הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 06.04 – 30.03

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.03-06.04
הורוסקופ מזל טלה
מטריף: מישהו מטריף שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם ממטר, משגר אליכם רמזים משמעותיים. אל תשאירו אותו עם יותר מדי סימני שאלה.
פרשיות: התלחשויות בקטע הרומנטי עלולות להגיע אל האוזניים הלא נכונות. הפרשיות האלו יצליחו לכם יותר אם תסמכו רק על עצמכם ולא על אחרים.
הזדמנויות: לכל הטלאים שממש עכשיו נפרדו ממישהו, צפויים אחלה קטעים עם הזדמנויות הרבה יותר טובות מהקטע הקודם. מה שהיה, היה – צאו מזה.
התאמות: אתם שייכים ליסוד האש יחד עם האריות והקשתים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם מאזניים, תאומים ודלי. בעיקר כדאי לכם להתייחס למאזניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
סטייל: צפויה הצלחה ענקית לקטעים שאתם עושים יחד עם חברים. גם אם נדמה לכם שאלה סתם קטעים, עדיין אתם תורמים להם סטייל מקורי.
אקשן: מסיבה שהייתה צריכה להתקיים אצל מישהו שאתם מכירים, משנה כיוון ועוזרת לכם להפוך לכוכבי הערב. מצד שני, כדאי לכם להתרחק ממבטי קנאה.
רעיונות: הימים רביעי וחמישי מושלמים בשביל לתת צ'אנס לרעיונות הכי מוטרפים שלכם. אל תעשו חשבון לאף אחד.
שידוכים: אתם שייכים ליסוד האדמה יחד עם הבתולות והגדיים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם סרטן, דגים ועקרב. בעיקר כדאי לכם להתייחס לעקרבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בלגאנים: מישהו שפעם הייתם דלוקים עליו, דופק כל מיני בלגאנים שגורמים לכם לנפנף אותו. מבול העצות שנוחת עליכם עלול להסתיר מכם מחזר חדש ושווה.
שינויים: נסיעה מוטרפת מכניסה מחזרים חדשים לחיים שלכם. ייתכנו שינויים גדולים בתוכניות שלכם בגלל הצעות מפתיעות ושוות. תנו לזה צ'אנס.
מרחקים: אתם כבר לא כל כך סגורים על מישהו שרק לפני זמן לא רב רציתם קשר איתו. צפויים לכם קטעים רומנטיים עם מישהו שחזר ממרחקים.
יחסים: אתם שייכים ליסוד האוויר יחד עם המאזניים והדליים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם טלה, אריה וקשת. בעיקר כדאי לכם להתייחס לקשתים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פגישות: צפויה לכם פגישה חלומית שקשורה ללהקה או לרעיון של גיבוש קבוצה איכותית. מהקטע הזה יכול להתפתח קשר מדליק ומפתיע.
זהירות: כדאי לכם להיזהר מפליטות פה שקשורות למישהו רגיש שממש קרוע עליכם. כל שטות קטנה עלולה להעליב אותו, אתם יודעים.
רגישות: אתם עולים על תכונה מסתורית וקולטים מחשבות עוד לפני שנאמרו. הכישרון הזה יעזור לכם לחשוף כל מיני אנשים צבועים או דו-פרצופיים.
מזלות: אתם שייכים ליסוד המים יחד עם העקרבים והדגים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם גדי, בתולה ושור. בעיקר כדאי לכם להתייחס לגדיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
נחמדות: אתם יותר מדי נחמדים כלפי ההתנהגות הלא-יציבה של מישהו שאתם קרועים עליו. כדאי שתעשו איתו דיבור נוקב וכמה שיותר מהר.
נומרולוגיה: המספר 8 שולט עכשיו בחיים שלכם ומביא לכם קטעים עם אנשים שצירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר הזה.
חפירות: אל תחפרו יותר מדי בשביל לבחון את הכוונות של מישהו שמחזר אחריכם. מותר לכם להאמין למילים הכנות שהוא אומר לכם.
יסודות: אתם שייכים ליסוד האש יחד עם הטלאים והקשתים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם מאזניים, תאומים ודלי. בעיקר כדאי לכם להתייחס לדליים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
ספונטאניות: הקטעים הרומנטיים שלכם יכולים להפוך להרבה יותר מטריפים ומוטרפים אם תסכימו [וגם הצד השני] לזרום עם טבעיות וספונטאניות ללא מלאכותיות.
חיוכים: נופלת עליכם תקופה שתביא לכם המון סיבות לחייך. אל תהססו לתת צ'אנס לשידוכים והכרויות, גם אם הם לא ממש בסטייל שלכם.
שווה: מישהו שווה ופופולארי עושה לכם כבוד גדול שבזכותו אתם מצליחים להתקבל לכל מיני מקומות שווים ויוקרתיים. טיולים ונסיעות עושים לכם את זה.
קשרים: אתם שייכים ליסוד האדמה יחד עם הגדיים והשוורים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם עקרב, סרטן ודגים. בעיקר כדאי לכם להתייחס לדגים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
זורמים: קטעים חברתיים שפעם לא ממש התחברתם אליהם, זורמים עכשיו בדרך שונה מזו שהכרתם. הגישה המקורית משפרת מאוד את המקובלות החברתית שלכם.
מתאחדים: אתם מתחילים להתיידד עם מישהו שעד עכשיו לא ממש הסתדרתם איתו. יכול להיות שבלגאן משותף גרם לשניכם להתאחד.
גורל: צפוי לכם שבוע מלא וגדוש בצירופי מקרים מדליקים. אנשים שהייתם בטוחים שנעלמו לכם, יופיעו פתאום ויגרמו לשינוי משמח בתוכניות שלכם.
מחזרים: אתם שייכים ליסוד האוויר יחד עם התאומים והדליים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם טלה, אריה וקשת. בעיקר כדאי לכם להתייחס לטלאים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
קסם: כדאי שתנצלו את הקסם האישי שלכם בשביל להשפיע על מישהו שלא חי בשלום עם עצמו. תביאו לו מצב רוח טוב. למה אתם מחכים?
מחשבות: הרגשות והמחשבות ישחקו תפקיד חשוב בסיפור הרומנטי, ובגלל זה אסור שתוותרו על דיבורים בארבע עיניים. מישהו חושף רגשות ברגע הכי לא צפוי.
סגנון: יש מצב שסיפור רומנטי שכבר יצא לו להמריא ולנחות, יחזור על עצמו. רק שתדעו שזה קשור לסגנון החיים של הצד השני שמתקשה לשמור על יציבות.
פרטנרים: אתם שייכים ליסוד המים יחד עם הסרטנים והדגים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם גדי, שור ובתולה. בעיקר כדאי לכם להתייחס לשוורים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חשיפה: פרשייה רומנטית עלולה לבלבל אתכם בגלל שאתם פוחדים מחשיפת רגשות, אבל רוצים לתת משמעות ברורה יותר לקשר מעורפל.
התעוורות: שיחה מלב אל לב תעורר אהבה שנתקעה. מישהו צריך זמן בשביל להסביר לעצמו מה בדיוק הוא מרגיש כלפיכם. סבבה. תנו לו זמן.
סודות: החברים שלכם ישמרו על הסודות שלכם ויעזרו לכם להיפטר מדאגות ופחדים. הם ישכנעו אתכם לבחור בדרך בטוחה ולא לקחת סיכונים מוטרפים.
התאמות: אתם שייכים ליסוד האש יחד עם האריות והטלאים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם מאזניים, תאומים ודלי. בעיקר כדאי לכם להתייחס לתאומים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
החלטיות: הקסם האישי שלכם מביא לכם חברים ומקובלות חברתית, אבל מעצבן את אלה שאוהבים להתנשא על פני אחרים. אל תעשו להם חשבון.
צחוקים: כל מיני דאחקות שבהתחלה היה נדמה לכם כאילו מישהו יורד עליכם, משנים כיוון והופכים לקטעים רומנטיים. הביטחון העצמי שלכם במגמת עלייה.
תפילות: יש מצב לבשורה מטריפה שהתפללתם בשבילה, אבל אין סיבה להגיב עליה כל עוד אינכם שומעים את הדברים ממישהו שאתם דלוקים עליו.
יחסים: אתם שייכים ליסוד האדמה יחד עם השוורים והבתולות. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם עקרב, סרטן ודגים. בעיקר כדאי לכם להתייחס לסרטנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
רוחניות: צפויים לכם רגעים רוחניים בחברת מחזרים פתוחים בראש טוב. מצד שני, כדאי שתדעו שהם ממש לא אוהבים לוותר על החופש האישי שלהם.
מסתורין: קטע מסתורי שממש לא בא לכם לדבר עליו, עלול לעצבן מישהו שיש לכם תוכניות לגביו. לא נורא, אתם לא חייבים לספר לו הכול.
טיימינג: הימים שני ורביעי הם אחלה טיימינג בשביל לתת הצעת חברות או רמז בכיוון הזה. סבבה, אבל מה שהכי חשוב זה להתגבר על מחסומי הבושה.
מזלות: אתם שייכים ליסוד האוויר יחד עם התאומים והמאזניים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם טלה, קשת ואריה. בעיקר כדאי לכם להתייחס לאריות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
הפתעות: דווקא מישהו שלא חשבתם בכיוון שלו, מופיע כאילו משומקום. צפויה לכם התלבטות בינו לבין מישהו אחר שאתם חושבים עליו.
לוק: האהבה והחברות עושות טוב ל – לוק ולהופעה שלכם. צפויה לכם פרשיה יפה ועדינה עם מישהו שסיים להתלבט והחליט להעדיף אתכם על פני מישהו אחר.
תחביבים: קטע יצירתי שכמעט פספסתם אותו, פותח בפניכם עולם חדש של תחביבים אמנותיים. כדאי לכם לתת צ'אנס לדברים שלא הכרתם.
יסודות: אתם שייכים ליסוד המים יחד עם הסרטנים והעקרבים. המזלות שיתאימו לכם כבני זוג הם שור, בתולה וגדי. בעיקר כדאי לכם להתייחס לבתולות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button