרופים עליו. המישהו הזה יפתיע אתכם בהתנהגות מהממת ששוברת את המוסכמות.
מוטרף: בילויים מוטרפים יתגלגלו במהירות וייקחו אתכם אל תוך קטעים רומנטיים שפעם נהגתם להתעלם מהם. היום אתם זורמים איתם.
כוכבים ואופי: אתם בעלי עוצמה אישית חזקה ביותר: מפוכחים, הגיוניים, מעשיים ושאפתנים. מחבבים אהבות מאורגנות ויציבות ונשמרים מפרשיות רגשניות. אתם שייכים ליסוד האדמה שהולך טוב עם מזלות המים עקרב, דגים וסרטן. בעיקר עם סרטן. בנומרולוגיה, המספר 4 מייצג אהבות שזוחלות לכם אל תוך הלב או קטעים רומנטיים שצפויים להימשך זמן רב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
פרגון: זה הזמן לפרגן ולתת מתנה למישהו שאתם אוהבים וגם להעניק לו פינוקים קטנים. קופידון מסדר לכם את העניינים בלי שאתם מתאמצים.
גרופיס: מישהו שיש לו ים של גרופיס מצליח לחזק לכם את הדימוי העצמי בזכות זה שהוא בוחר בכם כשותפים למשהו או אפילו כבני זוג.
מבטים: ים של מבטים לוהטים גורם לכם להשתכנע שיש מישהו שמחזר אחריכם. סבבה, עכשיו תנו לו להוכיח שמגיע לו להיות איתכם.
כוכבים ואופי: אתם נחשבים לטיפוסים לא צפויים. מהממים ומקוריים. מפתיעים ויוצאי דופן. יגידו לכם רגש, אז אתם תלכו על ההיגיון. יגידו לכם היגיון, אז תלכו על הרגש. אתם שייכים ליסוד האוויר שהולך טוב עם מזלות האש טלה, קשת ואריה. בעיקר עם אריה. בנומרולוגיה, המספר 11 [לפעמים גם 22] מייצג אהבות שמצליחות לרגש אתכם או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מוטרפים ולא שגרתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
חוויות: צפוי קטע שבהתחלה אתם לא קולטים שהוא הולך להיות רומנטי, אבל משהו מדהים הופך אותו לחוויה בלתי נשכחת. שווה ומומלץ.
ריגושים: בקטעים שבין בנים לבנות כדאי לכם ללכת על מי שבאמת בא לכם עליו, ולא להתייחס יותר מדי ברצינות למה שמישהו חושב שטוב בשבילכם.
אהבות: הכוכבים מביאים לכם אהבה גדולה ועוזרים לכם לקצור הצלחות גם בקטעים הורסים ומוטרפים. סבבה, מה עוד צריך?
כוכבים ואופי: אתם נסיכי הרגשנים, אלופי הרגשות, נסחף באהבותיכם, מלכי האהבה, לוקחים ללב. ביישנים ומופנמים. נהנים להפליג על גלי רגשותיכם. אתם שייכים ליסוד המים שהולך טוב עם מזלות האדמה שור, גדי ובתולה. בעיקר עם בתולה. בנומרולוגיה, המספר 12 [ולפעמים גם 7] מייצג אהבות שסוחפות אתכם או קטעים רומנטיים מהסוג המדהים, החולמני, התמים והטהור…
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button