הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 27.07- 20.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 27.07– 20.07
הורוסקופ מזל טלה
צחוקים: מזל ענק צפוי לכם בחברת מי שתמיד מצליח להצחיק אתכם. גם אם זה לא עלה בראש שלכם, יש בסיפור הזה הרבה אנרגיה רומנטית.
פוגשים: אל תהססו כאשר סוף-סוף אתם פוגשים מישהו שמבין את הראש שלכם. היכרות חדשה תעזור לכם להתגבר על ביישנותכם.
הזמנות: אתם מרשים למצב הרוח שלכם להשתנות בגלל מישהו שלא שווה את זה. אם תסלחו לו על הבלגאנים שהוא מחולל, אתם מזמינים לעצמכם את הפעם הבאה.
קצב: המחזרים והמחוזרים שלכם אוהבים אתכם כמו שאתם, שזה אומר- סוערים, אנרגטיים, סוחפים ובכלל, עם המון אקשן. זה אחלה שאתם דוהרים, רק שלפעמים כדאי להאט קצת את הקצב, אתם יודעים, רק בשביל לא להיות "שקופים" כל כך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
הפוגה: מותר לכם לקחת פסק זמן ממישהו שלא ממש מבין את הראש שלכם. אז בסדר שהוא נחמד וכל זה, אבל אין צ'אנס שהוא יצליח לזרום איתכם.
מצליחים: אתם מצליחים לבטא את הצד המאוד יצירתי שבכם, אבל לא בטוח שכולם מפרגנים. יש כאלה שסתם מקנאים, אתם יודעים.
אקשן: בא לכם שבוע שמתאים מאוד לאקשן ולא להתפלספויות. זה אומר שכדאי לכם להפסיק להתייעץ ולעשות את מה שיושב לכם בראש.
ונוס: הכוכב המשפיע עליכם הוא ונוס, שבזכותו יש לכם המון אנרגיות בכל מה שנוגע ליופי ולחינניות. מחזריכם והמחוזרים על ידיכם, אוהבים גם את שאר תכונותיכם, הכוללות יציבות, תבונה ושקט נפשי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מתנות: אתם נורא רוצים לקנות משהו ויש מי שקולט את הרצונות שלכם. צפויות לכם מתנות שאין להן שום קשר לאירוע כזה או אחר.
מזניקים: שיחה רומנטית תזניק לשמיים את הביטחון העצמי שלכם. אל תשכחו לשלב גוונים ירוקים בבגדים שלכם בשביל למשוך אליכם אנרגיות טובות.
פגישה: צפויה לכם פגישה שלא ייחסתם לה יותר מדי חשיבות, אבל כשהיא מתרחשת אתם מוצאים את עצמכם בים של אהבה.
קסם: היתרון הגדול שלכם הוא כושר השכנוע שלכם. אין מצב שלא תצליחו להקסים את מי שבראש שלכם, כל עוד מתאפשר לכם להשחיל כמה מילים. בטח שהקסם האישי שלכם מצליח להדליק את מי שצריך, רק שלפעמים קצת לוחץ לו לנשום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הרפתקאות: בילוי מדהים נופל עליכם במקום ובזמן הכי לא צפויים. הקטע הזה מוכיח לכם שהכי טוב לכם עם אנרגיות מהסוג הביתי והמשפחתי.
גוונים: אל תשכחו לשלב גוונים סגולים בלבוש שלכם, ככה בשביל המזל. צפויות לכם הזדמנויות רומנטיות שלא חלמתם עליהן.
נחמדות: אתם מגלים נחמדות כלפי מישהו שלא ממש יודע לקרוא אתכם נכון. תעשו כל מה שאתם יכולים בשביל שהוא לא יפרש עקום את הכוונות שלכם.
שייכות: החום שאתם מעניקים והפתיחות שאתם מגלים, גורמים גם ל"תפוסים" שבקבוצה לשפוך את הלב בפניכם דווקא. נו בוודאי שאתם נחשבים למאהבים חמים ורומנטיים. ככה זה עם מזלות המים, תמיד חושבים מהלב. רוצים להרגיש שייכות, חום וחיבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
שליטה: מישהו תופס פוזה כאילו יש לו שליטה עליכם. אם לא תנפנפו אותו מעליכם כמה שיותר מהר, אתם מזמינים לעצמכם את הפעם הבאה.
יחסים: אל תמהרו לסיים יחסים רומנטיים סתם ככה, ללא סיבה. אתם תהיו בכותרות והקנאים ישתוללו. מישהו מעריץ אתכם ומוכן לעשות הכול בשבילכם.
מרחקים: קטעים שיתרחשו במקום ממש רחוק, יזרמו אליכם וישפיעו על החיים הרומנטיים שלכם. כשזה יקרה, אתם לא צריכים לחפור איך ומאיפה זה בא.
מלכים: בצדק אתם נחשבים למלכי-היער, שזה אומר כריזמה, מנהיגות ואצילות. זה אחלה שממש חשוב לכם להיות במרכז ושהכול יתנהל סביבכם. אלא שלפעמים אתם עלולים לפספס משהו, רק בגלל החשש מפני פדיחות, אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הפתעות: צפויה פגישה רומנטית שבכלל לא נראתה ככה בהתחלה. אז נכון שהיא לא הופיעה בתוכניות שלכם, אבל יש מקום גם לקטעים בעלי אופי ספונטאני.
מסרים: חילופי מסרים עשויים להוביל למשהו מקורי ומטריף. המזל הטוב מחייך אליכם במצבים לא שגרתיים ואתם יודעים את זה.
הזדמנות: חגיגה שמשתוללת אצל החברים שלכם, עושה טוב גם לכם. יש מצב שתפגשו שם מישהו שאין לכם הזדמנות אחרת להחליף איתו מילים.
הומור: לא צריך להתפלא שהולך לכם באהבה, ולא צריך ליפול מהכסא רק בגלל העומס שנשפך מ"יומן הפגישות" שלכם. ככה זה, בני המין השני נדלקים על חוש ההומור שלכם ואפילו על העוקצנות שלכם שתמיד מקפיצה להם את הלב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
רכילות: אתם מתחילים להתרחק ממישהו שכל מה שיש לו בראש זה רכילויות וכאלה. עכשיו אתם שואלים את עצמכם איך לא חשבתם על זה קודם.
פוזות: המחזרים הלוהטים שלכם ינסו לקבל מכם קצת יותר תשומת לב, גם אם נדמה לכם שהם משחקים אותה בפוזה של אדישים.
קנאה: מישהו רומז לכם שהוא קצת מקנא במה שקורה לכם בתחום הרומנטי. אם זה קצת, אז לא נורא – אבל אם זה הרבה, כדאי שתשקלו שוב.
מפרגנים: בכול ספרי האסטרולוגיה כתוב שאתם בני הזוג האולטימטיביים שאין-אין עליכם, ושאתם מוכנים להשקיע המון ובלבד שלא לפגוע באחרים ובוודאי שלא בבני-הזוג. גם כתוב שאתם מפרגנים, מעודדים, חברותיים ועוד המון תכונות משגעות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
נפנופים: כדאי שתנפנפו מהחיים שלכם את מי שרוצה לעשות לכם מבחני נאמנות וכאלה. מי שלא נותן בכם אמון, לא ראוי שתהיו החברים שלו. לא ככה?
פגישות: מקומות רחוקים מהבית מסדרים לכם פגישות מפתיעות. אנשים שלא חלמתם עליהם, יתקשרו בשביל בילוי משותף.
שכנועים: מישהו מנסה לשכנע אתכם לא לעשות משהו שנורא בא לכם עליו. אם לא מדובר במשהו לא מוסרי, אז אין סיבה שתקשיבו לו.
מהממים: אתם בטח יודעים שה"מזל" שלכם נחשב אצל האסטרולוגים למה-זה פופולארי ולוהט. אתם נחשבים לבני זוג מהממים, מגנטיים, בעלי כוח משיכה כלפי בני המין השני ומסתוריים. המסתוריות שלכם היא אחלה כשמדובר באהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
קפיצה: אתם קופצים ראש אל תוך בלגאן רגשי שגם בוגרים ומנוסים מכם, נרתעים ממנו. אם אתם יודעים מה עושה לכם טוב, כדאי שתעצרו ותחשבו קצת על הקטע הזה.
רמזים: באינטואיציה שלכם אתם תחושו בדברים שהאחרים לא ממש הבחינו בהם. כדאי שתתחילו לשים לב לרמזים שמופיעים בחלומות שלכם.
הגשמה: מתגשם לכם משהו שאתם מבקשים מכל הלב. יש מצב שתוכלו לזרז את המשהו הזה, אם על הדרך תעזרו למישהו שזקוק לכם.
פנטזיות: התכונה הכי בסיסית שלכם היא לקחת צ'אנסים ו"ללכת על כל הקופה", מה שמקסים ומדליק את בני המין השני. אין מה לעשות, נראה שכולם אוהבים את ההרפתקנים מכיוון שהם מגשימים עבורם פנטזיות. גם הפתיחות שניחנתם בה, שוברת לבבות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סיכוי: הגיע הזמן לתת לעצמכם צ'אנס נוסף בפרשייה שלא ממש הסתדרה לכם. יש מצב שגם הצד השני מעוניין לתת לזה סיכוי.
הזדמנות: אור ורוד זורח על התחום הרומנטי וצפויה הזדמנות להסכים להצעה שמרחפת באוויר. בסיפור הזה תוכלו רק להרוויח.
שווה: כל מה שקשור ביחסים שבינו לבינה, עלול גם לפדח פה ושם. מי שרוצה ללכת רק על בטוח, אין צ'אנס שגם יצא לו משהו ששווה.
יציבים: אין לכם בעיה להיכנס לתחרות רומנטית, מכיוון שאתם בטוחים שלא תוכלו להפסיד. כל האסטרולוגים יגידו לכם שמחזרים שמחפשים בני זוג יציבים, אחראיים, רציניים ונאמנים – כדאי שירוצו ישר אליכם. באהבה אתם אלופים בכול מה שקשור ליושר ולהגינות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
הצעה: מישהו מדהים זורק לכם הצעה מהממת שאי אפשר לסרב לה. זה סבבה לגמרי, אבל הכי כדאי להחליף מילים עם אלה שיש להם ניסיון.
שיקולים: בילויים חדשים יתנו לכם הזדמנות לבטא את עצמכם טוב יותר מבעבר. ייתכן שהשינוי ידרוש מכם לוותר על קשר שהגיע לפרשת דרכים.
כיוון: מישהו שאתם לא ממש סגורים על הקשר איתו, רומז לכם בכיוון רומנטי. תעשו את מה שטוב בשבילכם ולא את מה שנדמה לכם שצריך לעשות.
מסעירים: זו בוודאי לא הפעם הראשונה שאומרים לכם שאתם מקוריים ומאוד לא שגרתיים. לא פלא שנמשכים אליכם כל אלה שמחפשים לעצמם חיים מלאי ריגושים. אפשר לסמוך עליכם שתמיד תסעירו ותדהימו את בני המין השני ובכלל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
גלגל: הקטעים הרומנטיים מתגלגלים בקצב מסחרר ובכלל לא ברור שהם יחכו לכם. אם המזל דופק אצלכם בדלת, מהרו לפתוח לו. לא ככה?
הישגים: אל תתרגשו אם יתברר לכם שהקטעים שבין בנים לבנות הם הרבה יותר טובים מכפי שחלמתם. מצד שני, הרבה אנשים יהיו מעורבים בקטעים האלה.
הצעה: קחו את הזמן שלכם ועל תמהרו לענות להצעה שעושה רושם של חיזור. זה שהצד השני מעוניין, עוד לא אומר כלום עליכם.
לוהטים: האהבה עושה דברים טובים ל-לוק שלכם. אתם נחשבים למאהבים רומנטיים, נסחפים, תוססים ולוהטים. עם בני הזוג שלכם אתם מוכנים לרחף אל גבהים שאפילו טייסים חוששים מהם. ביישנותכם הטבעית מצליחה לסקרן ולהדליק את בני המין השני.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button